Lijf & Lijn alle pijlers

Bilvergroting met eigen vet of implantaat

11-08-2018 18:28 70 berichten
Hoi hoi

Ik ga op zeer korte mijn billen laten vergroten.
Twijfel alleen tussen lipofilling of implantaten....

Ben nogal slank van mezelf en voor lipofilling zou ik dus eerst een paar kilo aan moeten komen. Maar denk dat vullen met eigen vet een natuurlijker effect geeft...
Maar misschien zit ik er naast en geven implantaten ook een natuurlijk resultaat.

Nu ben ik opzoek naar meiden/vrouwen die een bilvergroting hebben ondergaan.
Klinieken hebben bijna 10!! Bil operaties per dag.
Dus er moeten toch vrouwen zijn die hun ervaring met me willen delen!

En op reacties dat ik gewoon tevreden met mezelf moet zijn... moet werken aan mezelf beeld of gewoon moet gaat trainen ga ik niet reageren.
Zie dat andere meiden/vrouwen die op deze manier informatie wilde vergaren alleen maar van die opmerkingen kregen....

DAT IS NIET MIJN VRAAG DUS GEEN NUTTELOZE REACTIES AUB😉
FiIee schreef:
12-08-2018 17:30
Heb je wel serieus die waarschuwing van chirurgen gelezen over vet injecties? Als ze dat te diep spuiten, kun je eraan overlijden.
Nou en? Let's die young and leave a beautiful body.
Cateautje schreef:
12-08-2018 17:32
Nou en? Let's die young and leave an beautiful body.
Dat is waar. Ik ben nooit jong, knap en naïef geweest, dus kan er niet over meepraten :cry:
FiIee schreef:
12-08-2018 17:33
Dat is waar. Ik ben nooit jong, knap en naïef geweest, dus kan er niet over meepraten :cry:
Laten we dan maar samen ouwe taarten worden en op onze ouwe dag gaan klaverjassen, zittend op onze eigen kont.
lolapaloeza schreef:
12-08-2018 16:40
En jij wil het gezondheidsrisico lopen én je hebt er de pijn en het ongemak voor over. Dat vergeet je even te vermelden. Dat doe je dus ook 'voor jezelf'.

Die wens om dikkere billen te hebben snap ik nog wel, maar dat je jezelf daar voor blootstelt aan risico's en op de pijnbank legt, dat begrijp ik niet. Ik vind mijn gezondheid en welzijn te kostbaar om dat zomaar even voor een beetje bil in de waagschaal te leggen. Doe dan maar een push up broekje.
Ik snap het ook wel maar ik zou het er niet voor overhebben. Dan maar liever trainen of een push up broekje dragen!
Cateautje schreef:
12-08-2018 17:34
Laten we dan maar samen ouwe taarten worden en op onze ouwe dag gaan klaverjassen, zittend op onze eigen kont.
En samen met zijn allen een lekker advocaatje met slagroom lepelen...lekker ;-) :heart: !
Geraldine schreef:
12-08-2018 17:40
En samen met zijn allen een lekker advocaatje met slagroom lepelen...lekker ;-) :heart: !
Dat is inderdaad niet te versmaden. Nu al niet. :-D
Cateautje schreef:
12-08-2018 17:42
Dat is inderdaad niet te versmaden. Nu al niet. :-D
Of lekker op ijs! Dat kan natuurlijk ook. Tijdens de activiteiten hebben de bewoners altijd de mogelijkheid om een lekker advocaatje te nemen of iets anders.
Geraldine schreef:
12-08-2018 17:53
Of lekker op ijs! Dat kan natuurlijk ook. Tijdens de activiteiten hebben de bewoners altijd de mogelijkheid om een lekker advocaatje te nemen of iets anders.
De bewoners??!!! @(

Ik woon dan gewoon thuis hoor. Kom wel op bezoek dan.
Cateautje schreef:
12-08-2018 17:55
De bewoners??!!! @(

Ik woon dan gewoon thuis hoor. Kom wel op bezoek dan.
Oh,dat vergat ik te vermelden. Ik werk als vrijwilligster in een verpleeghuis en we hebben daar een hoop activiteiten :) . Ik woon ook gewoon thuis in een flat samen met mijn vriend :-D Maar visite vind ik altijd wel gezellig :) .
De afspraken staan!
In 3 verschillende klinieken.
Daar waar ik me het best voel zal ik de operatie datum vast laten zetten.

Het worden sowieso implantaten.
Heb daar geen keus in... te lage BMI voor een lipo.

Ben zo opgetogen.
Kan niet wachten.

En zal naderhand laten weten hoe de operatie is gegaan.
Vooral voor iedereen die eerder hier op het forum informatie zocht en niks anders kregen dan nutteloze meningen.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk zou ik voor vet gaan. Naar mijn mening lijkt dat veel vaker natuurlijker en het lijkt mij gewoon niets om de hele tijd op implantaten te zitten. Maar oké, als je het echt perse wilt en je BMI te laag is waarom niet hé.
Alle reacties Link kopieren
Peggy1980 schreef:
11-08-2018 18:28
Hoi hoi

Ik ga op zeer korte mijn billen laten vergroten.
Twijfel alleen tussen lipofilling of implantaten....

Ben nogal slank van mezelf en voor lipofilling zou ik dus eerst een paar kilo aan moeten komen. Maar denk dat vullen met eigen vet een natuurlijker effect geeft...
Maar misschien zit ik er naast en geven implantaten ook een natuurlijk resultaat.

Nu ben ik opzoek naar meiden/vrouwen die een bilvergroting hebben ondergaan.
Klinieken hebben bijna 10!! Bil operaties per dag.
Dus er moeten toch vrouwen zijn die hun ervaring met me willen delen!

En op reacties dat ik gewoon tevreden met mezelf moet zijn... moet werken aan mezelf beeld of gewoon moet gaat trainen ga ik niet reageren.
Zie dat andere meiden/vrouwen die op deze manier informatie wilde vergaren alleen maar van die opmerkingen kregen....

DAT IS NIET MIJN VRAAG DUS GEEN NUTTELOZE REACTIES AUB😉
Hoi Peggy,
Ik zit een jaar later in dezelfde positie en ben ontzettend benieuwd wat je nu uiteindelijk hebt gedaan...
ElenaC5 schreef:
18-08-2019 18:47
Hoi Peggy,
Ik zit een jaar later in dezelfde positie en ben ontzettend benieuwd wat je nu uiteindelijk hebt gedaan...
De operatie is nu 6 weken geleden. Ben toch gegaan voor implantaten. Eigen vet was voor mij echt geen optie. Dat werd me meteen duidelijk gemaakt.
Ben heel erg tevreden met het resultaat. En de operatie en herstel viel me reuze mee.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Peggy,
Wat leuk dat je na zo'n lange tijd hebt gereageerd op mijn bericht! En wat goed dat je uiteindelijk toch een keuze hebt weten te maken! Mij is een combinatie geadviseerd van implantaten en lipofilling. Implantaten voor de projectie en lipofilling meer voor op de heupen en aan de bovenkant van mijn billen. Ik vraag me af na hoelang jij weer gemakkelijk kon autorijden. Ik zit nml voor mijn werk veel in de auto. En voel je de implantaten de hele dag zitten?

Alvast bedankt voor je reactie!!
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na borstkanker op medische gronden lipofilling laten doen, was echt geen pretje. Alle vet verdween weer als sneeuw in de zon en ik heb ontzettend veel pijn gehad. 2 maanden bont en blauw geweest en niet kunnen werken.

Ik snap serieus niet dat vandaag de dag vrouwen nog implantaten o.i.d nemen.
Ik vraag me af of je ook zelf voor de kosten opdraait als er iets fout gaat, zoals lekkende implantaten, kapselvorming, ontstekingen etc. etc. Of wordt dat dan wel door de zorgverzekeraar betaald?
ElenaC5 schreef:
29-08-2019 23:53
Hoi Peggy,
Wat leuk dat je na zo'n lange tijd hebt gereageerd op mijn bericht! En wat goed dat je uiteindelijk toch een keuze hebt weten te maken! Mij is een combinatie geadviseerd van implantaten en lipofilling. Implantaten voor de projectie en lipofilling meer voor op de heupen en aan de bovenkant van mijn billen. Ik vraag me af na hoelang jij weer gemakkelijk kon autorijden. Ik zit nml voor mijn werk veel in de auto. En voel je de implantaten de hele dag zitten?

Alvast bedankt voor je reactie!!
Groetjes
je kent de gevaren van implantaten? Lees even mee op borsvergroting 320ml of 340 ml
ElenaC5 schreef:
29-08-2019 23:53
Hoi Peggy,
Wat leuk dat je na zo'n lange tijd hebt gereageerd op mijn bericht! En wat goed dat je uiteindelijk toch een keuze hebt weten te maken! Mij is een combinatie geadviseerd van implantaten en lipofilling. Implantaten voor de projectie en lipofilling meer voor op de heupen en aan de bovenkant van mijn billen. Ik vraag me af na hoelang jij weer gemakkelijk kon autorijden. Ik zit nml voor mijn werk veel in de auto. En voel je de implantaten de hele dag zitten?

Alvast bedankt voor je reactie!!
Groetjes
Dat lijkt me wel heftig! Lipofilling en implantaten. Doen ze dat dan in 1 operatie? Mijn herstel ging echt snel. Volgens de arts was ik een medisch wonder. Je kan eigenlijk al gewoon zitten na de operatie. En als je netjes de voorgeschreven pijnstilling blijf slikken dan valt de pijn ook echt wel mee. Alleen de eerste 2 weken lag ik wel veel op mijn buik. En ik liep graag dat houd alles soepel. Nu 7 weken later heb ik echt helemaal nergens last meer van. Doe alles wat ik daarvoor ook deed. Voel de implantaten nu ook al bijna niet meer. Ze zijn nog een klein beetje stug dus dat word alleen nog maar beter.
Ben echt super blij dat ik het heb gedaan.
Heb je al een datum staan?
daisymadelief schreef:
30-08-2019 14:28
Ik heb na borstkanker op medische gronden lipofilling laten doen, was echt geen pretje. Alle vet verdween weer als sneeuw in de zon en ik heb ontzettend veel pijn gehad. 2 maanden bont en blauw geweest en niet kunnen werken.

Ik snap serieus niet dat vandaag de dag vrouwen nog implantaten o.i.d nemen.
Ik vraag me af of je ook zelf voor de kosten opdraait als er iets fout gaat, zoals lekkende implantaten, kapselvorming, ontstekingen etc. etc. Of wordt dat dan wel door de zorgverzekeraar betaald?
Wat vervelend dat je dat heb moeten door maken.
Denk dat als je zoiets moet doorstaan door ziekte het allemaal ook veel erger is.

Het is natuurlijk niet te vergelijken met iemand die er bewust zelf voor kiest.

En bij de kliniek waar ik mijn bil vergroting heb uit laten voeren heb je garantie op de implantaten als er iets niet goed zou gaan. Dus heeft verder niks met de zorgverzekering te maken.
S-Meds schreef:
30-08-2019 19:36
je kent de gevaren van implantaten? Lees even mee op borsvergroting 320ml of 340 ml
Alles in het leven neemt risico's met zich mee. En ja het kan fout gaan met implantaten. Maar ook gewoon goed.
Er zitten altijd verhalen tussen van mensen met slechte ervaringen. Zelf heb ik 17 jaar geleden mijn borsten laten vergroten en dat is ook gewoon goed gegaan. En toevallig paar weken geleden een controle gehad en nog steeds zitten ze perfect zonder complicaties.

Denk dat er op duizenden operaties misschien 1 of 2 complicaties opleveren.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Peggy,

Ja ze doen dat allemaal in 1 operatie. Ik ben van plan om de operatie te laten uitvoeren in December. Ik heb al een kliniek op het oog maar desondanks kijk ik ook nog rond. Ik heb nog wel een paar gesprekken gepland staan bij diverse klinieken. Bij welke kliniek heb jij het laten uitvoeren? Verder ben ik echt ontzettend ontzettend zenuwachtig. Maar het lijkt me ook geweldig om het eindresultaat te zien :-D. Jou verhaal neemt bij mij weer een beetje de twijfel weg. Je vindt vrij weinig verhalen van mensen die het hebben laten doen.
Groetjess

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven