Augustus afvallen
donderdag 4 augustus 2016 om 10:44
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).
Succes allemaal!
We gaan er weer voor!
NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4
Inloggegevens:
Gebruikersnaam: 31dagen
Wachtwoord: Afvallen
De start van dit topic vind je hier
Succes allemaal!
We gaan er weer voor!
NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4
Inloggegevens:
Gebruikersnaam: 31dagen
Wachtwoord: Afvallen
De start van dit topic vind je hier
maandag 15 augustus 2016 om 08:03
quote:daneli schreef op 15 augustus 2016 @ 07:58:
Zal vanavond een wat uitgebreider berichtje schrijven, ik moet zo de deur uit. Vorige week blij omdat ik 1,2 kilo was afgevallen, nu is er 0,4 kilo bij . Ik heb afgelopen week niet altijd netjes gegeten maar nou ook weer niet zo slecht, dus dit resultaat valt me erg tegen. Mijn gewicht is nu 64,2. Deze week er maar weer strak tegenaan.
Je gewicht kan door bepaalde invloeden schommelen he. Hormonen, toiletgang etc. Ik woog bijv vrijdag ook minder als vanochtend en heb dit weekend zeer slecht gegeten (zwaar onder mijn calorieëndoel). Maar je moet het op de lange termijn bekijken he.
Ik ben er zowiezo van overtuigd dat het gewicht 1 a 2 kg kan schommelen door allerlei factoren.
Zal vanavond een wat uitgebreider berichtje schrijven, ik moet zo de deur uit. Vorige week blij omdat ik 1,2 kilo was afgevallen, nu is er 0,4 kilo bij . Ik heb afgelopen week niet altijd netjes gegeten maar nou ook weer niet zo slecht, dus dit resultaat valt me erg tegen. Mijn gewicht is nu 64,2. Deze week er maar weer strak tegenaan.
Je gewicht kan door bepaalde invloeden schommelen he. Hormonen, toiletgang etc. Ik woog bijv vrijdag ook minder als vanochtend en heb dit weekend zeer slecht gegeten (zwaar onder mijn calorieëndoel). Maar je moet het op de lange termijn bekijken he.
Ik ben er zowiezo van overtuigd dat het gewicht 1 a 2 kg kan schommelen door allerlei factoren.

maandag 15 augustus 2016 om 08:06
Ik kan mijn gewicht niet dikgedrukt doen?? Dan vlieg ik uit dit topic. Bericht al 3 keer opnieuw getikt. Dus even zo:
VANMORGEN WOOG IK 58.8 DUS 1 KILO ERAF!
Beterschap keukenkast.
Daneli, jammer dat valt ff tegen maar je gewicht fluctueert altijd wel een beetje. Deze week schouders er weer onder en dan kan het volgende week al heel anders zijn.
De rest; goed bezig allemaal! Mooie resultaten!
VANMORGEN WOOG IK 58.8 DUS 1 KILO ERAF!
Beterschap keukenkast.
Daneli, jammer dat valt ff tegen maar je gewicht fluctueert altijd wel een beetje. Deze week schouders er weer onder en dan kan het volgende week al heel anders zijn.
De rest; goed bezig allemaal! Mooie resultaten!

maandag 15 augustus 2016 om 08:19
Ik merk btw ook aan andere dingen dat ik afval. Behalve dat mijn broeken losser zitten, word ik ook bij mijn schouders smaller want tas zakt telkens van schouder af
Ook zie ik al meer mijn taille,zijn mijn borsten kleiner en komt de binnenkant van mijn dijen niet meer tegen elkaar tijdens het lopen.
Ook zie ik al meer mijn taille,zijn mijn borsten kleiner en komt de binnenkant van mijn dijen niet meer tegen elkaar tijdens het lopen.
maandag 15 augustus 2016 om 08:23
Goedemorgen! Wat een fijne resultaten weer hier en daar. Helaas kan ook ik me niet aansluiten bij de kopgroep. Hier vanmorgen 71,4. Dat is -0,1 op mijn nieuwe digitale weegschaal sinds vorige week woensdag (daarop was ik 71,5). Wil iemand dit voor mij in de tabel zetten? Ik heb na maandag ook helemaal niet meer gesport. Heb het voor deze week ook nog niet ingepland.
Qua eten ga ik er weer voor. Naast de etentjes, waarbij een driegangenmenu verplicht was (AH actie) heb ik helemaal niet gesnoept. Dat voelt al als een overwinning op mezelf. Nu nog het resultaat. Fijne week allemaal!
Qua eten ga ik er weer voor. Naast de etentjes, waarbij een driegangenmenu verplicht was (AH actie) heb ik helemaal niet gesnoept. Dat voelt al als een overwinning op mezelf. Nu nog het resultaat. Fijne week allemaal!
maandag 15 augustus 2016 om 08:28
Ik weeg vandaag 77,5 dus in totaal 2.6 eraf. Dit woog ik eigenlijk donderdag al (vastendagen werken als een trein voor mij, gemiddeld 0,6 eraf de dag erna) maar toen in de sauna met mijn moeder iets te veel gegeten bij de lunch. Wel erg gezonde lekkere dingen
maar toch te veel, dus toen weer 0,7 erbij.
En volgens mij zit mijn menstruatie er nu aan te komen, dus we gaan op iets rustiger tempo gestaag door.

En volgens mij zit mijn menstruatie er nu aan te komen, dus we gaan op iets rustiger tempo gestaag door.

maandag 15 augustus 2016 om 08:38
Goeiemorgen!
Vanmorgen 59,8, afgelopen week -0,5 eraf. Het gaat nog niet zo snel, maar ik heb afgelopen week een nogal slechte week gehad. Twee dagen niet gesport, op de dagen dat ik wel heb gesport ging het niet zo goed en 2x langs de snackbar geweest (moe, laat thuis, geen zin om te koken), dus wat dat betreft..
Jullie inspireren me wel om er vanaf vandaag weer 100% voor te gaan!
@tinypotato, als ik jou was zou ik er wel op gaan staan omdat je dan een beter beeld hebt van je gewicht voor volgende week, en omdat je toch al van het slechtste uitgaat.. misschien valt het idd wel mee!
Succes iedereen met deze derde week alweer!
Vanmorgen 59,8, afgelopen week -0,5 eraf. Het gaat nog niet zo snel, maar ik heb afgelopen week een nogal slechte week gehad. Twee dagen niet gesport, op de dagen dat ik wel heb gesport ging het niet zo goed en 2x langs de snackbar geweest (moe, laat thuis, geen zin om te koken), dus wat dat betreft..
Jullie inspireren me wel om er vanaf vandaag weer 100% voor te gaan!
@tinypotato, als ik jou was zou ik er wel op gaan staan omdat je dan een beter beeld hebt van je gewicht voor volgende week, en omdat je toch al van het slechtste uitgaat.. misschien valt het idd wel mee!
Succes iedereen met deze derde week alweer!
maandag 15 augustus 2016 om 08:42
Joehoe! Hier vanmorgen 72.1 kg dat is dus -1.8 kg vergeleken met vorige week!
Mijn eerste week, dus is voornamelijk vocht. Maar desalniettemin erg blij mee!
Wil iemand dit voor mij in de tabel zetten? Mijn naam staat er ook nog niet in.. Mijn startgewicht op 8 augustus was 73.9 kg.
Heel veel succes allemaal weer in de nieuwe week!
Mijn eerste week, dus is voornamelijk vocht. Maar desalniettemin erg blij mee!
Wil iemand dit voor mij in de tabel zetten? Mijn naam staat er ook nog niet in.. Mijn startgewicht op 8 augustus was 73.9 kg.
Heel veel succes allemaal weer in de nieuwe week!

maandag 15 augustus 2016 om 08:52
maandag 15 augustus 2016 om 09:00
De meesten gaan super zeg !!! en de anderen..... volgende week nieuwe kansen. Gewoon lekkeer doorgaan. Het gaat om de balans. Volgende week is er vast en zeker iets af en gezondere keuzes maken is sowieso goed. Kom op !!!!
Ik moest vanmorgen snel en heb me vergeten te wegen. Ik vrees echter het ergste na afgelopen weekend Ik heb niet zozeer gevreten, maar wel veel te veel bier gedronken. Nou a, we zullen zien.
Ik weeg me morgenvroeg meteen .
Ik vind het echt een meerwaarde om het zo samen te doen. Op de een of andere manier blijf ik dan toch beter opletten en doorgaan. En ook leuk dat iedereen aangehaakt blijft
Iedereen een goede week gewenst en Riboho90....hele fijne vakantie
Ik moest vanmorgen snel en heb me vergeten te wegen. Ik vrees echter het ergste na afgelopen weekend Ik heb niet zozeer gevreten, maar wel veel te veel bier gedronken. Nou a, we zullen zien.
Ik weeg me morgenvroeg meteen .
Ik vind het echt een meerwaarde om het zo samen te doen. Op de een of andere manier blijf ik dan toch beter opletten en doorgaan. En ook leuk dat iedereen aangehaakt blijft
Iedereen een goede week gewenst en Riboho90....hele fijne vakantie
maandag 15 augustus 2016 om 09:01
Ik probeerde net mn gewicht in te voeren, maar lukte niet. Als iemand het voor me erin wil zetten graag!
Bij mij zijn mn ouders weer terug van vakantie.. merk het gelijk haha. Ga toch weer anders eten en dat resulteert helaas in aankomen.
Was vanmorgen 73.1.. Dus helaas aangekomen deze week. In totaal nu 0.8 afgevallen..
Bij mij zijn mn ouders weer terug van vakantie.. merk het gelijk haha. Ga toch weer anders eten en dat resulteert helaas in aankomen.
Was vanmorgen 73.1.. Dus helaas aangekomen deze week. In totaal nu 0.8 afgevallen..
maandag 15 augustus 2016 om 09:16
@marrebas, ja, het festival was superleuk! Weer was ook prima, al had een beetje meer zon wel leuk geweest. Twee keer een buitje gehad, de eerste keer had ik het echt bloedheet dus dat was een welkome afkoeling. De tweede keer stond ik net bij de wc's onder een zeiltje haha.
Ik denk dat ik een nieuwe weegschaal moet... Dat ding leidt echt een eigen leven. Kwam uiteindelijk na 20 keer wegen een paar keer op 67.8 uit, dus dat houd ik dan maar aan. Totaal dus 2.3 er af. Voel me wel minder slank dan voor het weekend eigenlijk, maar ik moet deze week ook ongesteld worden en dan blaast mijn buik altijd op. Eten was in het weekend niet top, vandaag weer in het gareel!
Ik denk dat ik een nieuwe weegschaal moet... Dat ding leidt echt een eigen leven. Kwam uiteindelijk na 20 keer wegen een paar keer op 67.8 uit, dus dat houd ik dan maar aan. Totaal dus 2.3 er af. Voel me wel minder slank dan voor het weekend eigenlijk, maar ik moet deze week ook ongesteld worden en dan blaast mijn buik altijd op. Eten was in het weekend niet top, vandaag weer in het gareel!
Uhm... stuff... and things

maandag 15 augustus 2016 om 12:07
Wat gaan jullie goed! Hier helaas niet. We hebben een veel te gezellig weekend gehad en volgende week staat er ook weer een op stapel. Ik heb me niet gewogen vanmorgen.
Schrap mij maar uit de lijst. Ik ga een september challenge beginnen. In september werk ik weer en dan heb ik een normaler leefritme.
Heel veel succes iedereen. Ik blij wel meelezen want ik ben erg benieuwd naar jullie resultaten.
Schrap mij maar uit de lijst. Ik ga een september challenge beginnen. In september werk ik weer en dan heb ik een normaler leefritme.
Heel veel succes iedereen. Ik blij wel meelezen want ik ben erg benieuwd naar jullie resultaten.