Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Heeft Lucas tegenwoordig een sjaaltjes-fetisj?
Peas on earth!
Fijn dat je een lotgenoot gevonden hebt Age
quote:AgentL schreef op 06 april 2010 @ 20:03: (zij heeft al en koptelefoon op en zette die juist even op stil

om te luisteren waar dat gekke geluid vandaan kwam )
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 april 2010 @ 20:03:

Heeft Lucas tegenwoordig een sjaaltjes-fetisj?Hij heeft een mannen fetisj Erwt
Ja, Wiki zegt dat Amy in 2007 geboren is. Nou... dat groeit lekker snel
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 06 april 2010 @ 20:04:

[...]

Hij heeft een mannen fetisj Erwt Ohja, dat combineert inderdaad prima
Peas on earth!
Gottegottegot, gaat Zjanien het weer proberen....
Peas on earth!
11
Peas on earth!
Janine begint een beetje vervelend te worden
Ik kom voor Rose

Ik ga weg

Ik wil scheiden

Dat zijn toch TIEN?!
Peas on earth!
Ik weer eens geen zin in yoga. Dat wordt ook een patroon he?
Peas on earth!
In soaps kan dat.

Misschien moet jij ook in een soap Erwt, dan kun je de bevalling overslaan
De tekstschrijvers kunnen niet tellen
quote:AgentL schreef op 06 april 2010 @ 20:06:

In soaps kan dat.

Misschien moet jij ook in een soap Erwt, dan kun je de bevalling overslaan Strak plan! Hoewel Doperwtje dan straks over een jaar ineens in de puberteit is
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 april 2010 @ 20:06:

Ik weer eens geen zin in yoga. Dat wordt ook een patroon he? Je lijkt inderdaad wel een kleuter die niet naar school wil
Ohhh NU al reclame
Peas on earth!
Sinds wanneer duurt dat eerste deel zo kort??
quote:Drift schreef op 06 april 2010 @ 20:07:

[...]

Je lijkt inderdaad wel een kleuter die niet naar school wil

Ik vóel me ook zo, da's het ergste. Als ik er ben, vind ik het wel okee, maar pfffffff.........

Misschien moet ik aftellen *negeert dat dat ook aftellen tot de bevalling betekent*

Ik zit nu in week 29, dus dan moet ik hierna nog ongeveer 10 keer!
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 06 april 2010 @ 20:07:

Sinds wanneer duurt dat eerste deel zo kort??Om mij te pesten
Peas on earth!
Maar waarom móet je? Heb je nu nog niet genoeg geleerd?
Maar waarom móet je? Heb je nu nog niet genoeg geleerd?
Ja Erwtje, je kunt natuurlijk best een keertje spijbelen
Ik heb al een keer gespijbeld, maar toen ontdekte ik dat ik die les gewoon moest betalen, want het alternatief is: de les op een andere dag inhalen

Ik móet, want het is goed en je wordt er ontspannen van en het helpt bij de bevalling en het is goed enzo... *herhaalt dit terwijl ze in de auto stapt*
Peas on earth!
Speciaal voor Erwt en Age, de samenvatting van deel 2:

Rik en Charlie zuchten wat naar elkaar en Charlie mag bij nader inzien toch binnen komen. Ze moet alleen voortaan wel zeggen wanneer ze iets niets wil zeggen Gelukkig is dan alles goed en kan er tenminste gezoend worden.

Even later moet Charlie natuurlijk weer eens weg terwijl Rikkie weer eens bij Rozemarijn is.

Janine krijgt een kopje politiekoffie maar hoeft die niet. Ze zit wat stilletjes in haar stoel terwijl Jack ineens de schuld bij zichzelf legt en aangeeft dat hij ook vaak aan Ludo moet denken Maar hij kan er niet meer tegen. Hij adviseert haar niet meer een relatie aan te gaan met iemand anders dan Ludo.

Gelukkig komt Isabella op dat moment geheel onopvallend met hoed en zonnebril het politiebureau in wandelen. Ze duikt de eerste de beste kast in wanneer ze Janine ziet.

Charlie belt haar even later en Isabella zegt dat ze Jack niet gesproken heeft. Vervolgens wordt er wat prietpraat over seks uitgewisseld en besluit Charlie toch maar weer naar Isabella te willen gaan. Uiteindelijk blijft ze toch

Nina blijft Ludo koppig Ludo noemen en stelt ingewikkelde vragen over de motivationele achtergronden van zijn veroveringstoestanden ten opzichte van Janine. Ludo vindt haar maar een wijsneus en wenst geen damesbladengebabbel. Hij wil geen bijdehand gedoe aan tafel Gelukkig wil Maxime wel met haar praten. Nou daar knapt zo'n kind van op natuurlijk. Overigens valt het me op dat Maxime een grijze outfit aanheeft vandaag. Wat krijgen we nou?

Janine wordt er niet vrolijker op en zit thuis in het donker. Gelukkig belt Nina haar. Ze vertelt Janine dat Ludo nog steeds loopt te manipuleren. Ze vraagt zich af of Janine Ludo wel door heeft en Janine zit hier duidelijk niet echt op te wachten. Als klap op de vuurpijl komt Ludo ook nog even langs. Hij wil weten waar hij staat (in het huis van Janine uiteraard ) omdat de hele situatie nogal verwarrend is. Het lijkt erop dat hij Janine terug wil. Janine vertelt hem echter dat hij niet zomaar de ware voor haar zou zijn.

Charlie moet Barbera nog een beetje vertellen dat ze niet meegaat naar de Antillen.

Ook Jack zit in het donker, maar dan op het politiebureau, als Isabella hem belt. Hoewel het gisteren niet nodig was moet er vandaag toch echt aangifte gedaan worden op het bureau. Verder kan Jack natuurlijk niets vertellen
Beetje jammer van dat inhalen op een andere dag bij gespijbel. Zou niets voor mij zijn vrees ik. Al is het natuurlijk wel een soort van stok achter de deur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven