Lijf & Lijn alle pijlers

Botox en of fillers

05-05-2020 09:04 106 berichten
Ik heb helaas wat rimpels bij mijn ogen. Niet mooi en ook mijn ogen lijken er kleiner door. Daarnaast worden de lijntjes tussen mijn neus en lippen steeds dieper. Hebben jullie weleens botox of fillers gebruikt? En hoe zijn jullie ervaringen. Waar vind ik een goede kliniek?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
08-05-2020 21:46
Mijn moeder had voor het eerst botox en fillers en ik zei wow mam jij ziet er goed uit, en ze zei 'ja sporten en gezond eten werkt!' en ik geloofde dat gewoon, het valt idd niemand op
Dat denk ik ook. Het valt pas op als het teveel of niet goed gedaan wordt, en dat is vervolgens het beeld dat we ervan hebben. Maar ik denk dat dat wel meevalt.
Alle reacties Link kopieren
Leuk ook, die enthousiaste bijval van to.
Jufjoke schreef:
08-05-2020 22:07
Leuk ook, die enthousiaste bijval van to.
Altijd prettig
Alle reacties Link kopieren
Zalmsnipper schreef:
08-05-2020 21:39
Fillers heb ik niet tot amper gevoeld. Ik heb een kleine bloeduitstorting links (dubbeltje) maar heel licht.

Ik ga over 1,5 week voor het eerst voor botox. Ben eigenlijk ook wel bang dat ik een blauwe plek of zo krijg op mijn voorhoofd.
Voor mijn werk zie ik vrij veel klanten, dus hopelijk valt het op zijn minst te camoufleren met foundation.
Ik kan helaas mijn mondmasker niet over mijn voorhoofd trekken indien nodig :biggrin:
FarFarAway schreef:
09-05-2020 06:46
Ik ga over 1,5 week voor het eerst voor botox. Ben eigenlijk ook wel bang dat ik een blauwe plek of zo krijg op mijn voorhoofd.
Voor mijn werk zie ik vrij veel klanten, dus hopelijk valt het op zijn minst te camoufleren met foundation.
Het wordt wel een "lunchpauzebehandeling" genoemd, omdat je meteen door kunt. Alleen niet sporten, liggen of bukken op je werk.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn voorhoofd zag je alleen een paar mimieme prikgaatjes die nu weg zijn. Alsof er niets is gebeurd.

Mag alleen niet in de zon met dit mooie weer. :daisy:
Zalmsnipper schreef:
09-05-2020 10:03
Op mijn voorhoofd zag je alleen een paar mimieme prikgaatjes die nu weg zijn. Alsof er niets is gebeurd.

Mag alleen niet in de zon met dit mooie weer. :daisy:
24 uur
Alle reacties Link kopieren
Ik durf het niet aan.
Persoonlijk vind ik dat ik nog best wel goed in mijn vel steek.. letterlijk! dus geen diepe plooien, pigmentvlekken of hangende onderdelen.
Toch vind ik foto's en filmbeelden van mezelf van zo'n 10 a 15 jaar geleden best confronterend. Al vind ik nog zo dat ik best redelijk opdroog. De tand des tijds slaat mij net zo goed niet over.. daar kan ik niet omheen.
Wat mij zo eng lijkt aan dergelijke kunstgrepen, is dat je steeds opnieuw je gelaat in verval ziet raken.. dus moet je je steeds opnieuw, of zelfs heftiger laten behandelen om het vorige "tijdelijke' resultaat weer te behalen.
Dat is wat ik eng vind.. waar is het einde dan??
Ik ben dus ook heel bang voor het psychische effect.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik doen het al minstens 10 jaar, af en toe. Vooral niet teveel, het moet niet opvallen en dat doet het ook niet. Ik vind het een aanrader!!
Alle reacties Link kopieren
grenada schreef:
09-05-2020 11:31
Mijn man en ik doen het al minstens 10 jaar, af en toe. Vooral niet teveel, het moet niet opvallen en dat doet het ook niet. Ik vind het een aanrader!!

Je man ook?
Ik vind mijn man juist aantrekkelijker geworden nu de jaren meer aan hem te zien zijn!
Het maakt hem naar mijn idee meer een man! ouder, wijzer, meer seksie.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg al echt van die hamsterwangetjes. Wist niet dat dat bij te verhelpen was met filler
Maar dat men het niet ziet is toch niet goed, ik snap dat niet precies?

Wat kost zoiets ongeveer voor hamsterwangetjes? En hoe kunnen ze zoal je hals weer strakker krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Super tevreden over mijn fillers. Voor het eerst 10 jaar geleden, toen ik 19 was. Voor meer jukbeen en dus vorm in het gezicht. Inmiddels blijven ze zo’n 2 jaar zitten voor ze opnieuw gezet worden. Ik vond het eerst ook eng maar je gezicht zal niet drastisch veranderen, mensen zullen het idd niet eens opmerken. Mensen die er echt compleet anders uitzien hebben echt extreem veel laten doen, dat is voor de normale mens niet eens betaalbaar.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
09-05-2020 17:35
Maar dat men het niet ziet is toch niet goed, ik snap dat niet precies?

Wat kost zoiets ongeveer voor hamsterwangetjes? En hoe kunnen ze zoal je hals weer strakker krijgen?
Ik neem aan dat bedoeld wordt: mensen zullen hooguit zien dat je er fris en uitgerust uitziet, of welke beschrijving van toepassing is. Dus dat ze denken: zo, Niq ziet er goed uit. In plaats van: Niq heeft vast iets laten doen.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
09-05-2020 11:34
Je man ook?
Ik vind mijn man juist aantrekkelijker geworden nu de jaren meer aan hem te zien zijn!
Het maakt hem naar mijn idee meer een man! ouder, wijzer, meer seksie.
ja, man ook. en de truc blijft natuurlijk dat je het niet ziet
Jufjoke schreef:
09-05-2020 17:48
Ik neem aan dat bedoeld wordt: mensen zullen hooguit zien dat je er fris en uitgerust uitziet, of welke beschrijving van toepassing is. Dus dat ze denken: zo, Niq ziet er goed uit. In plaats van: Niq heeft vast iets laten doen.
Ah zo, ja dat zou ik wel willen.
Alle reacties Link kopieren
Geruststellende berichten. Ik tel af naar mijn afspraak, ben benieuwd naar het resultaat!
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
09-05-2020 17:48
Ik neem aan dat bedoeld wordt: mensen zullen hooguit zien dat je er fris en uitgerust uitziet, of welke beschrijving van toepassing is. Dus dat ze denken: zo, Niq ziet er goed uit. In plaats van: Niq heeft vast iets laten doen.
Klopt.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
09-05-2020 17:35
Maar dat men het niet ziet is toch niet goed, ik snap dat niet precies?

Wat kost zoiets ongeveer voor hamsterwangetjes? En hoe kunnen ze zoal je hals weer strakker krijgen?
Hals geen idee. Ik was nu 1100 kwijt.
Als je geïnteresseerd bent zou ik een consult doen bij een goede arts.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de stoute schoenen aan gedaan. Op 28 mei heb ik een consult. Ik denk zelf dat mijn 'probleem' het beste te verhelpen zou zijn met een traangootbehandeling. Maar goed, eens afwachten waar de expert mee komt.
Waarom zou je hamsterwangetjes willen? Ik zou kijken waar Chantal Janzen heen gaat
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
10-05-2020 21:40
Waarom zou je hamsterwangetjes willen? Ik zou kijken waar Chantal Janzen heen gaat
Dat wil ze dan ook juist niet.
FarFarAway schreef:
09-05-2020 18:27
Geruststellende berichten. Ik tel af naar mijn afspraak, ben benieuwd naar het resultaat!
Succes!! Zo spannend, de eerste keer. Maar als je het resultaat ziet ben je dolgelukkig :)
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
10-05-2020 21:39
Ik heb de stoute schoenen aan gedaan. Op 28 mei heb ik een consult. Ik denk zelf dat mijn 'probleem' het beste te verhelpen zou zijn met een traangootbehandeling. Maar goed, eens afwachten waar de expert mee komt.
Ik was bij een toparts in injetables (geeft ook les). Zij zei dat traangoten 'next level' zijn om te zetten. Zorg dat je een goede arts hebt.
Alle reacties Link kopieren
Zalmsnipper schreef:
15-05-2020 20:51
Ik was bij een toparts in injetables (geeft ook les). Zij zei dat traangoten 'next level' zijn om te zetten. Zorg dat je een goede arts hebt.
Pfoe, je maakt het nog spannender... maar bedankt voor de tip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven