Lijf & Lijn alle pijlers

Botox en of fillers

05-05-2020 09:04 106 berichten
Ik heb helaas wat rimpels bij mijn ogen. Niet mooi en ook mijn ogen lijken er kleiner door. Daarnaast worden de lijntjes tussen mijn neus en lippen steeds dieper. Hebben jullie weleens botox of fillers gebruikt? En hoe zijn jullie ervaringen. Waar vind ik een goede kliniek?
Ja hoor. Ik PB wel even.
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
29-05-2020 10:26
Ik kende haar al via-via, ze ziet er zelf fantastisch uit, heeft jaren ervaring en is volledig gecertificeerd en aangesloten bij de vereniging voor cosmetisch artsen.
Kokoro, zou je mij de gegevens van die arts willen pb’en?
Yes!
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
30-05-2020 07:58
Yes!
Ik had gereageerd, maar zie mijn bericht nu niet meer terug. Ik weet dus niet of je dat ontvangen hebt...
Bedankt in ieder geval!
Kokoro schreef:
30-05-2020 07:22
Ja hoor. Ik PB wel even.
Bedankt!
FarFarAway schreef:
30-05-2020 06:52
Ik woon in België, de kliniek is in Antwerpen. Als je interesse hebt stuur je maar een pb.
Mijn berichtje blijft in de outbox hangen. Kun jij mij een pb sturen? Ik woon niet zo ver van Antwerpen. Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
lady_lovelylocks schreef:
30-05-2020 09:23
Mijn berichtje blijft in de outbox hangen. Kun jij mij een pb sturen? Ik woon niet zo ver van Antwerpen. Bedankt alvast!

Ik heb je een pb gestuurd, denk zelfs 2 keer :roll:
FarFarAway schreef:
30-05-2020 14:31
Ik heb je een pb gestuurd, denk zelfs 2 keer :roll:
Ik heb alleen je reactie op mijn bericht gezien. Ik snap die pb's niet altijd...
Maar onwijs bedankt iig!
Alle reacties Link kopieren
lady_lovelylocks schreef:
30-05-2020 17:10
Ik heb alleen je reactie op mijn bericht gezien. Ik snap die pb's niet altijd...
Maar onwijs bedankt iig!
Die pb werkt voor geen meter. Ik zag geen bericht van je tot de mijne verstuurd werd, die dan blijkbaar niet is aangekomen.
Maar goed, de communicatie is gelukt!
Succes met je prikjes ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorig jaar 10 kg afgevallen. Vooral in mijn gezicht is dat heel goed te zien. Nu heb ik het idee dat mijn kaaklijn ineens zo verslapt is en de lijntjes naast mijn mond zijn zo zichtbaar. Ik zit ook te denken wat ik het best kan doen. Ik denk dat fillers voor mij het beste resultaat kunnen
Alle reacties Link kopieren
hazelnoot schreef:
30-05-2020 21:19
Ik ben vorig jaar 10 kg afgevallen. Vooral in mijn gezicht is dat heel goed te zien. Nu heb ik het idee dat mijn kaaklijn ineens zo verslapt is en de lijntjes naast mijn mond zijn zo zichtbaar. Ik zit ook te denken wat ik het best kan doen. Ik denk dat fillers voor mij het beste resultaat kunnen
Voor de lijntjes naast je mond gebruiken ze inderdaad fillers. Het is dan je neus-lippen plooi of de marionetlijntjes. De kaaklijn kunnen ze volgens mij met botox of fillers doen.
Bij de meeste klinieken kan je gratis een consult aanvragen en dan kunnen ze meer informatie geven.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
28-05-2020 21:52
Update: ik heb vandaag niet alleen een consult gehad, maar het ook maar meteen laten doen. Ik had veel vertrouwen in de arts. Een toch wel vrij grote naam in de branche, geeft ook les aan cosmetische artsen, en zit in commissies voor kwaliteitscontrole.
Het deed geen pijn, het was zo gepiept en het is niet blauw of gezwollen. Je zag twee prikgaatjes, maar die waren binnen een uurtje weggetrokken.
Over vier weken heb ik een controle, en dan kijkt hij of er nog wat bij gespoten moet worden. Hij gaf aan dat dat meestal het geval is, maar dat het beter en mooier is om het in kleine beetjes te doen. De controle en het eventuele bijwerken kost dan niets meer.
Een filler op die plek zou een tot twee jaar mee moeten kunnen.
Ik ben nu nog niet ontzettend onder de indruk van het resultaat, al zie ik wel verschil. Maar over een dag of vier is het door het lichaam mooi gelijkmatig over de weefsels opgenomen, dus dan is het resultaat pas echt te zien.
Daar ben ik dus heel benieuwd naar, al vermoed ik nu al met mijn ongeduldige hoofd dat er nog wel iets bij mag. Maar beter te weinig en dan nog een beetje erbij, dan in één keer te veel.
Ik had zelf het idee dat het vanaf de tweede keer ook beter pakte, omdat er dan nog wat inzit van de vorige keer zeg maar 😀
Maar zo kan je inderdaad kijken of het het wat vindt. Maar het maximaal twee weken om volledig te werken, al zie je het meestal al wel na een paar dagen.
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
29-05-2020 06:46
Leuk topic :D. Ik heb 2 weken geleden ook voor het eerst Botox laten doen. Ter voorkoming van de fronsrimpels die ik nu alleen heb na een uurtje autorijden tegen de zon in. Ik ben 30 en ja, preventief beginnen heeft nut.

Ben bij een cosmetisch arts geweest die face-positivity en een natuurlijke look hoog in het vaandel heeft staan. Ben heel tevreden. Ze heeft een lagere dosering gebruikt omdat het preventief is. Dat noemen ze dan softox.
Je kan ook beter preventief beginnen. Ik was ook begin 30 maar had al een vrij diepe frons. Het wordt wel minder door de botox maar het is nooit helemaal glad. Dus achteraf had ik beter eerder kunnen starten.

Nu doe ik wel mijn frons en voorhoofd. Bij mijn voorhoofd zitten nog geen vaste rimpels gelukkig, alleen in beweging dan.
Alle reacties Link kopieren
Fijn topic! Hier ook een fronsrimpel (in wording) waar ik graag vanaf wil. Heb al een consult gehad maar twijfel een beetje over de arts. Ze staat super goed aangeschreven maar ze raffelde het consult af en drong aan op dat ze het ook meteen ter plekke kon laten doen. Ze leek nogal geïrriteerd toen ik zei er nog even over na te willen denken.

Kokoro: ik stuur jou ook even een PB!
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
Alle reacties Link kopieren
Lilly1234 schreef:
01-06-2020 08:00
Ik had zelf het idee dat het vanaf de tweede keer ook beter pakte, omdat er dan nog wat inzit van de vorige keer zeg maar 😀
Maar zo kan je inderdaad kijken of het het wat vindt. Maar het maximaal twee weken om volledig te werken, al zie je het meestal al wel na een paar dagen.
Het is nu vier dagen geleden. Volgens de arts is dat de tijd die nodig was voor je het uiteindelijke resultaat optimaal hebt. Het is nu dus zo'n beetje hoe het blijft. (Of nou ja, het is natuurlijk niet blijvend, maar je weet wat ik bedoel).
Mijn traangootjes zijn echt minder diep. Dat geeft minder schaduw onder de ogen, en een minder ingevallen effect bij de oogkas. Dat is mooi. Ik merk het ook wel; ik heb minder concealer nodig en moet die iets anders aanbrengen. Minder product is beter, omdat rimpeltjes niet mooier worden van veel product erop. Maar ik had toch gehoopt dat het iets meer zou doen tegen de rimpeltjes. Die zijn niet noemenswaardig minder. Al met al ziet het er wel degelijk beter uit dan eerst, dus ik ben er toch blij mee, maar ik had toch gehoopt op minder rimpels.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
01-06-2020 09:55
Het is nu vier dagen geleden. Volgens de arts is dat de tijd die nodig was voor je het uiteindelijke resultaat optimaal hebt. Het is nu dus zo'n beetje hoe het blijft. (Of nou ja, het is natuurlijk niet blijvend, maar je weet wat ik bedoel).
Mijn traangootjes zijn echt minder diep. Dat geeft minder schaduw onder de ogen, en een minder ingevallen effect bij de oogkas. Dat is mooi. Ik merk het ook wel; ik heb minder concealer nodig en moet die iets anders aanbrengen. Minder product is beter, omdat rimpeltjes niet mooier worden van veel product erop. Maar ik had toch gehoopt dat het iets meer zou doen tegen de rimpeltjes. Die zijn niet noemenswaardig minder. Al met al ziet het er wel degelijk beter uit dan eerst, dus ik ben er toch blij mee, maar ik had toch gehoopt op minder rimpels.
Ik twijfel ook erg om een keer mijn traangootjes te laten doen. Ik heb ook schaduw en wat fijne lijntjes. Maar wanneer ik naar voor en na foto's kijk dat zie ik inderdaad dat de lijntjes er nog zijn en daardoor twijfel ik. Maar een frissere blik is ook wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Lilly1234 schreef:
01-06-2020 08:07
Je kan ook beter preventief beginnen. Ik was ook begin 30 maar had al een vrij diepe frons. Het wordt wel minder door de botox maar het is nooit helemaal glad. Dus achteraf had ik beter eerder kunnen starten.

Nu doe ik wel mijn frons en voorhoofd. Bij mijn voorhoofd zitten nog geen vaste rimpels gelukkig, alleen in beweging dan.


Misschien ook niet hoor. Ik heb het me ook al afgevraagd of ik niet vroeger had moeten beginnen maar op zich oogt het toch wat natuurlijker als je hier en daar wat fijne lijntjes hebt.
Alle reacties Link kopieren
Het werkt ook een tikje verslavend heb ik al gemerkt :$
Nu ik zie hoe mijn fronsrimpel mooi vervaagd is vind ik het contrast met mijn voorhoofdrimpels enorm. Wat een groeven zijn dat nu zeg!
Ik denk er dus nu over na om die de volgende keer er toch bij te nemen...
Gelukkig heb ik geen kraaienpootjes :P
Alle reacties Link kopieren
@ Jufjoke

Jammer dat die fijne lijntjes zo hardnekkig zijn hé.
Zou je het nog eens doen? Of vind je het resultaat gezien de prijs tegenvallen?
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
01-06-2020 14:50
Het werkt ook een tikje verslavend heb ik al gemerkt :$
Nu ik zie hoe mijn fronsrimpel mooi vervaagd is vind ik het contrast met mijn voorhoofdrimpels enorm. Wat een groeven zijn dat nu zeg!
Ik denk er dus nu over na om die de volgende keer er toch bij te nemen...
Gelukkig heb ik geen kraaienpootjes :P
Dit had ik dus ook! Wat iemand al zei de rimpels moeten ook ergens heen. Dus naar mijn idee had ik opeens meer rimpels op mijn voorhoofd. Kraaienpootjes heb ik ook niet echt maar denk ook niet dat ik die er bij zou doen, dan sta je wel echt helemaal strak.
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
01-06-2020 14:37
Misschien ook niet hoor. Ik heb het me ook al afgevraagd of ik niet vroeger had moeten beginnen maar op zich oogt het toch wat natuurlijker als je hier en daar wat fijne lijntjes hebt.
Daar heb je ook gelijk in. Ik had best een diepe frons dus dat was de voornaamste reden, niet omdat ik er altijd uit wil zien als 28 :-D
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
01-06-2020 14:53
@ Jufjoke

Jammer dat die fijne lijntjes zo hardnekkig zijn hé.
Zou je het nog eens doen? Of vind je het resultaat gezien de prijs tegenvallen?
Ik denk niet dat ik dat nu al kan zeggen. Over vier weken (of iets minder inmiddels) is er nog een controle afspraak. Indien nodig (en ik denk dat dat inderdaad nodig is) spuiten ze er nog wat bij. Daarna kan ik waarschijnlijk pas beoordelen of het de moeite waard was.
Toch denk ik dat ik nu vind van wel. De totale blik is toch wel frisser.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoeveel cc er nodig is voor de kaaklijn?

Ik ben benieuwd wat ik dan kwijt ben als ik de kaaklijn en mondhoeken laat doen met fillers. Ik zie overal vanaf prijzen en ben bang dat ik me straks rot schrik wat ik moet betalen...
Alle reacties Link kopieren
hazelnoot schreef:
01-06-2020 17:09
Weet iemand hoeveel cc er nodig is voor de kaaklijn?

Ik ben benieuwd wat ik dan kwijt ben als ik de kaaklijn en mondhoeken laat doen met fillers. Ik zie overal vanaf prijzen en ben bang dat ik me straks rot schrik wat ik moet betalen...
Daar is een consult voor. Dat is bijna altijd gratis. Niemand kan je hier vertellen hoeveel cc er bij jou nodig is. Ten eerste weten we niet hoe jouw gezicht eruit ziet, en ten tweede, dan nog zijn wij geen cosmetisch arts. Of nou ja, het merendeel niet neem ik aan.
Als je echt twijfelt of je dit wil of niet, ga gewoon eens op consult. Dat verplicht je tot niets, en dan weet je echt meer.
Alle reacties Link kopieren
hazelnoot schreef:
01-06-2020 17:09
Weet iemand hoeveel cc er nodig is voor de kaaklijn?

Ik ben benieuwd wat ik dan kwijt ben als ik de kaaklijn en mondhoeken laat doen met fillers. Ik zie overal vanaf prijzen en ben bang dat ik me straks rot schrik wat ik moet betalen...
Oh, en je schrikt überhaupt nooit van wat je moet betalen. Dat weet je altijd van tevoren, dus het besluit over de prijs heb je dan al genomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven