Afvallen met...
maandag 5 april 2010 om 17:22
Jahaaa, douchegordijn is binnen. Eerst reden we langs de Intratuin, maar daar stonden zóveel auto's dat we die maar overgeslagen hebben, toen even plantjes gekocht bij de Praxis en door naar de Ikea. Daar ben ik uit de auto gesprongen, de Ikea doorgerend, douchegordijn én wc-borstel 'Baren' gekocht en toen auto weer ingesprongen
Peas on earth!
maandag 5 april 2010 om 17:26
maandag 5 april 2010 om 17:29
Nou, ik heb net de grote vergissing begaan door het 'Geboorte'-tijdschrift uit de Blije Doos te lezen... ik kan melden: nu durf ik niet meer te bevallen, want álle vreselijke, genante en afschuwelijke dingen staan erin... het is niet bepaald een geruststellend tijdschrift
Ja, slim om zo op tijd te gaan, want nu was het echt té druk. Praxis gelukkig minder erg en eigenlijk ook wel iets goedkoper dan de Intratuin
Ja, slim om zo op tijd te gaan, want nu was het echt té druk. Praxis gelukkig minder erg en eigenlijk ook wel iets goedkoper dan de Intratuin
Peas on earth!
maandag 5 april 2010 om 17:37
Nee inderdaad... pfff... op de voorkant staat dan zo'n schattig babietje en op de eerste bladzijde verdoezelen ze al die ellende nog met leuke reclames en enthousiaste moeders enzo en dán begint die ellende
Maar ja, Age was bang dat ik niet voldoende voorbereid zou zijn op de bevalling he, dus ik dacht: laat ik eens even lezen hoe&wat
Wat ook niet echt meehelpt, is dat Xan net NU bloederige afleveringen van Trauma Centrum aan het kijken is
Maar ja, Age was bang dat ik niet voldoende voorbereid zou zijn op de bevalling he, dus ik dacht: laat ik eens even lezen hoe&wat
Wat ook niet echt meehelpt, is dat Xan net NU bloederige afleveringen van Trauma Centrum aan het kijken is
Peas on earth!
maandag 5 april 2010 om 17:42
Dus Xan is niet bepaald en steunende factor...
Alhoewel, dan is hij tenminste op het ergste voorbereid
Ik vind die tijdschriften altijd een nogal groot jeukgehalte hebben met van die blije baby's en moeders op de voorkant. Maar ik heb er dan ook nog nooit ingekeken dus dat verklaard dat ik niets wist van die gruwelijk verhalen
Alhoewel, dan is hij tenminste op het ergste voorbereid
Ik vind die tijdschriften altijd een nogal groot jeukgehalte hebben met van die blije baby's en moeders op de voorkant. Maar ik heb er dan ook nog nooit ingekeken dus dat verklaard dat ik niets wist van die gruwelijk verhalen
maandag 5 april 2010 om 17:55
De bevalling filmen???? Misschien moet 'ie het nog eens vragen als je daadwerkelijk weeen hebt. Krijgt hij vast een vaas naar zijn hoofd denk ik.
Iemand die ik ken heeft tijdens de bevalling een aantal zwart wit foto's gemaakt. Helemaal fris en fruitig is het natuurlijk niet maar dat zie je niet door het zwart/witte. Vond ik best een prima oplossing. Overigens heeft zij geen ingezoomde foto's in het baringskanaal ofzo maar wel een aantal foto's tijdens en echt direct na de bevalling.
Iemand die ik ken heeft tijdens de bevalling een aantal zwart wit foto's gemaakt. Helemaal fris en fruitig is het natuurlijk niet maar dat zie je niet door het zwart/witte. Vond ik best een prima oplossing. Overigens heeft zij geen ingezoomde foto's in het baringskanaal ofzo maar wel een aantal foto's tijdens en echt direct na de bevalling.
maandag 5 april 2010 om 17:58
Ik ben er ook niet ongelukkig van geworden dat ik geen foto's heb van het moment dat ik ter wereld kwam, dus ik denk dat Doperwtje daar ook niet ongelukkig van zal worden. Ik hoef helemaal niets in kleur of zwart/wit... misschien kan ik een visagiste bestellen voor ná de bevalling? Zodat ik fris en fruitig op de foto kan?
Ik ga spinaaaaazietaart maken!
Ik ga spinaaaaazietaart maken!
Peas on earth!
maandag 5 april 2010 om 18:00
De visagiste voor na de bevalling lijkt me wel een goed plan inderdaad
En ik heb inderdaad ook geen foto's van mijn eerste momenten op deze wereld. Maar dat komt misschien omdat die in een operatiekamer waren. Ben geboren met een keizersnede.
Sowieso zijn er niet zo heel veel foto's van mijn eerste dagen. Het ging toen toch wat anders dan nu
En ik heb inderdaad ook geen foto's van mijn eerste momenten op deze wereld. Maar dat komt misschien omdat die in een operatiekamer waren. Ben geboren met een keizersnede.
Sowieso zijn er niet zo heel veel foto's van mijn eerste dagen. Het ging toen toch wat anders dan nu
maandag 5 april 2010 om 18:29
Lekker, pasta!
Hier staat de spinazietaart inmiddels in de oven.
Spierpijn van tuinieren is best een beetje looserig , maar zou ik er waarschijnlijk óók van krijgen
Nee, volgens mij werden er toen sowieso minder foto's van na de bevalling gemaakt (en al helemaal niet van tíjdens de bevalling). We zijn er allemaal niet ongelukkiger van geworden, dus het zal wel goedkomen allemaal...
*zoekt in gouden gids naar visagiste*
Hier staat de spinazietaart inmiddels in de oven.
Spierpijn van tuinieren is best een beetje looserig , maar zou ik er waarschijnlijk óók van krijgen
Nee, volgens mij werden er toen sowieso minder foto's van na de bevalling gemaakt (en al helemaal niet van tíjdens de bevalling). We zijn er allemaal niet ongelukkiger van geworden, dus het zal wel goedkomen allemaal...
*zoekt in gouden gids naar visagiste*
Peas on earth!
maandag 5 april 2010 om 20:00
Ik geloof niet dat iemand zit te wachten op een Persende Erwt en close ups van je cavia. Ook doperwt niet.
Ik heb net gesuperhaus-frau't. Met 5 pannen. (moest ik vroeger bij mijn moeder zo om lachen. Die is niet zo'n kok en riep dan trots bij het gerecht hoeveel pannen ze wel niet had gebruikt
Gekookte aardappels, spinazie, gekookt eitje, jus en tilapiafilet met een zelfgemaakt korstje. Mjam!
Ik heb net gesuperhaus-frau't. Met 5 pannen. (moest ik vroeger bij mijn moeder zo om lachen. Die is niet zo'n kok en riep dan trots bij het gerecht hoeveel pannen ze wel niet had gebruikt
Gekookte aardappels, spinazie, gekookt eitje, jus en tilapiafilet met een zelfgemaakt korstje. Mjam!