Lijf & Lijn alle pijlers

Badpak, klein lichaam grote borsten

20-07-2019 14:13 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Sinds april ben ik fanatiek aan het zwemmen. Ik zwem ongeveer 1 keer per week in mijn eentje en eens in de twee weken doe ik mee aan een les trimzwemmen. Tot nog toe altijd in bikini gezwommen.

Sinds een poosje ben ik opzoek naar een comfortabele badpak waarbij ik geen rekening hoef te houden met een slipje die afzakt bij het afzetten.

Nu heb ik een probleem ik ben redelijk klein en smal gebouwd, ik ben 160 en weet ongeveer 52 kilo. Maar ik heb wel vrij grote borsten, ik heb cup 70G. De badpakken die ik heb gepast zaten niet lekker. Ze waren of te krap aan de bovenkant of juist te wijd om de buik.

Weet iemand een merk waarin de bovenkant ruim genoeg zit zonder dat de onderkant ook ruimer wordt?
Alle reacties Link kopieren
Zo’n beetje dezelfde afmetingen. Ik zweer bij mijn Speedo badpak. Oké, de bovenkant zit muurvast maar dat heb ik graag (zekerheid dat de boel blijft zitten :-D ). De onderkant van het badpak heeft korte pijpjes, waardoor de boel netjes aansluit en ik ook daar niets hoef recht te trekken bij in- en uitgaan van het zwembad.

Zag die badpakken bij de watervolleybalsters en ben gewoon gaan vragen waar ze die vandaan hadden. Het is niet zo charmant maar wel ideaal als je nogal actief bent in het water. Het heet de Speedo Essential Endurance+
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Google eens op 'maat 70g badpak' :)
Alle reacties Link kopieren
Prima donna of elomi heb ik goede ervaringen mee
Alle reacties Link kopieren
Thanks, hier schiet ik iets mee op. Goede reden om weer eens lekker de stad in te trekken.
Alle reacties Link kopieren
De meeste wedstrijdbadpakken, zoals speedo, zitten goed. Rekken mee waar ze mee moeten rekken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Lascana gaat tot cup F. Je kunt dan b.v. maat 38F kiezen.
Ik heb een 40E. Zit heel mooi.
Esprit heeft ook mooie badpakken. Mijn dochter heeft een f cup en een smal lijf.
https://www.esprit.nl/ongewatteerd-badp ... F1A845_400
Alle reacties Link kopieren
Speedo en esprit zien er goed uit. Ik denk dat dat ook wel goed komt aangezien ze niet heel laag uitgesneden zijn. Die speedo met pijpjes lijkt mij ook wel praktisch.
TO, ik heb een badpak gevonden in de maat 38 cup F bij Wehkamp bij de grote cupmaten. Moet je zelf eventjes kijken of je het een mooi pak vindt.


Succes verder met je zoektocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven