Ervaringen cryolipolyse
zaterdag 6 januari 2018 om 19:35
Ik kom een aanbieding tegen voor een cryolipolyse behandeling.
Ik heb wat overtollige kilos na een zwangerschap, ik zou dit wel willen uitproberen. Normaal vragen ze 199 en nu is het eenmalig 50 euro.
Wie heeft er ervaring mee? Is het een keer of zijn meerdere behandelingen nodig? Ik meen een keer maar het is me niet helemaal duidelijk. En werkt het? Mits je gezond eet en voldoende blijft bewegen natuurlijk.
Ik heb wat overtollige kilos na een zwangerschap, ik zou dit wel willen uitproberen. Normaal vragen ze 199 en nu is het eenmalig 50 euro.
Wie heeft er ervaring mee? Is het een keer of zijn meerdere behandelingen nodig? Ik meen een keer maar het is me niet helemaal duidelijk. En werkt het? Mits je gezond eet en voldoende blijft bewegen natuurlijk.

zaterdag 6 januari 2018 om 21:17
Bedoel je dit topic? lijf-lijn/mijn-liposculpture-ervaring/l ... ges/390605
Dat gaat over net iets anders: liposuctie in plaats van bevriezen.

zaterdag 6 januari 2018 om 21:31
lijf-lijn/coolsculpting-cryolipolyse-er ... ges/338119
Daarin wordt ook verwezen naar dat topic, maar het topic zelf bestaat niet meer
Daarin wordt ook verwezen naar dat topic, maar het topic zelf bestaat niet meer

zondag 7 januari 2018 om 13:10
Ik werd nieuwsgierig toen ik het woord cryo zag staan. Mijn logica zegt me dat je die kilo's er op eigen kracht af moet werken, zodanig je levensstijl aanpassen dat ze weggaan. Ik weet niet hoe duur zo'n cryobehandeling kost, maar mij lijkt het weggegooid geld.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
zondag 7 januari 2018 om 20:21
Het verschijnsel valse slechte reviews (uit wraak of omdat men interessant wil doen) bestaat ook hoor.
Maar als je gewoon wat wil afvallen (en niet het vet herverdelen) dan doe je toch een paar weekjes een dieet? Er zijn zat diëten en de meeste werken. Je moet wel je bereikte gewicht handhaven en dat kost enige inspanning.
Maar als je gewoon wat wil afvallen (en niet het vet herverdelen) dan doe je toch een paar weekjes een dieet? Er zijn zat diëten en de meeste werken. Je moet wel je bereikte gewicht handhaven en dat kost enige inspanning.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 8 januari 2018 om 19:26
Heb je ooit wel eens gehoord van de non-invasieve behandelingen van Venus Concept? Dit zijn pijnloze behandelingen gebaseerd op radiofrequentie en magnetische pulsen die niet alleen het huidige collageen stimuleren maar nieuwe bloedvaten en fibroblasten (aanmakers van collageen) aanmaken. Er zijn hiermee heel veel resultaten geboekt met een techniek die wetenschappelijk bewezen is.