Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Tuurlijk Erwt, Je spreekt gewoon af dat je een keer niest en dat dat het dan was toch?
quote:Drift schreef op 05 april 2010 @ 22:12:

Tuurlijk Erwt, Je spreekt gewoon af dat je een keer niest en dat dat het dan was toch?

Zoiets. En zonder bloed en pijn enzo. En dat ik dat kraampakket niet nodig heb natuurlijk.

*negeert herinneringen aan tijdschrift van vanmiddag over pijn, over niet meer durven plassen, überhaupt niet naar de wc durven, meer pijn en hormonale huilie-toestanden*
Peas on earth!
Je maakt toch gewoon een lijstje, kun je lekker puntsgewijs afstrepen tijdens het bevallen
Ja, dat lijkt me wel wat voor mij

Ik ga slaaaaapen! Zag net ineens zomaar mijn buik bewegen! Bizar!
Peas on earth!
Je kunt Drukwerkdeal ook vragen of ze dat papier waar je het gbkaartje van wilt hebben naar je op kunnen sturen. Gewoon blanco, een paar velletjes. Want dan kun je je eigen proefdrukjes daarop printen. (papier maakt namelijk ook veel verschil in scherpte en kleur)
Even opscheppen over mezelf hoor...

Ik vind dat ik deze Pasen heel verstandig ben doorgekomen.

Niet teveel van alles gegeten, alle lekkere dingen met mate en 'overbodige' slechte dingen afgeslagen. Gisteren viennetta-toetje en vandaag chocola.

Vandaag gingen we steengrillen, na het bowlen. Ik heb geen wijn gedronken, alleen spa rood. En ik heb maar 1 keer een opscheplepel patat gehad, en 2 (droge! ) stukjes stokbrood. Verder geen saus of mayonaise erbij en zoveel mogelijk 'gezond' vlees gehad.

Dus ja, ik leer het nog wel!

(en ik heb ook nog eens genoten van de lekkere dingen)

Lijstje:

O: 1 plak paasstol

L: 2 bruine broodjes uit de oven, 1 met milner en 1 met appelstroop

TD: stukje chocoladetaart

A: steengrillen, 3 stukjes kip, 3 stukjes rundvlees, 1 rundvleeshamburgertje en 2 stukjes varkensfilet, champignons, ui, komkommersalade, pastasalade, rauwkost, huzarensalade (van al die salades 1 lepel). 2 stukjes stokbrood en 1 opscheplepel friet.

3 koppen muntthee

2 glazen water

3 glazen spa rood

1 kop citroenthee

0,5 liter water
Wat goed van je Age!

Geboortekaartjespapier wel goede tip inderdaad, hoewel ik denk dat Xan gewoon een proefdruk wil. Ach, eerst maar eens een leuk geboortekaartje knutselen.

Ik heb heel onrustig geslapen. Allemaal rare dingen gedroomd, veel wakker en nu voel ik me een beetje suf
Peas on earth!
Thanx Erwteke! Weegschaal zei vanmorgen nog steeds 95 dus ik ben tevreden. Misschien einde van deze week wel 94? Hope so!

Ik zou toch maar even met drukwerkdeal bellen om te vragen naar een proefdruk. En anders een drukker bij je in de buurt zoeken?

Ik lag ook nog diep te dromen toen m'n wekker ging. Kon er niet bepaald uitkomen, balen!
Vind het leuk voor je dat het nu zo goed gaat. Ónder de 95 komen geeft vast weer een heel goed gevoel!

Ik heb te krappe schoenen aan (lees: mijn voeten zijn een beetje opgezet) en nu heb ik zere voeten. En het is nog maar kwart over 11
Peas on earth!

Goed bezig Age, fijn!

Ik ga zo maar eens douchen en richting Metropolitan Museum. En misschien daarna nog even richting Harlem, maar dat weet ik nog niet zeker.

Gister superleuk gehad, gefietst door New York, best heftig is dat, er zijn nog lang niet overal bikelanes, dus je fietst gewoon tussen de auto's en de taxi's. Maar ook best kicken als je het een beetje door begint te krijgen. En 's avonds sushi gegeten met de kennis en met haar en een vriendin van haar naar een heel leuk bandje geweest. En het nog even over augustus gehad, waarschijnlijk kan de decorontwerper niet naar NY komen, dus dan zijn de kansen dat er een ticket voor mij is, toch wel weer een stuk groter! Zou wel te gek zijn..

Ik ga van m'n laatste dagje genieten!

Succes met de voeten ErWt, stom

Moos, het klinkt alsof je je laatste dag in ieder geval heel goed benut!

Mijn voeten waren een stuk beter nadat ik goedkope instappertjes bij de Bristol had gekocht , ik kon het echt niet de hele dag volhouden.....

Drift, ben je goed voorbereid op het samenvatten van vanavond?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 april 2010 @ 19:03:

Drift, ben je goed voorbereid op het samenvatten van vanavond?

Tuurlijk Je kunt kijken tot de reclame toch?

Fijn van minder pijnlijke voeten!
Ja, tot de reclame inderdaad

Pffff... stom is dat, die opgezette voeten. Ik zou het liefst vanaf nu alleen nog maar fulltime op mijn oh-zo-níet-charmante-Birkenstockjes lopen, maar dan moet het toch echt iets warmer worden
Peas on earth!
Ik lees net dat Georges Clooney ook weer vrij is. Iemand nog interesse? Dan maken we een Plan
Peas on earth!
Ik dacht even dat je bedoelde dat hij uit de gevangenis is

Anyway, ik hoef 'em niet. Misschien Age? Kunnen we hem aan haar lijstje voor 'Age zoekt man' toevoegen.
Nou, ik las wel dat er een dode vrouw in het meer achter zijn tuin dreef...., dus ik weet niet zeker of het aan te raden is verkering met George te nemen
Peas on earth!
George is eigenlijk sowieso niet helemaal mijn type lijkt me. Al hou ik wel van Italie en heeft hij daar toevallig een woning
Ik ben weer in Meerdijk
Nou, dat komt toch perfect uit!

Oh, we zijn weer in Meerdijk. Ik denk dat Tsjarlie er niet helemaal uitkomt met haar ik-rik-ik-rik-grapje
Peas on earth!
Ik denk dat Charlie sowieso moet oppassen dat die hele relatie met Rik niet langer dan een dag of wat gaat duren.
Gaat Maxime verhuizen?
Wat heeft Nina nóú weer aan?! Zo'n stofje zag ik ook op de lappenmarkt waar ik m'n gordijnstof kocht
Peas on earth!
Amy heeft ook al zo'n vreemde groeispurt doorgemaakt. 10 jaar geworden in, hoe lang zal het zijn, een jaar of 3?
Ik word wel een beetje warm van George, maar niet van zijn leeftijd

Maar ja, ik ben de beroerdste niet, hij mag best in m'n programma!

Ik zit nu pas in de trein naar huis, dus ik heb ook een Meerdijk-samenvatting nodig.

Gelukkig heb ik verse pasta in de koelkast, en rucola en parmaham. Zal daar iets van knutselen

En bah! Er zit een man te smakken met nootjes hier schuin achter me. Heb maar even oordopjes ingedaan en een muziekje opgezet. Meisje tegenover me moest er om lachen nadat we die man vreemd aankeken (zij heeft al en koptelefoon op en zette die juist even op stil

om te luisteren waar dat gekke geluid vandaan kwam )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven