De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
woensdag 26 augustus 2009 om 20:15
woensdag 26 augustus 2009 om 20:15
Heb net een tosti op als avondmaaltijd. Ga er misschien zo nog 1 maken.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 26 augustus 2009 om 20:20
Hier hadden de kersjes tomatensoep, kersman goulash van gister (die was over) en ik iets nieuws van Aviko. Had geen zin om moeilijk te doen en had een zakje liggen van een introductieaanbieding dus geprobeerd. Gegrilde groenten met aardappelpartjes in de schil en witte kaas. Zakje in de koekenpan mikken (zonder boter ofzoiets), kruiden erbij en klaar is kers. Het is een eenpersoonszak van 450 gram met ruim 200 gram groente en dat is dan 540 caloriëen. Sla erbij en eten maar. Het was zowaar best goed te eten!
woensdag 26 augustus 2009 om 20:35
woensdag 26 augustus 2009 om 20:44
Livre, hier gaan ze ook ineens laat naar bed, heel maf. Normaal acht uur, half negen en in de vakantie is dat dus ineens later. Zou er een moment komen dat wij eerder in bed liggen dan de kinderen?
NN ik zou zeggen doe eens groen!
Jong is toch niet erg bij een man? Dan zijn ze op hun piek zeg maar. Danyl is echt wel mijn type lekkertje.
NN ik zou zeggen doe eens groen!
Jong is toch niet erg bij een man? Dan zijn ze op hun piek zeg maar. Danyl is echt wel mijn type lekkertje.
woensdag 26 augustus 2009 om 20:53
Pfff zo bijgelezen. Vanavond een nieuw topic als we weer zo verder gaan.
Lola, wat klote dat je nu alsnog moet betalen. Echt vervelend (en in jullie geval volgens mij wel iets meer dan vervelend) dat je dat geld alsnog niet kunt houden.
Is je jas mooi?
Moordwijf, voor jou. Goed dat je alles eruit hebt gegooid.
Q, hoe ging het gesprek?
Lola, wat klote dat je nu alsnog moet betalen. Echt vervelend (en in jullie geval volgens mij wel iets meer dan vervelend) dat je dat geld alsnog niet kunt houden.
Is je jas mooi?
Moordwijf, voor jou. Goed dat je alles eruit hebt gegooid.
Q, hoe ging het gesprek?
woensdag 26 augustus 2009 om 20:56
quote:HoiPippiLangkous schreef op 26 augustus 2009 @ 19:58:
Ik heb niks met baby's, vind het echt doodeng om ze vast te houden. Ze zijn wel lief en schattig hoor, maar zo, zo, zo baby.
En ik weet wel dat ze niet zo breekbaar zijn als ze eruit zien, maar toch.Ik ben dol op kinderen Tijd au pair geweest, tijd van mijn leven!
Ik heb niks met baby's, vind het echt doodeng om ze vast te houden. Ze zijn wel lief en schattig hoor, maar zo, zo, zo baby.
En ik weet wel dat ze niet zo breekbaar zijn als ze eruit zien, maar toch.Ik ben dol op kinderen Tijd au pair geweest, tijd van mijn leven!