Augustus afvallen
donderdag 4 augustus 2016 om 10:44
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).
Succes allemaal!
We gaan er weer voor!
NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4
Inloggegevens:
Gebruikersnaam: 31dagen
Wachtwoord: Afvallen
De start van dit topic vind je hier
Succes allemaal!
We gaan er weer voor!
NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4
Inloggegevens:
Gebruikersnaam: 31dagen
Wachtwoord: Afvallen
De start van dit topic vind je hier

donderdag 17 november 2016 om 10:51
Waar is iedereen????????
Jempo balen van die twee dates, wel spannend dat je morgen alweer een nieuwe hebt. Ben benieuwd. En wat super zeg, toc ondanks alles een halve kilo er af. Ik moet ook ongesteld worden komende week, blgh.
Deze week gaat mij wel goed af, niks gesnoept en elke dag nog gezond gegeten tot zover. Dit weekend ook geen etentjes o.i.d. dus hopelijk kan ik het volhouden.
Kan alleen niet sporten omdat die oude kuitblessure weer opspeelt.
Jempo balen van die twee dates, wel spannend dat je morgen alweer een nieuwe hebt. Ben benieuwd. En wat super zeg, toc ondanks alles een halve kilo er af. Ik moet ook ongesteld worden komende week, blgh.
Deze week gaat mij wel goed af, niks gesnoept en elke dag nog gezond gegeten tot zover. Dit weekend ook geen etentjes o.i.d. dus hopelijk kan ik het volhouden.
Kan alleen niet sporten omdat die oude kuitblessure weer opspeelt.

vrijdag 18 november 2016 om 01:02
Ik vind het moeilijk nu hoor, overal pepernoten en alles! Maar vandaag een goede dag gehad: zo druk op werk geen tijd gehad om aan eten te denken 
Nu het weekend even volhouden!
En idd goed aan het daten Jempo! Ooh ik mis die tijd en aan de andere kant ben ik zo blij dat ik niet meer hoef: zo'n vervelende date die je dan af moet zien te schudden.. maar soms juist wel hele leuke avonden gehad! Dus hou ons op de hoogte!

Nu het weekend even volhouden!
En idd goed aan het daten Jempo! Ooh ik mis die tijd en aan de andere kant ben ik zo blij dat ik niet meer hoef: zo'n vervelende date die je dan af moet zien te schudden.. maar soms juist wel hele leuke avonden gehad! Dus hou ons op de hoogte!
Geluk groeit door te delen!

vrijdag 18 november 2016 om 17:17
Ja pepernoten en marsepein, vreselijk moeilijk! Aan alletwee 1x toegegeven tot nu toe. En dan de kleinste verpakking gekocht, want op gaat het toch meteen.
Succes Caribgirl dit weekend!
Jempo, jammer dat je dates geen echte successen waren. Heb je dit weekend alweer nieuwe? Ik heb een tijdje internetdaten gedaan, vond het toch een grappige tijd achteraf.
Hamaika, wat jammer van de blessure! Lukt wandelen wel? (Alhoewel het weer daar niet echt toe uitnodigt....)
Ik zag vanmorgen de 62! (62.9 ) Das al heul lang geleden dat ik die heb gezien. Maar nu het feestweekend in...we gaan het zien maandag. Ik ga echt niet het hele weekend op een houtje bijten
Succes Caribgirl dit weekend!
Jempo, jammer dat je dates geen echte successen waren. Heb je dit weekend alweer nieuwe? Ik heb een tijdje internetdaten gedaan, vond het toch een grappige tijd achteraf.
Hamaika, wat jammer van de blessure! Lukt wandelen wel? (Alhoewel het weer daar niet echt toe uitnodigt....)
Ik zag vanmorgen de 62! (62.9 ) Das al heul lang geleden dat ik die heb gezien. Maar nu het feestweekend in...we gaan het zien maandag. Ik ga echt niet het hele weekend op een houtje bijten

vrijdag 18 november 2016 om 17:23
Riboho, Eeefje bedankt voor de sterktewensen. Ik baal enorm, want kan nu al 2 x niet zwemmen. Het gekke is, wandelen lukt wel, het is voornamelijk pijnlijk in rust. Ik heb dit al eerder gehad en toen was ik er 2 maanden zoet mee. Hopelijk nu niet weer zo lang....
Eefje leuk maar druk weekend dus voor de boeg met 5 meiden! Slim wel die 4 balansdagen! Veel plezier alvast! En alvats gefeliciteerd, 62.9. Ik denk bij mij ook wel wat er af deze week, maar ben ook ongesteld geworden dus weet nooit....
Caribgirl ja lastig he, en nu heeft mijn collega ook nog thee die naar pepernoten ruikt. Grrr..... Lastig allemaal, en overal ligt chocolade enzo. Zelf heb ik wel een principe: vanaf 1 december pas aan de pepernoten / chocoladeletters/oliebollen. Maar makkelijk is het niet nee. Fijn dat je zo een goede dag had!
Succes allemaal het weekend!
Eefje leuk maar druk weekend dus voor de boeg met 5 meiden! Slim wel die 4 balansdagen! Veel plezier alvast! En alvats gefeliciteerd, 62.9. Ik denk bij mij ook wel wat er af deze week, maar ben ook ongesteld geworden dus weet nooit....
Caribgirl ja lastig he, en nu heeft mijn collega ook nog thee die naar pepernoten ruikt. Grrr..... Lastig allemaal, en overal ligt chocolade enzo. Zelf heb ik wel een principe: vanaf 1 december pas aan de pepernoten / chocoladeletters/oliebollen. Maar makkelijk is het niet nee. Fijn dat je zo een goede dag had!
Succes allemaal het weekend!
zaterdag 19 november 2016 om 11:36
@hamaika Goed bezig! Ze zeggen dat sporten niet heel veel verschil maakt in het afvallen, dat het vooral met voeding te maken heeft. Dus met goed letten op je voeding moeten de kilo's er ook wel afgaan. Lijkt me wel vervelend zeg, zo'n kuitblessure! Maar je bent dus wel veel aan het wandelen? Dat is hartstikke goed toch?
@Riboho @caribgirl heel goed dat jullie zo druk zijn, minder tijd om aan eten te denken
@eefje Wat knap dat je zo goed voorbereid bent op je weekend weg! Dan moet je er gewoon lekker van gaan genieten hoor! Balansdagen komen daarna wel weer. Veel plezier
Ik ben inderdaad aan het internetdaten. En wat @caribgirl zegt ben ik het helemaal mee eens. Het is echt wel bijzonder en leuk, je hebt nog eens goede gesprekken met mensen die je nog niet kent en de spanning die erbij komt kijken. Iemand moeten afwijzen is ook nooit leuk natuurlijk. En toch, een relatie is toch echt wel leuker De date van gisteren was leuk trouwens, wordt vervolgd
@Riboho @caribgirl heel goed dat jullie zo druk zijn, minder tijd om aan eten te denken
@eefje Wat knap dat je zo goed voorbereid bent op je weekend weg! Dan moet je er gewoon lekker van gaan genieten hoor! Balansdagen komen daarna wel weer. Veel plezier
Ik ben inderdaad aan het internetdaten. En wat @caribgirl zegt ben ik het helemaal mee eens. Het is echt wel bijzonder en leuk, je hebt nog eens goede gesprekken met mensen die je nog niet kent en de spanning die erbij komt kijken. Iemand moeten afwijzen is ook nooit leuk natuurlijk. En toch, een relatie is toch echt wel leuker De date van gisteren was leuk trouwens, wordt vervolgd
maandag 21 november 2016 om 06:28

maandag 21 november 2016 om 06:42

maandag 21 november 2016 om 06:58
Jammer Ri88!
Wat ga je goed Flea!
Hier ook goed nieuws! Ik begrijp niet hoe, want behoorlujk gesnoept tijdens het vriendinnenweekend (ook veel gewandeld en hard gelopen trouwens) maar vandaag 62.9kg! Dat betekent -0.6kg tov vorige week (toen 63.5kg).
Zou iemand het in de tabel willen zetten? Dank!!
Ik hoop dat jullie ook goede resultaten hebben!
Wat ga je goed Flea!
Hier ook goed nieuws! Ik begrijp niet hoe, want behoorlujk gesnoept tijdens het vriendinnenweekend (ook veel gewandeld en hard gelopen trouwens) maar vandaag 62.9kg! Dat betekent -0.6kg tov vorige week (toen 63.5kg).
Zou iemand het in de tabel willen zetten? Dank!!
Ik hoop dat jullie ook goede resultaten hebben!

maandag 21 november 2016 om 09:58
Goed gedaan weer dames!
En jammer Ri88. Kan t zijn dat je misschien te weinig eet en daardoor niet meer afvalt? Of dat je er teveel mee bezig bent?
Jempo,internetdaten lijkt mij erg spannend! Ik ben zelf ook vrijgezel en mijn vriendinnengroepje ook. 1 vriendin is net begonnen met tinder. Heeft ook al een date gehad. Ik twijfel nog of ik zoiets zou doen.
Ik zag vanmorgen de 58 op de weegschaal,ik ben blij
En jammer Ri88. Kan t zijn dat je misschien te weinig eet en daardoor niet meer afvalt? Of dat je er teveel mee bezig bent?
Jempo,internetdaten lijkt mij erg spannend! Ik ben zelf ook vrijgezel en mijn vriendinnengroepje ook. 1 vriendin is net begonnen met tinder. Heeft ook al een date gehad. Ik twijfel nog of ik zoiets zou doen.
Ik zag vanmorgen de 58 op de weegschaal,ik ben blij
maandag 21 november 2016 om 11:53
@ri88 Wat jammer... hoelang stond je al stil? Misschien goed om het even los te laten, heb ik ook gedaan en daarna viel ik toch weer af.
Ik heb m'n gewicht per ongeluk verkeerd in de tabel gezet Ik weeg nu 73 in elk geval. Kan volgende week niet wegen, dus hou het zo, laat het wel lekker staan.
@CherokeeRose Tinder is heel leuk! Maar heb nu in de afgelopen 2 maanden met 5 mannen gedate, ben nu weer even genezen. maar waarom zou je het niet proberen?
Ik heb m'n gewicht per ongeluk verkeerd in de tabel gezet Ik weeg nu 73 in elk geval. Kan volgende week niet wegen, dus hou het zo, laat het wel lekker staan.
@CherokeeRose Tinder is heel leuk! Maar heb nu in de afgelopen 2 maanden met 5 mannen gedate, ben nu weer even genezen. maar waarom zou je het niet proberen?

dinsdag 22 november 2016 om 00:35
Ja vorige week niet gewogen, deze week 73.5. Gaat dus weer de goede kant op maar hoopte eigenlijk onder de 72 uit te komen deze maand! Dus nog even doorzetten. Vandaag wel een groot stuk cheesecake gegeten.. traktatie op werk.. wel licht geluncht en avondeten, verder geen snacks. We zetten door!
Goede resultaten hoor! En jammer ri88, ons clubje wordt wel steeds kleiner zo..
Goede resultaten hoor! En jammer ri88, ons clubje wordt wel steeds kleiner zo..
Geluk groeit door te delen!
dinsdag 22 november 2016 om 07:35

dinsdag 22 november 2016 om 20:14
Ik weeg weer 73,4kg. Dus weer terug op mijn 'laagste' punt. Ik sta dus weer op 0 bij november..
Wil iemand dat voor mij in de tabel willen zetten?
Ik ben ook op dag 33 van mijn cyclus, dus moet eigenlijk al ongesteld worden. Ik heb sinds ik probeer af te vallen last van langere cyclussen. Heeft iemand anders dat ook? Of komt iemand dit bekend voor?
Ook heb ik het idee dat ik vanaf de 28ste dag opzwel.. Alsof mijn hele lichaam de ongesteldheid met veel pijn en moeite aan het voorbereiden is...
Wil iemand dat voor mij in de tabel willen zetten?
Ik ben ook op dag 33 van mijn cyclus, dus moet eigenlijk al ongesteld worden. Ik heb sinds ik probeer af te vallen last van langere cyclussen. Heeft iemand anders dat ook? Of komt iemand dit bekend voor?
Ook heb ik het idee dat ik vanaf de 28ste dag opzwel.. Alsof mijn hele lichaam de ongesteldheid met veel pijn en moeite aan het voorbereiden is...
dinsdag 22 november 2016 om 23:51
@Riboho wow dit is heel eng... ik ben net ingelogd op het forum om iets soortgelijks te delen. Gisteren was ik ineens enorm in de stress over m'n menstruatie. Ik heb een mirena en normaal ben ik niet / amper ongesteld. Sinds een maand of 5 ineens wel, maar dan langer en heftiger. Ik hou m'n cyclus niet meer bij, dus dat zou ik niet weten, hoeveel dagen er tussen zitten. Ik begon wel gelijk allemaal doemscenario's te bedenken, en natuurlijk ben ik gaan googelen (tip: nóóit doen). Ik merk het ook op de weegschaal. Toen legde ik de link ineens met het afvallen.
Geen idee hoor, of het met elkaar te maken heeft. Ik zit met dezelfde vraag.
Geen idee hoor, of het met elkaar te maken heeft. Ik zit met dezelfde vraag.
dinsdag 22 november 2016 om 23:52
quote:Ciaociaociao schreef op 22 november 2016 @ 07:35:
Ook ik heb vorige week niet gewogen.
Deze week zat ik eindelijk onder de 70 namelijk 69.7! Woow wat is het raar om geen 7 meer te zien! Ben er super blij mee.
Nog 4.7 te gaan!
Totaal afgevallen 10.3 kilo
Deze week 0.4 afgevallen.
69.7 kilo
Wil iemand dat voor me invullen thanxWoow wat fantastisch joh! Lijkt me zó raar als die 7 ineens weg is! Lekker van genieten!
Ook ik heb vorige week niet gewogen.
Deze week zat ik eindelijk onder de 70 namelijk 69.7! Woow wat is het raar om geen 7 meer te zien! Ben er super blij mee.
Nog 4.7 te gaan!
Totaal afgevallen 10.3 kilo
Deze week 0.4 afgevallen.
69.7 kilo
Wil iemand dat voor me invullen thanxWoow wat fantastisch joh! Lijkt me zó raar als die 7 ineens weg is! Lekker van genieten!
dinsdag 22 november 2016 om 23:55
dinsdag 22 november 2016 om 23:59
Ik had vannacht een geluksmomentje. Ik kan niet meer op m'n buik slapen. Ik heb nogal uitstekende botten van nature, dus op m'n buik voel ik m'n ribben en m'n heupbotten. Ik slaap zelden op m'n buik, vandaar dat ik er nu pas achter kom. Overigens kon ik het toen ik te zwaar was ook niet echt, maar dat had met te grote borsten te maken.
Ik geniet er intens van dat ik mijn botten weer voel. Wil nóóit meer terug!
Ik geniet er intens van dat ik mijn botten weer voel. Wil nóóit meer terug!
woensdag 23 november 2016 om 13:29
Lieve mensen, ik ga afscheid van jullie nemen. Ik heb vandaag het allerlaatste jurkje uit de "te kleine kleding doos" gehaald en hij zit als gegoten. Ik voel me fantastisch! Kan het wel van de daken schreeuwen! Het is nu tijd voor mij om hoofdstuk 'afvallen' af te sluiten Het voelt echt een beetje als 'the end of an era' na een aantal jaren heel hard te hebben moeten knokken (met als gevolg eetproblemen, waar ik dan weer heel hard tegen moest knokken om weer normaal te gaan eten). Achteraf gezien denk ik: had ik nou maar eerst goed voor mijn eigen geest gezorgd, mijn emoties mer geuit om zo alles te verwerken, knopen doorgehakt op diverse vlakken in mijn leven, in plaats van m'n aandacht op het afvallen te richten. Mijn psyche heeft het overgewicht voor 100% veroorzaakt en toen het weer beter ging met me vlogen de kilo's er als vanzelf weer af.
Iets met een ijsberg, het zichtbare was mijn overgewicht / eetgedrag, maar onder water zat een hoop dat eerst opgelost moest worden.
Mocht je net zo aan het knokken zijn tegen de kilo's als ik heb gedaan, dan hoop ik dat je nog eens aan me denkt.
Ik heb overigens ook enorm veel aan dit topic gehad, daar wil ik jullie nog even voor bedanken! Succes iedereen, ik zal af en toe nog eens komen kijken
Iets met een ijsberg, het zichtbare was mijn overgewicht / eetgedrag, maar onder water zat een hoop dat eerst opgelost moest worden.
Mocht je net zo aan het knokken zijn tegen de kilo's als ik heb gedaan, dan hoop ik dat je nog eens aan me denkt.
Ik heb overigens ook enorm veel aan dit topic gehad, daar wil ik jullie nog even voor bedanken! Succes iedereen, ik zal af en toe nog eens komen kijken

woensdag 23 november 2016 om 19:15
Jempo: wat gaaf! Je hele doos leeg. Ik heb nog een hele plank....
Maar even een vraagje, ben je niet te dun zeg maar als je je botten voelt als je ligt. Niet verkeerd bedoelt hoor.
Blijf je hier wel meeschrijven? Wil je het schrijven als je iets weet over die cyclus? Ben wel nieuwsgierig geworden door je verhaal.
Maar even een vraagje, ben je niet te dun zeg maar als je je botten voelt als je ligt. Niet verkeerd bedoelt hoor.
Blijf je hier wel meeschrijven? Wil je het schrijven als je iets weet over die cyclus? Ben wel nieuwsgierig geworden door je verhaal.