Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken Hemera! Verdacht is het idd wel.

*gaat topic openen: "Help ik ben gebruikt als afleiding door Zwieber"*
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 21 augustus 2009 @ 19:37:

Hmm, zo had ik het nog niet bekeken Hemera! Verdacht is het idd wel.

*gaat topic openen: "Help ik ben gebruikt als afleiding door Zwieber"**wacht op topic*
Gebruik je wel lekker veel HOOFDLETTERS en vraagtekens????????? Anders lees ik zo over het topic heen!!!!!!!!!!!
Nou? waar blijft het?
IBI durft niet....
Tuttut. Niet zo ongeduldig. Ga jij nu eerst maar gewoon in de hoek staan om na te denken over je fouten, Zwieber.
quote:Hemera schreef op 21 augustus 2009 @ 19:41:

Tuttut. Niet zo ongeduldig. Ga jij nu eerst maar gewoon in de hoek staan om na te denken over je fouten, Zwieber.Ja doei!
Tsssssssss.
quote:Hemera schreef op 21 augustus 2009 @ 19:42:

Tsssssssss.Whahahaha!
Nee. Dát is een volwassen reactie.

Tssss.
quote:Hemera schreef op 21 augustus 2009 @ 19:44:

Nee. Dát is een volwassen reactie.

Tssss.Ik claim groenten te eten, niet volwassen te zijn.
Ik stel nogmaals de hoek voor Zwieber. En laat ik het niet weer hoeven zeggen.
quote:Zwieber schreef op 21 augustus 2009 @ 19:45:

[...]

Ik claim groenten te eten, niet volwassen te zijn.
quote:Hemera schreef op 21 augustus 2009 @ 19:45:

Ik stel nogmaals de hoek voor Zwieber. En laat ik het niet weer hoeven zeggen.

*heeft problemen met autoriteit*

Moet ik tussenbeide komen.. ik ben dan wel niet zo zwaar, maar wel heel sterk hoor!
quote:Quirijn schreef op 21 augustus 2009 @ 19:47:

Moet ik tussenbeide komen.. ik ben dan wel niet zo zwaar, maar wel heel sterk hoor!Ik plet je waar je bijstaat hoor!
Dames vergeten jullie de poll niet in te vullen in de door mij geopende topic op overig? :-)
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Speciaal voor jou IBI

http://www.huilie.hyves.nl/
Wat aardig zwieb! Ik heb me aangemeld hoor.
Dit standje is volgens de Kama Sutra het meest voorkomend met als resultaat belasting van de spier tussen het borstbeen en de maag

En Elle weet waar ze het over heeft want die heeft de Mango too massage bar, daar komen geheid dit soort standjes van!
Shit ik heb die massage bar ook!
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 21 augustus 2009 @ 20:04:

Shit ik heb die massage bar ook!Tijd om je excuses in het andere topic en hier aan mij te maken! En plein public op de knieeen!
Wat een stelletje ongeregeld hierzo zeg! En dat op de vrijdagavond.....Niets beters te doen zeker....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven