Lijf & Lijn alle pijlers

Banenzwemmen

04-08-2021 12:07 1052 berichten
Volgende week ga ik beginnen met banenzwemmen. Ik denk dat dit bijdraagt aan een fitter leefstijl (naast het fitnessen). En ik vind zwemmen gewoon super leuk, vandaar dat het me leuk lijkt om dit als sport erbij te doen. In eerste instantie wil ik beginnen met één keer per week. Maar ik heb totaal geen ervaring hiermee. Ik heb wel een badpak gekocht die chloorbestendig is. Maar waar moet ik nog meer op letten? Heeft iemand tips? Is bijvoorbeeld een brilletje nodig voor één keer per week zwemmen? Daarnaast heb ik van mezelf sluik, dun haar. Natuurlijk is chloor ook gewoon niet al te best en dat weet ik ook. Na het zwemmen afdouchen ga ik dus ook zeker doen. Welke shampoo/ conditioner is aan te raden om mijn haar toch zoveel mogelijk te beschermen tegen het chloor?
Alle reacties Link kopieren Quote
ClaireSophie schreef:
04-08-2021 13:37
Zwemmen is heerlijk maar die verrekte bejaarden met zijn drieën naast elkaar :mad: zou verboden moeten worden.

Ik kom geen baan fatsoenlijk vooruit, elke baan twee keer mijzelf erlangs manoeuvreren.

heel herkenbaar..van die drijvende verkeersdrempels :rofl:
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren Quote
.....
2vogel wijzigde dit bericht op 12-11-2023 17:10
Reden: herkenbaarheid
97.47% gewijzigd
fashionvictim schreef:
04-08-2021 13:03
Hoeveel banen is een kilometer?

Hoe lang is het zwembad?

In mijn 50-meterbad is 20 banen een kilometer.

In het 25-meterbad moet je 40 banen zwemmen voor een kilometer.
Athena1905 schreef:
04-08-2021 12:56
Wat is er nog meer voor baanetiquette?