Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)

Ilse de Lange is leuk!
quote:Pilous schreef op 19 september 2009 @ 15:43:

Ilse de Lange is leuk!Kwam je d'r tegen Pilous?
Peas on earth!
Ja, we hebben een praatje gemaakt enzo
Samen even koffie gedronken?
Ik vind Ilse de Lange altijd significant minder leuk als ze begint te praten, weet niet wat 't is

Dyaa, volgens mij is het gezondste om te eten waar je het meeste zin in hebt, daar wordt je het blijst van en blij zijn is gezond

Balen Drift, van het tuinfeestje van de buren. Niet van de buurman trouwens?

Grr, het is al weer vier uur en ik moet nog een kadootje kopen, douchen, lunchen, meer opruimen, schoonmaken, en ik wilde eigenlijk nog aan de benen- en bikinilijn-hars. Best druk, je hele non-work leven in 1 middag proberen te stoppen

Oh Erwt, limonade, ik heb vorige week vlierbloesemsiroop gekocht bij Dille en Kamille, echt heel lekker (en jeugdsentiment) is dat. Alleen wel duur en ik vind deze niet zuur genoeg, moet nog eens andere zoeken.
Tis de O he? Hadden we het laatst ook al over

Dat niet Drift. Was een klein concert voor 3fm live. In totaal was er 40 man, heel klein en intiem. Vriend is gelukkig, want hij heeft haar vast mogen houden en staat met haar op de foto

Succes met al die dingen in een korte tijd prakken Moos
Ben ook druk geweest, nog even naar de Aldi voor yoghurtbrie, plantjes eindelijk in grotere potten doen (staan sinds verhuizing op de vensterbank voor het eerst in hun leven, en groeien heel hard!), scartkabelverdeler gekocht, aangesloten en een dvd van m'n werk gekeken, stof gezogen, was opgevouwen, omgekleed en nu moet ik alweer rennen naar een vriendin.

Tot later vanavond (of vannacht)
Haha Pilous, kan ik je jaloers maken door te zeggen dat ik in dezelfde wijk ben opgegroeid als Ilse?
Age!

Hier wordt fanatiek gestofzuigd en gedweild (dat laatste dus door mij, uit schuldgevoel )

Ik ga zo pindasoep maken, even receptje zoeken...
Peas on earth!
Oh, pindasoep...Lekker! Mijn ex schoonzusje kon dat heel lekker maken.
Ik heb het een tijdje geleden voor het eerst gemaakt, vond het ook heel lekker! Moest alleen even wennen aan het idee van een soort supervloeibare pindasaus
Peas on earth!
Maak je het dan met pindakaas?
quote:AgentL schreef op 19 september 2009 @ 16:23:

Haha Pilous, kan ik je jaloers maken door te zeggen dat ik in dezelfde wijk ben opgegroeid als Ilse?

Mij niet, maar vriend denk ik wel

Pindasoep! Ik heb nog een lekker recept van Rudolf
Nee niet met pindasoep (hoewel ik daar op ah.nl nu ook een recept mee zie), maar zakjes pindasaus. Maakte zij het met pindakaas? Ik twijfel namelijk wat lekkerderderder is.
Peas on earth!
Doe dat recept es, Plous
Peas on earth!
Ik ken een recept waarbij je in bouillion een flinke hoeveelheid pindakaas roert. Daarbij in ieder geval wat rode peper en verder moet ik even denken over de andere kruiden. Schijnt erg lekker te zijn met kip erdoor.
En zij gebruikte een heel goedkoop pindakaasje omdat Calve geloof ik niet zo lekker was bijvoorbeeld
Hmmm, het enige wat me te binnen schiet over de kruiden is dat het Oosters was
Zow... kwartet! Zie hier, een recept in vier stappen!
Ff boek opsnorren voor je
http://www.yunomi.nl/recipe/surinaamse-pindasoep
Leuk Pilous, zo'n intiem concertje!

En pindasoep is heul lekker, ik maak het ook altijd met pindakaas (goedkope inderdaad, die met zo'n lelijk etiket die echt naar gebrande pinda's smaakt, hm). Verder boullion, sambal, tauge, lente-ui, sperzieboontjes (eigenlijk kouseband natuurlijk) gembersiroop en sojasaus. Zoiets. Denk ik. En dan in je bord/kom er nog hele pinda's door doen.

Wat is het raar weer he? Het ziet er hiet in de stad een beetje smoggy uit zelfs, raar.
Pindasoep is klaar (straks weer even opwarmen en tauge erdoor mikken). Deze is met gehaktballetjes met kokos (maar gerookte kip lijkt me ook wl lekker bijvoorbeeld), prei, knoflook, bouiloon, pindasaus en tauge. Oh, en een beetje ketjap en kruiden.

Nu even dat recept van plous kijken.
Peas on earth!
Ik zat nog aan kokosmelk te denken om erdoor te mikken, is vast ook lekker. Binnenkort maar eens maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven