Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
Goede morgen! Hier geeft de weegschaal 73.7 aan. Helaas wel weer wat aangekomen, maar dat kan ook haast niet anders met zo'n weekend.... Gourmet enz.. Wel heb ik met dit soort weken vaak last van obstipatie. Nu ook weer. Ik hoop dus eigenlijk dat dit met een goed toiletbezoek weer is opgelost. Zou iemand het voor mij in de tabel willen zetten? Alvast bedankt!
Goeiemorgen!

Gewicht vanmorgen 61.8kg dat is 0.5kg eraf. Dat valt echt helemaal niks tegen, want voelde me niet fijn dit weekend en heb teveel gegeten. Komende week wordt ook een uitdaging, ik begin de week met 3 dineetjes van het werk...

Hoe vergaat het jullie deze decembermaand?
Goedemorgen

Ik woog vanmorgen 58,5 dus 0,2 eraf. Valt mij ook allerzins mee. Ben vanaf vorige week ook weer gezonder gaan eten na al het sinterklaas snoepgoed

Dat is inderdaad een uitdaging,eefje, 3 dineetjes! Ik heb donderdag een personeelsfeest, daar zal vooral de alcohol rijkelijk vloeien..... maar aangezien ik de dag erna gewoon moet werken zal ik t denk wel rustig aan gaan doen. Probeer ik tenminste

Fijne week allemaal!
Hoi,

Hier vanmorgen 71,1 dus -0,4

Eigenlijk had ik dat niet verwacht. Van het weekend flink chips gegeten enzo. Wil iemand dit voor me in de tabel zetten?
Hey iedereen,

Ik wel weer iets aangekomen, maar was wel een beetje te verwachten.. veel te veel gesnoept, maar ook wel veel gewandeld dus het valt nog mee gelukkig.

We zetten door! Hopelijk kan ik de kerstkransjes laten hangen!
Geluk groeit door te delen!
Hier ook weer wat aangekomen, niet zo gek na vele dagen uit eten. Ik zit nu op 67 kilo, +0.7 dus. Ik hoop dat het niet verder omhoog gaat en ik straks weer wat meer kan afvallen.
Zoooo derde dineetje van deze week gehad vanavond, 3 dagen op rij. Morgen balansen
quote:eefje677 schreef op 14 december 2016 @ 22:23:

Zoooo derde dineetje van deze week gehad vanavond, 3 dagen op rij. Morgen balansen

Zolang je er maar van hebt genoten

Ik had gisteren van die champagnetruffels gehaald bij de ah,heel fout maar zo lekker. En die verkopen ze ook alleen maar in deze periode dus ja, moet kunnen toch
Ik zit nog steeds op 68.6 helaas toch weer afgelopen weken wat aangekomen en nu weer op me laagste gewicht.

Dus vanaf hier weer vol er tegen aan.

We met l kerst genieten dus we zien wel.

Ben totaal kwijt 11.4 kg.
Hallo allemaal,

Ik heb deze week nog geen gewicht doorgegeven. Ik zou graag mee willen blijven schrijven en dan 1 januari (of 2, want dat is op maandag) weer wegen als een soort nulmeting 2017 en er dan weer even tegenaan gaan. Het lukt me nu niet om er op te letten. Ik word er ook verdrietig van als ik nu mijzelf steeds dingen ontzeg.

Vinden jullie dit oké?
Prima toch Riboho!
Gewoon doen Riboho.
Snap ik ook riboho! Vond het ook lastig zo. Hopelijk vanaf januari er weer goed tegenaan
Riboho, dat is toch prima? Het is ook lastig hoor deze maand. Ik probeer wel goed op te letten en het gaat redelijk, maar er zijn echt teveel borrels en etentjes. De week tussen Kerst en Oudjaar is helemaal moeilijk: 7 uit 8 dagen etentjes....

Ik, en ik denk wel meer onder ons, kan ook op 1 januari wel weer een nieuwe boost gebruiken en even hard er tegen aan!
Top! Ik laat het in december een beetje gaan... Zodat ik vol nieuwe energie het nieuwe jaar in kan gaan!

Verder ging ik gisterochtend uit nieuwsgierigheid even op de weegschaal staan (in mijn blootje, voor het ontbijt en na een toiletbezoek) maar toen woog ik 73.3! Dat is toch het laagste getal in tijden. En ik snap wel dat ik natuurlijk alle factoren mee had nu maar toch had ik het niet verwacht
Riboho dat is fijn!

Ik woog vanmorgen 61.3kg. Ondanks alle etentjes toch 0.5kg eraf. Ik ben blij!
Eefje, wat goed!

Ik zit nog steeds op 67 kilo. Ten opzichte van vorige week niets afgevallen, maar wel aangekomen sinds begin deze maand.

Zou iemand dit in de tabel kunnen zetten?
Hahaha Riboho, een dikke glimlach hier bij het lezen van je post. Je gaat hartstikke goed dus!

Ciaociaociao, van jou vind ik het ook echt heel goed hoor! Al veel afgevallen.

Grutt, keep kalm and go on

Eefje, wauw knap hoor!

Hier vanmorgen 71,2. Niet heel erg opgelet afgelopen week en ik ben ongesteld. Wilde zo graag met 70 kg in mijn kerstjurkje schuiven. Misschien lukt het nog.... maar vrees het ergste hahaha. Sporten schiet er ook steeds bij in, maar heb nog hoop voor 2017!
Hoi dames

Ik sla het wegen even een weekje over. Weeg volgende week weer. Doen we dat trouwens op de maandag (2e kerstdag) of dag later? Om te kijken wat de schade is na alle kerstdiners

Fijne week allemaal!
Beetje gatenkaas die tabel! Volgens mij klopt er ook niks meer van...

Ik weeg op maandag denk ik, dus tweede kerstdag (als ik dan tenminste thuis ben).

Ciccietta, jij gaat voor een echt eindsprintje!
Sorry ik heb wel gewogen, maar hetzelfde als vorige week dus dan toch wat minder enthousiast om het te melden en erin te zetten ;)

Ik zie bij anderen wel goede resultaten! Knap hoor zeker zo in December.. ik ga ook nog even mn best doen maar zie het somber in met de kerstdagen..
Nou Eefje, dat was wishful thinking denk ik

Heb er de afgelopen week weer een potje van gemaakt... Heb me aangemeld voor de lekker in je vel challenge via vrouw.nl

Ben heel benieuwd wat dat mij gaat bieden en of ik dan gemotiveerder zal raken.

Ik wens iedereen hier hele fijne kerstdagen! Geniet van al het lekker :-)
Ik was vanmorgen 60.7kg! Dat is 0.6kg eraf deze week. Helemaal goed dus! Overigens heb ik deze week zelfs een keertje de 59 langs zien flitsen! Maar dat die Kerst niet zou overleven was te verwachten . Daar ga ik in januari weer voor.

Komen jullie de Kerstdagen een beetje door?
Ik heb nog geen kans gehad om me te wegen, ben bang voor het resultaat. Het is toch een hoop lekker eten en ik laat lang niet alles staan.
Vanmorgen gewogen en helaas aangekomen.. 59,5.... Had ik ook wel verwacht. Veel gegeten met kerst en ook in de afgelopen weken slecht gegeten en niet veel bewogen.

Dus er weer flink tegenaan!

Heel goed bezig Eefje!

Succes allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven