Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Thanks Age!
voor Drift!
Peas on earth!
Fijn Drift! Ik was toch in Rotterdam blijven hangen inderdaad. Was fijn! Goed gesprek gehad met een theater over een nieuwe productie, daarna nog lekker biertjes gedronken met mijn brothers in arms en daarna alleen nog naar Hotel New York gewandeld over de Erasmusbrug en daar nog wat gedronken en gegeten en heel toepasselijk in mijn New York reisgids zitten lezen. Me Rotterdam.

Nu net even het filmpje van de typemachineperformance binnengehaald, ziet er goed uit! Probeer nu een stukje op Fcebook te zetten maar dat wil geloof ik niet echt..
Lijstje:

O: flakes/melk

TD: 1 banaan

L: 2 volk bh, 1 met pesto en coburger en 1 met smeerkaas en sambal. 2 plakken roggebrood met fruitstroop

TD: bak fruit (ananas, aardbeien, druiven, appel) en later nog 1 pakje lu crackertjes

A: garnalen, peultjes, paksoi, rijst en een thaise pepersaus

ruim 1 liter water

1 glas optimel
Ah leuk Moos, ik hou Facebook in de gaten!

Zo, afwas is eindelijk gedaan, ik duik m'n bed in!
Net eindelijk gelukt. Slaap lekker Age!
Drift

Moos, ik ga even loeren, leuk dat je tevreden bent
Erwt & Drift, ik heb heeeeel goed nieuws voor jullie:quote:Familie Huygens uit GTST gezet

HILVERSUM - Vier acteurs uit de soapserie Goede Tijden, Slechte Tijden keren niet meer terug in het nieuwe seizoen. Gistermiddag kregen Alexandra Alphenaar, Peter Post, Anita Donk en Emiel Sandtke van de producenten te horen dat hun personages geschrapt worden in de volgende serie van GTST.

De vier vormen het gezin Huygens, in de serie die dat sinds twee jaar deel uitmaken uitmaakt van de vaste cast. Als reden voor het vertrek van de familie wordt gemeld dat de samenstelling van het gezin niet meer past in de opzet van GTST. De kinderen Dex en Ronja zijn volgens de makers te oud voor de beoogde doelgroep van de serie.

Oh, heet ze Ronja.. Ik dacht Tanja
Jaaaa, ik hoorde het gisteren al bij RTL Boulevard!

Ik begreep dat eigenlijk alleen Ronja wilde stoppen, maar dat ze toen het hele gezin maar geschrapt hebben
Peas on earth!
Hoe zouden ze het gaan verkopen? Gaan ze met z'n allen verhuizen uit Meerdijk? Maar de kinderen zijn dan toch oud genoeg om op zichzelf te gaan wonen? Dus dat zou een suffe wending zijn.

Misschien ontsnapt psycho-verpleger wel uit de TBS en moordt hij het hele gezin uit. Mooie cliffhanger voor einde v/h seizoen.
Misschien kun je die suggestie sturen aan de schrijvers Age
Peas on earth!
Meh, ik voel me beroerd. Keelpijn en verstopte oren Zo mezelf maar eens uit bed slepen en een aspirine in m'n hoofd stoppen.
Moos, goed op jezelf passen hoor!! Ik weet hoe lastig dat is als freelancer, maar soms MOET je!
Moos
Peas on earth!
Vandaag gaan we trouwens zien welke kleur Tsjarlies haar geworden is
Peas on earth!
Kun je mij dat gaan sms'en Erwt? Ik ben er niet vanavond...
Ja, da's goed! Ik zal even een update over haar haar geven
Peas on earth!
Jippie! Ik zie het wel verschijnen om 20:05u

Ik ga afsluiten en richting trein...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 maart 2010 @ 15:31:

Vandaag gaan we trouwens zien welke kleur Tsjarlies haar geworden is

Was dat de cliffhanger van gisteren dan? Dan gaat het echt neerwaarts met deze serie

Moos, beterschap. Doe voorzichtig aan! Je moet wel fris en fruitig zijn als je naar NY gaat natuurlijk!
Ha Drift! Hoe is je extra vrije dag? Heerlijk hoor! Heb je je diploma al ingelijst aan de muur hangen?
quote:Drift schreef op 19 maart 2010 @ 17:20:

[...]

Was dat de cliffhanger van gisteren dan? Dan gaat het echt neerwaarts met deze serie

Drift Drift Drift... je moet dit wel in het juiste verband zien! Tsjarlie's haar is van Groot Belang omdat ze vanavond een -door Lorena zorgvuldig geënsceneerd- etentje heeft met Rick. Het etentje waarbij ze elkaars Gevoelens naar elkaar gaan uitspreken. En dat kan natuurlijk niet met mislukt haar.

Dat je dat niet snapt zeg...
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 maart 2010 @ 17:55:

Dat je dat niet snapt zeg...

Ja, hoe kan ik zo stom zijn inderdaad

Ik had even gemist dat het wel degelijk van belang is dat Charlie er goed uitziet. Ze moet met Rik natuurlijk binnenkort een gezinnetje gaan vormen nu de familie Huygens gaat vertrekken en er verder geen enkel gezin meer over is.

Bovendien zijn we natuurlijk wel toe aan wat nieuwe baby's. Sil is al een kleine eeuwigheid kwijt en met alleen het nu al getraumatiseerder kind van Sjors dat op komst is hebben we natuurlijk nog niet echt iets.
Overigens denk ik dat bij het kind van Sjors uiteindelijk DNA van twee verschillende mannen gevonden gaat worden waardoor Sjors naar Amerika zal moeten wegens het baren van een medisch wonder.
quote:AgentL schreef op 19 maart 2010 @ 17:29:

Ha Drift! Hoe is je extra vrije dag? Heerlijk hoor! Heb je je diploma al ingelijst aan de muur hangen? Laten we het erop houden dat ik zojuist met veel moeite heb weten te voorkomen dat er een glas water overheen viel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven