Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig en verantwoord samen afvallen (met tabel)

11-06-2019 12:07 2396 berichten
Nieuwe meeschrijfsters welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier samen af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven want op maandag werk ik de tabel bij.

Je gewicht dan graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Graag alleen aanmelden als je ook echt mee komt doen.
Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
BigLizzie 1,64m 86 67 74 -0.1 -12
Loes23 1,80m 90 70 77.8? -0.2 -12.2
Strawberry 1,66m 78.8 65 78.5 0 -0.3
Amigurumi 178m 92.4 75 96.4? +0.7 +4
Goodvibes80 175m 96 80 91.6??? -0.7 -4.4
Wandermens 176m 95 72 78,2 -2.3 -16.8

Na een maand niet reageren –> = uit de tabel – zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 30-11-2020 15:01
33.42% gewijzigd
Zo straks na het werk een hapje eten met een collega en zijn Mexicaanse vriendin. voor mij wel leuk om na 2,5 jaar weer eens Spaans te kunnen praten, kijken of het nog een beetje is blijven hangen hahaha.

Amigurumi ja het was een behoorlijk verrot weekend, met zowel dat gedonder met de Ziggo als dat afscheid nemen van die 'vriendin'. Lief wat je zegt meis, dank je wel. En het klopt ook. Dit jaar is voor mij echt een transformatiejaar. Mijn leven in Portsmouth natuurlijk weer volledig opgepakt en alles van mijn ex weggegooid, thuis veel aan het wegdoen en aan het veranderen / vervangen...... En daar hoort afscheid nemen van negatieve mensen ook bij. Frappant is wel, omdat ik nu geen stress meer heb over andere dingen dat ik hun ware karakter daardoor nu ook veel beter zie. Mijn motto dit jaar is echt 'wat mij niets meer brengt, weg ermee' en dat bevalt goed. :) . Ik heb ook liever een kleine kring van echte oprechte vrienden dan een grote kring van 'net niet of helemaal niet'. :-)

Ik ken jouw verhaal natuurlijk al uit het vorige topic, maar hoe gaat het nu op school met jullie zoon? Heel erg begrijpelijk dat je eigen verleden daarbij soms boven komt ja, je weet wat het doet en veroorzaakt en wil dat uitbannen.
En hoe gaat het verder met jou en thuis nu?

Tuingravin nou inderdaad, daar zeg je iets heel raaks. Hoe zou dat zijn geweest als er toen al social media was geweest en appgroepen toen wij op school zaten.... Ik wil er ook eigenlijk niet aan denken.

Wat je zegt is helemaal waar, hier gelukkig naast die energiezuigers die nu weg zijn ook een kleine, hechte groep over waar ik altijd van op aan kan en plezier mee heb en andersom. En ook in Portsmouth heb ik een behoorlijke vriendenkring nu, waarmee ik dan ook nog eens mijn maritieme / navy passie kan delen. Ik voel me nu eindelijk na al die jaren gewaardeerd en soms zelfs populair/gewild. Laatst was een vriend in Engeland jarig en die zei toen hoe jammer hij het vond dat ik daar niet bij kon zijn omdat hij dat graag had gewild omdat ik zulk leuk gezelschap ben. Wat een verandering, vroeger werd ik op school niet eens uitgenodigd voor iets dat de klas ging doen omdat ik er niet bijhoorde.

En ik weet niet hoe dat bij jou / jullie is maar het kan mij nog steeds erg raken. Omdat ik vanuit het verleden zo niet gewend ben dat mensen mij uitnodigen of bij dingen betrekken dat ik soms nog nauwelijks kan geloven dat het nu anders is. Best heftig ja. En inderdaad onbetaalbaar en iets om enorm dankbaar voor te zijn.

Ik herken me heel erg in hoe jij jezelf nu beschrijft weer je eigen vrolike en authentieke ik die nee durft te zeggen en alleen nog wat te zwaar is. Werk in Uitvoering is een hele mooie! We can do it. :yes: :high5:

Nou dames we gaan er weer voor, gelukkig nu normale temperaturen, duurde het bij jullie ook zo lang voor de warmte uit huis was?
Bibi72 wat heb je trouwens een geweldig motto, ik las hem net pas en kwam niet meer 'bij' om maar eens een woordspeling te gebruiken :-D
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik lees al jullie verhalen hoor maar reageer de laatste week niet zoveel. Ik heb heel veel aan mijn hoofd, er word zoooo ontzettend aan me getrokken dat ik er helemaal doorheen zit. Telefoontjes die maar door blijven gaan en me echt van streek brengen. Tegenwoordig schiet ik heel snel in de paniek en ook ‘s nachts krijg ik mijn hartslag en gedachtes niet meer onder controle. Mindfullness en andere trucjes lukken niet meer, daarvoor is het gedoe teveel. Hoe dan ook, ik hoop op een paar rustige dagen zodat ik alles zaterdag achter me kan laten en zoveel mogelijk netjes afgerond heb. Ik ben ook blij dat ik echt even een tijdje wegga.

Maar ik lees een hoop herkenbare dingen, alleen daarop reageren kost me soms dus wat energie. BigLizzie, zo herkenbaar van die vriendin die zo zuigt en je zon naar gevoel geeft. Ik heb al die mensen ook gewoon de deur gewezen na mijn aanrijding, kon dat er niet meer bijhebben. Spreek alleen nog af met mensen die lief voor me zijn en waar ik mee kan lachen en die me energie geven. Als vrienden moet je het beste in elkaar naar boven halen en elkaar het beste gunnen. Vriendschap hoort geen stress te geven maar juist af en toe die stress weg te nemen.

Hoewel ik echt op mijn eten let was er vanmorgen weer een plusje bij, ik baal ervan maar hij staat er echt. Misschien dat ik gewoon echt zo ontregeld ben dat mijn lichaam het ook even niet meer weet. Gisteravond ben ik met een vriendin mee geweest naar de sportschool en ben echt ver gegaan, ik heb me fysiek zo uitgeput dat ik gewoon een nacht goed kon slapen. 2 uur lang hebben we zwaar getraind, ik was niet eens echt gesloopt, zoveel kwam eruit. Alle emotionele dingen omgezet in fysiek geweld zeg maar. Wel lekker geslapen uiteindelijk.

Ik hoop dat ik eind van de week gewoon weg kan gaan met weer 78 op de weegschaal. Maar nog belangrijker, met een beetje rust in mijn hoofd. Uiteindelijk gaan die kilo’s er wel een keer af, dat kan ook na de vakantie nog.
Hi dames! Ik heb het gewoon ongelooflijk druk met werk en mijn scriptie dus aan reageren kom ik niet echt toe. Het gaat oké! Ik ben ziek geweest. Dus sporten stond op een laag pitje. Gezond eten gaat mwah. Het is er, maar nog niet 100%. Wel ben ik blij dat ik weer minder hoef te eten om een verzadigd gevoel te hebben. Dat helpt natuurlijk een hoop.

Ik lees jullie berichtjes wel, maar heb helaas de tijd niet om te reageren. Sorry!
Pf even een egoberichtje. Ik ging vol goede moed die laatste halve kilo voor een gezond gewicht te lijf voor de vakantie, maar ben nu 0.8 zwaarder. Zondag kan ik voor het laatst wegen. 1.5 kilo vorige week was ook wel echt veel, dus waarschijnlijk net aan de goede kant van de schommeling, maar toch frustrerend omdat ik er deze week helemaal voor ben gegaan.

Iemand nog een leuke motivational speech voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Oh appelstroop, ik herken je frustratie. Vanmorgen voor het laatst gewogen voor de vakantie en slechts 0.1 verloren na de plus van maandag.
En dat met een week van wandelen, goed water drinken, gezond eten en zwoegen in de sportschool.

Ik hou mezelf voor dat ik gewoon mijn best moet doen, gezond eten en bewegen is goed voor me. De kilo’s die eraf gaan werken motiverend, maar zelfs als dat even niet lukt dan heeft mijn lichaam er toch gewoon baat bij dat ik daar verantwoord mee omga. Elke dag dat je goed je best hebt gedaan zul je uiteindelijk wel voor beloond worden, bijvoorbeeld door afvallen op de langere termijn. Maar daarnaast ook door niet nog meer aan te komen. Dus ook al sta je soms stil of kom je iets aan, gewoon gezond doorzetten wordt uiteindelijk beloond.

Ik heb er dan ook best prima vrede mee dat het resultaat nu op de weegschaal niet geweldig is. Afgelopen weken ben ik al lekker afgevallen en mijn lichaam moet er ook gewoon allemaal even aan wennen. En als ik een plus heb of het afvallen valt tegen dan vind ik het fijn om te weten dat ik mijn best heb gedaan. Ik weet dat als ik doorzet ik uiteindelijk wel weer afval. Het is er ook niet in een paar weken aangekomen, dus voor het afvallen neem ik ook gewoon de tijd.
Moaningmyrtle hele fijne vakantie alvast, hopelijk kom je dan ook een beetje meer tot jezelf weer en krijg je een beetje rust in je hoofd.

Goed dat jij na de aanrijding ook die mensen uit je leven hebt verwijderd. Energie krijgen van mensen en sociale dingen is heel belangrijk en als dat er niet (meer) is dan is afscheid nemen gewoon het beste. Precies dat, je hoort geen stress of rotgevoel te krijgen van 'vrienden' . En dat zijn het dan ook niet. Liever een klein clubje oprechte mensen overhouden dan tijd ene energie kwijt zijn aan zuigers.
Lekker dat je je in de sportschool even zo fysiek kon afreageren.

Flyingdaydreams succes met je scriptie. Goed om te lezen dat je sneller verzadigd bent dan voorheen.

Appelstroop balen van je plus meis. Qua motivatie wat MoaningMyrtle ook zegt, en zelfs al sta je nu even stil of lukt het even niet, vergeet niet dat overall gezonder leven al een enorm grote winst is. Daarbij kan je ook, hoe cliché ook, elke dag opnieuw beginnen en een nieuwe start maken. Ik zou gewoon na je vakantie kijken hoe het er voor staat en dat moment als een nieuw beginpunt / doorstart zien. Succes en ook alvast hele fijne vakantie!


Hier gisteravond met een oud-collega van mijn vorige werk wezen borrelen. Was heel erg gezellig, we kennen elkaar inmiddels ook al 8 jaar en had dat ook echt even nodig na dat rotweekend vorige week. Ik heb hem ook echt een aantal keer gezegd hoe blij ik was met die gezellige avond gisteren hahaha.
Vandaag en morgen geen plannen, zondag naar mijn moeder om de vakantiefoto's van mijn laatste reis naar Portsmouth te laten zien. Mijn broer komt dan ook dus dat is wel gezellig.

En vandaag over precies 5 weken stap ik weer in het vliegtuig richting Engeland hahaha, 3e keer Portsmouth dit jaar.
Qua eten en sporten gaat deze week zo-zo, het lukt hier ook allemaal niet erg om weer in het gareel te komen, We strugglen allemaal wat aan zo met zijn allen maar we geven niet op :whip:
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen vanaf Vlieland! Man en ik zijn hier gisteren aangekomen. Totaal verregend in Harlingen en kletsnat op de boot gestapt, maar eenmaal hier was het meteen stralend mooi weer. We hebben ongeveer 20 km gefietst, heuvelop in de duinen en met veel tegenwind. Heerlijk gegeten gisteravond, en daarna nog zo’n 6 km gewandeld.

Het wordt sowieso een actief weekend hier, dus lekker eten mag dan best. Ik zie de ‘schade’ dinsdag wel weer. Toch maak ik wel gezonde keuzes, en eet ik geen lomp grote porties.

Ik reken op een plus, maar als dat niet zo is kan het alleen maar meevallen. Ben benieuwd naar het ontbijt hier!
Aan allen in de plus na veel sporten/verstandig eten: het resultaat komt zeker! Echt, volhouden! En het is inderdaad gezonder om de betere keuzes te maken, ook al zie je het niet terug op de weegschaal. En een goede gezondheid en betere conditie is voor ons allemaal goed!

Tegelijkertijd is genieten van iets lekkers in fijn gezelschap en in een ontspannen sfeer ook goed voor het koppie, dus gewoon blijven doen en de volgende dag een balansdag. Mijn man ziet me graag genieten van lekker eten (nou is dat bij mij ook erg duidelijk, veel mmmmm’ s, kreten als oeh, wat lekker en een niet af te rammen big smile)
Dat vind ie veel aantrekkelijker dan dat ie me chagrijnig op het zoveelste slablaadje ziet knagen... hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het toch dat afvallen slechts mondjesmaat lukt; 1 kilo kost moeite en 1 avondje met een paar wijntjes en een paar toastjes en de kilo zit er hoppakee weer aan! Pffffff zo vermoeiend
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Ik ben weer terug van vakantie, dus vandaar dat ik niet heb meegeschreven de laatste weken. We hebben het lekker gehad en ik heb geprobeerd op mijn eten te letten, heb wel veel meer bewogen als normaal dus ook regelmatig de 10.000 stappen gehaald. De weegschaal zei vanochtend 71.4 dus dat is minder dan de vorige keer, dat is fijn al haat ik het dat het nog zoveel is en nog steeds meer dan mijn startgewicht. Ik ga in ieder geval goed m'n best doen en ik ben benieuwd wat het maandag wordt.

@Bergje, jaa dat is zo oneerlijk he, dat je je harde werk van een hele week zo snel ongedaan kan maken
Alle reacties Link kopieren
Vandaag hebben we weer zo’n 20 km gefietst en ongeveer 15 km gelopen. We zijn met een gids door de duinen, polder en het wad en strand gelopen. Heel mooi, maar vermoeiend, ik ben bekaf!
Nu lekker onderuit op de hotelkamer.
Goedemorgen meiden. Zondag alweer, weekend alweer bijna voorbij. Straks op visite bij mijn moeder, die heb ik al een behoorlijke tijd niet meer gezien. Broer komt ook, vakantie fotoalbums gaan mee. Wel gezellig.

Tuingravin lekker op Vlieland inmiddels na een kletsnatte overtocht las ik. Fijn zo een actief weekend en inderdaad daar hoort lekker eten zeker bij. Hoe is het ontbijt? En nee, een sjaggo hoofd boven een bak konijnenvoer wordt niemand vrolijk van. :-D . Veel plezier daar!

Bergje65 echt he? Zo herkenbaar hier ook. Het is mega frustrerend inderdaad vooral als je zo ontzettend je best doet.

Darkenchantress welkom terug! Fijn dat je het zo lekker gehad hebt en ook lekker hebt kunnen bewegen. Als je weer in je ritme zit gaat het vast wel weer verder omlaag maar het begin is er en terugkomen met een min is sowieso lekker.

Hier gaat het weer wat meer de goede kant op ook qua eten. Onder de 70 over 4,5 week wordt een utopie, daarvoor sta ik al veel te lang stil op 73. Dus ik wil er nu gewoon zo veel mogelijk af hebben voor ik weer naar Portsmouth ga over een maand.

Ben benieuwd morgen!
Goedemorgen ladies ik weeg morgenochtend even want heb vanochtend geen weegschaal ter beschikking. (bij moeders blijven slapen).

Ben benieuwd.
Even kort, straks zit ik achter computer maar nu even op telefoon: ik was 74,8 dus-0,4 ik vind t tergend langzaam gaan, maar ok er is weer wat af. Deze week 3 sociale afspraken bij ons thuis, dus moet ik wel lekkers in huis halen, dat vind ik dan weer heel lastig.....hoop de dalende lijn voort te zetten!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal. Stond er net weer op en de weegschaal gaf 68,3 aan. Ik ben een tevreden mens :cheer2:
Hallo allemaal,

Vanmorgen 93,7.
Niet ontevreden want niet aangekomen. En behoorlijk los gegaan afgelopen week.
Deze week weer een tandje bijzetten dus hopelijk volgende week weer een minnetje.
Bergje goed bezig! En Miljaa in ieder geval er wel wat af toch!
Iedereen een goede week gewenst!
Hoi!

Ook hier nog steeds in de drukte, dus weinig tijd om te reageren. Maar wel gewogen! Vanochtend 69.9


Heel tevreden!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Hier woog ik vanmorgen 87,5 kg.
Dus ruim een kg minder, dat is mooi!
Minder mooi is dat het voornamelijk stress gerelateerd is nog steeds. Dus geen trek, niet eten.
Maar ik probeer mezelf maar voor te houden dat het tijdelijk is.

Morgen heb ik weer en afspraak bij de huisarts. De klachten van nek en hoofd blijven flink aanhouden en lijken meer te worden. Daarnaast ben ik wel weer, na mijn vakantie, gewoon aan het werk. Tenminste, dat tracht ik. Maar dat valt heel zwaar. Ik denk dat de huisarts dat morgen ook wel zal afraden ben ik bang...

Hopelijk kan ik morgen iets meer bijschrijven weer. Het was weer hectisch vandaag...
Groetjes en een fijne avond
Self-confidence is the best outfit you can wear! Rock it and own it!
BigLizzie schreef:
31-07-2019 09:07
Bibi72 wat heb je trouwens een geweldig motto, ik las hem net pas en kwam niet meer 'bij' om maar eens een woordspeling te gebruiken :-D

Ik zie je reactie nu pas, leuk is ‘ie hè.
Ik heb m al een paar jaar terug ergens gelezen en vond m zo leuk dat ik het als motto heb ingesteld.
Nou hier helaas niks er af maar ook niks erbij. Derde week op rij al..... Duidelijk weer een plateau te pakken..... Heb wel het sporten weer opgepakt deze week en ook de komende 3 weken geen etentjes of borrels staan dus hopen maar op eindelijk een min maandag.

Miijaa, Bergje en Bibi wat fijn jullie allemaal een min of minnetje, Netjes! En ja Bibi ik vind joue motto echt leuk en origineel!

Mayapril jij dus net als ik gelijk gebleven, nou ja precies we zijn ook niet aangekomen. Al ben ik dit zelfde gewicht na 3 weken nu wel echt zat. Maar we gaan er weer voor!

Amigurumi balen dat je nog steeds zo veel stress hebt. Succes bij de huisarts vandaag, ben benieuwd wat hij zegt.

Ik heb vandaag 2 schrijfsters ook uit de tabel verwijderd die al meer dan 4 weken niet meer gereageerd hebben dus wat mij betreft mogen er wel weer een paar nieuwe schrijfsters aanhaken.

Veel succes allemaal weer!!!
Alle reacties Link kopieren
Weer thuis en ik heb me even gewogen. Bijna een kilo erbij. Dat was een beetje te verwachten, maar toch jammer, zeker na het vele bewegen het afgelopen weekend. Maargoed, ik heb wel heerlijk genoten van het lekkere eten. En nu weer pas op de plaats en normaal doen. Dat meer bewegen wil ik proberen vol te houden, want dat is wel lekker. Ik kan me deze week weer flink uitleven in mijn tuin, en omdat man en ik nog twee weken vakantie te gaan hebben, kunnen we samen ook vaker een eind fietsen of wandelen.
Het gekke is dat ik wel zwaarder ben, maar er lichter uitzie. Ik weiger te geloven dat je in een paar dagen spieren gekweekt hebt die zwaarder zijn, en dat je er daardoor strakker bijloopt. Toch lijkt dat zo, zeker op mijn benen. Nouja, de weegschaal liegt niet zullen we maar zeggen, dus over tot de normale gang van zaken qua eten, en voorlopig geen alcoholische drankjes meer, en ook geen taart.
Het is uit met de pret!
Alle reacties Link kopieren
Biglizzie, balen zeg. Niks eraf, maar gelukkig dus ook niets erbij.
Het lijkt inderdaad weer op een plateau.
Goed dat je het sporten weer op hebt gepakt! En zonder etentje duim ik met je mee op een mooie min komende maandag!


Tuingravin, jammer zeg, je plus! Als je in ieder geval maar hebt genoten!
Hopelijk lukt het je om je de komende weken nog lekker uit te leven met bewegen en in de tuin, heerlijk hoor :)


Vandaag ben ik bij de huisarts geweest met mijn klachten. Ik had zoveel last van mijn hoofd, ook gekke klachten, en nek. En ook heel erg vermoeid en erg emotioneel.
Ik heb alles neergelegd bij hem en gevraagd wat het nou is.
Het is allemaal nog afkomstig van het auto-ongeluk. Het zijn echt typische whiplash klachten :(
Ik heb nu sterkere pijnstillers gekregen omdat ik ook zenuwpijn erbij heb.
Verder moet ik het rustig aandoen, fysio blijven volgen, de pijnstilling nemen en het de tijd geven...
Ik merk dat het me zwaar valt, en dat ik mezelf best een beetje zielig vind... dat zelfmedelijden is niet goed, want als ik daarin ga zwelgen word ik weer depressief.

En daarnaast zitten we nog steeds op afwikkeling van de verzekering te wachten. Mijn auto is total loss, en we hebben nog steeds niet helder hoeveel we precies krijgen.
Dit omdat de verzekering van de achteroprijdende tegenpartij moeilijk doet... en dat zorgt voor veel stress. Heel lastig en echt moeilijk om het los te kunnen laten, want we kunnen dus vooralsnog geen auto kopen...

Nou, om toch met een positieve noot te eindigen. Ik heb hoe dan ook over 2 weken lekker 2 weken vakantie!
Even niets. Nu werk ik wel, mits het lukt. Maar dan ben ik echt even vrij voor 2 weken!
Daar kijk ik echt naar uit!
Self-confidence is the best outfit you can wear! Rock it and own it!
Alle reacties Link kopieren
Amigurumi, wat een gedoe en nasleep geeft zo'n ongeluk dan! En echt rot, die whiplash klachten. Ik hoop dat het snel beter wordt, en dat je niet met restklachten blijft zitten. Echt , kalm aan doen en er veel over praten, stress is niet geweldig voor het herstel. Verzekeraars zijn boeven, wel premie ontvangen maar altijd lastig doen als het om uitbetalen gaat, grrrr....
Tuingravin balen van die kilo erbij met zoveel beweging. Maar zal er ook wel weer snel af gaan nu je weer teug bent. Fijn dat je er ondanks alles wel lichter uitziet! Lekker zeg nog twee weken vrij !!!

Amigurumi ja ik bala er ook van. Weet je nog uit het eerdere topic dat k toen ook weken op en rond de 78 stond? Daar lijkt het nu weer op. Misschien speelt het ook het vele water drinken met die hete weken wel mee, Maar K is het wel ja. Deze week verder wel weer goed begonnen, 2 dagen gesport, gisteravond ook in de tuin gewerkt en netjes gegeten.
Het demotiveert wel maar ik geef het niet op, want zoals al eerder werd gezegd, levensstijl verbetert sowieso dus die winst is er al. Maar die K weegschaal mag wel weer eens een lager gewicht aangeven. :)

Heftig zeg dat jouw klachten door een whiplash komen. Daar ben je mooi klaar mee dan. Hoe lastig het ook is, probeer wel echt het advies van rustig aan doen en de tijd geven op te volgen. Anders loop je er misschien langer dan noodzakelijk mee rond. Vervelend ook zeg dat die andere partij zo dwars ligt. Precies, zo kan je het ook niet afsluiten. Hopelijk is er voor jullie vakantie een oplossing en kan je dan ook echt even de boel de boel laten. :hug:

Hier dus ondanks het gelijk blijven wel netjes bezig met sporten en eten. Ook nog goed nieuws gehad waar ik erg blij van word. Ik had toch een paar maanden terug over die vriend in Engeland verteld die geschorst was omdat hij zogenaamd illegaal de dienstauto van zijn werk had gebruikt voor prive? En toen met de helicopter van boord was gehaald? Wel hij heeft uiteindelijk zelf ontslag genomen, waar ik hem groot gelijk in geef trouwens want ik had hetzelfde gedaan. Maar hij is daarna wel door een gitzwarte periode gegaan omdat hij het echt enorm naar zijn zin had in zijn baan bij de Royal Navy. Hij werkte er ook al 30 jaar en heeft zelfs een onderscheiding gekregen in 2016 wegens het redden van vluchtelingen op zee. Dus het hakte er enorm in bij hem. En gisteren zag ik opeens dat hij na 3 maanden weer op zijn Facebook had ingelogd, nieuwe (sexy :heart: ) profielfoto er op heeft gezet maandag..... Kortom met hem lijkt het ook weer de goeie kant op te gaan en daar ben ik blij om. :yes: . Jammer dat ie al getrouwd is hahahaha anders wist ik het wel :-D

Vele succes weer ladies!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hier weer een havermoutontbijtje in de maak en de koelkast is weer gevuld met kwark, yoghurt en groenten. Tja, ik moet er toch echt weer aan geloven, en het meegebrachte Vlielandse suikerbrood in de giechels van man en zonen zien verdwijnen :cry:
Ik heb wel een goeie stok achter de deur: twee bruiloften op komst, een op 31 augustus en een halverwege september. Dan wil ik graag nog wat pondjes lichter op de foto's terechtkomen in mijn leuke nieuwe jurk.
Ook hebben we nog een gekostumeerd tuinfeest voor de boeg. Daarvoor wil ik een dirndl aanschaffen, zo'n Zuid Duits getailleerd japonnetje met leuk decolleté. De vulling van boven zit er al, een iets slankere taille zou leuk zijn. :proud:
En manlief dan uiteraard in zo'n lederhose. Het thema is klederdracht uit de hele wereld, dus dat past wel.

Ik heb altijd al zo'n kostuum willen hebben, ben gek op folklore, geborduurde bloemetjes, en flink getailleerd. Maarja, wanneer draag je zo iets? Gewoon aanschaffen voor de heb is natuurlijk flauwekul. Nu heb ik een goed excuus, hahaha. Ga straks maar eens snuffelen op Marktplaats. Anders moeten we even de grens over, in Nordhorn heb ik ze zien hangen, vast al voor het Oktoberfest.
Nu dus maar flink tailleoefeningen doen en de vreetteugels flink strak aantrekken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven