Lijf & Lijn alle pijlers

Calorieverbruik

19-11-2013 00:28 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het internet heb ik berekend dat ik in rust 1250 calorieën verbruik(BMR). Hierna heb ik via een andere site mijn eetpatroon berekend, hierbij kwam ik uit op ongeveer 1200 calorieën per dag. Nu verbrand ik met het bewegen wat ik doe rond de 700 calorieën per dag.

Er wordt altijd gezegd dat je meer moet verbranden dan je binnenkrijgt om af te vallen, alleen ben ik bang dat ik met het bewegen niet elke dag aan die 1250 kan komen. Mag ik dan het calorieverbruik wat ik in rust heb er bij optellen, dus dat ik qua verbranding op 1950 uitkom?

Hopelijk heb ik het zo duidelijk genoeg uitgelegd.
Alle reacties Link kopieren
.
een normaal mens dat 24 uur per dag alleen maar slaapt heeft er al 1500 nodig
quote:lilalinda schreef op 19 november 2013 @ 09:50:

[...]

Ik val in de categorie vrouw 30-50

Ben 175 en weeg 60 kilo

Dat betekent, dat ik met een activiteitsniveau 2, (zittend werk en ik sport 3x per week) echt maar laten we zeggen 1800 calorien nodig heb. De lijstjes gaan uit van gemiddeld. de gemiddelde NL-vrouw heeft maat 42, ik maat 36. Ik heb echt een andere calorieinnameWat???? dan sta je dus je hele leven onder dieet?je bent een gemiddelde vrouw met een gematigd actief leven ,je moet makkelijk 2000 calorieën kunnen eten en zelfs meer door het sporten. Ben jij allang aan het prutsen met eten waardoor je lichaam snel vet opslaat?
eetstoornis TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven