Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Och jee, dat is ook zo, dat hij dan zometeen denkt dat het niet goed gaat met je. Grmbl....

Aan de andere kant: dan dénkt hij dat maar. Jij weet beter, je moeder weet beter, toch?

Ookal zou hij dat denken, wat zou het ergste zijn wat er dan zou gebeuren?

Aaah, MdK, Bridezilla? Zolang je niet vindt dat de boeketjes op de tafel per se moeten matchen bij de servetten (die dan ook weer per se in de vorm van zwaantjes gevouwen moeten worden) en dat de vaasjes zelf van mat glas moeten zijn, en driekwart gevuld met rozenwater, valt het allemaal best mee hoor!

(maarr... waar maak je je druk om nu? Of het organisatorisch allemaal goed gaat?)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 maart 2010 @ 11:08:

Fniel

Ik mist je al

Leuk, al die gezellige drukke dingen!

Age, zat er nog over na te denken (terwijl ik lunch aan't voorbereiden was) en bedacht me inderdaad ook dat ik me zou kunnen voorstellen dat je niet gaat. Ach... even laten bezinken misschien

Pfff, ik hoop niet dat we een rete-sportief kind krijgen . Xan is bang dat Doperwtje op voetbal wil . Ik heb gezegd dat je dat best wel heel onopvallend kunt manipuleren

Helemaal eens, dammen of schaken is óók een sport.

Minder koud langs de lijn enzo
Zou inderdaad voetbal proberen te vermijden Erwt, weet je wel hoe vroeg die koters op een koud(!!) veld moeten zijn. Heel je zaterdag naar de haaien! Nee hoor als het dan sportief moet doen zou ik gaan voor judo (binnen) of padvinders scouting (kun je het voor weinig een weekje uitbesteden) ofzo.
quote:Vinyl schreef op 27 maart 2010 @ 11:09:

Aaah, MdK, Bridezilla? Zolang je niet vindt dat de boeketjes op de tafel per se moeten matchen bij de servetten (die dan ook weer per se in de vorm van zwaantjes gevouwen moeten worden) en dat de vaasjes zelf van mat glas moeten zijn, en driekwart gevuld met rozenwater, valt het allemaal best mee hoor!

(maarr... waar maak je je druk om nu? Of het organisatorisch allemaal goed gaat?)*veegt zweet van voorhoofd* Ach nee, zo erg is het nog niet. Maar tutmutsendingen als kapsels, ondergoed e.d. om mee bezig te zijn bijvoorbeeld. Daarnaast zijn er gewoon nog dingen die moeten en nu zo'n beetje aan bod komen (notaris, over een tijdje de trouwambtenaar) dat maakt dat het heel erg 'aanwezig' is nu.
Nou ja, dat is ook niet zo gek natuurlijk... het is ook iets wat je maar één keer in je leven doet (over het algemeen), dat wil je ook gewoon goed gaan!

Als je nog hulp kunt gebruiken gil je maar hoor!
Ik heb een trouwtopic vol hysterische bruiden Vinyl. Echt lachen, deels uit voorpret, deels omdat er een paar gruwelijke mutsen tussen zitten (type: 'en daarna klusse voor ut echie met me hubbie')

Maar mocht iemand zich nog geroepen voelen om een sluier te willen maken, ik heb de handleiding inmiddels gevonden: http://www.projectwedding ... cage-veil-for-under-30-00

Met mooie plaatjes:

Die hormonen hebben me wel knutselig gemaakt, maar trouwsluiers

En inderdaad: Xan gaat voor judo. Padvinders is ook wel een goeie optie

Keessie, het wordt natuurlijk ook steeds echter, want het komt steeds dichterbij! Heel spannend hoor! In mei toch?
Peas on earth!
Hahahaha! Oooh, echt? Pfft... vermoeiend hoor. Ik heb ook wel eens een Bridezilla-serie gezien op TV. Die vrouwen gingen compléet door het lint over niks. (ja, over de kleur van de bloemen enzo...) en tegen hun mannen waren ze echt schofterig.

Ik heb plaatsvervangend schamend zitten kijken

En sluier: tatataataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Hoe ik de kleur zó weet te matchen he? Ben je niet heel blij met me?

Prachtig Fniel! Ik denk dat Keessie jou als weddingplanner zou moeten aannemen!

Ik heb die serie inderdaad ook wel eens gezien. Echt genant....

Ohhh ik heb zó geen zin in de visite en lunch....
Peas on earth!
Wat een prachtgordijn Kikker, staat me vast enig dat uitgekotst geel onbestemde mosterdkleurtje. Lekker warm ook!

Uit mijn pannetje gaan niet hoor, vind het juist onwijs lief hoeveel aandacht en mee leven er spreekt uit de inspanningen van iedereen om ons heen. En Kees begint ook helemaal in de stemming te komen dus die roept steeds hoe leuk/mooi/lief ik ben, dus geen enkele reden om daar tegen te schreeuwen oid.

Het is ook meer dat je van nooit dromen over je trouwjurk naar sluiertjes maken best een grote stap is. En dus vind ik mezelf nogal bruidzilla.
Mosterdkleurtje? Tssssk... dit gaat gewéldig bij jouw jurk, let maar op!

Arme Erwt... als ze er eenmaal zijn is het vast gezellig, maar kan me voorstellen dat je er tegenop ziet.

Ben je lekkere dingen aan het maken?
Valt mee. Heb een flinke schaal pastasalade gemaakt en wraps, en Xan haalt nu nog even afbakbroodjes (waarvoor allemaal belegdjes al in de koelkast staan). Had echt geen puf voor iets überculinairs

Keessie, jaja... en straks ben je gewoon een Getrouwde Vrouw en kun je Kees je Hubbie man noemen! Pfoei!
Peas on earth!
Husband is mijn titel of choice. Op zijn NL's uitgesproken graag. Kees prefereerd Wifey met een Australische tongval voor mij.

Heel echt allemaal.

Klinkt lekker hoor Erwtje, culinair zat!
*grijns*

Klinkt in elk geval lekker normaal Kees! Gelukkig maar!

En oei, lekker! Pastasalade... dat kan ik ook wel eens maken voor vanavond!
Schreef ik nou BelegDjes?
Peas on earth!
Ik heb trouwens nog wel een googleverzoek voor jullie. Kees en ik kunnen direct na het trouwen maar kort weg. Een week later is er namelijk iets Heel Belangrijks op zijn werk.

Dus denken we aan een NL bestemming voor 3-4 nachtjes. Ik denk waddeneiland/ Zeeland/ Veluwe oid. En een beetje romantisch natuurlijk. Ideeen?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 maart 2010 @ 11:55:

Schreef ik nou BelegDjes? Ehm ja... maar wel snappen het wel hoor!
En net over de grens Keessie? België of Duitsland?

Ik snap je wel hoor, trouwen e.d. is iets voor 'Later'. En opeens is het nu al 'Later'! (bij jou dan tenminste, bij mij nog niet )
Maar trouwens... ook 'belegjes' is een vreselijk woord Erwt. Tsss! Wat die hormonen toch allemaal met je doen
Is dit nu later?
quote:AgentL schreef op 27 maart 2010 @ 12:17:

Maar trouwens... ook 'belegjes' is een vreselijk woord Erwt. Tsss! Wat die hormonen toch allemaal met je doen

Belegjes . Ik zeg ook altijd 'kroepoekjes'

Xan kwam net thuis met suikerbrood. Oehhh... slecht!

Ohh Keessie. Eerst visite zo dadelijk, maar ik ga wel even voor je googlen. Leuk!
Peas on earth!
Ik was op de markt en in de stad vanochtend.

Age, ingewikkeld en dubbel allemaal lijkt me inderdaad. Ik zou me kunnen voorstellen dat je niet zou gaan naar de begrafenis. En als je gaat dat je vooral voor je moeder gaat. Lastig ook om je vader weer te zien. Zeker omdat je daar eigenlijk geen behoefte aan hebt.

Erwtje, ik zou de visite gewoon op tijd de deur weer uitgooien. Iets met misselijk/moe/opkomende weeen

En fijn te weten dat de Doperwt jouw buikspieren heeft en die vanochtend aan het trainen was

Keesie, kan me niet voorstellen dat jij zo'n hysterische bridzilla gaat worden!

Kikker, jij hebt leuke dagen gehad zeg!
Opkomende weeën

Die ga ik uitproberen
Peas on earth!
Ja, dan willen ze vast niet blijven toch?!

Xan moet dan alvast richting supermarkt gaan rennen voor beschuit met muisjes. Komt helemaal goed!
Ohja, ziejewel... had ik die muisjes nu tóch alvast maar ingeslagen

Krappe planning. Ik voel de krampjes al opkomen inmiddels
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven