Lijf & Lijn alle pijlers

Cavitatie via groupon

29-03-2014 22:27 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Lezers,

Er hebben 600 mensen een groupon voor cavitatie gekocht en ik dus ook. Maar ben twee keer geweest en het helpt geen enkele cm.

Nu hebben ze verteld dat je het bij de een in 1x ziet en bij de ander het wel 6 behandelingen kan duren. Ze weten ook helemaal niets over wat je wel en niet mag doen. Want volgens de dames mag je alles eten en drinken en gewoon alles doen.

Wie heeft ervaring met deze groupon en heeft al enkele of 1 behandeling gehad???? Want het is erg onprofessioneel en mega langen wachttijden (zit een maand tussen elke behandeling omdat het zo vol zit), dus schiet allemaal lekker niet op... Wie heeft ervaring met cavitatie? En waarom merk ik er niets van? Ben overigens best slank en het zijn alleen de zwangerschapsvetophopingen, dus ik zou het gemakkelijk moeten kunnen zien als het wel zou werken.
Hoe weet jij dat er 600 zijn verkocht en wat voor nepafvalsysteem is dat nou weer.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Omdat je dat op groupon kan lezen! Hij staat er namelijk nog steeds op, zelfs twee keer. Deze tel je bijelkaar op.....
Wat koste het?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jammer, het werkt naar ze zeggen alleen voor beetjes vet, dan heb ik er niks aan.
Wat is cavitatie?

Tegen vetophopingen helpt meer bewegen en beter eten of liposuctie, alle andere dingen zijn onzin!
Ik geloof wel dat het enigszins werkt, maar ik zou er geen wonderen van verwachten. Het vastzittend vet wordt uit je cellen losgetrild en afgevoerd. Maar het circuleert dan nog wel in je lichaam, dus je moet bewegen om het te verbranden. En als je gewoon doorvreet dan zijn die cellen zo weer gevuld met nieuw vet, want de vetcellen gaan zelf niet kapot volgens mij.

Ik denk dat het wel kan helpen om hardnekkig vet weg te krijgen dat je niet weggesport of gedieet krijgt.
.
Is dat niet alleen geldklopperij? Worden mensen niet gelokt door "groupon" dus korting en vinden "ze" resultaat minder belangrijk??

Ga op zoek naar iets voor meer geld, waarvan bekend is dat het resultaat oplevert, niet naar zoiets vaags als cavitatie . . . .

Of ga gewoon dagelijks wandelen . . . . moet geen probleem zijn wanneer er een kindje is . . . .
Tegen hardnekkige plaatselijke vetophopingen helpt wandelen echt niet. Pas als je er verder bijloopt als een wandelend lijk zullen die reserves aangesproken worden. Liposuctie is natuurlijk de effectiefste manier om dat weg te krijgen, maar deze behandeling zal ook wel wat doen.
.
Ik heb alleen een beetje vet en ik sport heel veel, dus dat is het niet. Maar ben op zoek naar mensen die ook deze groupon hebben en dus ook cavitatie doen, want blijkbaar helpt t voor de een wel en de ander dus niet. Volgens de behandelaar heeft het niets te maken met daarna eten omdat de vetcellen dus wel kapot gaan. Wie heeft het gedaan dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven