Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Tafereel in huize Kees

Kees: mompelt onverstaanbaar in zichzelf

MdK: Zit je met je beste vriend te praten?

Kees: Ja

2 min later..

Kees: Bromt en zucht onverstaanbaar

MdK: Hebben jij en je beste vriend ruzie?
Bedankt voor de samenvatting!

Klinkt wel als een boeiende aflevering.

Internet ligt eruit hier, balen!

En wat nog erger is: ik heb een enorme splinter in m'n vinger. Als ik ergens NIET tegen kan dan is het dat wel
Drift, dank! Ik ben weer helemaal bij nu

Mijn zennnnn-avond startte een beetje stroef, of eigenlijk: níet . De auto startte namelijk niet. Uiteindelijk kwam ik dus geheel niet-zennnnn te laat bij de yoga aan (in andere auto, want auto startte nog steeds niet). Nu ben ik weer geheel en al in rustte en begon ik bijna te snurken tijdens de ontspanningsoefening
Peas on earth!
Splinters zijn stom!
Peas on earth!
Keessie, ik begrijp dat jij dus eigenlijk met twéé mannen trouwt?
Peas on earth!
Ja. Ik ben wel in voor een triootje op zijn tijd.

Jij deelt al maanden je bed met twee mannen, moet je begrijpen vind ik.
Splinters zijn idd stom. Ik belde mijn moeder en zei: 'hoe kan ik een splinter eruit halen als jij er niet bent?'

Vroeger was dat altijd al een ramp bij mij. Ik werd dan helemaal hysterisch, en dat voelde ik net ook weer opkomen toen ik zelf ging pulken. Bah, ik werd er misselijk van. Nu zit er een pleister omheen en haal ik morgen een splinterpincet bij de Etos.

Wat gek dat je auto niet startte, doet 'ie t nu wel weer?

Ik zou me ook even gaan afvragen of je wel wílt trouwen Keessie. Nu kun je er nog onderuit hoor

Lijstje:

o: flakes/melk

td: zakje kellog's k mini breaks

l: multigraanbagel met parmaham, rucola pb-pitjes (zónder Creamcheese en olijfolie)

td: fruitbak met aardbeien, ananas, banaan, appel

td: pakje lu mini crackers

a: verse gevulde pasta met 3 plakjes parmaham, restje brie, rucola en pbitjes

4 grote glazen thee

1 grote banaansap

1 glas water
Splinters zijn inderdaad wel heel stom, maar ik wist niet dat er splinterpincetten bestonden

Auto doet het nog steeds niet. Beetje sneu, want is Xan's auto (want we hebben geruild omdat mijn buik beter in zíjn auto past ), was dus gisteren uiteindelijk met mijn eigen auto en nu is Xan met werkbusje naar werk en ik met eigen auto en belt hij vanavond ANWB voor zijn auto

Drift, ik heb de hele nacht gepiekerd over je samenvatting, want ik was al helemaal bang dat ik gemist had dat Tsjarlie naar de Antillen wilde... tsskkk... het is Curacao!
Peas on earth!
Drift!! Hoe kun je Erwt nu de hele nacht wakker laten liggen?!

Mijn internet doet het weer. En op het nieuws te zien was ik niet de enige die zonder internet zat

En ja, mijn moeder zegt dat dat bestaat, en splinterpincet
Wel sneu voor Isabella dat Dzjek ineens kantoortijden hanteert als het gaat om vermissingen van kinderne

*ja hoe looserig, ik zit terug te kijken*
Peas on earth!
Ik ben nog even thuis, want ik ben van plan om rond 09.00 uur voor de deur van de Marskramer te staan, wánt... daar staat een schommelstoel in de folder
Peas on earth!
Handig, flexibele werktijden

Die van mij zijn ook flexibel. Zelfs zó flexibel dat ik nu al in de trein zit om te gaan werken

Heb vanmiddag een werkafspraak voor een volgend project. Niet heel handig, in deze drukte. Maar goed, het is niet anders...
Wel lekker relaxed hoor, dat internetten in de trein!

Ik heb de schommelstoel! Is wel een gokje, want ze hadden ze neit staan, maar alleen in de doos. Kost maar 45 euro en da's echt goedkoop, dus ik dacht: ik neem de gok gewoon
Peas on earth!
Leuk ErWt!

Ik vind mezelf goed. Ik had bedacht dat het slim was om alvast een deel van het tijdsverschil in te halen door heel vroeg op te staan (zodat ik ook makkelijker kan slapen in het vliegtuig) dus ik had mijn wekker op 6 uur gezet. Nog wel een uurtje liggen snoozen, maar dat mocht ook wel van mezelf. En nu is mijn theorie dat ik als ik alles alvast een paar uur opschuif (vroeg lunchen, goed eten voordat ik het vliegtuig in ga, en dan zoveel mogelijk slapen en niet meer eten tot ik op Schiphol kan ontbijten) het wel goed moet komen met de jetlag. We'll see.

Nu alleen maar hopen dat ik geen vertraging oploop, want dan loopt m'n plannetje in de soep, en dan mis ik m'n fspraak morgen.
Slim Moos! Goede terugreis!
Peas on earth!
Ja Moos! Goeie reis!

Doe voorzichtig, ik ben alvast aan het voorbereiden op het project waar we samen gaan werken
Heb stiekum al best weer zin om aan het werk te gaan, geloof ik

En ik ben alweer goed bezig, kon bij online check in geen stoel kiezen, dus toen heb ik net maar even gebeld (want ik had een B-seat, da's tussen 2 mensen in, vink altijd zo benauwd) en nu heb ik een stoel aan het gangpad
Erwt, het was juist de bedoeling van mijn samenvatting om een slapeloze nacht te voorkomen!

Moos, goede reis!!
en

Ik heb mijn schommelstoel in elkaar gezet. Ik denk dat ie niet voor niets maar 45 euro was, maar ik denk dat ie het wel lang genoeg volhoudt
Peas on earth!
Lukte dat in elkaar zetten een beetje? En ach, als 'ie maar een tijdje meekan toch?

Foto!!
Meneer Plasterk is volgens mij onder de zonnebank geweest....
Peas on earth!
Met een beetje gevloek lukte het, hoewel Xan wel zei dat die stoel scheef is . Volgens mij ligt dat niet aan mij, maar aan de stoel
Peas on earth!
Ik denk dat het aan Xan ligt dat de stoel scheef is

Hadden wij vorige week ofzo niet geconcludeerd dat meneer Plasterk er wat vermoeid uitzag? Misschien heeft hij meegelezen en dacht hij.... zonnebankje, coupje extra grijs en ik kan weer even mee
En Matthijs heeft een omgesmolten zilveren medaille aangetrokken geloof ik.
quote:Drift schreef op 07 april 2010 @ 19:33:

En Matthijs heeft een omgesmolten zilveren medaille aangetrokken geloof ik.

Inderdaad, Plasterk doet misschien ook aan de lijn en leest altijd in dit topic mee! (hoewel je je zou kunnen afvragen of je in dít topic meot lezen als je wilt afvallen )
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven