Lijf & Lijn alle pijlers

Afvaltopic: Fulltime werken en gezonder leven

04-01-2017 14:37 253 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op ons afvaltopic !

Hier schrijven wij, hard werkende vrouwen, over hoe wij de snackbar trotseren, lunch meenemen en gezondere keuzes maken !

En dat is niet altijd makkelijk als je eindelijk uitgeput thuis komt.. Het is ook niet makkelijk om jezelf van die bank af richting de sportschool te slepen. Maar we gaan het tóch proberen!

Herken jij jezelf hierin? Werk jij meer dan 32 uur in een week? Schrijf mee!

Woensdag Weegdag

NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtDoelEl0ïse271.75m756475Afvallen, fit zijn, sportenMartiniMeisjex1.72m66,56266,5Fruit ipv snoepMiss SaraxxxxxxMienMina351.67m81.26378.4Meer sporten, minder snoepen en snackenPaperlanternx1.58m635563Gezondere levensstijl1001nacht411.73mxxxMinder eten, meer bewegenMeridian301.52m856585Gezondere levensstijl, gewicht verliezenMatroesjka271.60m60kg5260Gezond blijven etenCaro481.74m92,67591,3Stoppen met snoepenMaestro291.67m676264,1Meer bewegen, gezond eten, goed voor mezelf zorgenRunrunrun2816475.065.072.1Gezonder en gestructureerder etenWhups79221.63655865Gezond blijven eten volhoudenNeliba361.7077.162.075.6Meer ritme, minder emo eten, minder vervelingsetenWeddingpresent221.7268,86068,8 vet verliezen, spieren opbouwen, sterker worden, fit zijn! mentaal verbeteren

Naam: FulltimeAfvallen

WW: FulltimeAfvallen

Voel je vrij jezelf in de tabel te zetten! Instructies vind je in de OP wanneer je deze wijzigt.

Kopiëer onderstaande tekst welke tussen de streepjes staat. Plak deze tussen [tr.] en [/table.][/fgcolor.], onderin de tabel . Vervang daarna de tekst in je gekopieerde stukje door je eigen gegevens. De tabel moet dus weer afsluiten met [/table.][/fgcolor.].

-------------------------

[td]Koffiekopje[/td]

[td]44[/td]

[td]1.68[/td]

[td]67,4[/td]

[td]62[/td]

[td]67,4[/td]

[td]gezond eten, meer bewegen [/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

[/table]

Laatste update: 06-02-2017 06.54u

Voel je vrij jezelf in de tabel te zetten! Deze vind je hier.

Instructies vind je in de OP wanneer je deze wijzigt.

Elke woensdag avond kopieer ik de tabel uit dat topic naar de OP hier.
Hier alvast een 'gezonde' wortelpuree met kalkoenfilet op de menu vanavond ;) het scheelt dat ik me al 2 dagen misselijk voel!
Ik woon min of meer naast een supermarkt ;)
Life's a bitch and you can't win.
M. Python

Hier schrijven wij, hard werkende vrouwen, over hoe wij de snackbar trotseren, lunch meenemen en gezondere keuzes maken !

En dat is niet altijd makkelijk als je eindelijk uitgeput thuis komt.. Het is ook niet makkelijk om jezelf van die bank af richting de sportschool te slepen. Maar we gaan het tóch proberen!

Woensdag Weegdag

NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtDoelEl0ïse271.75m756475Afvallen, fit zijn, sportenMartiniMeisjex1.72m66,56266,5Fruit ipv snoepMiss SaraxxxxxxMienMina351.67m81,26381,2Meer sporten, minder snoepen en snackenPaperlanternx1.58m635563Gezondere levensstijl1001nacht411.73mxxxMinder eten, meer bewegenMeridian301.52m856585Gezondere levensstijl, gewicht verliezenMatroesjka271.60m60kg5260Gezond blijven etenCaro481.74m907590Stoppen met snoepenMaestro291.67m676267Meer bewegen, gezond eten, goed voor mezelf zorgen

Voel je vrij jezelf in de tabel te zetten! Instructies vind je in de OP wanneer je deze wijzigt.

Kopiëer onderstaande tekst welke tussen de streepjes staat. Plak deze tussen [tr.] en [/table.][/fgcolor.], onderin de tabel . Vervang daarna de tekst in je gekopieerde stukje door je eigen gegevens. De tabel moet dus weer afsluiten met [/table.][/fgcolor.].

[td]Naam[/td]

[td]Leeftijd[/td]

[td]Lengte[/td]

[td]Startgewicht[/td]

[td]Streefgewicht[/td]

[td]Huidig gewicht[/td]

[td]Doel[/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

-----------------------------

Hoi dames! El0ïse hier !

Hierbij een nieuw topic: Afvaltopic: Fulltime werken en gezonder leven!

Zo kunnen jullie in de toekomst zelf de tabel aanpassen zonder dat ik mijn eigen ww prijs hoef te geven.

Ik ga de mods vragen dit topic samen te voegen met de nieuwe.

De reeds doorgegeven aanpassingen ga ik zo ff verwerken.
Happy new topic !
Leuk om te lezen dat sommigen van jullie al van start zijn gegaan ! Supergoed. Ik ga morgen ook beginnen.

Ontbijtsmoothie staat klaar, lunch gaat mee naar werk en avondeten wordt gegrilde groenten met biefstukreepjes. Ik ben eerder veel afgevallen door avondeten totaal te vervangen door groenten. Dus heb goede hoop dat het werkt. Mijn grootste probleem is te grote porties eten. Snoepen doe ik af en toe. Voor tussendoor heb ik wortels en tomaatjes mee. Rijstwafels voor als de dag onverwachts langer duurt. Verder ga ik morgen schaatsen, dus lichaamsbeweging; check!

Vandaag heb ik al mooi de snackbar ontweken. Vriend heeft voor zichzelf patat gehaald en im had een avgtje. Das de eerste stap... Weer nee leren zeggen.

Hoe verging het jullie vandaag?
He wat goed gedaan eloise!

Hier goede eerste dag gehad, minder snaaigevoel en boodschappen zijn binnen....morgen weer werken, benieuwd hoe dat zal gaan! Ik zie er wel een beetje tegenop omdat het echt twee maanden enorm afzien wordt met lange dagen op werk en dan mijzelf ook nog in het gareel houden. We gaan het zien!
samen sta je sterker
Mag ik meeschrijven? Ik hoef eigenlijk niet zo nodig met mijn huidige gewicht in de tabel, iets te confronterend en wellicht ook niet helemaal eerlijk aangezien ik net een gastric bypass heb gehad.

Maar de situatie van weinig tijd en moe na het werk is zooo herkenbaar. Zou het wel leuk vinden om tips en extra motivatie te delen. Maar als jullie het niks vinden vanwege die operatie snap ik het ook, ik hoor het wel!
Ikzelf vind het prima hoor ypod. De rest vast ook. De tips zijn immers hetzelfde en we hebben hetzelfde doel. Tis geen wedstrijd. Of je in de tabel wilt laat ik aan jou .
Heel herkenbaar maestro. Ook hier zullen de dagen de komende tijd lang zijn. Eventuele vakantie komt pas na april. Ben nu al stuk haha. En dan idd de ged8e van het jezelf nog moeilijker maken is echt rot.

Ik heb zelf na een week of 2 wel altijd een omslag punt waarna het ineens beter gaat. Suiker afkick puntje ofzo. Laat maar vlot komen.
Ik ga soms meeschrijven (en vooral niet teveel op de weegschaal staan). Maandag was er een nieuwjaarsborrel op werk. Ik was met de auto dus kon geen champagne drinken, wel heb ik me erg tegoed gedaan aan de hapjes die er stonden. Gisteren heb ik zelf salade gemaakt en tijdens de lunch opgegeten. Dat was wel positief, maar achteraf gezien vulde het te weinig. Vandaag dus op naar werk met een zelfgemaakte pastasalade.
Herkenbaar! Wil voor bruiloft graag wat fitter worden paar kilo eraf. 3x per week hardlopen, niet teveel drinken en niet teveel avondeten. Laatste merk ik heb ik toch niet echt nodig, want daarna rol je alleen je bed nog in. Toch heb ik vaak laat uit werk zo'n honger dat ik dat niet laten kan...

Kijk nog even of genoeg ga schrijven voor de tabel:)
Welkom ladies!

Ik heb dat avondeten idd ook niet echt nodig. Toch is het m'n grootste maaltijd van de dag. Echt comfort food, lekker thuis. Zo stom. Vandaar nu switch naar groenten en mager vlees.

Ik steek net compleet achteloos een snoepje in m'n mond .. confronterend !

Lekker Huugj, pasta salade. Gebruik je dan volkoren of gewone?
Hi dames!

Ik zou graag meeschrijven! Heeft me eerder goed geholpen. Helaas weer terug bij af, door omstandigheden, maar ook door gewoon veel te veel chips en chocola in mn mond te stoppen hoor.

Ik heb nu nog een paar dagen vakantie, maandag weer werken. Ik werk ook veel, 38-50 uur per week, en daardoor is het soms heel makkelijk om maaltijden over te slaan en dan 's avonds te gaan zitten snaaien en allemaal 'troep' te eten. Ik weet dat ik het kan en weet ook hoe goed ik me voelde (en eruit zag ) toen ik een stuk lichter was!

Maandag woog ik (schaam schaam) 75.0 kg. Ik wil voor nu naar de 65, of nouja, eerst onder de 70. Mijn weegdag is eigenlijk de maandag, maar wil best switchen naar de woensdag, dan laat ik tot volgende week woensdag de 75 staan, pas ik hem daarna een stukje naar beneden aan!

@El0ise, dat achteloos eten ken ik. Gewoon niet doorhebben wat je doet, en voor je het weet is de zak leeg. Voor mij is het zo belangrijk dat ik goed plan wat ik wanneer eet, zorg dat ik boodschappen in huis heb, dat voorkomt dat ik ga snaaien!
De mods hebben het verkeerde topic verwijderd . Ik mag dus alles opnieuw gaan doen. Ik heb echt de energie niet de hele tabel opnieuw in te vullen.

Als ik vanavond thuis ben (zal laat zijn) maak ik opnieuw een topic en een tabel. Kan iedereen dan straks zelf zijn/haar gegevens invullen?
Ohhh wat balen! Maar je kunt nu toch inloggen op dat fulltime afvallen account en daarmee een nieuw topic openen en de tabel kopiëren? De reactie van 3/1 21:16? Of zeg ik nu iets doms. Als dat klopt wil ik het best ff doen hoor! Laat maar weten!
Nee joh, niet opnieuw doen, gewoon in je openingspost de link naar de tabel zetten, dan kan iedereen het altijd snel vinden: FulltimeAfvallen in "Afvaltopic: Fulltime werken en gezonder ..."

En hoi! Ik wil graag ook wat meeschrijven. Ieder jaar in januari weer Gisteren schrok ik heel erg van de weegschaal, zo zwaar was ik nog nooit: 78kg. Vanmorgen stond er echter 76, dus was toch een kwestie van vocht of zo gisteren. Ik wil graag naar onder de 70, en als tussendoel heb ik 72,5kg op 1 februari staan.

Ik pak het hardlopen weer op en eet geen snoep/koek/chips/nootjes/chocolade/zoet beleg deze maand.

Woensdag Weegdag

NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtDoelEl0ïse271.75m756473,9Afvallen, fit zijn, sportenMartiniMeisjex1.72m66,56266,5Fruit ipv snoepMiss SaraxxxxxxMienMina351.67m81,26381,2Meer sporten, minder snoepen en snackenPaperlanternx1.58m635563Gezondere levensstijl1001nacht411.73mxxxMinder eten, meer bewegenMeridian301.52m856585Gezondere levensstijl, gewicht verliezenMatroesjka271.60m60kg5260Gezond blijven etenCaro481.74m907590Stoppen met snoepenMaestro291.67m676267Meer bewegen, gezond eten, goed voor mezelf zorgenRunrunrun2816475.065.075.0Gezonder en gestructureerder eten

[td]Naam[/td]

[td]Leeftijd[/td]

[td]Lengte[/td]

[td]Startgewicht[/td]

[td]Streefgewicht[/td]

[td]Huidig gewicht[/td]

[td]Doel[/td]

[td][/td]

[/tr]

[tr]

-----------------------------

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik denk dat samenvoegen niet gaat, omdat de oude posts altijd van een eerdere datum zijn dan je nieuwe OP. Zet gewoon een linkje in de OP die naar de tabel leidt, dan kan iedereen het snel genoeg vinden. En dan lekker kletsen zodat het topic snel vol is
Zie nu dat je de tabel weer in een ander topic hebt gezet. Waarom niet hier in de OP een linkje naar de tabel in dit topic op pagina 3?
quote:Marana_ schreef op 04 januari 2017 @ 14:58:

Zie nu dat je de tabel weer in een ander topic hebt gezet. Waarom niet hier in de OP een linkje naar de tabel in dit topic op pagina 3?

Ja, fuck, had ik ook kunnen doen.

Maar goed, tis geregeld nu. Ik zit op werk en vind het nu wel goed zo .. We kunnen bij de tabel, hij is aanpasbaar, en ik kopieer hem elke woensdag naar de OP .
ik had notabene de link al in mijn post gezet om 14:25, had je zo kunnen kopiëren

Nja dank voor alle moeite!
Ik train tegenwoordig voor m'n werk, sta dus 05:15 op en ben om 05:30 op de sportschool. Trainen tot 07:00 en dan naar huis, douchen en ontbijt. 08:00 de deur uit.

Enige verschil is nu dat ik er voor zorg om 22:00 in bed te liggen. De periode van 22 uur tot 0:00 (oude bedtijd) zat ik toch alleen maar (trash) tv te kijken dus mis er niks aan!

Basic Fit heeft btw deze ruime openingstijden!
Ik ben jaloers @godfried! Die bij ons is pas om 7.00 uur open. Ik train ook voor het werk, maar kan dus van 7.00 - 7.45 trainen, en dan in een kwartier douchen etc, en dan heeeel snel weg! Maar altijd nog fijner dan 's avonds trainen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven