Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Dat mag Noud helemaal niet. Volgens mij is ze minderjarig.

En heet Roos nou Amy of Roos?
En waaaaaaar bemoeit Lukas zich mee? Die trekt zich normaal gesproken toch nergens wat van aan?
Roos heet eigenlijk Amy, maar ik denk dat Roos zelf niet weet dat ze Amy heet. Dat weten alleen Isabella en Tsjarlie denk ik. Da's om het makkelijk te maken

Lukas heeft een plotseling verantwoordelijkheidsgevoel opgeduikeld sinds Roos verschenen is. Misschien wil hij ook wel bij de Raad werken!
Peas on earth!
En Charlie vertelt gelukkig het ene na het andere leugen. Dat zal vast goed zijn voor de kwaliteit van haar relatie met Rik.
Was dat vorige week niet ook al toen jij weg moest Erwt, dat de reclame zo vroeg in de aflevering komt?
*Knakt met vingers en doet wat grondoefeningen zodat de samenvatting zometeen gemaakt kan worden*
Hoewel Wiet jaren geen contact gehad heeft met Sjors gaat ze haar nu ineens smsen. Ook is ze op bezoek bij Jack om zijn ge-wel-di-ge boot te bekijken. Daar is het wel wat lichter geworden sinds enkele weken. Sjors loopt te mopperen op Bing dat hij haar familie niet zo slecht moet behandelen. Bing beschuldigt Joint echter van manipulatie, waar hij zomaar gelijk in heeft gezien haar gehuil en gedrein bij Jack. Jack vraagt zich af wat hij nou weer op zijn stoep heeft staan en weet niet hoe hij daarmee om moet gaan. In de tussentijd wacht de rest van de huisgenoten aan tafel tot Joint ook thuis is. Ze blijkt besloten te hebben toch maar bij Jack te willen gaan wonen. Daar zal ze wel een voordeeltje in zien ofzo, ze vindt de boot namelijk geweldig. Gelukkig wil ze allerlei dingen inhalen met Sjors en belooft ze nog eens langs te komen. Sjors betreft de hele toestand natuurlijk op Bing.

Isabelle probeert voet bij stuk te houden bij Lukas, die steeds slimmer wordt en misschien maar gewoon bij de politie moet gaan werken. Hij heeft de dingen in ieder geval sneller door dan Jack. Isabella vertelt een leugentje tegen Lukas over de vader van Amy. Iets met haar leven en een hel enzo

Jack is 's avonds nog aan het werk terwijl hij op zijn boot zit maar in de tussentijd gooit Joint haar spullen naar binnen. Ze zeurt om geld (om wiet mee te kopen natuurlijk ) en gedraagt zich als een puber die alleen thuis is.

Lukas vindt het allemaal nogal pief-paf-poef klinken Isabella vraagt hem vervolgens om hulp. Maar dan mag hij de politie en Ludo niet bellen.

Rik krijgt eindelijk van Charlie te horen wat er aan de hand is. Rik stelt de beste vraag van de dag. Waarom is Isabella weer naar Meerdijk gekomen??? Charlie beseft zich plotseling dat ze tot haar oren in de ellende zit en Rik blijkt daar trots op te zijn. Gelukkig kunnen ze nu weer knuffelen.

Ineens zit Isaballa bij Rik en Charlie op de bank. Rik heeft er alle vertrouwen in dat hij Amy wel kan vinden. Lijkt me logisch, niemand kan dat kind vinden maar Rik wel uiteraard

Charlie vindt het maar stom dat Isabella dingen tegen Lukas vertelt heeft en dat lijkt me heel verstandig want hij staat bij Ludo op de stoep. Want Lukas vertelt het verzonnen lulverhaal aan Ludo. Die begrijpt er helemaal niets van. Charlie komt toevallig ook langs en probeert Lukas duidelijk te maken dat hij zijn mond tegen Ludo moet houden. Maar hij wil vertellen dat Charlie Kate kent. Cliffhanger!!!!
Dank u Drift!!

Ik zit nog heerlijk rustig op m'n werk... Want ik had bedacht dat als ik nu doorwerk dat ik morgen lekker op tijd naar huis kan om te koken en op te ruimen thuis. En om m'n tas te pakken, want ik moet voor een poosje de stad uit (klinkt lekker GTST hè? )

En eigenlijk ga ik zo nog even iets drinken met iemand die een nacht in NL is. Jaja, klinkt ook lekker GTST

Heb alleen superslecht gegeten vandaag:

O: flakes/melk

TD: time out granenreep

L: 1 plak roggebrood met coburger en 1 cracker met smeerkaas

TD: 1 banaan en 1 appel

A: 1 pizza met mozzarella en pesto

in totaal maar 1 liter water geloof ik
Ha die Age! Dat klinkt wel heel erg soapachtig allemaal inderdaad...

Wel goed voor jezelf blijven zorgen hoor! Heel erg super slecht vind ik het trouwens niet. Je hebt vooral te weinig gegeten denk ik.
quote:Drift schreef op 13 april 2010 @ 20:10:

Was dat vorige week niet ook al toen jij weg moest Erwt, dat de reclame zo vroeg in de aflevering komt?

Ja inderdaad! Het is een complot tegen mij!

Ik ben er dus weer, lag bijna te snurken tijdens de ontspanningsoefening

Even bijlezen
Peas on earth!
Briljante samenvatting Drift! Als jij dit iedere dag doet, hoef ik geen GTST meer te kijken én kun je over een tijdje een boek uitbrengen
Peas on earth!
Je moet maar zo denken Erwt... Dan werkt die ontspanningsoefening tenminste De yogaleider zou trots op je moeten zijn

Zal ik gaan nadenken over een carriereswitch? Boeken vol ongeloofwaardige verhalen schrijven? Moet ik misschien wel mijn huidige beroep ook blijven uitoefenen, voor de nodige inspiratie.

Ik ga zo maar slapen denk ik. Maar het idee dat ik me van de bank af moet slepen en dan mijn tanden moet poetsen en lenzen uit en meer van dat soort gedoe houdt me een tikkeltje tegen geloof ik
Vandaag een hele fotosessie met Moos& Co gedan, is heel leuk geworden! Daarna direct door naar theater, fijne liedjes, deze moest ik aan Age en Drift denken
Hallo iedereen,

Mag ik ook meedoen? Ik wil niet zoveel afvallen, rond de 5 kilo, maar ik heb wel wat behoefte aan steun. Het afvallen gaat bij mij heel gemakkelijk, kan die 5 kilo zo in 2 weken kwijtraken (weet ik uit ervaring), maarrrrrr niet bepaald op een gezonde manier. Ik verhonger mezelf niet, maar heb gewoon heel slechte eetgewoontes als ik aan het afvallen ben. Ik eet dan bijvoorbeeld 1300 calorieen per dag, waarvan 1000 uit snoep en junkfood bestaat . Ik schaam me echt over hoe stom dit klinkt en ook is

Nu ben ik op het punt beland dat ik gewoon echt GEZOND wil eten en wil afvallen door de slechte dingen te laten staan, niet de gezonde voedingsstoffen. Na het afvallen wil ik hier ook echt verder mee gaan, ik hoop de kilo's er dan af te houden maar wil voornamelijk gezonder gaan eten
Keessie, ik ben zo beniehiehiehieuwd naar de foto's..

Heb net 2 bouwlampen van snoer en stekkers voorzien, dat waren wel 34 schroefjes om los en vast te draaien Nu maar naar bed, heb toch stiekum een flink slaaptekort opgebouwd en mag morgen weer om 8 uur op, hoera.

Droppertje, je bent heus welkom, maar het gaat hier echt zelden meer over afvallen, eigenlijk, ik vermoed dat er wel motiverender topics op deze pijler staan. Niet zo léuk als wij natuurlijk, maar dat is dan ook heel iets anders
Na een korte nacht weer op weg naar kantoor...

Lijstje van gisteren was idd slecht. Ik was 'on the road' tijdens lunchtijd en toen ik terugkwam op kantoor was al t brood op

En was te druk om naar de supermarkt te gaan

Vandaag even beter opletten!

Fijne dag!!
En het is gelukt! Ik ben op weg naar huis na een relaxte dag op kantoor
Ik ga jou nog even een mailtje sturen over 'ons' werk

Ik heb ook een fijn dagje gehad, heel erg van hot naar her gereden/gefietst, is leuk met dit weer. Nu nog voor morgenavond 3 kwartaalaangiftes af zien te krijgen en een budget in elkaar flanzen

Ik ben geirriteerd. Ik schijn een beginnende blaasontsteking te hebben (waar ik overigens niets van voel), en de assistente meldde me -na héél veel doorvragen- dat mijn urine 'op kweek' is doorgestuurd naar het laboratorium (en het werd me maar niet duidelijk wat daar dan nog uit moet komen) en nu heb ik op advies van Kruidvatmiep een potje Cranberrypillen, waarvan ik net zo dat die niet geslikt mogen worden tijdens zwangerschap zonder medisch advies
Peas on earth!
Zo. Dat dus
Peas on earth!
Da's niet zo mooi Erwtje!

Maar een beginnende blaasontsteking is geen reden voor een kuurtje? En als je niets merkt, waarom is je urine dan ingeleverd? Misschien nog even snel richting Appie voor een fles cranberrysap? Dat is best te drinken namelijk.
Hoe kwam je er dan achter dat je een beginnende blaasontsteking hebt? Balen hoor!

*gaat Moos' mail lezen*

Ik schreef vandaag je naam, en ik wilde bijna schrijven: 'voor Moos, van Age'
Zou ik ook <-- zo van gaan kijken hoor! Wat een gedoe!

Had ik al verteld dat het maar goed is dat ik niet heul bridezilla ben? Gister belde de vriend& goudsmid in opleiding die onze ringen maakt; Het lukt hem niet. Altijd leuk, zo 4 weken voor je bruiloft. Heb vandaag de zaak gebeld waar we eerst zijn wezen kijken en gelukkig had ze naam/merk/ afmeting van ons nog op een briefje dus kan ik ze morgen daar bestellen.
*bekend vandaag Moos haar naam verkeerd gespeld te hebben, moet ik altijd zo vreselijk over nadenken die naam. *

/Populair he, die Moos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven