Lijf & Lijn alle pijlers

Bilvergroting met eigen vet of implantaat

11-08-2018 18:28 70 berichten
Hoi hoi

Ik ga op zeer korte mijn billen laten vergroten.
Twijfel alleen tussen lipofilling of implantaten....

Ben nogal slank van mezelf en voor lipofilling zou ik dus eerst een paar kilo aan moeten komen. Maar denk dat vullen met eigen vet een natuurlijker effect geeft...
Maar misschien zit ik er naast en geven implantaten ook een natuurlijk resultaat.

Nu ben ik opzoek naar meiden/vrouwen die een bilvergroting hebben ondergaan.
Klinieken hebben bijna 10!! Bil operaties per dag.
Dus er moeten toch vrouwen zijn die hun ervaring met me willen delen!

En op reacties dat ik gewoon tevreden met mezelf moet zijn... moet werken aan mezelf beeld of gewoon moet gaat trainen ga ik niet reageren.
Zie dat andere meiden/vrouwen die op deze manier informatie wilde vergaren alleen maar van die opmerkingen kregen....

DAT IS NIET MIJN VRAAG DUS GEEN NUTTELOZE REACTIES AUB😉
Cateautje schreef:
11-08-2018 22:17
Enlighten me?
Hier stond het in: overig/het-mysterie-van-de-quot-rode-tu ... ges/409427
Lillybit schreef:
11-08-2018 22:17
Et voila, een voorbibs.
:-D scherp!
Cateautje schreef:
11-08-2018 22:19
:-D scherp!
:yes:
Bobby-Pin schreef:
11-08-2018 22:18
Hier stond het in: overig/het-mysterie-van-de-quot-rode-tu ... ges/409427
Aaaaaaaaahhhhhhh, dat is alweer een tijdje geleden. Lijkt me goed van toepassing op de To hier inderdaad, voor ze het weet heeft ze de billen waar ze van droomt, gigantueus dus. :-D
sophiax schreef:
11-08-2018 22:03
Ik heb in mijn borsten zowel siliconen implantaten als lipofilling en ik zou je adviseren om het niet te doen. Ik voel de siliconen in mijn borsten zitten zodra ik mijn borstspieren train of er op lig. Dat is bij je billen niet anders. Dus zitten, lopen, fietsen, bij alles voel je die dingen zitten en dat is echt niet fijn!

Lipofilling vond ik een pittige operatie. Ik ben slank (maatje 36, vetpercentage van minder dan 20%) en mijn plastisch chirurg heeft vet van mijn buik, rug en de binnenkant van mijn bovenbenen gehaald. Ik ben wekenlang donkerblauw en paars geweest van alle bloeduitstortingen. Eerst aankomen is zinloos want zodra je weer normaal gaat eten verdwijnt dat vet als eerste weer. Bovendien sterft een deel van het vet af bij lipofilling.

Ik heb een medische indicatie voor beide ingrepen (en het is dus ook betaald uit de basisverzekering) en ben blij dat ik het gedaan heb, maar no way dat ik dit zou overwegen om enkel cosmetische redenen. Het resultaat is niet in verhouding tot de ellende en de kosten.
Bedankt voor je reactie,
Maar ik ondervind de problemen die je benoemd over je borsten niet.
Heb deze operatie 15 jaar geleden al uit laten voeren.
Ben elke dag nog blij dat ik het hen gedaan.

Maar begrijp ik uit je reactie dat aankomen voor de operatie geen zin heeft omdat het vet wat herplaatst word dat zal afsterven?
Babette2017 schreef:
11-08-2018 22:13
Die meiden van temptation island (Pommeline en Rosanna) hebben het met implantaten laten doen en ik vind het er mooi en niet overdrijven uitzien. Kijk even op hun instagrampagina’s :)
Ja heb hun resultaten gezien.
Vind het ook mooi en niet overdreven.
Zou alleen graag de ervaringen horen van vrouwen die het met lipofilling hebben gedaan.
Zodat ik een betere overweging kan maken.
Babette2017 schreef:
11-08-2018 22:13
Die meiden van temptation island (Pommeline en Rosanna) hebben het met implantaten laten doen en ik vind het er mooi en niet overdrijven uitzien. Kijk even op hun instagrampagina’s :)
Die meiden zijn een slecht voorbeeld. Die zien er niet uit. Die Rosanna zeker, die kan zo het circus in :) Die staat echt voor gek met haar uiterlijk.
Het zijn allemaal jonge vrouwen die echt geen idee hebben hoe erg ze hun uiterlijk verpesten.
Ik snap de trend niet. Jezelf verbouwen tot clown.
Al die te ordinaire types lijken nu op elkaar. Als je goed kijkt heeft iedereen na zo’n verbouwing het uiterlijk van Patricia Paay of Conny Breukhoven.
Wat doe je jezelf toch aan?
Ik snap ook niet zo goed dat dit je op jouw leeftijd nog zo bezighoudt. Je bent eind 30 maar je lijkt erg beïnvloedbaar door modegrillen van meiden van begin 20. Want dat is het; tijdelijke mode. Of wilde je 5 jaar geleden ook al een enorme kont? Nee toen was dat nog niet ‘in’.

Kom op vrouw, ga gewoon sporten en goed eten. Daar bereik je ook resultaat mee.
Alle reacties Link kopieren
Peggy1980 schreef:
12-08-2018 04:38
Bedankt voor je reactie,
Maar ik ondervind de problemen die je benoemd over je borsten niet.
Heb deze operatie 15 jaar geleden al uit laten voeren.
Ben elke dag nog blij dat ik het hen gedaan.

Maar begrijp ik uit je reactie dat aankomen voor de operatie geen zin heeft omdat het vet wat herplaatst word dat zal afsterven?
Sowieso sterft gemiddeld ongeveer 25% van het getransplanteerde vet af. Extra aankomen helpt alleen als je daarna voorkomt dat je weer afvalt, anders verdwijnen die vetcellen weer net zo hard. Bovendien kan niet al het vet worden weggezogen van een bepaalde plek, waardoor je door aankomen uiteindelijk hoogstwaarschijnlijk een minder mooi lichaam overhoudt.

Ik ben wellicht geen goed voorbeeld, omdat ik gewoon slank en afgetraind ben, maar bij mij heeft mijn plastisch chirurg van 8 donorplekken uiteindelijk maar 75 gram vet kunnen halen (er zit wel meer maar ze kreeg niet meer weg). Mijn operatie is nu een jaar geleden en ik zie geen enkel verschil meer in mijn borst (daar is het ingespoten) ten opzichte van voor de operatie. Cosmetisch is het effect dus echt nul geweest (nou deed ik het daar niet voor dus dat geeft niet, mijn pijnklachten zijn namelijk wel verdwenen).

Na de operatie heb ik zes weken een corrigerend pak gedragen en heeft het minstens 2,5 maand geduurd voordat ik weer helemaal pijnvrij was. Dat vind ik echt heftig als het je alleen om cosmetische redenen te doen is. Zeker als je pech hebt en er veel vet afsterft.
YouWish schreef:
12-08-2018 05:15
Ik snap ook niet zo goed dat dit je op jouw leeftijd nog zo bezighoudt. Je bent eind 30 maar je lijkt erg beïnvloedbaar door modegrillen van meiden van begin 20. Want dat is het; tijdelijke mode. Of wilde je 5 jaar geleden ook al een enorme kont? Nee toen was dat nog niet ‘in’.

Kom op vrouw, ga gewoon sporten en goed eten. Daar bereik je ook resultaat mee.
Ze zal wel teveel kijken naar Instagramfoto’s. Die enorm gefotoshopt zijn...
Of ze kijkt naar de verbouwde vrouwen die beweren dat het door sporten komt, zoals een Yolanthe C. die beweert dat het door sporten komt.
Nou dat is knap, haar billen groeien, maar haar benen blijven erg dun. Bijzonder....
Haar taille en buik enorm plat, maar haar borsten enorm, vol en rond. Bijzonder dat die borsten niet kleiner zijn geworden door het afvallen en trainen.
Die verhoudingen kloppen niet. Laat je niet voor de gek houden door vrouwen die zichzelf in de etalage van Instagram zetten, opscheppen over hoe hard ze trainen, maar buiten beeld gewoon regelmatig in de klinieken op de operatietafel liggen.
Jammer dat types als TO daar onzeker door worden. Dat Instagram maakt onzekere vrouwen gek. Die moeten iets bereiken van zichzelf dat zonder operatie niet te bereiken valt.
En het is allemaal ‘mode’. Over een paar jaar ‘moeten’ we weer allemaal een schattig klein kontje. En kleine gewone lippen en wimpers zullen dan ook weer ‘je van het zijn’.
Kijk eens op Realself.com 🙂
sophiax schreef:
12-08-2018 09:01
Sowieso sterft gemiddeld ongeveer 25% van het getransplanteerde vet af. Extra aankomen helpt alleen als je daarna voorkomt dat je weer afvalt, anders verdwijnen die vetcellen weer net zo hard. Bovendien kan niet al het vet worden weggezogen van een bepaalde plek, waardoor je door aankomen uiteindelijk hoogstwaarschijnlijk een minder mooi lichaam overhoudt.

Ik ben wellicht geen goed voorbeeld, omdat ik gewoon slank en afgetraind ben, maar bij mij heeft mijn plastisch chirurg van 8 donorplekken uiteindelijk maar 75 gram vet kunnen halen (er zit wel meer maar ze kreeg niet meer weg). Mijn operatie is nu een jaar geleden en ik zie geen enkel verschil meer in mijn borst (daar is het ingespoten) ten opzichte van voor de operatie. Cosmetisch is het effect dus echt nul geweest (nou deed ik het daar niet voor dus dat geeft niet, mijn pijnklachten zijn namelijk wel verdwenen).

Na de operatie heb ik zes weken een corrigerend pak gedragen en heeft het minstens 2,5 maand geduurd voordat ik weer helemaal pijnvrij was. Dat vind ik echt heftig als het je alleen om cosmetische redenen te doen is. Zeker als je pech hebt en er veel vet afsterft.
Oke zo bedoel je..
Bedankt voor je uitleg.

En fijn dat de operatie voor jou wel geslaagd is, en je pijn vrij bent.
Niemand ervaring?
Of lastig te delen op dit forum?

Prive bericht sturen is ook helemaal prima.

Zou het super op prijs stellen.
Soulsista schreef:
12-08-2018 10:04
Kijk eens op Realself.com 🙂
Bedankt!
(Had je reactie niet meteen gezien!)
Hier kan ik veel informatie en fotos vinden.
Alleen is het allemaal wel erg groot.
Dat hoeft voor mij niet.
Wil gewoon billen die bij figuur passen☺
Peggy1980 schreef:
12-08-2018 04:38
Bedankt voor je reactie,
Maar ik ondervind de problemen die je benoemd over je borsten niet.
Heb deze operatie 15 jaar geleden al uit laten voeren.
Ben elke dag nog blij dat ik het hen gedaan.
Ik hoop dat je weet dat implantaten om de 10 tot 15 jaar vervangen moeten worden?
Alle reacties Link kopieren
Kijk anders ook even op dit topic gezondheid/wonden-buikwandcorrectie-en- ... ges/425277
Waarschijnlijk passen je billen al bij je figuur. Doorgaans zijn 'tits and ass' prima op elkaar afgestemd, ook al heb je bijvoorbeeld kleine borsten en beste billen.

Hoe dan ook: een bilvergroting is nooit mooi. Ik zet net op realself te kijken en heb nog geen enkel paar billen gezien waarvan ik dacht dat het een verbetering was.

Dat jij je bips niet goed bij je lichaam vindt passen zit naar alle waarschijnlijkheid tussen je oren. Ik zou nooit een operatie uit laten voeren om een grotere kont te krijgen, want je lichaam verandert je leven lang. Zit je daar als besje met je gerimpelde vel, hangborsten,, kalkoenennek en een paardenreet. Dat is toch geen gezicht?

Voor de korte termijn: hou er rekening mee dat broeken kopen een stuk lastiger wordt met een te grote kont voor je figuur.
Jammer dat er zoveel mensen op dit forum zitten die zich geroepen voelen om hun "mening" of "visie" zo neer te zetten ookal word daar niet om gevraagd.

Want daar word namelijk precies niks mee gedaan.

Vind vooral de mensen of nee paranormaal begaafde hier geweldig
Die blijken precies te weten hoe ik er uitzie wat er wel of niet bij me past en ook nog hoe ik er later uit kom te zien😅

Jullie verdoen je tijd joh hier op viva.
Met zo'n gave kan je geld verdienen.

Jullie weten verder niks over mij.
En dus kunnen jullie speculeren tot je een ons weegt en je mening droppen die voor mij totaal onbelangrijk is.

Maar het ergste is dat de mensen die wel zouden willen reageren dit anoniem doen of helemaal niet alleen bang voor de reacties.
Triest zooitje bij elkaar.

En nu vooral allemaal weer nutteloos hierop reageren met jullie mening en uitlatingen... internet helden.

Maar is echt puur voor je eigen ego.
Want nogmaals ouwehoeren tegen een steen heeft meer effect dan het hier onder mijn vraag te droppen.

Ben geestelijk zo sterk dat ik me juist niks aantrek van andermans meningen. En ik kom er gewoon voor uit dat ik die bilvergroting ga doen ongeacht wat andere er van denken of vinden.

Want het gaat om mij.
Ik vind het mooi en ik heb de financiële middelen dus dan doe ik dat gewoon.

Denk dat er een hoop gewoon jaloers zijn die niet tevreden zijn met zichzelf en zichzelf in blijven praten dat je blij moet zijn met wat je hebt.

Lekker blijven denken en jezelf dat blijven inpraten voor de spiegel.

En ik ga er gewoon iets aan laten doen.
Ieder zijn eigen ding...

Nou kom op ik voel dat vingertjes branden tik je wezeloos...
Geef die brandende reactie.
Voel jij je ook weer ff goed 😂😘
Je vindt jezelf wel helemaal geweldig he?

Nou veel plezier dan maar met je toekomstige bilvergroting
Ik vind dat mensen zelf moeten weten hoe ze hun lichaam al dan niet verfraaien. Zelf speel ik me de gedachte aan een borstvergroting.
Toch ben ik het ook eens met schrijvers die refereren aan Pommeline, Rosanna en consorten. Alles draait om uiterlijk en ik vind dat betreffende meiden er nogal plastic uitzien. Maar nogmaals: iedereen is baas over het eigen lijf.

Dat bij sommige mensen de verhoudingen niet zo mooi zijn is gewoon pech voor diegene. Je kunt een enorme reet, dikke benen en een heel smal bovenlichaam hebben. Of helemaal geen taille. Of geen zitvlees. Enzovoorts.
Zelf zou ik er misschien onder lijden en ik zou dan kijken wat er, liefst onopvallend, aan te doen is. Mijn keuze, ik doe er immers niemand kwaad mee verder.

Maar de Jolanthe's en de Pommelines doen dat wel. Ze etaleren een extreem en onnatuurlijk beeld dat veel mensen toch heel mooi vinden en ook voor zichzelf wensen. Zo krijg je van die operatie-addicts die nooit tevreden met zichzelf kunnen zijn en hun hele bankrekening plunderen voor dergelijke ingrepen.
Op mijn zoektocht naar een goede pc trof ik een chirurg die mijn borsten graag zou willen oppompen tot een "volle D", terwijl ik heel slank ben en te kennen had gegeven alleen mijn bovenpool wat voller te willen zien. Een B is voor mij genoeg, maar zo'n wens komt een pc niet vaak tegen zeker.
FiIee schreef:
11-08-2018 21:33
Met eigen vet heb je kans dat ze per ongeluk het vet te diep spuiten waardoor het in je bloed kan komen, met alle gevolgen vandien.

Ik zou dus voor implantaten gaan als je het persé wilt. Maar ook hierbij zou ik bang zijn dat ze zouden knappen als ik iets te hard neer plof op een stoel ;-D
Ik dacht al wat hoor ik daar... :O
Volgens mij zitten bilimplantaten niet aan de onderkant van je billen, waar je op zit, maar juist daarboven, onder de rug.
Alle reacties Link kopieren
Peggy1980 schreef:
12-08-2018 15:26

Want het gaat om mij.
Ik vind het mooi en ik heb de financiële middelen dus dan doe ik dat gewoon.
En jij wil het gezondheidsrisico lopen én je hebt er de pijn en het ongemak voor over. Dat vergeet je even te vermelden. Dat doe je dus ook 'voor jezelf'.

Die wens om dikkere billen te hebben snap ik nog wel, maar dat je jezelf daar voor blootstelt aan risico's en op de pijnbank legt, dat begrijp ik niet. Ik vind mijn gezondheid en welzijn te kostbaar om dat zomaar even voor een beetje bil in de waagschaal te leggen. Doe dan maar een push up broekje.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
To,ik zou nog een keer de reacties van Because,Oemayra en sophiax lezen. Vooral de reactie van sophiax zegt al genoeg. Reden voor mij om het niet te laten doen! Ik heb een tijd geleden een documentaire gezien over precies die ingreep die jij wilt laten doen en dat is mis gegaan. Ik vind het gewoon doodeng en verder ook niet natuurlijk. Het is een risicovolle ingreep en groter dan die van een borstvergroting (zie link van Oemayra). Verder: Als er een topic wordt geopend zullen er altijd voor-en tegenstanders zijn. Daar kan je weinig tegen doen. Een aantal reacties zijn ook gewoon goed bedoeld en dat heeft met jalousie niets te maken. Ik wil je niet aanvallen maar ik vind het nogal zorgelijk dat je ondanks de waarschuwingen zo een risicovolle ingreep wilt ondergaan.

Cecilie,natuurlijk moet een ieder dat voor zich weten. Een borstvergroting kan ik me nog voorstellen als je helemaal niets hebt en daar erg mee zit. Maar de ingreep waar To het over heeft vind ik nogal eng. Ik heb de link van Oemayra gelezen en ben daar erg van geschrokken.
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 12-08-2018 17:38
7.15% gewijzigd
Peggy1980 schreef:
12-08-2018 15:26
Jammer dat er zoveel mensen op dit forum zitten die zich geroepen voelen om hun "mening" of "visie" zo neer te zetten ookal word daar niet om gevraagd.

Want daar word namelijk precies niks mee gedaan.

Vind vooral de mensen of nee paranormaal begaafde hier geweldig
Die blijken precies te weten hoe ik er uitzie wat er wel of niet bij me past en ook nog hoe ik er later uit kom te zien😅

Jullie verdoen je tijd joh hier op viva.
Met zo'n gave kan je geld verdienen.

Jullie weten verder niks over mij.
En dus kunnen jullie speculeren tot je een ons weegt en je mening droppen die voor mij totaal onbelangrijk is.

Maar het ergste is dat de mensen die wel zouden willen reageren dit anoniem doen of helemaal niet alleen bang voor de reacties.
Triest zooitje bij elkaar.

En nu vooral allemaal weer nutteloos hierop reageren met jullie mening en uitlatingen... internet helden.

Maar is echt puur voor je eigen ego.
Want nogmaals ouwehoeren tegen een steen heeft meer effect dan het hier onder mijn vraag te droppen.

Ben geestelijk zo sterk dat ik me juist niks aantrek van andermans meningen. En ik kom er gewoon voor uit dat ik die bilvergroting ga doen ongeacht wat andere er van denken of vinden.

Want het gaat om mij.
Ik vind het mooi en ik heb de financiële middelen dus dan doe ik dat gewoon.

Denk dat er een hoop gewoon jaloers zijn die niet tevreden zijn met zichzelf en zichzelf in blijven praten dat je blij moet zijn met wat je hebt.

Lekker blijven denken en jezelf dat blijven inpraten voor de spiegel.

En ik ga er gewoon iets aan laten doen.
Ieder zijn eigen ding...

Nou kom op ik voel dat vingertjes branden tik je wezeloos...
Geef die brandende reactie.
Voel jij je ook weer ff goed 😂😘
Heb je wel serieus die waarschuwing van chirurgen gelezen over vet injecties? Als ze dat te diep spuiten, kun je eraan overlijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven