Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

04-06-2010 12:16 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Terugveer Theorie!

Zodra Doperwt is geboren veert Erwt natuurlijk vanzelf terug. De wittebroodsweken van Keessie zijn geweest, dus zij veert terug naar haar GBL. Drift veert lekker mee met haar jury's. Moos veert heerlijk in vorm op haar nieuwe bed met J. AgentL veert langzaam naar een slanker lijf door gezond te eten.

Dit alles houden we natuurlijk bij in een heuse tabel, we moeten wel bij onze core business blijven!

'Afvallen met... Fika!' is hier terug te vinden.
Fniel met een wuppiepet?! *gaat even rondkoekeloeren*

Wel balen van slecht slapen Age
Peas on earth!
*heeft her en der gecheckt, maar ziet nergens een Vinyl met een wuppiepet*
Peas on earth!
Psssst: op Twitter!

Eigen schuld van slecht slapen, heb de hele avond op Facebook zitten ouwehoeren en rondkoekeloeren

Oh ja, ik zou om half 10 van huis wegfietsen hè?
Jeetje Erwt, was aan de droogmolen

Dat je uberhaupt zo'n ding hebt
En ik heb dus inmiddels een nieuw paspoort aangevraagd en ik heb nog snel even wat boodschapjes gedaan. Wel in een andere winkel dan anders (want naast paspoortverlengingshok) en daar hadden ze niet helemaal wat ik zocht
Als ik een tuin had, had ik ook een droogmolen hoor! Burgerlijk of niet, was die buiten heeft gehangen ruikt zo lekker (als je niet tussen 3 snelwegen inwoont zoals ik, that is)

Aaargh, de schoolkinderen hier hebben nu definitief de vuvuzela's ontdekt. Wat een takkeherrie was het vanochtend. Hoop dat de leerkrachten die krengen gaan verbieden om mee te nemen naar school...

Drift, ik denk dat jouw vegetarisme en pony-aaierij compenseert voor je trashtv-neigingen, denk je zelf ook niet? Moeten we er alleen maar eens heel erg over nadenken hoe we in godesnaam ErWts en Ages karma's gaan redden
quote:AgentL schreef op 14 juni 2010 @ 09:26:

Psssst: op Twitter!

Maar daad keek ik ook en zag ik het niet

*gaat nog een keer kijken*
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 14 juni 2010 @ 09:52:

Jeetje Erwt, was aan de droogmolen

Dat je uberhaupt zo'n ding hebt Ja, sinds kort (in de aanbieding bij de Lidl) , vind het ook wel kneuterig eigenlijk
Peas on earth!
quote:Moosey schreef op 14 juni 2010 @ 09:59:

Drift, ik denk dat jouw vegetarisme en pony-aaierij compenseert voor je trashtv-neigingen, denk je zelf ook niet? Moeten we er alleen maar eens heel erg over nadenken hoe we in godesnaam ErWts en Ages karma's gaan redden

En ja, was van droogmolen ruikt heel lekker fris inderdaad. Is ook wel een soort besparingsding, want dan minder was in de drogerT en dus energiebesparend (en ik heb een hekel aan wasrekjes door hele huis).

Vuvuzela's: check
Peas on earth!
Ik ga nu even boodschappen doen, dan krijg ik vast nog een paar Beesies
Peas on earth!
quote:Moosey schreef op 14 juni 2010 @ 09:59:

Ik vrees dat dat onbegonnen werk is. Ben ook bang dat Doperwt bij voorbaat verpest is voor het leven wegens de gewoonten van zijn moeder.
*vraagt zich af of het mogelijk is dat mensen prenataal bij het AMK melding maken van verwaarlozing*

Ohja, ik was weg: boodschappen doen
Peas on earth!
Ja, arme Doperwt. 't Is triest....

*gaat zich nu richting werkkamer begeven om aan het werk te gaan. Ik vind het wel wat, die scheiding werk-niet werk*
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 juni 2010 @ 10:08:

*vraagt zich af of het mogelijk is dat mensen prenataal bij het AMK melding maken van verwaarlozing*

We zouden in ieder geval onze zorgen om Doperwt kenbaar kunnen maken
Hoe eerder hoe beter toch?

Ik sta inmiddels met boodschappentasje te wachten op de trein. Het is best warm!

En ik verheug me nu al op een kopje nespresso!
Age, ik heb even voor je gekeken. Als je nu de trein hebt kun je om 11 uur een bus hebben naar mij. Dus je hebt 10 minuten overstap tijd.

Mocht je trein extra snel zijn, om 10.48 vertrekt er ook een bus richting mijn huis maar het lijkt me niet dat je die zult halen

Je weet welke bus je moet hebben toch?
Ah top Drift! 48 ga ik denk ik niet halen, hoge hakken enzo

En ik kan met m'n ogen dicht naar die bus lopen, no problemo!

Maar euhm: Oh Mijn God! Zelfs oranje vlaggetjes ín de trein!
Geen zorgen Age, ik ben in het grijs en zwart vandaag dus eenmaal met mij in de auto zul je niet eens merken dat er gevoetbald gaat worden straks
Ik ben ook in het grijs & zwart!!

Heb vandaag al genoeg oranje shirtjes voor de rest van de dag het jaar gezien hoor
Gaat snel op zoek naar oranje bloemending voor om nek die ik sinds het EK van 2008 kwijt ben

En ik heb net een oranje beessie gekregen bij de AH dus die kan ik ook nog in mijn haar ofzo doen
Ik fietste vandaag óver een oranje beesie, nóg beter!

Zit in de bus trouwens, en ik weet niet meer op welk nummer je woont Drift. Maar ik zal overal wel aanbellen
Jeetje, wat een gekke strenge buschauffeur

Ik ben net terug van boodschappen mét oranje Beesies

En oranje m&m's. Dat voldoet niet geheel aan Age's wens om iets Gezonds in huis te halen, maar dan eet ík ze wel op. Ik ben tegenwoordig toch heel relaxed over m'n gewicht
Peas on earth!
Begin maar vast aan die m&m's Erwt, wij staan in de file.

En dan hoop ik dat ze op zijn tegen de tijd dat wij zijn gearriveerd

We pakken nu de toeristische route!
File?! Op dit tijdstip? Wat stom!

Toeristische route klinkt spannend, wel mét tomtom?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven