Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Lijkt me een prachtprogramma en een prachtjury.

*beraadt zich op 'husband-kwaliteiten*

Je weet de club van Moos waar ik voor werk? Die uit Moos, vrouw, man bestaat? Die man. Jammie (belangrijke kwaliteit, je moet er lang naar kijken. ) Is Moos het carrieretechnisch vast wel mee eens.
Dat hoef ik ook niet te zien!!
Gaat even op facebook loeren

En nee, ik hoef mezelf ook niet op die manier op tv te zien, dus dat schrappen we mooi
Nou, eigenlijk hoef ik dat niet te zien nee
Slechte keus Eric!! Had Sarina naar huis gestuurd!!!
Ik kan me wel vinden in de keuze van Sarina eigenlijk. Als je het niet heel erg vindt Age en nog vertrouwen hebt in mijn jurykwaliteiten
quote:Mevrouwdekees schreef op 02 april 2010 @ 22:01:

Je weet de club van Moos waar ik voor werk? Die uit Moos, vrouw, man bestaat? Die man. Jammie (belangrijke kwaliteit, je moet er lang naar kijken. ) Is Moos het carrieretechnisch vast wel mee eens.

Foto gevonden! Hij staat er niet helemaal op maar wat er van zichtbaar is zeg ik: die mag ook meedoen aan 'Age zoekt man'!

Bedankt voor de suggestie Keessie, jij weet wat een Age nodig heeft
Graag gedaan. Als ik hem niet mag hoef, moet iemand anders er maar van genieten, spread the whealth. Ik zeg extradubbele bonuspunten voor het feit dat hij dan fijn liedjes voor je kan componeren. Dat lijkt me nou zo geil romantisch, een man die dat kan.
Keessie
Wat? Da's nou een van de weinige punten waar Kees jammerlijk op faalt. Die is (bijna) net zo a-musicaal als ik.

Staat tegenover dattie me mooi vind zingen omdat ik dat met zoveel plezier doe, terwijl ik echt niet om aan te horen ben.

Het is wel een kunstenaar hè, zo'n muzikant... Over het algemeen kan ik niet zo goed tegen dat getreutel Maar goed, jij kent 'm en weet ook of dat meevalt of niet.

Ik zou eigenlijk gaan afwassen hè?

Nog steeds niet gedaan
Ja als je een goedverdienende chemicus wil dan moet ik Kees zijn vrienden en collega's eens peilen. Meestal praktischer, stabieler en betrouwbaarder. Significant vaker ook emotioneel niet volledig ontwikkeld en het valt niet mee een beetje smakelijk exemplaar te scoren.
En dat ene smakelijke en emotioneel ontwikkelde exemplaar heb jij natuurlijk al
Ik ken er nog wel uhm... een of twee denk ik. Maar eentje is er net weer aan de haak geslagen. Woont wel in Age-stad. Wel een beetje jouw type, heel principieel over verspilling, hergebruik, duurzaamheid enzo. Leuk appartement ook. Moet ik kijken of het stuk kan?
Alles kan stuk, doe je best Keessie! Ik geloof in je!
(nu lijkt het trouwens alsof ik heel wanhopig zijn. Even for the record: dat is niet zo! )
Ik ga mijn best voor je doen.

Nu nog een beetje kekke begintune en presentator en we kunnen van start met Age zoekt Man!

Ik zie persoonlijk wel iets in Erik van 't Hoff, of ben jij meer een Yvon Jaspers type? Of Erik Corton, die vind ik lekker lijkt me heel goed voor de kijkcijfers.
Dat denkt niemand Age, tis gewoon een lolletje.
Ik zeg Eric Corton! Die anderen trek ik niet zo goed...

Kan Eric meteen zijn collega Timur meenemen, die mag ook meedoen in 'Age zoekt man'

Dan hebben we er 5 toch?

De Bakker

Timur

Jaap

Danny

Collega-van-Moos

Ik voel me idd niet wanhopig, maar er mag best weer eens een leuk exemplaar naast me in bed liggen op de bank komen zitten
Enig, bel jij met Endemol, of doe ik het?
Dat laat ik aan jullie over Jij kan er vast een mooi marketing-verhaaltje van maken!
Jullie zijn goed bezig zeg!

Grappig trouwens, ik ben zodanig aan mijn lekkere (en vreselijk lieve, emtotioneel ontwikkelde én grappige) collega gewend, dat ik niet eens meer zie hoe lekker dat-ie is Maar 'm uittesten alvorens te bedenken of je'm leuk genoeg vindt gaat m niet worden, Age, hij's nogal christelijk. Op een heel okeje manier overigens, maar 't zal wel behoorlijk serieus moeten zijn, wil-ie met iemand het bed in duiken, denk ik.

Overigens heeft er net op een metrostation nog iemand (namelijk een negerT met een gitaar) een liedje voor me geschreven, getiteld 'I love you because you're tall' Ja, ik weet ook wel dat ze dat alleen maar doen omdat je ze dan wel geld moet geven. Maar 't was toch leuk om even met zo'n jongen te kletsen.

Verder had ik m'n Food-tour gemist, zo stom. Dacht dat het een uur later zou zijn dan het was, echt heel suf. Zowaar wel de boot gehaald, en dat was wel aardig. Was wel blij dat ik de avond-versie had genomen, hoewel het wel te koud werd om buiten te zitten, vond ik het leuker om naar de stad in het donker te kijken met alle lichten, dan in het daglicht.

En ik struikelde over een waanzinnig muziekwinkeltje, en daar heb ik een instrument gekocht wat ik al heel lang wilde, maar wat je in nederland nooit ziet, een waterfoon . Waanzinnig ding, echt zo'n bizar geluid!

Morgen ga ik over de Brooklyn Bridge lopen, en 's avonds naar een jazzconcertje. Fijn weekend jullie!
Goedemorgen!

Fijn dat de spelshow rondom Age helemaal rond is inmiddels. Marc Marie Huijbregts lijkt mij ook wel een goede presentator, misschien samen met Mathijs van Nieuwkerk. Ik vind ze in de wereld draait door altijd wel leuk scherp samen

Anders houden we natuurlijk geen kijkpubliek over.
Oh, en Moos.... Wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt!
Oei, laat dan maar Moos Iets zegt me dat dat dan niet zo goed klikt...

Mathijs van Nieuwkerk mag niet, die vind ik stom. Marc Marie mag wel!

He bah, zo te zien op buienradar regent het de komende 2 uur non stop

Heb gerommeld in huis, afwas gedaan (), stof gezogen, dingen opgeruimd etc. Nu gedoucht en op t punt om de laatste boodschappen te halen + was van de wasserette op te halen. Maar ja, bepaald niet leuk dat het nu regent dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven