Dam tot dam loop
zaterdag 8 april 2017 om 06:10
Ik heb een snelle vraag waar jullie me misschien mee kunnen helpen.
Hoe gaat het met de inschrijving voor deze run? Kwestie van geluk hebben bij het kaartjes kopen of is er sprakevan een wachtrij? Of iets anders? Bekenden lopen graag mee maar hebben geen idee hoe de inschrijvingsprocedure werkt.
Bvd!
Hoe gaat het met de inschrijving voor deze run? Kwestie van geluk hebben bij het kaartjes kopen of is er sprakevan een wachtrij? Of iets anders? Bekenden lopen graag mee maar hebben geen idee hoe de inschrijvingsprocedure werkt.
Bvd!

zaterdag 8 april 2017 om 09:19
quote:boannan schreef op 08 april 2017 @ 09:13:
Of voor een goed doel lopen. Het goede doel waar ik werk heeft startbewijzen.
Boannan, indien jullie nog niet alle startbewijzen vergeven hebben wil je me daar (eventueel in privé) wat meer informatie over geven hoe je daarvoor in aanmerking komt, en hoe grote sponsoring jullie daarvoor in ruil verwachten.
Alvast bedankt.
Of voor een goed doel lopen. Het goede doel waar ik werk heeft startbewijzen.
Boannan, indien jullie nog niet alle startbewijzen vergeven hebben wil je me daar (eventueel in privé) wat meer informatie over geven hoe je daarvoor in aanmerking komt, en hoe grote sponsoring jullie daarvoor in ruil verwachten.
Alvast bedankt.
zaterdag 8 april 2017 om 10:26
quote:Martje2801 schreef op 08 april 2017 @ 09:19:
[...]
Alvast bedankt.Ik heb je een PB gestuurd!
[...]
Alvast bedankt.Ik heb je een PB gestuurd!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.