Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Met mijn voetjes op de bank en discoverychannel aan bedoel je? Ik heb geen huisdier, maar zal ik Kees even vragen wat dichterbij te zitten zodat ik hem kan aaien om mijn bloeddruk te verlagen?
Keessie, misschien komt het toch nog goed met je op deze manier
Peas on earth!
Heb je eigenlijk al een nieuw douchegordijn Erwt? Wilden jullie daarvoor niet naar de Ikea vandaag?
Jahaaa, douchegordijn is binnen. Eerst reden we langs de Intratuin, maar daar stonden zóveel auto's dat we die maar overgeslagen hebben, toen even plantjes gekocht bij de Praxis en door naar de Ikea. Daar ben ik uit de auto gesprongen, de Ikea doorgerend, douchegordijn én wc-borstel 'Baren' gekocht en toen auto weer ingesprongen
Peas on earth!
Heel efficient dus

Ik ben vanochtend bij de Groenrijk geweest, even na 10 uur toen ze net open waren. Toen was het er nog rustig. Kon ik tenminste rustig plantjes uitzoeken.

Fijn dat je de Baren nu in huis hebt. Wie weet kan de pleeborstel je wel uitleggen hoe dat nu eigenlijk werkt
Nou, ik heb net de grote vergissing begaan door het 'Geboorte'-tijdschrift uit de Blije Doos te lezen... ik kan melden: nu durf ik niet meer te bevallen, want álle vreselijke, genante en afschuwelijke dingen staan erin... het is niet bepaald een geruststellend tijdschrift

Ja, slim om zo op tijd te gaan, want nu was het echt té druk. Praxis gelukkig minder erg en eigenlijk ook wel iets goedkoper dan de Intratuin
Peas on earth!
Staan er ook nog foto's bij die prachtige verhalen?

Ik denk dat je al die o-zo vrolijke gezinstijdschriften misschien maar moet laten voor wat ze zijn. Bovendien is er tot nu toe nog helemaal niets blij aan die Doos gebleken toch?
Nee inderdaad... pfff... op de voorkant staat dan zo'n schattig babietje en op de eerste bladzijde verdoezelen ze al die ellende nog met leuke reclames en enthousiaste moeders enzo en dán begint die ellende

Maar ja, Age was bang dat ik niet voldoende voorbereid zou zijn op de bevalling he, dus ik dacht: laat ik eens even lezen hoe&wat

Wat ook niet echt meehelpt, is dat Xan net NU bloederige afleveringen van Trauma Centrum aan het kijken is
Peas on earth!
Dus Xan is niet bepaald en steunende factor...

Alhoewel, dan is hij tenminste op het ergste voorbereid

Ik vind die tijdschriften altijd een nogal groot jeukgehalte hebben met van die blije baby's en moeders op de voorkant. Maar ik heb er dan ook nog nooit ingekeken dus dat verklaard dat ik niets wist van die gruwelijk verhalen
Ik weet in ieder geval dat Xan niet gaat flauwvallen van bloed

Hij vroeg laatst nog wel of hij de bevalling mocht filmen... euhm... wat denk je zelf?

Ik moet eigenlijk een beetje gaan koken enzo denk ik....
Peas on earth!
Maar eerst nog even op de website van Omoda kijken
Peas on earth!
De bevalling filmen???? Misschien moet 'ie het nog eens vragen als je daadwerkelijk weeen hebt. Krijgt hij vast een vaas naar zijn hoofd denk ik.

Iemand die ik ken heeft tijdens de bevalling een aantal zwart wit foto's gemaakt. Helemaal fris en fruitig is het natuurlijk niet maar dat zie je niet door het zwart/witte. Vond ik best een prima oplossing. Overigens heeft zij geen ingezoomde foto's in het baringskanaal ofzo maar wel een aantal foto's tijdens en echt direct na de bevalling.
Ik ben er ook niet ongelukkig van geworden dat ik geen foto's heb van het moment dat ik ter wereld kwam, dus ik denk dat Doperwtje daar ook niet ongelukkig van zal worden. Ik hoef helemaal niets in kleur of zwart/wit... misschien kan ik een visagiste bestellen voor ná de bevalling? Zodat ik fris en fruitig op de foto kan?

Ik ga spinaaaaazietaart maken!
Peas on earth!
En inderdaad, ik denk dat ik iets naar z'n hoofd gooi t.z.t.
Peas on earth!
De visagiste voor na de bevalling lijkt me wel een goed plan inderdaad

En ik heb inderdaad ook geen foto's van mijn eerste momenten op deze wereld. Maar dat komt misschien omdat die in een operatiekamer waren. Ben geboren met een keizersnede.

Sowieso zijn er niet zo heel veel foto's van mijn eerste dagen. Het ging toen toch wat anders dan nu
Ik ga pasta eten. Een van de bakjes uit de grotere pan pastasaus ga ik opwarmen.
Ik voel spierpijn in mijn benen aankomen van het tuinieren. Dat is wel echt het ultieme bewijs dat ik helemaal niets aan sport doe. Wie krijgt er nou spierpijn van een beetje tuinieren?
Lekker, pasta!

Hier staat de spinazietaart inmiddels in de oven.

Spierpijn van tuinieren is best een beetje looserig , maar zou ik er waarschijnlijk óók van krijgen

Nee, volgens mij werden er toen sowieso minder foto's van na de bevalling gemaakt (en al helemaal niet van tíjdens de bevalling). We zijn er allemaal niet ongelukkiger van geworden, dus het zal wel goedkomen allemaal...

*zoekt in gouden gids naar visagiste*
Peas on earth!
Ik ben een beetje een loser Voortaan moet ik gewoon niet meer tuinieren, dan heb ik nergens last van.

Pasta is inmiddels op. Was lekker! En zo makkelijk dat ik het alleen maar op hoefde te warmen.
Ik geloof niet dat iemand zit te wachten op een Persende Erwt en close ups van je cavia. Ook doperwt niet.

Ik heb net gesuperhaus-frau't. Met 5 pannen. (moest ik vroeger bij mijn moeder zo om lachen. Die is niet zo'n kok en riep dan trots bij het gerecht hoeveel pannen ze wel niet had gebruikt

Gekookte aardappels, spinazie, gekookt eitje, jus en tilapiafilet met een zelfgemaakt korstje. Mjam!
Ik zit weer klaar voor Meerdijk
Eten klinkt goed Keesie!
Mijn trein naar Meerdijk toe rijdt niet zo snel, dus ik lees hier wel even mee
Isabella heeft roodjasje per ongeluk vertelt dat haar vader in Meerdijk woont. Dat is ook niet handig natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven