Afvallen met...
zaterdag 27 maart 2010 om 11:09
Och jee, dat is ook zo, dat hij dan zometeen denkt dat het niet goed gaat met je. Grmbl....
Aan de andere kant: dan dénkt hij dat maar. Jij weet beter, je moeder weet beter, toch?
Ookal zou hij dat denken, wat zou het ergste zijn wat er dan zou gebeuren?
Aaah, MdK, Bridezilla? Zolang je niet vindt dat de boeketjes op de tafel per se moeten matchen bij de servetten (die dan ook weer per se in de vorm van zwaantjes gevouwen moeten worden) en dat de vaasjes zelf van mat glas moeten zijn, en driekwart gevuld met rozenwater, valt het allemaal best mee hoor!
(maarr... waar maak je je druk om nu? Of het organisatorisch allemaal goed gaat?)
Aan de andere kant: dan dénkt hij dat maar. Jij weet beter, je moeder weet beter, toch?
Ookal zou hij dat denken, wat zou het ergste zijn wat er dan zou gebeuren?
Aaah, MdK, Bridezilla? Zolang je niet vindt dat de boeketjes op de tafel per se moeten matchen bij de servetten (die dan ook weer per se in de vorm van zwaantjes gevouwen moeten worden) en dat de vaasjes zelf van mat glas moeten zijn, en driekwart gevuld met rozenwater, valt het allemaal best mee hoor!
(maarr... waar maak je je druk om nu? Of het organisatorisch allemaal goed gaat?)
zaterdag 27 maart 2010 om 11:11
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 maart 2010 @ 11:08:
Fniel
Ik mist je al
Leuk, al die gezellige drukke dingen!
Age, zat er nog over na te denken (terwijl ik lunch aan't voorbereiden was) en bedacht me inderdaad ook dat ik me zou kunnen voorstellen dat je niet gaat. Ach... even laten bezinken misschien
Pfff, ik hoop niet dat we een rete-sportief kind krijgen . Xan is bang dat Doperwtje op voetbal wil . Ik heb gezegd dat je dat best wel heel onopvallend kunt manipuleren
Helemaal eens, dammen of schaken is óók een sport.
Minder koud langs de lijn enzo
Fniel
Ik mist je al
Leuk, al die gezellige drukke dingen!
Age, zat er nog over na te denken (terwijl ik lunch aan't voorbereiden was) en bedacht me inderdaad ook dat ik me zou kunnen voorstellen dat je niet gaat. Ach... even laten bezinken misschien
Pfff, ik hoop niet dat we een rete-sportief kind krijgen . Xan is bang dat Doperwtje op voetbal wil . Ik heb gezegd dat je dat best wel heel onopvallend kunt manipuleren
Helemaal eens, dammen of schaken is óók een sport.
Minder koud langs de lijn enzo
zaterdag 27 maart 2010 om 11:12
zaterdag 27 maart 2010 om 11:18
quote:Vinyl schreef op 27 maart 2010 @ 11:09:
(maarr... waar maak je je druk om nu? Of het organisatorisch allemaal goed gaat?)*veegt zweet van voorhoofd* Ach nee, zo erg is het nog niet. Maar tutmutsendingen als kapsels, ondergoed e.d. om mee bezig te zijn bijvoorbeeld. Daarnaast zijn er gewoon nog dingen die moeten en nu zo'n beetje aan bod komen (notaris, over een tijdje de trouwambtenaar) dat maakt dat het heel erg 'aanwezig' is nu.
(maarr... waar maak je je druk om nu? Of het organisatorisch allemaal goed gaat?)*veegt zweet van voorhoofd* Ach nee, zo erg is het nog niet. Maar tutmutsendingen als kapsels, ondergoed e.d. om mee bezig te zijn bijvoorbeeld. Daarnaast zijn er gewoon nog dingen die moeten en nu zo'n beetje aan bod komen (notaris, over een tijdje de trouwambtenaar) dat maakt dat het heel erg 'aanwezig' is nu.
zaterdag 27 maart 2010 om 11:27
Ik heb een trouwtopic vol hysterische bruiden Vinyl. Echt lachen, deels uit voorpret, deels omdat er een paar gruwelijke mutsen tussen zitten (type: 'en daarna klusse voor ut echie met me hubbie')
Maar mocht iemand zich nog geroepen voelen om een sluier te willen maken, ik heb de handleiding inmiddels gevonden: http://www.projectwedding ... cage-veil-for-under-30-00
Met mooie plaatjes:
Maar mocht iemand zich nog geroepen voelen om een sluier te willen maken, ik heb de handleiding inmiddels gevonden: http://www.projectwedding ... cage-veil-for-under-30-00
Met mooie plaatjes:
zaterdag 27 maart 2010 om 11:35
zaterdag 27 maart 2010 om 11:37
Hahahaha! Oooh, echt? Pfft... vermoeiend hoor. Ik heb ook wel eens een Bridezilla-serie gezien op TV. Die vrouwen gingen compléet door het lint over niks. (ja, over de kleur van de bloemen enzo...) en tegen hun mannen waren ze echt schofterig.
Ik heb plaatsvervangend schamend zitten kijken
En sluier: tatataataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hoe ik de kleur zó weet te matchen he? Ben je niet heel blij met me?
Ik heb plaatsvervangend schamend zitten kijken
En sluier: tatataataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hoe ik de kleur zó weet te matchen he? Ben je niet heel blij met me?
zaterdag 27 maart 2010 om 11:42
Wat een prachtgordijn Kikker, staat me vast enig dat uitgekotst geel onbestemde mosterdkleurtje. Lekker warm ook!
Uit mijn pannetje gaan niet hoor, vind het juist onwijs lief hoeveel aandacht en mee leven er spreekt uit de inspanningen van iedereen om ons heen. En Kees begint ook helemaal in de stemming te komen dus die roept steeds hoe leuk/mooi/lief ik ben, dus geen enkele reden om daar tegen te schreeuwen oid.
Het is ook meer dat je van nooit dromen over je trouwjurk naar sluiertjes maken best een grote stap is. En dus vind ik mezelf nogal bruidzilla.
Uit mijn pannetje gaan niet hoor, vind het juist onwijs lief hoeveel aandacht en mee leven er spreekt uit de inspanningen van iedereen om ons heen. En Kees begint ook helemaal in de stemming te komen dus die roept steeds hoe leuk/mooi/lief ik ben, dus geen enkele reden om daar tegen te schreeuwen oid.
Het is ook meer dat je van nooit dromen over je trouwjurk naar sluiertjes maken best een grote stap is. En dus vind ik mezelf nogal bruidzilla.
zaterdag 27 maart 2010 om 11:51
Valt mee. Heb een flinke schaal pastasalade gemaakt en wraps, en Xan haalt nu nog even afbakbroodjes (waarvoor allemaal belegdjes al in de koelkast staan). Had echt geen puf voor iets überculinairs
Keessie, jaja... en straks ben je gewoon een Getrouwde Vrouw en kun je Kees je Hubbie man noemen! Pfoei!
Keessie, jaja... en straks ben je gewoon een Getrouwde Vrouw en kun je Kees je Hubbie man noemen! Pfoei!
Peas on earth!
zaterdag 27 maart 2010 om 11:57
Ik heb trouwens nog wel een googleverzoek voor jullie. Kees en ik kunnen direct na het trouwen maar kort weg. Een week later is er namelijk iets Heel Belangrijks op zijn werk.
Dus denken we aan een NL bestemming voor 3-4 nachtjes. Ik denk waddeneiland/ Zeeland/ Veluwe oid. En een beetje romantisch natuurlijk. Ideeen?
Dus denken we aan een NL bestemming voor 3-4 nachtjes. Ik denk waddeneiland/ Zeeland/ Veluwe oid. En een beetje romantisch natuurlijk. Ideeen?
zaterdag 27 maart 2010 om 12:28
quote:AgentL schreef op 27 maart 2010 @ 12:17:
Maar trouwens... ook 'belegjes' is een vreselijk woord Erwt. Tsss! Wat die hormonen toch allemaal met je doen
Belegjes . Ik zeg ook altijd 'kroepoekjes'
Xan kwam net thuis met suikerbrood. Oehhh... slecht!
Ohh Keessie. Eerst visite zo dadelijk, maar ik ga wel even voor je googlen. Leuk!
Maar trouwens... ook 'belegjes' is een vreselijk woord Erwt. Tsss! Wat die hormonen toch allemaal met je doen
Belegjes . Ik zeg ook altijd 'kroepoekjes'
Xan kwam net thuis met suikerbrood. Oehhh... slecht!
Ohh Keessie. Eerst visite zo dadelijk, maar ik ga wel even voor je googlen. Leuk!
Peas on earth!
zaterdag 27 maart 2010 om 12:49
Ik was op de markt en in de stad vanochtend.
Age, ingewikkeld en dubbel allemaal lijkt me inderdaad. Ik zou me kunnen voorstellen dat je niet zou gaan naar de begrafenis. En als je gaat dat je vooral voor je moeder gaat. Lastig ook om je vader weer te zien. Zeker omdat je daar eigenlijk geen behoefte aan hebt.
Erwtje, ik zou de visite gewoon op tijd de deur weer uitgooien. Iets met misselijk/moe/opkomende weeen
En fijn te weten dat de Doperwt jouw buikspieren heeft en die vanochtend aan het trainen was
Keesie, kan me niet voorstellen dat jij zo'n hysterische bridzilla gaat worden!
Kikker, jij hebt leuke dagen gehad zeg!
Age, ingewikkeld en dubbel allemaal lijkt me inderdaad. Ik zou me kunnen voorstellen dat je niet zou gaan naar de begrafenis. En als je gaat dat je vooral voor je moeder gaat. Lastig ook om je vader weer te zien. Zeker omdat je daar eigenlijk geen behoefte aan hebt.
Erwtje, ik zou de visite gewoon op tijd de deur weer uitgooien. Iets met misselijk/moe/opkomende weeen
En fijn te weten dat de Doperwt jouw buikspieren heeft en die vanochtend aan het trainen was
Keesie, kan me niet voorstellen dat jij zo'n hysterische bridzilla gaat worden!
Kikker, jij hebt leuke dagen gehad zeg!