Afvallen met...
zaterdag 19 september 2009 om 00:55
zaterdag 19 september 2009 om 08:32
Goedemorgen
Gisteren moest ik toch nog een beetje overwerken en opeens druk, en daarna boodschappen doen, snel eten en toen waren we alletwee zo gaar, dat we voor de tv hebben gehangen en voor 22u al in bed lagen.
Lijstje gisteren:
2 boterhammen sandwichspread
liga
Lunch, 3 bh SS
liga hartig
diner 2 boterhammen met sate
ts 2 dingetjes chocola
Verder: Erwtje en Keessie, ik ben trots op jullie dat jullie je hebben kunnen losrukken van het forum en aan de huishoudelijke taken hebben gewaagd.
Leuk Age, dat zo een eikel toch een leuk menschk blijkt te zijn en je ook nog een onwijs compliment geeft. Zo een leuke uitstraling, dat je ronde vormen eigenlijk niet eens opvallen. Heerlijk om te horen
Ik vind je lijstje niet zo heel slecht trouwens.
Erwt, ik vind dat soepje wel lekker klinken btw, maar de rest niet
Oh, Inad!
Tien
Gisteren moest ik toch nog een beetje overwerken en opeens druk, en daarna boodschappen doen, snel eten en toen waren we alletwee zo gaar, dat we voor de tv hebben gehangen en voor 22u al in bed lagen.
Lijstje gisteren:
2 boterhammen sandwichspread
liga
Lunch, 3 bh SS
liga hartig
diner 2 boterhammen met sate
ts 2 dingetjes chocola
Verder: Erwtje en Keessie, ik ben trots op jullie dat jullie je hebben kunnen losrukken van het forum en aan de huishoudelijke taken hebben gewaagd.
Leuk Age, dat zo een eikel toch een leuk menschk blijkt te zijn en je ook nog een onwijs compliment geeft. Zo een leuke uitstraling, dat je ronde vormen eigenlijk niet eens opvallen. Heerlijk om te horen
Ik vind je lijstje niet zo heel slecht trouwens.
Erwt, ik vind dat soepje wel lekker klinken btw, maar de rest niet
Oh, Inad!
Tien
zaterdag 19 september 2009 om 08:42
Goedemorgen!
Ik heb geloof ik weer iets meer energie dan gisteren, al zit ik nog wel ernstig wakker te worden
Erwt, wat jij gegeten hebt klinkt lekker! Leuk. In Rotterdam zit ergens ook een ecologisch/biologisch/vegetarisch restaurant wat ik echt een aanrader vind. Heb er verschillende keren gegeten en is altijd lekker.
Ik ga eens even zoeken of Inad niet toevallig al bevallen is
En mijn ontbijt maken. Ik mag afbakbroodjes van mezelf vandaag.
Ik heb geloof ik weer iets meer energie dan gisteren, al zit ik nog wel ernstig wakker te worden
Erwt, wat jij gegeten hebt klinkt lekker! Leuk. In Rotterdam zit ergens ook een ecologisch/biologisch/vegetarisch restaurant wat ik echt een aanrader vind. Heb er verschillende keren gegeten en is altijd lekker.
Ik ga eens even zoeken of Inad niet toevallig al bevallen is
En mijn ontbijt maken. Ik mag afbakbroodjes van mezelf vandaag.
zaterdag 19 september 2009 om 08:55
Goeiemorgen, ik ben al bijna een uurtje wakker. En alleen omdat ik met halfopen ogen even ging kijken of Inad toevallig al niet bevallen was.
Ik weet niet of het nog zin heeft om me nu nog om te draaien, anders is mijn halve dag weer naar de knoppen...
(of misschien toch doen en als ik dan weer wakker word niet zo treuzelen en meteen opstaan en douchen en naar de wasserette en boodschappen doen en stofzuigen etc)
Ik weet niet of het nog zin heeft om me nu nog om te draaien, anders is mijn halve dag weer naar de knoppen...
(of misschien toch doen en als ik dan weer wakker word niet zo treuzelen en meteen opstaan en douchen en naar de wasserette en boodschappen doen en stofzuigen etc)
zaterdag 19 september 2009 om 09:08
Goedemorgen!!
Zo, ik ben ook in het lans der wakkeren
Zometeen naar Ede om dan (na er bijna 15 jaar te hebben gewoond) mijn eerste airborne mee te maken. Het is vandaag de 65e keer, en er springen dik 1.000 parachutisten. Ben benieuwd!
Dus... vandaag denk ik niet online, want ben ook denk ik laat thuis vanavond!
Zo, ik ben ook in het lans der wakkeren
Zometeen naar Ede om dan (na er bijna 15 jaar te hebben gewoond) mijn eerste airborne mee te maken. Het is vandaag de 65e keer, en er springen dik 1.000 parachutisten. Ben benieuwd!
Dus... vandaag denk ik niet online, want ben ook denk ik laat thuis vanavond!
zaterdag 19 september 2009 om 09:39
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 september 2009 @ 09:37:
Veel plezier Vinyl! Wilde ook wel, maar volgens Xan onmogelijk per auto te bereiken en was te lui om vroeg op te staan en te fietsen
Ik weeg trouwens 82,4 . Grmpgff... Na 2 weken eindelijk 0,3 kilo eraf
Klopt, het de N224 is helemaal afgesloten vanaf jullie naar de hei zeg maar...
Ik heb er ook nog niks af, en ben nog steeds zo achterlijk zwaar. Pfft..
Veel plezier Vinyl! Wilde ook wel, maar volgens Xan onmogelijk per auto te bereiken en was te lui om vroeg op te staan en te fietsen
Ik weeg trouwens 82,4 . Grmpgff... Na 2 weken eindelijk 0,3 kilo eraf
Klopt, het de N224 is helemaal afgesloten vanaf jullie naar de hei zeg maar...
Ik heb er ook nog niks af, en ben nog steeds zo achterlijk zwaar. Pfft..
zaterdag 19 september 2009 om 09:43
Hmm..... dus ik heb niet écht een excuus om niet te fietsen
Balen he, van gewicht. Misschien is het inderdaad dat we 'op gang' moeten komen. Xan is trouwens ook niet afgevallen. Is deze week zelfs zwaarder dan vorige week en baalt daar ook van (want doet heel gezond).
Leuk he, van Inad! .
Balen he, van gewicht. Misschien is het inderdaad dat we 'op gang' moeten komen. Xan is trouwens ook niet afgevallen. Is deze week zelfs zwaarder dan vorige week en baalt daar ook van (want doet heel gezond).
Leuk he, van Inad! .
Peas on earth!
zaterdag 19 september 2009 om 09:46
Hè, balen dat je niet afvalt Erwt. En nu moet je ook nog beschuit met muisjes gaan eten
Hier denk ik wel hetzelfde, maar ik ga volgende week weer pas op de weegschaal.
Ik vrees trouwens het ergste voor de komende tijd... Over een maand werk ik alweer over en dan eten we op het werk. Het eten komt van een traiteur die heel vet kookt Wel lekker, maar wel vet! En daarna leef ik weer twee weken op pizza's, pasta's en patat.
Veel plezier Vinyl!! Klinkt wel interessant!
Hier denk ik wel hetzelfde, maar ik ga volgende week weer pas op de weegschaal.
Ik vrees trouwens het ergste voor de komende tijd... Over een maand werk ik alweer over en dan eten we op het werk. Het eten komt van een traiteur die heel vet kookt Wel lekker, maar wel vet! En daarna leef ik weer twee weken op pizza's, pasta's en patat.
Veel plezier Vinyl!! Klinkt wel interessant!
zaterdag 19 september 2009 om 09:49
quote:Vinyl schreef op 19 september 2009 @ 09:46:
Heb gewoon de motivatie van een strandstoel...
Wat goed Age dat je de tv niet aanzet! Al vind ik jouw commentaar op dat wat je op tv ziet meestal erg leuk!
En gezellig dat je vriendin uit Leeuwarden morgen komt! Is even geleden dat jullie elkaar gezien hebben of niet?
Heb gewoon de motivatie van een strandstoel...
Wat goed Age dat je de tv niet aanzet! Al vind ik jouw commentaar op dat wat je op tv ziet meestal erg leuk!
En gezellig dat je vriendin uit Leeuwarden morgen komt! Is even geleden dat jullie elkaar gezien hebben of niet?