Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
Vanmorgen 60.9kg. Vandaag een serieuze balansdag, want vanaf morgen gaan we een paar daagjes weg incl ontbijtbuffet enzo.

Vandaag krijg ik een vriendin te eten daarom ik ga een lekkere geroosterde paprikasoep maken. Voor mij balans, voor haar met brood erbij.
Mijn weegschaal is kapot! Of misschien gewoon een nieuwe batterij nodig maar ik kan mezelf dus niet wegen.. misschien maar beter ook haha
Geluk groeit door te delen!
Hahaha Caribgirl, wat een timing

You go Eefje!

Hier weer 'steady' op 71,5 gisterochtend. Ik blijf een beetje opletten, maar verwacht er niet teveel van.

Fijne dag!
Daar ben ik weer!

Ik heb even niets geschreven, maar wel meegelezen. Wie gaat er allemaal in 2017 nog door?

Ik pak de draad vanaf 1 januari weer op. Ik heb me vanochtend gewogen. Ik woog vanochtend 72.5 Ik zou heel blij zijn met dat als startgewicht voor 2017!
Hi Riboho! Ik!

Heb me aangemeld voor de lekker in je vel challenge via vrouw.nl. Ik ga ook het boek 'het geheim van slanke mensen' aanschaffen. Al beschouw ik mezelf al wel als redelijk slank, omdat het me om 5 of 6 kilo te doen is

Het schijnt wel helpend te zijn om de juiste mindset te krijgen en dat kan ik zeker gebruiken. De knop moet bij mij om en daar heb ik een steun in de rug bij nodig.
Ik ben net begonnen met afvallen. Ik volg geen dieet naar meer een gezonde eetwijze. 6x per dag eten. Welk dieet volgen jullie?
Hoi lolllaa, ik volg ook geen dieet. Ik probeer gewoon gezond en verantwoord te eten, maar ik probeer hier wel een balans in te hebben. Ik weet van mezelf dat als ik mezelf alles ontzeg ik het niet vol kan houden. Ik moet af en toe iets lekker eten... Eigenlijk slecht, maar bij mij heeft dit altijd gewerkt.

Ik wil mijn laatste 3 zwangerschapskilo's er nog af. Dan weeg ik weer onder de 70.
@ciccietta: Ik mis soms diezelfde knop... Maar als ik hem heb, dan heb ik hem ook.
Ik ga vanaf 1 januari ook weer aan de slag!

Maar vanaf volgende week maandag als de kindjes weer naar school zijn. Dan wordt ik weer even goed streng! Wil er namelijk nog 5 kwijt! En het liefst 7
Het valt mij wel tegen, ik had nu al 3 kilo kwijt kunnen zijn. Ik ben blij als er een halve kilo af is. Wat mij tegenvalt is het vele eten. Ik ben al blij als ik 3x per dag eet:)
Hoe is het met jullie? Vanavond nog goed aan de oliebollen en vanaf morgen weer netjes?

Wij zijn net een paar daagjes weggeweest, niet schandalig veel gegeten maar wel steeds 's avonds uit eten met wijntjes ed. Ik heb me deze week niet meer kunnen wegen, ben er wel een beetje bang voor.

Vanavond gourmetten met vrienden, heb ik al in geen 100 jaar gedaan, wel zin in. Gelukkig ben ik niet al te dol op oliebollen maar 1 of 2 zal ik er wel eten toch.

Vrienden blijven slapen dus voor morgenochtend hebben we ook nog een lekker ontbijtje.

Wegen jullie morgenochtend of maandagochtend als nieuwe startmeting? In januari gaan we gewoon weer lekker van start toch?
Vanochtend was ik 67,1. Sinds 19 december dus nog een keer +0,1 kilo. Valt me reuze mee. Ik heb komende week nog meerdere nieuwjaarsrecepties, dus ik begin vanaf 9 januari weer wat actiever.

Allemaal een fijne jaarwisseling!
Ik heb al een aantal oliebollen op en vanavond nog een feestje.

Vandaag nog wezen shoppen. Ik pas weer in maat 28 voor jeans ,dat was jaren geleden dat ik erin paste.

Heel veel afvallen hoef ik ook niet meer. Schommel zo tussen de 59 en 58 kilo. Maar om t bij te blijven houden, doe ik nog wel graag mee in dit topic

Een hele fijne jaarwisseling gewenst!
Jaaa CherokeeRose, ik heb vandaag ook een jeans maat 28 gekocht! (ik geloof niet dat ik daar ooit heb ingepast). (Overigens heb ik er ook 1 in maat 29 gekocht (een andere) dus het hangt nog wel een beetje van het merk af haha). Hoe lang ben jij?

Grutt, + 0.1 valt enorm mee!

Fijne jaarwisseling, geniet van de feestjes!
Toppie Eefje!

Ik ben 1.68. Moet nu ook niet veel meer afvallen. 58 is echt de max. Maar op gewicht blijven, dat is de uitdaging
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Morgen wegen. Ben benieuwd.....
De beste wensen allemaal!

Vanochtend gewogen: 61.4kg.

Ik ga er weer voor! Streef nr 1 58kg. Wellicht door naar 55kg.
Hoi hoi,

Vanmorgen vergeten te wegen dus dat doe ik morgen.

Fijne week!
Beste wensen allemaal voor het nieuwe jaar!

Ik heb me vanochtend gewogen en ik weeg nu 72,8kg! Ik ga er tegenaan in januari!

Succes allemaal
De beste wensen voor het nieuwe jaar! Woeeehooeee net gewogen. In iets meer dan een maand 2 kilo afgevallen! Lijkt niet veel maar door lichamelijke klachten ging het niet zoals verwacht.
Sorry weer niet gewogen vanmorgen

Misschien is t trouwens handig om een nieuw topic aan te maken met een nieuwe tabel? Wie weet wordt ons groepje dan ook weer wat groter

Tip: in de nieuwe allerhande staan heel veel gezonde en lekkere recepten, gebaseerd op de schijf van vijf.
Aloha! Gelukkig nieuwjaar!

Maandag gewogen en me kapot geschrokken.... 73,4 ofzo op de weegschaal. Echt shocking Later op de dag was het ineens 72,7, dus soe houd ik maar aan. Gisterochtend was het alweer 71,8 en de knop is nu echt om geloof ik. Doe dus mee aan een challenge gebaseerd op de filosofie van Mieke Kosters. Er is een community op FB en je krijgt tips, adviezen en steun van andere deelnemers. Moet zeggen dat het me vandaag zwaar valt. Heb de hele dat al trek. Maar ben ook moe. Feitelijk ben ik deze week pas echt serieus begonnen. Een beetje zoals het begin augustus ook voelde. Ik ga ervoor!

Ja, Cherokee, de nieuwste Allerhande is leuk en nuttig!
Hey ladies, hier nog steeds geen nieuwe batterijen gekocht voor mn weegschaal! maar wil er wel weer tegenaan

idd misschien beter een nieuw topic maken?
Geluk groeit door te delen!
Nieuw topic openen lijkt me prima idee!
Helaas lukt mij dat niet om te maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven