Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Hmm, alleen een beetje klein
Peas on earth!
IIk dacht ook van niet, maar ja, ryan air...

Is ook benieuwd naar Erwtenjurkje!

Oh! o!,o!! ik zag bij de kapper in een blad een echt prinsen op de erwt bed! DieSaaign!
quote:AgentL schreef op 25 september 2009 @ 21:50:

Oh ja... ik las ergens dat Leontine Borsato ook helemaal van slag was van het faillissement...

Nou... dan gaat ze toch lekker zelf weer werken?! Leo heeft al een baantje. Ik las laatst dat ze weer bordjes gaat omdraaien bij de nieuwe RadVanFortuin!
Peas on earth!
Ja, Ryanair kan wel lastig zijn... Oh wacht, je moet het even op het NIETgroepje vragen aan NG1, die weet dat wel!

Volgens mij is het zo dat de naam op de instapkaart overeen moet komen met de naam in het paspoort.
Ik ga ff naar de Nietjes!
Gaan ze dit weekend Keessie? Leuk!!

Mijn moeder gaat in februari voor het eerst vliegen, met ons!!

Gaan we Broer bezoeken in Zweden, want die studeert daar dan

Mama heel droog aan de telefoon tegen mij:

"wat goed dat Broer daar gaat studeren, kom jij ook nog eens in Zweden!"

(mama = verliefd op Zweden)
Ik heb een googlefrustratie. Ik kan altijd ALLES googlen en nu kan ik mijn eigen jurkje niet eens vinden
Peas on earth!
Desi-kwal jurkje is kleine foto.

Hé, ik denk dat die King Louie jurkjes ook wel iets voor jou zijn Erwt! Hier in A'dam stikt het ervan, maar bij jou vast nog niet

Ik vind ze wel leuk, maar jammer dat we er hier mee overspoelt worden...
quote:AgentL schreef op 25 september 2009 @ 21:56:

Desi-kwal jurkje is kleine foto.

Hé, ik denk dat die King Louie jurkjes ook wel iets voor jou zijn Erwt! Hier in A'dam stikt het ervan, maar bij jou vast nog niet

Ik vind ze wel leuk, maar jammer dat we er hier mee overspoelt worden...

Age, jij denkt echt dat ik in de rimboe woon he

King Louie ken ik al vrij lang, maar is niet zo mijn stijl. Probleem met quasi-tuttige motiefjes is dat ik er dan jammergenoeg écht tuttig uitzie .
Peas on earth!
Ouders gaan volgende week Age!
Ik ben even wat uitzendingen van "Kijken in de ziel" op uitzending gemist aan het kijken. Had daarover gehoord en was wel benieuwd.
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 september 2009 @ 21:47:

Vraagje, ik heb net mijn ouders online ingechecked voor een tripje naar Edinburgh, merkte mijn moeder op dat ik haar tweede naam er niet op heb gezet. Moet ik Ryan air daar over bellen?Hoef je niet over te bellen. Mijn tweede naam staat er ook nooit op en van vriend ook niet. En we zijn nog altijd netjes heen en weer gevlogen
Heej grappig dat je dat zegt Drift. Had het daar toevallig ook van de week over en ben van plan dit weekend ook eens wat te kijken . Wilde die aflevering met Bram Bakker (?) graag zien. Vind dat zooo'n narcistische vent
Peas on earth!
En wat posten jullie weer belachelijk snel
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 september 2009 @ 21:57:

[...]

Age, jij denkt echt dat ik in de rimboe woon he

King Louie ken ik al vrij lang, maar is niet zo mijn stijl. Probleem met quasi-tuttige motiefjes is dat ik er dan jammergenoeg écht tuttig uitzie .

Woon je daar niet dan?

*moet nodig eens bij Erwt op bezoek* Oh wacht!! Volgend weekend moet ik naar A! Dan ben ik dus in de buurt!!! Afspreken?

Oh, ik vind zo'n jurkje echt wel bij je passen! Een leuk overslagjurkje!

I bloemenprints...
Leuke kleren btw Keessie

Klinkt goed Olijf, jammer van het weer.... Trek je het een beetje met je moeheid nu?

Lijstje vandaag:

Ontbijt sultana

lunch 2 boterhammen met cornedbeef en kaas

ts chupachuplolly

diner: 2 boterhammen krabsalade en een kom courgettesoep

Nu een boterham met rookworst. Magere, dat wel. Zijn maar 8907 kcal per stuk
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 september 2009 @ 22:02:

Heej grappig dat je dat zegt Drift. Had het daar toevallig ook van de week over en ben van plan dit weekend ook eens wat te kijken . Wilde die aflevering met Bram Bakker (?) graag zien. Vind dat zooo'n narcistische vent

Ja, het zijn meerdere afleveringen dus dat ga ik in ieder geval niet allemaal vanavond bekijken. Wel leuk om te bekijken wat iemands manier van kijken tegen behandeling in het algemeen is.

En Bram Bakker is een aparte flapdrol inderdaad. Al weet hij wel heel veel.
Je woont ook in de rimboe Erwt! Drie keer niesen en je bent dat durrep door!

/ ik mag dat zeggen van mij is het geen grootstedelijkse arrogantie
Oeh, doe mij ook maar een glaasje chardonnay! (net bij GGG)

Oh... misschien moet ik gewoon aan de drank ipv aan de chocola!
Volgend weekend heb ik... een... familieweekend! Jaja.. voor de tweede keer in mijn hele leven .

Ter ere van m'n opa. Die is twee jaar geleden overleden en zou anders aankomend weekend HONDERD geworden zijn!

Maar als je nog eens in de buurt bent, moet je vooral langskomen Age!

Ik twijfel soms wel eens over die KL-jurkjes inderdaad, maar meestal pakken ze toch nogal tuttig uit . In A zit ook een winkel die KL verkoopt, misschien ga ik toch eens een jurkje passen

Ik zie trouwens net dat die Desigual nogal klein uitvalt. Hoop maar dat 't dus past . En anders heb ik extra motivatie om af te vallen
Peas on earth!
Okeeokeeokee, durpje is nogal in de rimboe, maarrr wél vlakbij A. en N. bijvoorbeeld . En ik voel me er nog niet helemaal mee verwant, want afgelopen jaren in stedelijke omgeving maken dat ik me nog iets stadser voel

Plous, brooddagje vandaag?
Peas on earth!
I Desigual!

Ik vind het niet klein vallen hoor.
Ja Erwt, was voor het sporten, maar nu hadden we beiden nog trek...

We kijken hier NL1 trouwens, over Goedele.. Leuk! Mooi huis zeg...
Nee Plous? Ik zie op marktplaats veel advertenties waarin staat dat het klein valt. Maakte me dus een beetje zorgen... Heb jij zelf desigualkleidng?
Peas on earth!
Ah jammer... ik moet er zondag zijn trouwens... ik dacht even zaterdagavond maar dat is dus niet zo.

De vriend van mama is jarig.

En zaterdag heb ik een kater... dus... (denk ik trouwens...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven