Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
quote:-Fudge- schreef op 13 augustus 2016 @ 22:51:

Oeh Cherokee dat is nogal een ruime marge! Staat de weegschaal wel op een goede ondergrond? Dus op tegels ofzo, en niet op wat zachtere ondergrond?

Ja hij staat in de badkamer op tegels. Maar hij is helemaal van slag. Dus vandaag een nieuwe halen
Grutt, dat zijn vast mooie resultaten!

Kruidentheetje, het klinkt wel alsof je een superleuke dag hebt gehad!

CherokeeRose, ik ben benieuwd wat je weegschaal morgen gaat zeggen

Courgetti, vaker gezien, maar nog nooit gemaakt. Toch eens proberen.

Hier is het weekend tot nu toe prima gegaan, wel gesport, geen uitspatting m.b.t. eten. Vanmiddag/vanavond wel een verjaardag met avondeten erbij (Chinees?) dus nog even goed oppassen. Misschien toch een klein stukje taart voor mijn goede gedrag de rest van de week, het moet wel leuk blijven. Maar dan moet het wel echt lekkere taart zijn
Kan ik ook meedoen?
quote:Ciaociaociao schreef op 14 augustus 2016 @ 18:35:

Kan ik ook meedoen?Natuurlijk,welkom!
Zo, ik heb een nieuwe weegschaal.

Het is deze geworden:

http://www.mediamarkt.nl/ ... disana-ps400-1274422.html

Ik heb m al uitgeprobeerd. Hij geeft zowel beneden als boven hetzelfde gewicht aan dus hij werkt goed

Vandaag ook gezondigd. Heb een mars gegeten

Maar dat heb ik weer goed gemaakt door het recept van de courgette spaghetti te maken dat Flea78 plaatste. Was erg lekker! Dank je wel Flea!

En ik heb opeens het licht gezien wat hoepelen betreft. Vraag me niet hoe maar ik heb eindelijk door hoe t werkt. Mijn record is nu 100
Zou iemand mij ook in het tabel willen neerzetten.

Ben net een half uur lid dus heb niet echt ergens nog verstand van????.

Mijn gewicht op dit moment is 77.4????
Vandaag weer goede dag qua kcal maar niet goed gegeten. Ben begonnen met 5 beschuitjes, als lunch yoghurt ijs met vers fruit, granola en cruesli. Als avond eten aardappel puree, 2 kleine saucijzenbroodjes en witte bonen in tomatensaus.

Vandaag wel 2 uur in hoog tempo door stad gelopen want moest allemaal dingen halen.

Natuurlijk de neiging nu weer iets te nemen maar doe het niet. Morgen zien wat de weegschaal aangeeft en gaan noteren. Ik weet niet precies wat startgewicht was maar ben nu weer onder de 100 dus val wel wat af. Moet nog meer gaan bewegen. Deze week weer poging doen. Vandaag te moe want gister om 2 uur gaan slapen en dan ben ik altijd de dag erna kapot.

Nu obese kijken. Dat houd me hopelijk uit de kast????
Cherokee, fijn dat je een nieuwe weegschaal hebt! En goed dat je het hoepelen doorhebt. Ik zag er vandaag een liggen bij de flying tiger, weet niet of dat iets is. Heb wel een springtouw gekocht haha.

Morgen weegdag, spannend! Ben benieuwd hoe iedereen ervoor staat. Ik heb vandaag onbeten met 4 speltboterhammen met kaas, vegapate en aardbeien, lunch carrot cake havermout, tussendoor 2 rijstewafels met tomatenspread en een bakje griekse yoghurt met een mineola.

Morgen ga ik bananenbrood maken.

Hoe gaat het bij jullie?

Schorpioen, heb je geen honger nu? Lijkt me erg weinig/niet vullend.
Cherokee: Top die nieuwe weegschaal! Is toch wel handig als zo'n ding werkt!

Courgetti: Ik gooi het gewoon in de keukenmachine met de rasp erop zeg maar. Dan wordt het eigenlijk meer een soort bami

Hier gaat het best goed, zo tijdens mijn periode..... Dan ben ik altijd nogal snaaierig. Slaapt je kindje al weer beter Fresiaatje?

Spannend morgen! Ik ben benieuwd..... Succes allemaal!
Riboho90, hij slaapt wel weer in na de voeding snachts maar nu komt hij vanaf de eerste nachtvoeding om 01.00 elk uur a anderhalf uur... Snap er niks van..

Hij slaapt van 20 tot 0100 prima en daarna begint het feest.
Hi all!

Goed bezig zo te lezen. Ik ben een beetje de draad kwijt. In die zin, dat ik vanaf woensdagavond tot gisteravond buiten de deur gegeten heb. Overdag wel goed opgelet, dus ben heel benieuwd naar de weegschaal. Maar het voelt een beetje stuurloos. Morgen weer een nieuwe week

Ik ga ook even Obese kijken. Meestal doe ik dat op de een of andere manier altijd onder het genot van iets lekkers

Maar nu dus niet!
Bijna maandag weer.. Wat ben ik blij dat de weegdag op maandag is anders had ik dit weekend héle andere keuzes gemaakt. Hopelijk morgen weer goede resultaten voor iedereen.

Net ook naar Obese gekeken, heerlijk programma al vind ik het jammer dat ze bijna niks uitleggen over het dieet van de deelnemers.

Tot morgen allemaal!
@kruidentheetje: ha! Mijn telefoon-stappenteller zei ook 40.000 na mijn dagje festivallen! Was het festival ook leuk? Weer was nog wel prima toch?!

Ik ben ook erg benieuwd naar morgenochtend.. Vandaag niet heel erg opgelet en kcal geteld, maar ook weer heel de dag bezig geweest met meubels sjouwen/schuren/verven/lakken.

Slaap lekker allemaal!
Fresiaatje: Geen honder nog. Wel lekkere trek. Avondeten heeft goed.gevuld maar ben daar hongerig opgedoken????

Cicieta: Ik at er ook altijd iets bij. Nu idd niet.

Theeleut: Het is idd jammer dat ze niet meer vertellen over hoeveel ze sporten, wat ze doen en hoe lang. En wat dieet is. Bij obese Nederland hebben ze wel.gezegd dat ze 2 uur s'ochtends sporten en dan s'avonds weer. Bijna niet haalbaar met.werk en gezin vind ik.
Dus 4 uur per dag sporten? Wow!!

Ik vind het wel knap hoor.. Wat een doorzettingsvermogen moet je dan hebben. Ik vind sporten niet zo leuk en vaak zwaar ( ik houd niet van dat gevoel 'stuk te gaan') maar als je moet spirten met zoveel overgewicht dan heb je dat fonstant en is alles zwaar... Je moet dan van zo ver komen en hebt nog een lange weg te gaan.. Dat vind ik niet te overzien. Deze 3.1 kilo is andere koek. Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Maar kan me ook niet voorstellen hoe het is om zoveel overgewicht te hebben. Respect dat ze de strijd aangaan
Hoi, even snel, moet eigenlijk slapen, morgen weer werken. Ik ben echt gran-di-oos de fout in gegaan dit weekend. Te erg. Ik ga morgen niet eens op de weegschaal, gaat me alleen maar ontmoedigen en ik moet juist weer alles gewoon gaan oppakken. Volgende week maandag maar weer een weegmoment en deze week maar een heel keurig week van maken. Gelukkig niet duizend feestjes en etentjes op de planning zoals vorige week.
Tiny, hoe komt het? Toch niet wegen? Mss valt het mee...

Succes weer morgen met een frisse start. Hoop dat je wel een leuk weekend hebt gehad, das ook wat waard!
Tiny, ik herken je gevoel helemaal, zet hem op deze week en dan pak je het gewoon weer op.

Obese: inderdaad vraagt het heel wat van de deelnemers. Ontzettend knap vind ik het, want zij moeten echt enorme veranderingen doorvoeren.

Meh, een week Oostenrijk met elke dag lunch en avondeten in een restaurant is niet bevorderlijk voor gewichtsverlies. Deze week maar extra goed opletten, nieuwe week geeft weer nieuwe kansen.
Ik woog vanmorgen 66.3kg, dat betekent afgelopen week 0.8kg er af, en in totaal 1.2kg er af. Weekdoel gehaald, ik ben tevreden :-]!
Goedemorgen!

Goed gedaan Eefje!

Ik woog vanmorgen 61.8 dus (ook) 0.8 kilo eraf. Ik heb t zelf al in de tabel gezet.
er zijn dingen waar ik blijkbaar niet goed in ben.

ik kan wel inloggen onder 31dagen, maar waar ik dan het gewicht moet neerzetten............?

zou iemand bij mij 75,4 willen invullen deze week dus -0,6kg

volgende week komen er van mij geen weeg gegevens ivm vakantie de laatste keer wel weer
52kg deze week maar 0.3kg eraf.

Dus in totaal 1kg

Baal echt gigantisch. Bijna 24/7 op bed gelegen deze week door gezondheidsshit. Maar ach, aan de andere kant, ik ben ook niks bijgekomen zonder enige vorm van beweging en voornamelijk slaap.

Hopelijk deze week een betere week en wat meer beweging.

Als iemand dit in de tabel zou willen aanpassen dan graag
71,4 vanmorgen. In totaal 2 kilo eraf. Ik ben blij.

Beterschap keukenkast
Zal vanavond een wat uitgebreider berichtje schrijven, ik moet zo de deur uit. Vorige week blij omdat ik 1,2 kilo was afgevallen, nu is er 0,4 kilo bij . Ik heb afgelopen week niet altijd netjes gegeten maar nou ook weer niet zo slecht, dus dit resultaat valt me erg tegen. Mijn gewicht is nu 64,2. Deze week er maar weer strak tegenaan.
Vanmorgen 80.0kg dus deze week 0.5 er af en in totaal -1.5kg.

Het valt me van deze week nog mee met het slechte weekend met vrijdag tiramisu, m&m's en gister een stuk appeltaart. Vandaag weer een gezonde dag van maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven