Afvallen met...
maandag 12 april 2010 om 20:56
Ik had even niet zoveel te melden eigenlijk
Drift, ik wist niet dat je een samenvatting wilde, dus ik heb niet zo geconcentreerd gekeken
Highlights:
- Het verloren halfzusje van Sjors (Wiet) is terug. Een paar jaar geleden was ze er ook even, maar ze is wonderbaarlijk jonger geworden, want ze lijkt nu wel 15. Ik denk dat Maitre Paul als sluikreclame vervangen gaat worden door een of andere antirimpelcreme. Wiet is irritant.
- Isabella is naar het huis van Zjanien gegaan om Roos op te halen en daarrrrrr is cliffhangerT!
Peas on earth!
maandag 12 april 2010 om 21:04
Ohja, dat was ik alweer vergeten. Dat was een anticlimax. Ludo zei: 'gaat het' en Isabella draaide zich gewoon niet om en liep weg. Ludo dacht denk ik alleen 'wat een raar wijf'. Vooralsnog heeft ie niets in de gaten. Hoewel hij wel plotseling wilde helpen met het opsporen van Roos' moeder, maar dat was alleen om Zjanien te pleasen. Die dat overigens niet op prijs stelde, maar wel opmerkte dat hij een nieuw pak had
Ohja en Noud heeft een oogje op Joint ( )
Ohja en Noud heeft een oogje op Joint ( )
Peas on earth!
maandag 12 april 2010 om 21:07
maandag 12 april 2010 om 23:17
Aha, dat was dus het zusje van Sjors *pling!*
Ik dacht al: hebben ze die Amy/Roos/however she is called nu al vervangen?!?
Ik viel er midden in, en snapte het even niet meer. Maar zag wél dat Loedo een nieuw pak had
Heerlijk gegeten!
Lijstje:
O: flakes/melk
TD: biologische muesli-achtige granenreep
L: 2 zuurdesem bh met zelfgemaakte eiersalade en rucola, 1 kapje met suikervrije jam
TD: eierkoek, en later een banaan
A: spaghetti met zalm, ricotta, ui, tomaat, rucola en 4 aardbeien 'on the side'
1 glas thee
veel glazen water
1 kleine (!!) witte wijn
Ik dacht al: hebben ze die Amy/Roos/however she is called nu al vervangen?!?
Ik viel er midden in, en snapte het even niet meer. Maar zag wél dat Loedo een nieuw pak had
Heerlijk gegeten!
Lijstje:
O: flakes/melk
TD: biologische muesli-achtige granenreep
L: 2 zuurdesem bh met zelfgemaakte eiersalade en rucola, 1 kapje met suikervrije jam
TD: eierkoek, en later een banaan
A: spaghetti met zalm, ricotta, ui, tomaat, rucola en 4 aardbeien 'on the side'
1 glas thee
veel glazen water
1 kleine (!!) witte wijn
dinsdag 13 april 2010 om 20:01