Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Lijf & Lijn alle pijlers

Gestopt met anticonceptie - bijwerkingen?

19-07-2018 10:08 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
2,5 week geleden ben ik gestopt met anticonceptie (ik gebruikte de afgelopen 10 jaar de NuvaRing en daarvoor nog enkele jare de pil). Uiteindelijk willen mijn vriend en ik zwanger worden en ik had het advies gekregen om eest maar eens te 'ontpillen'. Ik ben echter een fanatiek sporter en de afgelopen anderhalve week voel ik me vreselijk: opgeblazen, rugpijn, regelmatig kramp in mijn buik (alsof ik weer ongesteld moet worden) 2 kilo (!!!!!!) aangekomen terwijl ik juist bezig was om wat af te vallen en dus gezond eet en het sporten (wielrennen/hardlopen) gaat vreselijk slecht. Gisteren kon ik mijn normale groep nauwelijks bij houden. Niet leuk.

Ik dacht eerst dat ik gewoon moe was omdat ik vorige week wat druk was geweest maar nu vraag ik me af of het door de hormonale verandering komt? Heeft iemand hier ervaring mee?
Live slow, ride fast!
Alle reacties Link kopieren Quote
Of mss ben je al zwanger?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gebruik hem al jaren niet meer ook omdat ik geen seks of een relatie heb. De ene keer dat t n keer voor komt haal ik achter af een morning after
Als je meer met vrouwen gaat hem je hem ook niet nodig
blondie222 wijzigde dit bericht op 19-07-2018 11:03
15.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Scheurt het condoom dan iedere keer, Blondie222? :O
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds ik gestopt ben ben ik een stuk aardiger voor de medemens.
En nee condoom scheurt vast niet ik gebruik hem gewoon niet.
Die ene keer per jaar
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik merkte alle keren al voordat ik kon testen dat ik zwanger was omdat ik niemand meer kon bijhouden op de training en alles heel zwaar ging. Het was steeds al een paar dagen voordat ik 'officieel' kon testen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook die ene keer per jaar kan je een soa oplopen. Mooi dom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vergeetmenietje1980 schreef:
19-07-2018 12:55
Ook die ene keer per jaar kan je een soa oplopen. Mooi dom.
Gezien alle berichten van haar, past deze opmerking er heel goed bij

OT; to, heb je inderdaad al getest op een zwangerschap? Zelf heb ik geen last gehad van het nemen of het niet nemen van hormonen, maar ik ken wel verhalen van vrouwen die er erg last van hebben. t Zou kunne, maar misschien heb je ook gewoon last van het warme weer, vocht vasthouden, ed...?
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren Quote
absor schreef:
19-07-2018 10:54
Of mss ben je al zwanger?
Gezien timing en aard van seksuele escapades van de afgelopen weken zou ik die kans op 0.001 willen schatten....

Het zou het weer kunnen zijn ik kan daar niet goed tegen, maarja het is al twee maanden zo warm een een maand terug voelde ik me prima?
Live slow, ride fast!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben vorige maand ook gestopt met de pil. Na mijn eerste onttrekkingsbloeding kreeg ik ook dezelfde symptomen. Opgeblazen gevoel, gevoelige borsten, lichte krampen in de onderbuik, kleine steekjes aan de linkerkant van de onderbuik en een paar dagen ontzettend moe. Zelfs nadat ik 10 uur had geslapen, wilde ik die dag alleen op de bank hangen. Maar nu na mijn eerste menstruatie heb ik die klachten niet meer. Ik kreeg mijn eerste menstruatie precies 28 dagen na het nemen van de laatste pil, dus daar was ik wel blij mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
@abba-satus nou dat biedt in elk geval perspectief want dit is niet normaal. Morgen laatste werkdagje voor mijn vakantie dus zal komende week ook werk maken van uitrusten

Hopelijk dan snel echt ongesteld ... omgekeerde wereld
Live slow, ride fast!

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven