Lijf & Lijn alle pijlers

Gezamelijk afvallen

11-01-2017 13:22 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames

Ik vroeg me af of er interesse is om met een groepje een soort afvalplan te starten. Ik probeer zelf al een tijdje af te vallen, maar het gaat niet heel erg denderend.. Het leek me leuk om dit met iemand anders te doen, door bijvoorbeeld tips en ideeën uit te wisselen. En bijvoorbeeld een (flexibel) eetschema op te stellen of een aantal oefeningen thuis te doen.

Zelf ben ik niet zo van diëten, maar wel van gezond eten en wat oefeningetjes zoals squats en sit-ups.

I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee..
Er is net een topic geopend over rustig afvallen. Leuk als je aansluit!
Rustig afvallen
Hoi!

Ik ben op zoek naar een topic waarin een klein groepje forumleden ervaringen deelt rondom afvallen. Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje. Daarnaast lijkt het me fijn om tips uit te kunnen wisselen en daarnaast elkaar te blijven motiveren. Ben nu sinds twee week bezig en 2,5 kg kwijt, maar heb dit weekend veel gezondigd. Kortom: ik verval alweer een beetje in oud gedrag.

Vanaf deze week wil ik beginnen met thuis sporten.

Misschien kunnen we een klein afvalgroepje beginnen?
quote:little-pink-lady schreef op 15 januari 2017 @ 20:40:

Hoi!

Ik ben op zoek naar een topic waarin een klein groepje forumleden ervaringen deelt rondom afvallen. Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje. Daarnaast lijkt het me fijn om tips uit te kunnen wisselen en daarnaast elkaar te blijven motiveren. Ben nu sinds twee week bezig en 2,5 kg kwijt, maar heb dit weekend veel gezondigd. Kortom: ik verval alweer een beetje in oud gedrag.

Vanaf deze week wil ik beginnen met thuis sporten.

Misschien kunnen we een klein afvalgroepje beginnen?Ik vind dat een leuk idee!
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee..
Gezellig! Zijn er meer die aan willen sluiten. Een groepje van maximaal 4 a 5 meiden lijkt mij wel heel fijn. Wat heb jij in gedachten?
Leuk! Ik wil vooral fitter en gezonder worden. Daarnaast kan ik wel wat kilootjes missen haha.

Wilde je samen een eet en beweeg schema opstellen voor ons allemaal?

Een groepje via kik kan evt ook? Las ik pas ergens anders in een topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven