Lijf & Lijn alle pijlers

Bikinilijn scheren

09-12-2019 00:06 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijn bikinilijn scheer, krijg ik altijd irritaties. Epileren en zelf harsen vind ik te pijnlijk. Telkens laten waxen is voor mij te duur.
Ik gebruik altijd wegwerp mesjes.
Maar welke mesjes of Ladyshave kan ik het beste kopen voor de bikinilijn?
Heb het een tijdje rust geven en wil het weer lekker glad hebben zonder irritaties.
Alle reacties Link kopieren
Het is vast een open deur, maar sinds ik met de haartjes meescheer ipv ertegenin heb ik nooit meer bultjes of jeuk. Moet wel elke dag, omdat je het dan natuurlijk niet zo kort krijgt.
En doe ik het 1 keer anders, dan is het meteen mis.
helena2 schreef:
09-12-2019 11:24
Het is vast een open deur, maar sinds ik met de haartjes meescheer ipv ertegenin heb ik nooit meer bultjes of jeuk. Moet wel elke dag, omdat je het dan natuurlijk niet zo kort krijgt.
En doe ik het 1 keer anders, dan is het meteen mis.
Ik zou willen dat ik het elke dag kon doen. Meer dan 1x per week kan bij mij echt niet, ook niet met de haargroei mee. Gaat gewoon bloeden :-(
Alle reacties Link kopieren
de enige manier om echt glad te hebben is waxen maar of dit ook eindigt met irritatie kan ik niet zeggen heb enkel al eens de bikinilijn gewaxt en dat was hel pijnlijk!
helena2 schreef:
09-12-2019 11:24
Het is vast een open deur, maar sinds ik met de haartjes meescheer ipv ertegenin heb ik nooit meer bultjes of jeuk. Moet wel elke dag, omdat je het dan natuurlijk niet zo kort krijgt.
En doe ik het 1 keer anders, dan is het meteen mis.

Ik begrijp nooit hoe dat werkt bij een bikinilijn "met de haartjes meescheren". Ik heb kroeshaar en mijn schaamstreek ook en no way dat ik weet welke richting ik dan op moet scheren. Ik doe dus maar wat, maar altijd nat, dus onder de douche. Nooit wegwerp, maar mesjes van goede kwaliteit, anders wordt het bloeden inderdaad. Mijn haar is dus ook enorm stug en ik heb dus echt scherpe mesjes nodig. Dat zou mijn tip zijn: zorg voor superscherpe mesjes voor de minste irritatie.
JonathanStrange schreef:
09-12-2019 13:48
Ik begrijp nooit hoe dat werkt bij een bikinilijn "met de haartjes meescheren". Ik heb kroeshaar en mijn schaamstreek ook en no way dat ik weet welke richting ik dan op moet scheren. Ik doe dus maar wat, maar altijd nat, dus onder de douche. Nooit wegwerp, maar mesjes van goede kwaliteit, anders wordt het bloeden inderdaad. Mijn haar is dus ook enorm stug en ik heb dus echt scherpe mesjes nodig. Dat zou mijn tip zijn: zorg voor superscherpe mesjes voor de minste irritatie.
Zie je het ook niet als je haartjes kort zijn? Bij mij groeien ze (gelukkig) één kant op.
Suzan_1991 schreef:
09-12-2019 13:52
Zie je het ook niet als je haartjes kort zijn? Bij mij groeien ze (gelukkig) één kant op.
Nee, ze groeien echt alle kanten op, helaas. Ook als het kort is :( . Het groeit ook snel in, dus ik probeer echt voorzichtig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wil het ooit wel weer eens proberen zelf te harsen of epileren. Eest maar eens proberen het rustig te houden met scheren.
Alle reacties Link kopieren
is er eigenlijk een reden van dat volledig kaal te scheren dat je de randjes onderhoudt oke, maar wat is het nut van volledig kaal te gaan? een volwassen vrouw hoort in mijn ogen niet kaal te gaan, denk niet dat de mannen hun vanonder volledig scheren ze
icequeen2000 schreef:
09-12-2019 15:45
is er eigenlijk een reden van dat volledig kaal te scheren dat je de randjes onderhoudt oke, maar wat is het nut van volledig kaal te gaan? een volwassen vrouw hoort in mijn ogen niet kaal te gaan, denk niet dat de mannen hun vanonder volledig scheren ze
Vind ik persoonlijk fijner en mooier. Er zijn ook mannen die alles wegscheren.
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
09-12-2019 15:45
is er eigenlijk een reden van dat volledig kaal te scheren dat je de randjes onderhoudt oke, maar wat is het nut van volledig kaal te gaan? een volwassen vrouw hoort in mijn ogen niet kaal te gaan, denk niet dat de mannen hun vanonder volledig scheren ze
Zelf vind ik kaal mooier. Vind zo'n streepje altijd stom staan. Net als benen en oksel is kaal ook mooier
Alle reacties Link kopieren
Regenwolk schreef:
09-12-2019 16:10
Zelf vind ik kaal mooier. Vind zo'n streepje altijd stom staan. Net als benen en oksel is kaal ook mooier
benen zie je wel in de zomer maar vanonder ziet ge niet in normale omstandigheden.. dus wie kan het wat schelen..
benen en oksels is wat anders omdat je dat echt ziet
icequeen2000 schreef:
09-12-2019 16:15
benen zie je wel in de zomer maar vanonder ziet ge niet in normale omstandigheden.. dus wie kan het wat schelen..
benen en oksels is wat anders omdat je dat echt ziet
Je ziet het zelf toch? En je eventuele partner? Ik doe dat echt niet voor een ander dan mezelf of m'n partner.
Scheermesjes voor mannen. Ik gebruik die van mach3.
Juist met wegwerp werd het bij mij een bloedbad.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het gewoon te pijnlijk om het elke dag of om de zovele dagen te doen..randjes is een automatisme maar de rest probeer ik wat te trimmen of bij te knippen maar helemaal kaal, wat is het aantrekkelijkst poes vol rode bultjes of haar dat verzorgt is
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
09-12-2019 15:45
is er eigenlijk een reden van dat volledig kaal te scheren dat je de randjes onderhoudt oke, maar wat is het nut van volledig kaal te gaan? een volwassen vrouw hoort in mijn ogen niet kaal te gaan, denk niet dat de mannen hun vanonder volledig scheren ze
Ik ga persoonlijk ook niet voor helemaal kaal hoor. Vind een streepje of driehoekje gewoon mooier staan dus ik scheer de zijkanten en tussen mijn billen glad en soms mijn schaamlippen ook maar dat laatste alleen als ik zin heb. Het gekke is dat ik bijna nooit ingegroeide haartjes of irritatie heb op mijn schaamlippen maar alleen aan de zijkanten van mijn venusheuvel.
IPL en om de dag een mesje! Gebruik dat spul van lactacyd, speciaal voor scheren. Geen idee waarom maar ik heb geen bultjes meer. Weet niet of het aan dat scheerspul of de ipl ligt maar ik ben er blij mee. Qua mesje gebruik ik niks bijzonders (wegwerp van de Etos met 3 mesjes, die vervang ik ongeveer 1x per 2 weken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven