Lijf & Lijn alle pijlers

ervaringen cambridge dieet

19-12-2010 14:13 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf 2 x afgevallen met cambridge (om zwanger te raken) en vond dit goed te doen, nu na 2 prachtige kinderen wil ik het eigenlijk nog 1 keer doen om mezelf te worden maar ik word toch lichtelijk nerveus nu omdat mensen het waarschijnlijk stom vinden...en ja....ik trek me veel aan van anderen....

Wat vinden jullie, gewoon doen ondanks commentaar?

Of....andere ideeen?



belangrijk erbij te vermelden, ik sport en eet gezond en blijf vrijwel altijd op gewicht na het afvallen, alleen tijdens beide zwangerschappen veel aangekomen.



...............
Alle reacties Link kopieren
Mag ik vragen wat de kosten zijn als je 800 versie doet(voorheen Soya slim)?

En hoe je dag er dan kwa eten uit ziet, wat eet je s'avonds?

Ik zit er ook aan te denken dit te gaan doen maar wil wel gewoon gezellig met mijn gezin iets eten s'avonds.

Er hoeft ook niet enorm veel af maar een kilootje of 10 is wel gewenst.
Alle reacties Link kopieren
bij de 800 versie eet je overdag 2 producten en 's avonds een maaltijd van 300 kcal zonder koolhydraten.
Alle reacties Link kopieren
@hangmat,



Dank je voor je reactie.

Ik doe nu South Beach dus ook low carb.

Dat zijn dan denk ik alleen groente? Of ook mager vlees?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie het al op de site staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 42 kilo hiermee afgevallen. Voelde me super, en zit na een half jaar gestopt te zijn, nog steeds op gewicht!!



En wat anderen ook zeiden tegen me tijdens het dieet zelf, punt bij paaltje zijn al die mensen nu allemaal aan het shaken.



Ben ik toch een stimulans geweest



Ik moet nog 15 kilo, maar die doe ik op eigen houtje door gewoon gezond te eten. En dat bevalt me nog veel beter eigenlijk. Maar heb nooit geen spijt gehad van Cambridge!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in 5 weken 13,3 kilo afgevallen.

Wat een super dieet! Nu nog zou houden. Dit is mn laatste week en dan ga ik afbouwen.

Ik las van de week ineens iets over opbouwen. Daar heb ik de vorige keer niets over gehoord. Is dat echt nodig?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tarretje schreef op 07 februari 2011 @ 14:19:

Ik ben in 5 weken 13,3 kilo afgevallen.

Wat een super dieet! Nu nog zou houden. Dit is mn laatste week en dan ga ik afbouwen.

Ik las van de week ineens iets over opbouwen. Daar heb ik de vorige keer niets over gehoord. Is dat echt nodig?Zucht. 13 kilo in 5 weken = crashen. Wat denk je zelf dat er gebeurt als je stopt met de shakerommel en weer meer calorieën gaat eten? Cambridge pretendeert "snel en verantwoord afvallen". Dat kan dus gewoon niet. Snel = niet verantwoord, en verantwoord = niet snel. Zo simpel is het echt.
Alle reacties Link kopieren
ik heb het ook geprobeerd en geloof me ik werd er niet vrolijker van.



ben 5 kilo afgevallen in 2 weken en daarna was heel mijn ' buik' van slag, kon niet meer normaal voor de grote naar het toilet, buikpijn, flauwvallen etc..



mijn begeleidster wilde me pushen om door te gaan... nou mooi niet... fijn dat je afvalt beetje huilie dat je lichaam daarna naar de klote is.
Alle reacties Link kopieren
quote:armonia schreef op 07 februari 2011 @ 14:48:

[...]



Zucht. 13 kilo in 5 weken = crashen. Wat denk je zelf dat er gebeurt als je stopt met de shakerommel en weer meer calorieën gaat eten? Cambridge pretendeert "snel en verantwoord afvallen". Dat kan dus gewoon niet. Snel = niet verantwoord, en verantwoord = niet snel. Zo simpel is het echt.



We zullen zien of dat zo is. Voor nu voel ik me prima en heb me goed voorbereid op het af en opbouwen. En natuurlijk denk ik ook na over mijn nieuwe levensstijl na cambridge.

Er zijn genoeg mensen die wel gewoon op dat gewicht blijven. Als je maar niet terug valt in je oude eetpatroon
Alle reacties Link kopieren
quote:Tarretje schreef op 09 februari 2011 @ 14:18:

Er zijn genoeg mensen die wel gewoon op dat gewicht blijven. Als je maar niet terug valt in je oude eetpatroonWaarom denken mensen toch altijd dat ze na afloop van een shakesessie ineens wél een nieuw eetpatroon kunnen aanleren en volhouden en daarvoor niet? Is oprecht een vraag hoor, ik vind dat zo'n kronkel! Waarom niet stapje voor stapje een gezond eetpatroon invoeren en daarmee dan ook afvallen op een manier die geen geweld doet aan je lijf (en je portemonnee!) ? (Jaja, ik weet het, het zal wel te saai en te langzaam zijn...)
Alle reacties Link kopieren
hallo daar allemaal...

ik zit nu in mijn 2e week CB...en het gaat helemaal top...je kent ut wel al veel geprobeerd ...ik val gewoon erg moeilijk af...ik heb gekozen voor CB vooral door de begeleiding...ik heb het echt nodig iemand die me controleert en motiveert...hij smst me...want ik ben dus iemand die 'vergeet' te eten...dus in éne is het 3 uur en denk dan nou ja dan nu ook maar niet straks toch warm eten...ja fout fout



maar goed schrik!! ik was in 6 dagen !!! 3.8 kilo kwijt.iig dus goed gemotiveerd ga ik door...honger?...helemaal niet ...en flauw van de zoetigheid?...ik doe het zo in de ochtend een aarbeishake...dan veel water en thee drinken...als lunch een reep met wederom veel thee...dan rond een uur of drie begin ik met de bouillon die je onbeperkt kan nemen...heerlijk is die echt een aanrader...en dan om een uur of 5 half 6 neem ik soep...dus ja wat zal ik zeggen ...je moet zelf een btj stoeien met de producten die er zijn ...en neem die bouillon gewoon erbij ..die trekt je echt er doorheen...geen flauw gedoe gewoon lekkerrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven