Afvallen met...
vrijdag 25 september 2009 om 21:52
quote:AgentL schreef op 25 september 2009 @ 21:50:
Oh ja... ik las ergens dat Leontine Borsato ook helemaal van slag was van het faillissement...
Nou... dan gaat ze toch lekker zelf weer werken?! Leo heeft al een baantje. Ik las laatst dat ze weer bordjes gaat omdraaien bij de nieuwe RadVanFortuin!
Oh ja... ik las ergens dat Leontine Borsato ook helemaal van slag was van het faillissement...
Nou... dan gaat ze toch lekker zelf weer werken?! Leo heeft al een baantje. Ik las laatst dat ze weer bordjes gaat omdraaien bij de nieuwe RadVanFortuin!
Peas on earth!
vrijdag 25 september 2009 om 21:55
Gaan ze dit weekend Keessie? Leuk!!
Mijn moeder gaat in februari voor het eerst vliegen, met ons!!
Gaan we Broer bezoeken in Zweden, want die studeert daar dan
Mama heel droog aan de telefoon tegen mij:
"wat goed dat Broer daar gaat studeren, kom jij ook nog eens in Zweden!"
(mama = verliefd op Zweden)
Mijn moeder gaat in februari voor het eerst vliegen, met ons!!
Gaan we Broer bezoeken in Zweden, want die studeert daar dan
Mama heel droog aan de telefoon tegen mij:
"wat goed dat Broer daar gaat studeren, kom jij ook nog eens in Zweden!"
(mama = verliefd op Zweden)
vrijdag 25 september 2009 om 21:57
quote:AgentL schreef op 25 september 2009 @ 21:56:
Desi-kwal jurkje is kleine foto.
Hé, ik denk dat die King Louie jurkjes ook wel iets voor jou zijn Erwt! Hier in A'dam stikt het ervan, maar bij jou vast nog niet
Ik vind ze wel leuk, maar jammer dat we er hier mee overspoelt worden...
Age, jij denkt echt dat ik in de rimboe woon he
King Louie ken ik al vrij lang, maar is niet zo mijn stijl. Probleem met quasi-tuttige motiefjes is dat ik er dan jammergenoeg écht tuttig uitzie .
Desi-kwal jurkje is kleine foto.
Hé, ik denk dat die King Louie jurkjes ook wel iets voor jou zijn Erwt! Hier in A'dam stikt het ervan, maar bij jou vast nog niet
Ik vind ze wel leuk, maar jammer dat we er hier mee overspoelt worden...
King Louie ken ik al vrij lang, maar is niet zo mijn stijl. Probleem met quasi-tuttige motiefjes is dat ik er dan jammergenoeg écht tuttig uitzie .
Peas on earth!
vrijdag 25 september 2009 om 22:02
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 september 2009 @ 21:47:
Vraagje, ik heb net mijn ouders online ingechecked voor een tripje naar Edinburgh, merkte mijn moeder op dat ik haar tweede naam er niet op heb gezet. Moet ik Ryan air daar over bellen?Hoef je niet over te bellen. Mijn tweede naam staat er ook nooit op en van vriend ook niet. En we zijn nog altijd netjes heen en weer gevlogen
Vraagje, ik heb net mijn ouders online ingechecked voor een tripje naar Edinburgh, merkte mijn moeder op dat ik haar tweede naam er niet op heb gezet. Moet ik Ryan air daar over bellen?Hoef je niet over te bellen. Mijn tweede naam staat er ook nooit op en van vriend ook niet. En we zijn nog altijd netjes heen en weer gevlogen
vrijdag 25 september 2009 om 22:03
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 september 2009 @ 21:57:
[...]
Woon je daar niet dan?
*moet nodig eens bij Erwt op bezoek* Oh wacht!! Volgend weekend moet ik naar A! Dan ben ik dus in de buurt!!! Afspreken?
Oh, ik vind zo'n jurkje echt wel bij je passen! Een leuk overslagjurkje!
I bloemenprints...
[...]
Woon je daar niet dan?
*moet nodig eens bij Erwt op bezoek* Oh wacht!! Volgend weekend moet ik naar A! Dan ben ik dus in de buurt!!! Afspreken?
Oh, ik vind zo'n jurkje echt wel bij je passen! Een leuk overslagjurkje!
I bloemenprints...
vrijdag 25 september 2009 om 22:05
Leuke kleren btw Keessie
Klinkt goed Olijf, jammer van het weer.... Trek je het een beetje met je moeheid nu?
Lijstje vandaag:
Ontbijt sultana
lunch 2 boterhammen met cornedbeef en kaas
ts chupachuplolly
diner: 2 boterhammen krabsalade en een kom courgettesoep
Nu een boterham met rookworst. Magere, dat wel. Zijn maar 8907 kcal per stuk
Klinkt goed Olijf, jammer van het weer.... Trek je het een beetje met je moeheid nu?
Lijstje vandaag:
Ontbijt sultana
lunch 2 boterhammen met cornedbeef en kaas
ts chupachuplolly
diner: 2 boterhammen krabsalade en een kom courgettesoep
Nu een boterham met rookworst. Magere, dat wel. Zijn maar 8907 kcal per stuk
vrijdag 25 september 2009 om 22:05
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 september 2009 @ 22:02:
Heej grappig dat je dat zegt Drift. Had het daar toevallig ook van de week over en ben van plan dit weekend ook eens wat te kijken . Wilde die aflevering met Bram Bakker (?) graag zien. Vind dat zooo'n narcistische vent
Ja, het zijn meerdere afleveringen dus dat ga ik in ieder geval niet allemaal vanavond bekijken. Wel leuk om te bekijken wat iemands manier van kijken tegen behandeling in het algemeen is.
En Bram Bakker is een aparte flapdrol inderdaad. Al weet hij wel heel veel.
Heej grappig dat je dat zegt Drift. Had het daar toevallig ook van de week over en ben van plan dit weekend ook eens wat te kijken . Wilde die aflevering met Bram Bakker (?) graag zien. Vind dat zooo'n narcistische vent
Ja, het zijn meerdere afleveringen dus dat ga ik in ieder geval niet allemaal vanavond bekijken. Wel leuk om te bekijken wat iemands manier van kijken tegen behandeling in het algemeen is.
En Bram Bakker is een aparte flapdrol inderdaad. Al weet hij wel heel veel.
vrijdag 25 september 2009 om 22:07
Volgend weekend heb ik... een... familieweekend! Jaja.. voor de tweede keer in mijn hele leven .
Ter ere van m'n opa. Die is twee jaar geleden overleden en zou anders aankomend weekend HONDERD geworden zijn!
Maar als je nog eens in de buurt bent, moet je vooral langskomen Age!
Ik twijfel soms wel eens over die KL-jurkjes inderdaad, maar meestal pakken ze toch nogal tuttig uit . In A zit ook een winkel die KL verkoopt, misschien ga ik toch eens een jurkje passen
Ik zie trouwens net dat die Desigual nogal klein uitvalt. Hoop maar dat 't dus past . En anders heb ik extra motivatie om af te vallen
Ter ere van m'n opa. Die is twee jaar geleden overleden en zou anders aankomend weekend HONDERD geworden zijn!
Maar als je nog eens in de buurt bent, moet je vooral langskomen Age!
Ik twijfel soms wel eens over die KL-jurkjes inderdaad, maar meestal pakken ze toch nogal tuttig uit . In A zit ook een winkel die KL verkoopt, misschien ga ik toch eens een jurkje passen
Ik zie trouwens net dat die Desigual nogal klein uitvalt. Hoop maar dat 't dus past . En anders heb ik extra motivatie om af te vallen
Peas on earth!
vrijdag 25 september 2009 om 22:08