Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Haai meisjes

Keessie, wel jammer van goudsmidvriend, maar fijn dat er alsnog ringen besteld kunnen worden....

Nou, ging eigenlijk beetje gek van blaasontsteking, want Xan zei laatst dat ie vond dat urine raar rook. Ik moest toch volgende dag naar de verloskundige (en herinnerde me dat zij al eens gezegd had dat dat een teken kon zijn, want als je zwanger bent, heb je vaak geen pijnklachten), dus gevraagd en vanochtend urine ingeleverd. Assistente zei dus daarnet aan de telefoon dat er inderdaad bacteriën zijn gevonden, maar dat het mogelijk nog te onderdrukken is door heel veel drinken&plassen. Daarna begon ze met verhaal van kweekje en dat bleef nogal vaag, ondanks mijn herhaaldelijk doorvragen. Irritant dus. Ze zei wel dat ik, als ik wel klachten kreeg, sowieso vrijdag nog een keer urine kan laten testen, dus dat doe ik dan maar voor de zekerheid.

Cranberrysap had ik ook al aan gedacht, maar probleem is dat ik van zure dingen echt zó'n maagzuur krijg . Maar goed... dat moet dan misschien maar als het wel helpt.... pfff.....
Peas on earth!
Zo. Genoeg gezeurd
Peas on earth!
Toch echt jammer hoor Keessie, had leuk geweest, custom ringen

Age Ik heb vandaag ook maar weer wat gemompeld toen R. zei: 'Oh ja, en leuk ook dat je Age (hoeps, schreef ik eerst je echte naam ) kent.' Blijft grappig.

ErWt, stom zeg. Wanneer hoor je wat van dat kweekje?
Ja, R zei: "heb je Moos nog gesproken?" Dus ik zei: "euhm ja, dat wel... maar niet over werk"

Hij moest eens weten dat we elkaar van t forum kennen!

Scherpe mail, vooral over truck. Ik heb alleen naar kleedkamer-dingen gekeken. Ga je straks even terugmailen, ben nu aan het eten.

Jeetje, dat is balen Keessie! Wel fijn dat het alsnog goed komt!
sjGoed!

*gaat zich nu nog echtechtecht heel even aan de administratie slingeren voor het eten..*
He ErWt, ik had een Google-ad oor zwangerschapspiercings
Ach ja, die jongen had er ook zo ontzettend pijn van in z'n buik dat ik ook niet echt kwaad kon worden. Nog wel een beetje spannend of ze op tijd gaan komen (normale besteltijd is 3 weken) maar ach, anders trouwen we wel met een stel neppies van zilver ofzo. Custom photo-shoppen we ze er achteraf wel in
Jammer van de ringen Keesie, maar wel fijn dat je nog andere ringen kunt bestellen. En helemaal fijn dat je nu niet het stoom uit je oren hebt
Een vriendin van mij heeft zo'n plastic piercing aanbevolen gekregen door haar verloskundige. Detail: vk was een jaar of 65.
Omdat ze zo'n mooie buik had ofzo Keessie?

En je moet maar zo denken: hij had het ook een week (!!) voor de bruiloft kunnen zeggen
Droppertje, voordat we jou helemaal overslaan...

Zoals Moos ook al aangaf gaat het hier meer niet dan wel over eten. Daar hebben we het heus wel over af en toe, en we hebben het er in het verleden ook uitgebreid over gehad. Mocht je echte ondersteuning zoeken op het gebied van goed en gezond eten en elkaar op dat punt gemotiveerd houden dan zou ik als ik jou was ook even verder kijken op deze pijler. Er zijn denk ik veel andere topics waarin met elkaar gesproken wordt over gezonde gedragspatronen

Maar hier ben je natuurlijk ook welkom.
Fijn dat jij de doemscenario's voor de bruiloft van Keesie even in kaart brengt Age
quote:AgentL schreef op 14 april 2010 @ 18:47:

Omdat ze zo'n mooie buik had ofzo Keessie?

En je moet maar zo denken: hij had het ook een week (!!) voor de bruiloft kunnen zeggen Omdat haar gewone exemplaar de 20+ kilo van haar zwangerschapsbuik niet zou overleven denk ik.
En inderdaad Age, mijn jurk is ook nog niet klaar, heb je daar misschien nog enkele bemoedigende woorden voor?
quote:Drift schreef op 14 april 2010 @ 18:48:

Fijn dat jij de doemscenario's voor de bruiloft van Keesie even in kaart brengt Age

Relativeren Drift! Dat heet relativeren!!

Ach, hoe kon ik het een met het ander verwarren
quote:Mevrouwdekees schreef op 14 april 2010 @ 18:52:

En inderdaad Age, mijn jurk is ook nog niet klaar, heb je daar misschien nog enkele bemoedigende woorden voor? Ja joh, je hebt nog een maand! Geen enkel probleem, en sowieso moet dat pas een week van tevoren aangepast want wie weet val je nog af door de stress. Zonde om 'm nu al te laten aanpassen
[serieus] Week van te voren is bizar krap hoor Age, dikke kans dat je dan in een jurkje van de Peek eindigd [/serieus]

Ooh tijd zat, nou ja, hij is nu bij de naaiturk voor de tweede ronde aanpassingen, als ik nog kilo's afval dan doen we gewoon een derde ronde.
Zijn je schoenen al ingelopen Keesie? Want daar kan ik ook nog wel een paar doemscenario's voor bedenken
Daar heb ik al een paar keer op rond gewandeld Drift. En vandaag een reservepaar lage gekocht. Bij de Van Haren, omdat ik ze sowieso leuk vond voor de zomer en fijn laag.
Slim Keesie. Je weet maar nooit natuurlijk. En bij Van Haren zal het je vast geen fortuin gekost hebben denk ik zo.

Deze, geen leer ofzo, maar geen buil ook.
Het schiet nu wel echt op he Keessie! Spannend hoor! Heb je ook idee of alle genodigden ook echt komen?
Peas on earth!
Erwt, zit jij inmiddels aan de cranberrysap? Misschien kun je het ook wel aanlengen met water? Dan heb je misschien wat minder last van je maagzuur?
Tot nu toe 1 afmelding, een bupsje aanmeldingen en heel veel mensen die (ondanks verzoek op de kaart) niets van zich hebben laten horen. Ik heb zo'n vermoeden dat al die mensen denken dat dat verzoek niet voor hen geldt.

En ja, nog 4 weken vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven