Afvallen met...
vrijdag 2 april 2010 om 20:34
quote:Drift schreef op 02 april 2010 @ 20:30:
Het wordt steeds gezelliger in Meerdijk
Geen wonder dat de familie Huygens moet vertrekken: woningtekort!!
Er moet een soort natuurlijke afvloeiing zijn, anders krijgen we straks nog zwervers.
Oh wacht, Tsjarlie past nog wel bij Rik in huis want die slapen toch in hetzelfde bed. Dan komt er weer een kamer vrij.
Kan Djek in dat huis gaan wonen ipv op die tochtige boot
Het wordt steeds gezelliger in Meerdijk
Geen wonder dat de familie Huygens moet vertrekken: woningtekort!!
Er moet een soort natuurlijke afvloeiing zijn, anders krijgen we straks nog zwervers.
Oh wacht, Tsjarlie past nog wel bij Rik in huis want die slapen toch in hetzelfde bed. Dan komt er weer een kamer vrij.
Kan Djek in dat huis gaan wonen ipv op die tochtige boot
vrijdag 2 april 2010 om 20:57
vrijdag 2 april 2010 om 21:02
Lijstje (ach...waarom ook niet? ):
O: twee witte boterhammen met pure hagelslag
L: drie bruine boterhammen met kaas met kruiden (dus geen kruidenkaas )
TD: 5 paaseieren
A: pomme duchesse, bloemkool, 1 gevuld ei
TD: bakje griekse yoghurt
2 koffie
liter water
twee glazen sinaasappelsap
straks nog een glas wijn denk ik
O: twee witte boterhammen met pure hagelslag
L: drie bruine boterhammen met kaas met kruiden (dus geen kruidenkaas )
TD: 5 paaseieren
A: pomme duchesse, bloemkool, 1 gevuld ei
TD: bakje griekse yoghurt
2 koffie
liter water
twee glazen sinaasappelsap
straks nog een glas wijn denk ik
vrijdag 2 april 2010 om 21:29
Heerlijk ontbijt!! *jaloers*
Vandaag heb ik aan 1 van onze directeuren geleerd: "Chocolate is not an option"
We krijgen het steeds drukker wbt werk, en ze zei dat ze zich helemaal volpropt met chocola nu.
En tja, als je het al druk hebt met werk en straks een stressvollere tijd tegemoet gaat dan moet je goed voor jezelf zorgen (moet je horen wie het zegt ).
En ze wilde vanaf mei weer op dieet. Maar ik heb haar er (hopelijk!) van kunnen overtuigen dat ze nu fruit moet eten ipv chocola. Maar ze vond het zo moeilijk om die chocola te weerstaan, vandaar "chocolate is not an option"
Ben benieuwd of het haar lukt!
Vandaag heb ik aan 1 van onze directeuren geleerd: "Chocolate is not an option"
We krijgen het steeds drukker wbt werk, en ze zei dat ze zich helemaal volpropt met chocola nu.
En tja, als je het al druk hebt met werk en straks een stressvollere tijd tegemoet gaat dan moet je goed voor jezelf zorgen (moet je horen wie het zegt ).
En ze wilde vanaf mei weer op dieet. Maar ik heb haar er (hopelijk!) van kunnen overtuigen dat ze nu fruit moet eten ipv chocola. Maar ze vond het zo moeilijk om die chocola te weerstaan, vandaar "chocolate is not an option"
Ben benieuwd of het haar lukt!
vrijdag 2 april 2010 om 21:37
Als je het jezelf aanwent is het helemaal niet zo lastig om chocolade te laten staan. Tenminste, dat heb ik gemerkt.
Ik had toevallig laatst weer eens hagelslag gehaald dus vandaar het ontbijt Maar eigenlijk eet ik bijna nooit meer chocolade.
Heb ook geen paaseieren in huis, nog helemaal niet gehad en ik ga ze ook niet halen denk ik.
BTW, wat is er met de hand van Angela aan de hand? Zit daar nu iets omheen ofzo?
Ik had toevallig laatst weer eens hagelslag gehaald dus vandaar het ontbijt Maar eigenlijk eet ik bijna nooit meer chocolade.
Heb ook geen paaseieren in huis, nog helemaal niet gehad en ik ga ze ook niet halen denk ik.
BTW, wat is er met de hand van Angela aan de hand? Zit daar nu iets omheen ofzo?