Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Nou ik heb 40 minuten bij de dokter binnengezeten.

Ik ben neit zwanger, dus dat is goed.

Echter is er wel een hele hoop met me aan de hand wat ik nu pas heb durven uitspreken. heb zitten janken als een klein kind daar, echt niet normaal. Om het even kort samen te vatten; ik ga weer naar een diëtiste, ik heb een verwijzing voor de psycholoog gekregen om te praten over mijn eetstoornis (kutwoord) om te praten ove rmijn zelfbeeld en het gebrek aan zelfrespect, mijn perfectionisme en het missen van iemand waar ik mee kan praten.

Hihaho wat fijn.
@ MW
Moordwijf.. Wat een vervelende situatie voor je. Goed dat je tegen de dokter hebt durven uitspreken, wat je een tijd lang voor je hebt gehouden. Dat is al een forse stap! Ik hoop dat je goede hulp krijgt aangeboden, zodat je jezelf weer lekker op de rails kunt zetten... Voor nu een lieve knuffel!
MW
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Niet zo lief doen nu zit ik weer te janken
Jank maar lekker, meis.
Wat goed MW dat je je hart hebt gelucht bij de dokter.

Voor nu een hele dikke knuffel
quote:Moordwijf schreef op 26 augustus 2009 @ 16:33:

Niet zo lief doen nu zit ik weer te janken Wat jij wil.

David Dunning
quote:Moordwijf schreef op 26 augustus 2009 @ 16:33:

Niet zo lief doen nu zit ik weer te janken

Dat mag best hoor! Iedereen mag zich toch k*t voelen!

En hopelijk lucht het ook een beetje op....

Vind het echt goed van je dat je bij de dokter alles eruit hebt gegooid. Dat is inderdaad de eerste stap, en die heb je nu genomen.

Ook van mij een dikke
quote:Moordwijf schreef op 26 augustus 2009 @ 16:20:

Nou ik heb 40 minuten bij de dokter binnengezeten.

Ik ben neit zwanger, dus dat is goed.

Echter is er wel een hele hoop met me aan de hand wat ik nu pas heb durven uitspreken. heb zitten janken als een klein kind daar, echt niet normaal. Om het even kort samen te vatten; ik ga weer naar een diëtiste, ik heb een verwijzing voor de psycholoog gekregen om te praten over mijn eetstoornis (kutwoord) om te praten ove rmijn zelfbeeld en het gebrek aan zelfrespect, mijn perfectionisme en het missen van iemand waar ik mee kan praten.

Hihaho wat fijn.Moordwijf, het is juist knap van je dat je open en eerlijk ben geweest naar je huisarts. Dit is de eerste stap in het beter worden/beter voelen. En je ziet er misschien als een berg tegenop nu maar zoals het nu gaat kan het zeker niet meer doorgaan.
Knuffelsmiley doet het hier nog steeds niet.
Ze legde precies haar vinger op de zere plekken en toen ratelde ik opeens echt alles eruit. Vraagtze of ik niet doodmoe ben ondertussen. En dat klopt. Ik ben in en in moe. Ze raad me aan om iemand te zoeken waar ik mee kan praten, een volwassen iemand.(buiten de psych waar ik de 8ste naar toe kan) En dan nie tmijn moeder, want mijn moeder wil alleen maar leuke dingen horen. Maar ja hoe kom je in godsnaam aan een volwassen iemand die met een snotneus van 23 wil praten over niet zon leuke dingen. Ik zie mezelf toch nog geen berichtje in de krant plaatsen. En sowieso, hoe kan ik nou met iemand gaan praten die ik niet ken? Bij een psych is dat anders,d at is zijn werk, maar zomaar een willekeurige volwassene.

Pffffrt ik snap er niks meer van. Ik ben een beetje in de war.
quote:Moordwijf schreef op 26 augustus 2009 @ 16:45:

Ze legde precies haar vinger op de zere plekken en toen ratelde ik opeens echt alles eruit. Vraagtze of ik niet doodmoe ben ondertussen. En dat klopt. Ik ben in en in moe. Ze raad me aan om iemand te zoeken waar ik mee kan praten, een volwassen iemand.(buiten de psych waar ik de 8ste naar toe kan) En dan nie tmijn moeder, want mijn moeder wil alleen maar leuke dingen horen. Maar ja hoe kom je in godsnaam aan een volwassen iemand die met een snotneus van 23 wil praten over niet zon leuke dingen. Ik zie mezelf toch nog geen berichtje in de krant plaatsen. En sowieso, hoe kan ik nou met iemand gaan praten die ik niet ken? Bij een psych is dat anders,d at is zijn werk, maar zomaar een willekeurige volwassene.

Pffffrt ik snap er niks meer van. Ik ben een beetje in de war.Ik wil ook wel met je praten maar dan zitten we straks samen te janken En ik ben een snotneus van 26
als je wil, ik ben beschikbaar..... ("snotneus" van 30...)

Begrijpelijk dat je er van in de war raakt, het is ook niet niks om zomaar alles op tafel te gooien.
Lieve MW, Wat goed dat je echt hebt uitgesproken hoe het gaat met je en dat de arts de tijd heeft genomen voor je.

Ik hoop echt dat je een goede psycholoog treft die je goed kan begeleiden. Succes!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Zwieber schreef op 26 augustus 2009 @ 16:45:

Knuffelsmiley doet het hier nog steeds niet.hier ook niet, maar als je de tekentjes intikt die eronder staan dan lukt het wel.

Pffffrt ik snap er niks meer van. Ik ben een beetje in de war.Je zou natuurlijk toch maar es bij HCP kunnen gaan eten. Of is die te oud? Pffffffffffft, dan ben ik bejaard.

David Dunning

Pffffrt ik snap er niks meer van. Ik ben een beetje in de war.Mij ken je al een tijd via internet. Ik ben 43, volwassen, gelouterd door het leven. Ik kan heel goed luisteren, doe dat in mijn werk ook. En ik ben over 12 jaar (indien nog in leven) psycholoog. Ideetje?
Jeetje wat een aanbiedingen. Jullie zijn allemaal schatten! Ik ga erover nadenken. Voor nu ga ik even op de bank kruipen met een boekje.
quote:Moordwijf schreef op 26 augustus 2009 @ 17:16:

Jeetje wat een aanbiedingen. Jullie zijn allemaal schatten! Ik ga erover nadenken. Voor nu ga ik even op de bank kruipen met een boekje.Lieverd, ik denk dat er hier wel meer mensen zijn die teveel eten om andere redenen dan alleen maar lekker. Ik ben 45 en kom er nu pas achter dat ik 'verdriet' wegeet, dacht echt dat het bij mij allemaal niet zo ingewikkeld in elkaar zat.

David Dunning
So, je hebt even een belangrijk bericht via het andere forum
quote:Zwieber schreef op 26 augustus 2009 @ 17:27:

So, je hebt even een belangrijk bericht via het andere forumJij ook.

David Dunning
bericht terug
Handig hè, dat andere forum.

David Dunning
En nu maar wachten.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven