Afvallen met...
maandag 5 april 2010 om 22:14
quote:Drift schreef op 05 april 2010 @ 22:12:
Tuurlijk Erwt, Je spreekt gewoon af dat je een keer niest en dat dat het dan was toch?
Zoiets. En zonder bloed en pijn enzo. En dat ik dat kraampakket niet nodig heb natuurlijk.
*negeert herinneringen aan tijdschrift van vanmiddag over pijn, over niet meer durven plassen, überhaupt niet naar de wc durven, meer pijn en hormonale huilie-toestanden*
Tuurlijk Erwt, Je spreekt gewoon af dat je een keer niest en dat dat het dan was toch?
Zoiets. En zonder bloed en pijn enzo. En dat ik dat kraampakket niet nodig heb natuurlijk.
*negeert herinneringen aan tijdschrift van vanmiddag over pijn, over niet meer durven plassen, überhaupt niet naar de wc durven, meer pijn en hormonale huilie-toestanden*
Peas on earth!
maandag 5 april 2010 om 22:32
maandag 5 april 2010 om 23:13
Even opscheppen over mezelf hoor...
Ik vind dat ik deze Pasen heel verstandig ben doorgekomen.
Niet teveel van alles gegeten, alle lekkere dingen met mate en 'overbodige' slechte dingen afgeslagen. Gisteren viennetta-toetje en vandaag chocola.
Vandaag gingen we steengrillen, na het bowlen. Ik heb geen wijn gedronken, alleen spa rood. En ik heb maar 1 keer een opscheplepel patat gehad, en 2 (droge! ) stukjes stokbrood. Verder geen saus of mayonaise erbij en zoveel mogelijk 'gezond' vlees gehad.
Dus ja, ik leer het nog wel!
(en ik heb ook nog eens genoten van de lekkere dingen)
Lijstje:
O: 1 plak paasstol
L: 2 bruine broodjes uit de oven, 1 met milner en 1 met appelstroop
TD: stukje chocoladetaart
A: steengrillen, 3 stukjes kip, 3 stukjes rundvlees, 1 rundvleeshamburgertje en 2 stukjes varkensfilet, champignons, ui, komkommersalade, pastasalade, rauwkost, huzarensalade (van al die salades 1 lepel). 2 stukjes stokbrood en 1 opscheplepel friet.
3 koppen muntthee
2 glazen water
3 glazen spa rood
1 kop citroenthee
0,5 liter water
Ik vind dat ik deze Pasen heel verstandig ben doorgekomen.
Niet teveel van alles gegeten, alle lekkere dingen met mate en 'overbodige' slechte dingen afgeslagen. Gisteren viennetta-toetje en vandaag chocola.
Vandaag gingen we steengrillen, na het bowlen. Ik heb geen wijn gedronken, alleen spa rood. En ik heb maar 1 keer een opscheplepel patat gehad, en 2 (droge! ) stukjes stokbrood. Verder geen saus of mayonaise erbij en zoveel mogelijk 'gezond' vlees gehad.
Dus ja, ik leer het nog wel!
(en ik heb ook nog eens genoten van de lekkere dingen)
Lijstje:
O: 1 plak paasstol
L: 2 bruine broodjes uit de oven, 1 met milner en 1 met appelstroop
TD: stukje chocoladetaart
A: steengrillen, 3 stukjes kip, 3 stukjes rundvlees, 1 rundvleeshamburgertje en 2 stukjes varkensfilet, champignons, ui, komkommersalade, pastasalade, rauwkost, huzarensalade (van al die salades 1 lepel). 2 stukjes stokbrood en 1 opscheplepel friet.
3 koppen muntthee
2 glazen water
3 glazen spa rood
1 kop citroenthee
0,5 liter water
dinsdag 6 april 2010 om 08:07
dinsdag 6 april 2010 om 09:56
Thanx Erwteke! Weegschaal zei vanmorgen nog steeds 95 dus ik ben tevreden. Misschien einde van deze week wel 94? Hope so!
Ik zou toch maar even met drukwerkdeal bellen om te vragen naar een proefdruk. En anders een drukker bij je in de buurt zoeken?
Ik lag ook nog diep te dromen toen m'n wekker ging. Kon er niet bepaald uitkomen, balen!
Ik zou toch maar even met drukwerkdeal bellen om te vragen naar een proefdruk. En anders een drukker bij je in de buurt zoeken?
Ik lag ook nog diep te dromen toen m'n wekker ging. Kon er niet bepaald uitkomen, balen!
dinsdag 6 april 2010 om 11:19
dinsdag 6 april 2010 om 15:57
Goed bezig Age, fijn!
Ik ga zo maar eens douchen en richting Metropolitan Museum. En misschien daarna nog even richting Harlem, maar dat weet ik nog niet zeker.
Gister superleuk gehad, gefietst door New York, best heftig is dat, er zijn nog lang niet overal bikelanes, dus je fietst gewoon tussen de auto's en de taxi's. Maar ook best kicken als je het een beetje door begint te krijgen. En 's avonds sushi gegeten met de kennis en met haar en een vriendin van haar naar een heel leuk bandje geweest. En het nog even over augustus gehad, waarschijnlijk kan de decorontwerper niet naar NY komen, dus dan zijn de kansen dat er een ticket voor mij is, toch wel weer een stuk groter! Zou wel te gek zijn..
Ik ga van m'n laatste dagje genieten!
Succes met de voeten ErWt, stom
dinsdag 6 april 2010 om 19:03
dinsdag 6 april 2010 om 20:03
Ik word wel een beetje warm van George, maar niet van zijn leeftijd
Maar ja, ik ben de beroerdste niet, hij mag best in m'n programma!
Ik zit nu pas in de trein naar huis, dus ik heb ook een Meerdijk-samenvatting nodig.
Gelukkig heb ik verse pasta in de koelkast, en rucola en parmaham. Zal daar iets van knutselen
En bah! Er zit een man te smakken met nootjes hier schuin achter me. Heb maar even oordopjes ingedaan en een muziekje opgezet. Meisje tegenover me moest er om lachen nadat we die man vreemd aankeken (zij heeft al en koptelefoon op en zette die juist even op stil
om te luisteren waar dat gekke geluid vandaan kwam )
Maar ja, ik ben de beroerdste niet, hij mag best in m'n programma!
Ik zit nu pas in de trein naar huis, dus ik heb ook een Meerdijk-samenvatting nodig.
Gelukkig heb ik verse pasta in de koelkast, en rucola en parmaham. Zal daar iets van knutselen
En bah! Er zit een man te smakken met nootjes hier schuin achter me. Heb maar even oordopjes ingedaan en een muziekje opgezet. Meisje tegenover me moest er om lachen nadat we die man vreemd aankeken (zij heeft al en koptelefoon op en zette die juist even op stil
om te luisteren waar dat gekke geluid vandaan kwam )