Lijf & Lijn alle pijlers

Botox en of fillers

05-05-2020 09:04 106 berichten
Ik heb helaas wat rimpels bij mijn ogen. Niet mooi en ook mijn ogen lijken er kleiner door. Daarnaast worden de lijntjes tussen mijn neus en lippen steeds dieper. Hebben jullie weleens botox of fillers gebruikt? En hoe zijn jullie ervaringen. Waar vind ik een goede kliniek?
Alle reacties Link kopieren
Zalmsnipper schreef:
15-05-2020 20:51
Ik was bij een toparts in injetables (geeft ook les). Zij zei dat traangoten 'next level' zijn om te zetten. Zorg dat je een goede arts hebt.
Mag ik vragen wie? En waar?
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je pb
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren voor het eerst mijn frons laten doen. Dus ik kan eindelijk mijn ervaring delen :)
Het waren 7 prikjes waarvan er 2 redelijk venijnig waren maar ik heb dan ook een lage pijngrens. Maar op zich viel het goed mee en was het snel voorbij.
Ik hoop over een paar dagen resultaat te zien. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
20-05-2020 06:01
Ik heb gisteren voor het eerst mijn frons laten doen. Dus ik kan eindelijk mijn ervaring delen :)
Het waren 7 prikjes waarvan er 2 redelijk venijnig waren maar ik heb dan ook een lage pijngrens. Maar op zich viel het goed mee en was het snel voorbij.
Ik hoop over een paar dagen resultaat te zien. Spannend!
Wat spannend! Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee! Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
20-05-2020 06:01
Ik heb gisteren voor het eerst mijn frons laten doen. Dus ik kan eindelijk mijn ervaring delen :)
Het waren 7 prikjes waarvan er 2 redelijk venijnig waren maar ik heb dan ook een lage pijngrens. Maar op zich viel het goed mee en was het snel voorbij.
Ik hoop over een paar dagen resultaat te zien. Spannend!
Ik ben benieuwd! Mijn plan is om het te laten doen als mijn vakantie- en belastinggeld binnen zijn. Waar heb je het laten doen?
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
20-05-2020 07:58
Ik ben benieuwd! Mijn plan is om het te laten doen als mijn vakantie- en belastinggeld binnen zijn. Waar heb je het laten doen?

Ik woon in België, het is een kliniek in Antwerpen. Moest je toch interesse hebben stuur je maar een pb.
De prijs viel ook mee omdat de frons maar 1 zone is, 180 euro.
Alle reacties Link kopieren
wij zijn beiden gisteren weer geweest en, net als altijd, heel erg blij. Heel natuurlijk resultaat, we zijn gewoon wat frisser er uit gaan zien, zonder dat het opvalt.
Alle reacties Link kopieren
grenada schreef:
20-05-2020 09:38
wij zijn beiden gisteren weer geweest en, net als altijd, heel erg blij. Heel natuurlijk resultaat, we zijn gewoon wat frisser er uit gaan zien, zonder dat het opvalt.

Welke zones laten jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Gevonden. Ik heb net een topic geopend over fillers. Ik ben nu 40 en heb kraaien pootjes en ik denk eraan daar wat aan te laten doen. Over twee weken heb ik een gesprek over de mogelijkheden en dergelijke. Maar ik zou graag willen weten van degene die het gedaan hebben wat ze van het resultaat vinden en / of Miss andere ideeën/ tips voor me hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb fillers in m’n neus. Wat een uitkomst is dat.
Alle reacties Link kopieren
Mia1981 schreef:
28-05-2020 19:43
Gevonden. Ik heb net een topic geopend over fillers. Ik ben nu 40 en heb kraaien pootjes en ik denk eraan daar wat aan te laten doen. Over twee weken heb ik een gesprek over de mogelijkheden en dergelijke. Maar ik zou graag willen weten van degene die het gedaan hebben wat ze van het resultaat vinden en / of Miss andere ideeën/ tips voor me hebben
Volgens mij gebruiken ze geen fillers voor kraaienpootjes. Dat lijkt me een Botox klus.
Alle reacties Link kopieren
Update: ik heb vandaag niet alleen een consult gehad, maar het ook maar meteen laten doen. Ik had veel vertrouwen in de arts. Een toch wel vrij grote naam in de branche, geeft ook les aan cosmetische artsen, en zit in commissies voor kwaliteitscontrole.
Het deed geen pijn, het was zo gepiept en het is niet blauw of gezwollen. Je zag twee prikgaatjes, maar die waren binnen een uurtje weggetrokken.
Over vier weken heb ik een controle, en dan kijkt hij of er nog wat bij gespoten moet worden. Hij gaf aan dat dat meestal het geval is, maar dat het beter en mooier is om het in kleine beetjes te doen. De controle en het eventuele bijwerken kost dan niets meer.
Een filler op die plek zou een tot twee jaar mee moeten kunnen.
Ik ben nu nog niet ontzettend onder de indruk van het resultaat, al zie ik wel verschil. Maar over een dag of vier is het door het lichaam mooi gelijkmatig over de weefsels opgenomen, dus dan is het resultaat pas echt te zien.
Daar ben ik dus heel benieuwd naar, al vermoed ik nu al met mijn ongeduldige hoofd dat er nog wel iets bij mag. Maar beter te weinig en dan nog een beetje erbij, dan in één keer te veel.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
28-05-2020 20:18
Volgens mij gebruiken ze geen fillers voor kraaienpootjes. Dat lijkt me een Botox klus.

Wat Sjulia zegt, je zal botox nodig hebben ipv fillers.
Alle reacties Link kopieren
@ Jufjoke.

Zo’n traangootbehandeling, is dat dan om wallen te camoufleren door die groef naast je neus? Of om de fijne lijntjes onder je ogen op te vullen?

De botox in mijn frons werkt ondertussen optimaal. Ben er heel tevreden van.
Die verticale lijntjes zijn nu strakgetrokken zeg maar, je ziet ze nog maar hebben geen diepte meer. Niemand heeft nog iets opgemerkt maar zelf zie ik het heel goed. Mijn wenkbrauwen zijn ook een heel klein beetje gelift erdoor, ik heb een frissere blik nu.
Ik hoop wel dat die verticale rimpels over een paar maanden nog wat wegtrekken nu ze niet meer geplooid worden heel de dag ;)
Leuk topic :D. Ik heb 2 weken geleden ook voor het eerst Botox laten doen. Ter voorkoming van de fronsrimpels die ik nu alleen heb na een uurtje autorijden tegen de zon in. Ik ben 30 en ja, preventief beginnen heeft nut.

Ben bij een cosmetisch arts geweest die face-positivity en een natuurlijke look hoog in het vaandel heeft staan. Ben heel tevreden. Ze heeft een lagere dosering gebruikt omdat het preventief is. Dat noemen ze dan softox.

Ik ben van plan zo'n 2x per jaar heen te gaan. Fillers heb ik nog niet nodig, want geen rimpels, maar zit wel te denken aan profhylo om collageenaanmaak te stimuleren.

Het helpt ook dat die arts er zelf echt fan-tas-tisch uitziet haha. Ze is begin 40, maar haar huid ziet eruit alsof ze begin 30 is. Zonder mimiekverlies.
Ik zit er ook aan te denken om iig een consult te doen, om te kijken wat bij mij het beste is. Ik stoor me vooral aan lijntjes naast mijn mond.

Hoe zoeken jullie een goede arts? Dat vind ik eigenlijk nog het meest spannend...
Alle reacties Link kopieren
lady_lovelylocks schreef:
29-05-2020 07:31
Ik zit er ook aan te denken om iig een consult te doen, om te kijken wat bij mij het beste is. Ik stoor me vooral aan lijntjes naast mijn mond.

Hoe zoeken jullie een goede arts? Dat vind ik eigenlijk nog het meest spannend...

Via 2 kennissen die de arts hoog aanschreven. Hij heeft 30 jaar ervaring en hij prikt als enige in zijn kleine kliniek, voor de rest doen ze alleen aan gelaatsverzorgingen.
Van die grote Botox - instellingen met reclame stunts zeggen mij niets eigenlijk. Ik betaal dan liever wat meer.
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
29-05-2020 06:38
@ Jufjoke.

Zo’n traangootbehandeling, is dat dan om wallen te camoufleren door die groef naast je neus? Of om de fijne lijntjes onder je ogen op te vullen?

De botox in mijn frons werkt ondertussen optimaal. Ben er heel tevreden van.
Die verticale lijntjes zijn nu strakgetrokken zeg maar, je ziet ze nog maar hebben geen diepte meer. Niemand heeft nog iets opgemerkt maar zelf zie ik het heel goed. Mijn wenkbrauwen zijn ook een heel klein beetje gelift erdoor, ik heb een frissere blik nu.
Ik hoop wel dat die verticale rimpels over een paar maanden nog wat wegtrekken nu ze niet meer geplooid worden heel de dag ;)
Ja, eigenlijk allebei. Ik heb altijd vrij diepe'traangootjes'gehad, waardoor er altijd een schaduw onder mijn ogen valt. Nu het gebied ook wat rimpels krijgt, viel het me veel erger op; mijn huid ziet er goed uit en tamelijk rimpelloos, behalve onder de ogen. Dat komt door de traangootbehandeling wat meer in evenwicht. Dus de rimpels zijn wat opgevuld, maar vooral de gootjes zijn minder diep gemaakt. Althans, dat is de bedoeling. Ik kan nu nog niet heel veel verschil zien. Wel iets, maar erg subtiel. Ik hoop dat dat in de loop van de komende dagen nog komt. En anders komt er over vier weken nog wat bij.

Wat fijn dat je er blij mee bent! Dat is bij mij ook, ik geloof niet dat iemand zal zien dat er iets gedaan is.
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
20-05-2020 09:47
Welke zones laten jullie doen?
voorhoofd, kraaienpootjes en licht opvullen bij slapen en wangen, die gootjes naast je neus.

we zijn weer helemaal happy de peppy er mee.
lady_lovelylocks schreef:
29-05-2020 07:31
Ik zit er ook aan te denken om iig een consult te doen, om te kijken wat bij mij het beste is. Ik stoor me vooral aan lijntjes naast mijn mond.

Hoe zoeken jullie een goede arts? Dat vind ik eigenlijk nog het meest spannend...
Ik kende haar al via-via, ze ziet er zelf fantastisch uit, heeft jaren ervaring en is volledig gecertificeerd en aangesloten bij de vereniging voor cosmetisch artsen.
Alle reacties Link kopieren
@ Jufjoke

Klinkt goed, stof tot nadenken voor de toekomst. De enige plek waar ik fijne rimpeltjes heb is onder mijn ogen. Op dit moment kan ik het nog aanzien maar net als met mijn frons moet ik dan groeien naar een ‘ik ben het beu’ moment voor ik het aandurf :biggrin:

Laat je nog weten hoe het resultaat is over een paar dagen?
Alle reacties Link kopieren
grenada schreef:
29-05-2020 08:59
voorhoofd, kraaienpootjes en licht opvullen bij slapen en wangen, die gootjes naast je neus.

we zijn weer helemaal happy de peppy er mee.

Ja dat geloof ik. Ben al blij met mijn ene zone haha :)

Wel veel prikjes voor jullie in 1 keer... poeh...
@farfaraway en kokoro
Ik heb niemand in mijn kennissenkring waarvan ik weet dat ze 'iets hebben laten doen'

Hebben jullie misschien een goede naam voor me?
Alle reacties Link kopieren
lady_lovelylocks schreef:
29-05-2020 19:36
@farfaraway en kokoro
Ik heb niemand in mijn kennissenkring waarvan ik weet dat ze 'iets hebben laten doen'

Hebben jullie misschien een goede naam voor me?

Ik woon in België, de kliniek is in Antwerpen. Als je interesse hebt stuur je maar een pb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven