Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig en verantwoord samen afvallen (met tabel)

11-06-2019 12:07 2396 berichten
Nieuwe meeschrijfsters welkom!

In dit topic vallen we op een gezellige en verantwoorde manier samen af. Als je mee wilt doen graag iedere maandag je gewicht doorgeven want op maandag werk ik de tabel bij.

Je gewicht dan graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

Graag alleen aanmelden als je ook echt mee komt doen.
Naam Lengte Start Streef Huidig Week +/- Totaal
BigLizzie 1,64m 86 67 74 -0.1 -12
Loes23 1,80m 90 70 77.8? -0.2 -12.2
Strawberry 1,66m 78.8 65 78.5 0 -0.3
Amigurumi 178m 92.4 75 96.4? +0.7 +4
Goodvibes80 175m 96 80 91.6??? -0.7 -4.4
Wandermens 176m 95 72 78,2 -2.3 -16.8

Na een maand niet reageren –> = uit de tabel – zodat het hier gewoon gezellig en actief blijft.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid even laat weten!
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 30-11-2020 15:01
33.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames, hier even geen gewicht deze week.
Ik ben sinds gisteren ziek ik doe even niet aan de weegschaal.

Gisterenochtend stond ik op met veel spierpijn, hoofdpijn en wat gehoest. Dus ik rond 9 uur online een test aanvragen. Had om 11:15 gisteren al een afspraak! Maar ik moet nog wel 48 uur wachten op de uitslag.
Vandaag opgestaan en ik voel mij nog beroerder dan ik al deed.
Het eerste dat mijn man zei toen hij mij zag vanmorgen was dat ik eruit zag of ik een wilde nacht had gehad ...

Ik ga even rusten, een fijne dag allemaal!
Self-confidence is the best outfit you can wear! Rock it and own it!
Alle reacties Link kopieren
Dames,hiervanmorgen compleet vergeten te wegen. Het is hier nu namelijk even behoorlijk onrustig. Gisteren hebben we in overleg met tante tijdelijk een kitten in huis genomen, het is echt een superklein katje, nog niet eens 1 maand oud..ik schat maximaal 3 weken.
En hij zwierf al over straat, onder de vlooien en continu janken. We hebben al een nieuw huis gevonden, maar ze hebben daar een klein kind..en dit arme beestje zit onder de vlooien en heeft nu enorm veel aandacht en warmte nodig.

Dus mijn idee is om het goed te laten aansterken, want het diertje is super mager. En als hij sterk genoeg wat meer vertrouwen heeft en iets zelfstandiger is hem naar het andere huis te bregen. Want nu ligt hij in mijn armen in een fleece dekentje gewikkeld te slapen. En dat is de enige manier om hem rustig te hebben, of met onze oudere kater in de buurt.

Dus vanmorgen compleet vergeten te wegen, want het was een beestenboel...onze jonge poes is bang en vlucht weg en verstopt zich. De honden beginnen te blaffen zodra dit kleine diertje begint te janken.

Dus sorry voor deze egopost maar als we de boel wat op de rit hebben zal ik beter en uitgebreider reageren.
Behalve Loes helemaal niemand verder een update voor de tabel? En hoe is het met jullie Goodvibes en Wandermens?

Amigurumi beterschap. Balen dat je terwijl ze overal over sneltesten praten dan alsnog 48 uur moet wachten. Hoe is het nu?

Die opmerking van je man vind ik dan wel weer grappig.

Strawberry wat enorm lief dat kitten. Van de straat af is altijd het beste ja. En dan inderdaad wat sterker naar het andere huis. Hopelijk gaan de andere beesten ook wat meer wennen.

Hier nam dus gisteren weer niemand de telefoon op bij IT. Dus ik ben maar naar kantoor gelopen met die laptop. Ook heel treurig, moest natuurlijk met mijn sleutelbos op de deur tikken om binnengelaten te worden want ja ik had mijn pas vorige week al ingeleverd. Uiteindelijk zijn ze er de hele ochtend mee bezig geweest dus zat daar weer de hele ochtend en moest het pasje van n collega lenen om naar de wc te gaan. Pfff...... Maar goed voor nu werkt alles weer, hopelijk blijft het zo.

Succes allemaal weer deze week.
Alle reacties Link kopieren
Zo, hier nu even de tijd om wat rustiger te reageren. Mini miauw zoals ik hem noem is al behoorlijk wat bijgekomen en begint nu zijn eigen gangetje te gaan beetje per beetje, stapje per stapje. Hij is nog steeds mager, maar heeft gisteren veel geslapen overdag. En toen ik ging sporten hem ik heb in de transportbox van mijn hondje gelaten met een mandje, fleece dekentje, eten en drinken. Heb wel eerst gewikkeld in het fleece dekentje op schoot in slaap laten vallen en daarna slapend overgezet naar de transportbox..en hij heeft daar dik 3 uur aan 1 stuk geslapen.

Het gaat dus de betere kant op, hij begint ook al speels te worden. Dus als het goed gaat verwacht ik dat(afhankelijk van wat de DA zegt) hij ergens in het weekend naar het andere huis kan.

Kwa sporten ging op zich redelijk gisteren, heb zelf een planning in elkaar gezet, want mijn coach heeft het enorm druk met werk en amper tijd om

@Biglizzie
Jeetje wat vervelend zeg, dat van de laptop en dat het zoveel moeite heeft gekost om alles draaiend te krijgen. En ook continu pasje lenen om naar de wc te gaan.
Maar gelukkig werkt alles weer en kan je rustig thuis aan het werk.

@Amigurimi
Hopelijk voel je je iets beter en krijg je de snel de uitslag..het lijkt me zo vervelend te moeten wachten..en dan nog op zoiets.

@Loes23
Mooi resultaat hoor deze week! Erg netjes!
Alle reacties Link kopieren
Hai ladies, even een vlugge update.

Ik heb geen corona. Maar mij is wel gezegd dat ik in thuisquarantaine moet blijven t/m donderdag omdat ik vorige week bij mijn fysio ben geweest en zij daarna een positieve test heeft gehad... En ik dus wel klachten heb. Dus dat doen we maar braaf.

Voor mijn man beginnen we morgen aan de 50 days to 50. Alles is af, gelukkig nog wel wat hulp gehad, want ik mocht er niet uit en er moest nog last minute wat gehaald worden.
Ik ben echt zooooooo benieuwd wat h ij ervan gaat vinden!!!

@Biglizzie, wat vervelend zeg dat je zo'n gedoe had met je laptop op je werk... Ben je de hele ochtend aan kwijt geweest dus... Hopelijk blijft het nu werken!

@strawberry, ahgoss, zo'n kleine prul... Wat goed dat je tijdelijk voor hem zorgt en wat fijn dat het nu al zo goed met hem gaat!
Self-confidence is the best outfit you can wear! Rock it and own it!
Alle reacties Link kopieren
@amigurumi
Fijn dat de uitslag positief was. Maar wel balen dat je alsnog in cuarantaine moet.

Voor graag hoe de 50 days tot 50 bevallen. Lijkt me enorm gaaf zo naar je verjaardag op te bouwen..jiji.


Hier, een iets betere dag. Maar merk wel dat ik enorm moe ben, slaap al 3 nachten niet echt heerlijk doordat mini bij mij slaapt en 's nachts honger heeft en dan moet ik zijn eten halen..want hij kan van mijn bed Af springen maar niet erop klimmen hihi.

En daarnaast is de "zwarte" zo noem ik een zwerfkat die dag en nacht hier rondhangt en enorm miauwt naar onze poes(gesteriliseerd) maar het zijn goede maatjes o.i.d. en die later is niet geholpen dus hij markeert alles als zijn territorium en midden in nacht mauwen op het dak..

Maar goed, nog 2 dagen beestenboel en zaterdag gaat mini naar zijn nieuwe huis. Hij eet al brokjes en is voor het eerst naar zijn kattenbak gegaan in zijn kopie.

En zaterdag keert dus weer de rust terug en gaat alles naar vanouds.

Compleet vergeten te wegen..wilde kijken hoe het ervoor stond maar vergeten.
Best redelijke dag kwa eten. Gebakken vleesreepjes in saus van tomaat, ui en en knoflook met wat ketchap Manis erdoor, gekookte broccoli en zelfgemaakte nasi.

Ook gaan sporten, doe het wel ietsjes rustiger aan deze week i.v.m. lagere eneegie door de drukte in huis.
Maar vanaf volgende week weer terug naar normaal sportritme.
Alle reacties Link kopieren
Hai dames, ik kom even melden dat ik toch heb besloten om maar te stoppen in dit topic. Ik vond het lief hoe een aantal van jullie op mijn laatste post in gingen om toch wat meer over het afvallen/sporten te praten. Maar ik las ook de reactie van de TO die het topic zo niet bedoeld heeft, en ik wil haar de ruimte geven om het topic zo te houden zoals het bedoeld is. Dat bedoel ik positief hoor, fijn dat dit topic er is in de vorm die voor velen fijn is.
Dus ik haak voor nu even af, maar ga wel verder met het afvallen (al valt dat niet mee zo in november/december). Ik zag dat ik ook al verwijderd ben uit de tabel, dus misschien een beetje mosterd na de maaltijd ;-)
Succes allemaal en hopelijk gaan jullie beetje bij beetje richting je streefgewicht!
Goedemorgen meiden. paar dagen niet hier geweest, maar het is ook een rare week weer. Met goed en slecht en lastig nieuws.

Goed nieuws is dat ik van Easyjet inmiddels mijn geld terug heb voor mijn steeds verschoven boeking (die oorspronkelijk al van april was). Mensen klagen veel maar ik ben erg tevreden.. Ten eerste heb ik het veel eerder terug dan ze zeiden, want ik zou het pas 2 december krijgen en ik had het dus gisteren al terug. En ik heb ook netjes de tussentijdse bijbetalingen voor tariefwijzigingen (als ik zelf koos voor n andere vluchttijd dan die zij voorstelden) allemaal terug gekregen.

Kortom, ik ben nu dus echt van dat Londen af, heb al mijn geld terug en kan gewoon nu wachten tot we weer normaal kunnen reizen en dan hopelijk gewoon naar Southampton. Ben dus ondanks het meerdere malen verschuiven en annuleren geen euro kwijt en daar ben ik blij om. Van het geld ga ik lekker online shoppen dit weekend :-D

Heel erg slecht nieuws is dan weer dat gisteren compleet onverwacht de landmark in Fawley grotendeels tegen de vlakte is gegaan (dinamiet) waar ik nog zo graag een keer heem was gegaan. Compleet onaangekondigd kreeg ik gisteren de videos van het opblazen. Ben daar echt enorm pissig over. Alleen de schoorsteen staat nu nog en dat is nog wel reden om te gaan, maar ja wie zegt mij niet dat die ook onverwacht veel eerder al tegen de vlakte gaat. Als dat zo is dan hoef ik er geen moeite meer voor te doen om naar Fawley te gaan als ik daar ben want dan staat er niks meer. Heb er echt enorm de pest over in. Eerst het fort, nu Fawley..... Kan steeds meer doorstrepen ondertussen (6)

En er is ook nog ergens wel positief maar vooral onverwacht nieuws. Ik heb weer af en toe contact met mijn ex. Mijn beste vriendin in Spanje die daar is overleden was ook zijn beste vriendin. Ik had hem dus toch gecondoleerd begin vorige week, vond ik wel zo netjes ondanks dat we al bijna 4 jaar geen contact meer hadden gehad. Ik ben ook al lang helemaal over hem en die hele situatie heen inmiddels en heb nu ook n compleet ander leven als toen.

Anyway we sturen nu af en toe apps over en weer en ergens voelt dat wel goed omdat de hele lading er al lang af is en er ook geen gevoelens meer spelen. Af en toe n berichtje over en weer om n beetje te horen hoe het gaat vind ik wel OK. Moet er wel nog erg aan wennen dat we weer on speaking terms zijn. Zoveel jaar later alsnog volwassen contact voelt gewoon wel echt fijn.
Zijn nieuwe relatie is inmiddels al n jaar voorbij (tja dat had ik toen al lang aan zien komen....) , en hun dochtertje woont bij hem. Hij heeft erna net als ik nog wat scharrels en dates gehad. Echt bizar dat we nu opeens weer een beetje contact hebben. Al moet hij zich ook niets in zijn hoofd halen want mijn leven is nu wel in Portsmouth net als voor hem en dat blijft ook zo. Maar zou er ook geen moeite mee hebben om elkaar gewoon nog eens te zien. En zeker ook zijn beste vriend want die had nergens schuld aan toen en is een super fijne kerel, maar die heb ik door alles dat toen gebeurd is ook nooit meer gezien. Dus wie weet, plak ik er als we weer mogen reizen en ik weer een paar keer in Portsmouth ben geweest ook wel n keer n weekendje Bilbao aan vast voor n optreden van hun band. Verwarrend wel dit maar ook wel fijn.

Nou hele stortvloed aan dingen dus, vandaar mijn afwezigheid sinds begin deze week. Verschil is wel dat ik lekker in mijn vel zit ondanks ook het slechte nieuws van Fawley, dus mijn discipline leidt er nu niet onder. Zit wel weer lekker in mijn flow.

Maar genoeg over mij.

Strawberry hoe is het met de kleine kitten? Gaat hij nu morgen naar het nieuwe huis? Lief dat hij zoveel slaapt en ook speels is. Wel heel schatig hoor zo een hummetje in huis.

Hoe ging het sporten met je eigen schema? En je eetlijstje van woensdag klinkt goed!

Ja dat was behoorlijk irritant van het werk met die laptop en dat pasje. Ben wel blij dat alles nu weer werkt met thuiswerken. En de oude locatie is nu ook echt dicht, dus als ik vanaf maandag weer n keer gezeik heb dan kan ik met mijn nieuwe pasje wel gewoon het nieuwe pand in. Maar laten we gewoon hopen op geen gezeik meer haha.

Amigurumi heel fijn om te lezen dat je negatief getest bent. Wel lastig lijkt me dat je evengoed alsnog in thuisquarantaine moest. Die zit er nu dus als het goed is alweer op?

Hoe reageerde je man op de eerste 50 days to 50???? Ben heel benieuwd!

En ja laten we hopen dat mijn laptop nu blijft werken ja, ben al dat gedoe nu wel zat haha.

Nijntje jij heel veel succes ook met jouw verdere afvaltraject.


Waar ik trouwens nog benieuwd naar was, voor wie het wil delen natuurlijk. Hoe zitten jullie in dat hele testen en vaccineren? Ik weet wel dat ik niet zomaar als de Jonge grootschalig wil gaan testen per maart maandelijks die wattenstaaf in mijn neus laat duwen terwijl er niks aan de hand is. Dus ik ga dat zeker niet zomaar doen, of het moet n ander soort test zijn tzt zoals n speekseltest of blaastest. En het is ook maar schijnzekerheid vind ik want de minuut dat je naar buiten loopt kan je alweer besmet worden.

Vaccineren zal ik ook niet gelijk doen, ik hoor nu bij de afwachters / twijfelaars. Ik zou het wel doen als een vaccin hebben een voorwaarde zou worden om naar Engeland te mogen reizen. Maar als dat niet zo is / wordt dan kijk ik het voorlopig nog even aan. En als daar ook iedereen wordt ingeënt is dat straks misschien helemaal geen voorwaarde. Ben benieuwd.

Ook naar de weegschaal trouwens.
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 22-11-2020 08:43
Reden: update
9.15% gewijzigd
74,1 hier dus eindelijk weer eens een fatsoenlijkere min van 0.4
Ik zou een vaccin graag willen. In mijn omgeving best een aantal heel jonge en gezonde mensen die ernstig ziek zijn of zijn geweest. En daarnaast een zus die het niet overleeft als ze corona zou krijgen. Ik zou er heel graag aan bijdragen dat zij (en ook mijn oma) weer naar buiten zouden kunnen, mensen kunnen ontmoeten of aan het werk kunnen zonder dat letterlijk hun leven op het spel staat. Voor mezelf hoef ik het niet te doen, maar ik gun iedereen de vrijheid en gezondheid die ik voel en ervaar in mijn leven en ik vind het belangrijk om daar aan bij te dragen :-)

Qua afvallen: 77,8 Klein minnetje. Snap ik wel, want het was geen heel goede week qua beweging (in quarantaine gezeten ivm koortsige kinderen en dus veel minder gewandeld dan anders!). Nu ga ik lekker weer een rondje lopen, dus hopelijk deze week meer geluk :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hier helaas weer een plus. 96,4kg was het vanmorgen...

Erg rot, ik wil afvallen, daar ga ik dan ook erg gemotiveerd voor. Een weekje...
Om daarna door de omstandigheden in te storten, het niet te trekken of het gewoon even niet te zien zitten. En dan laat ik me weer gaan...
Om dus een kg af te vallen, en die er daarna net zo hard weer aan te eten... Wat erg frustrerend is...

Vandaag heb ik me weer voorgenomen om er weer voor te gaan. Maar hoe lang zal ik dat kunnen volhouden, volgens dit patroon?
Ik sta nu buiten bij de fysio voor mijn afspraak over 10 minuten. Daar ben ik lopend heen gegaan, is al 25 minuten lopen. En weer 25 min terug. Ik hoop dit wel even vast te kunnen houden....

Ik zal later jullie even teruglezen. Groetjes!
Self-confidence is the best outfit you can wear! Rock it and own it!
Alle reacties Link kopieren
Hier even een paar dagen afwezig geweest, het is nogal chaotisch geweest met de kitten en de hele beestenboel eromheen. De kitten zou i.p.v. vrijdag zaterdagmiddag naar zijn nieuwe huis gaan. Maar zaterdagochtend is het afgezegd. De persoon huurt een verdieping van een familiellid die al een kat heeft en wilt geen nieuwe kat in het gebouw.

Dus tada...de kitten is nog steeds hier. We hebben het diertje op social media geplaatst ter adoptie maar de kans is echt heel erg klein. En tante heeft het hart er niet voor om het diertje op straat te zetten. Dus zoals het ernaar uit ziet blijft de kat hier. Oficieel heeft het geen naam nog, maar ik noem hem sinds het begin mini-miauw.

Hij past zich enorm goed aan en is enorm onafhankelijk en gaat zelfs zelfstandig naar de kattenbak.

Het enige minpuntje is dat onze poes hem nog niet volledig accepteerd, ze is al wel iets minder bang en komt al meer in de buurt. Dus gewoon nog tijd gunnen.

Verder blijf ik 4x per week naar de sportschool gaan 3x mijn "eigen" planning en zaterdag de groepsles.

Vanmorgen gewogen en iets klopt niet in de tabel want er staat 89.9??? en dat klopt niet helemaal denk ik. Moet een foutje van mijn kant zijn geweest bij doorgeven de laatste keer? geen idee.

Vandaag iig 78.5. Kwa eten gaat het redelijk, gisteren een zak chips op, maar zo'n individueel zakje. En verder eigenlijk vrij standaard eten.
Alle reacties Link kopieren
@Amigurumi
Is het bij jou vooral emo-eten waardoor je de fout in gaat? Als dat zo is is het mischien een idee naar een soort van eetstoornis groep te gaan(iig tijdelijk) om meer controle te krijgen erover?

Verder succes met het weer oppakken en jezelf vooral niet laten ontmoedigen!!

@Loes23
Ach, ieder klein minnetje helpt mee! Hopelijk gaat het deze week beter en ook zonder zieke kinderen.

Tja, dat van het vaccin snap ik wel. Hier wil ik ook best een vaccin ervoor, wel wil ik niet een van de eersten zijn want ik vertrouw het (nog) niet helemaal. Maar ik vind dat iedereen in principe het vaccin zou moeten krijgen, want dat is de enige manier waarop het risico verkleind wordt en de pandemie hopelijk snel volledig onder controle komt.

@Biglizzie
Wat een dubbel nieuws zeg over afgelopen week. Wel goed dat je het je niet al te hard laat raken. Zo zie je maar weer lekker in je vel zitten maakt heel veel uit hoe je omgaat met dingen.

En wat knap dat je je ex toch hebt gecondoleert, ik zelf zou dat denk ik niet hebben gedaan. Over is over bij mij.

Kwa vaccin en testen ik vind het dubbel. Waarschijnlijk zal ik rond februari (al ik hopelijk )terugvlieg wel de test moeten doen. Baal er van want het is hier best duur. En tja, echt leuk lijkt het me niet, maar de meeste mensen die de test hebben gedaan vinden het enorm meevallen. Maar leuk is anders.
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Sorry voor de radiostilte aan mijn kant. Helaas heb ik bovenop de drukte ook nog eens een heel vervelend bericht gehad naar aanleiding van het medische traject waar ik in zit. In een gesprek met twee artsen is me verteld dat de pijn die ik dagelijks heb veroorzaakt wordt door de schroeven in mijn bekken en door een aantal breuken die eigenlijk net niet goed zijn genezen. Helaas is in dezelfde adem verteld dat ze daar niks aan kunnen doen en dat ik naar een speciale fysiotherapeut wordt doorverwezen om de pijn wat te verminderen. Verder moet ik er dus 'mee leren leven'. Ondanks dat ik me meestal door de pijn heen weet te slaan was dit echt enorm confronterend en eigenlijk zit ik er gewoon al een tijdje mentaal helemaal doorheen. Blijkbaar had ik al die tijd toch nog hoop dat de pijn ooit helemaal weg zou gaan. Anyway, vanmorgen op de weegschaal dus ook aangekomen, dus deze week sla ik de tabel over want ik wil niet nu ook nog mijn motivatie of zelfvertrouwen verliezen.

Ik heb al een hele tijd niet bijgelezen dus ik heb zo veel mogelijk terug gelezen, maar niet alles. Het zijn dus wat kortere reacties geworden. Sorry daarvoor en hopelijk lukt het me om weer wat beter bij te blijven.

@Strawberry
Wat een leuke naam voor een kitten, mini-miauw. Wel lastig met twee katten, ik moet gelijk denken aan dat boek van Lize Korpershoek, de Samensmelting. Ken je dat? Zij heeft echt heel veel moeite moeten doen om haar katten aan elkaar te laten wennen, is uiteindelijk wel gelukt trouwens.

@Amigurumi
Wat jammer dat je weer een plus hebt... Goed dat je naar je fysio bent gaan lopen. Misschien helpt het om het afvallen zo veel mogelijk te koppelen aan dingen die je al doet? Net als nu naar de fysio lopen, misschien zijn er ook andere dingen die je net wat kunt aanpassen? Lijkt me namelijk niet zo motiverend om zo heen en weer te schieten, dus ik snap heel goed dat het je frustreert.

@Loes
Fijn dat je ondanks een minder goede week toch een klein minnetje hebt!

@BigLizzie
Wat goed dat je weer een wat grotere min hebt. Op naar de 73!
Wat een heftige week heb je gehad. Klinkt ook wel alsof het meer negatief dan positief was... Maar je mindset is goed zo te horen, fijn dat je je toch goed voelt! Ik sluit me trouwens aan bij Strawberry dat het heel krachtig is dat je je ex hebt gecondoleerd, wat goed van je. Ik zou het zelf ook heel verwarrend vinden om weer contact te hebben met mijn ex, dus goed van je dat je dat kan.
@wandermens
Ohh wat vervelend en heftig. Ik kan me er (helaas) wat bij voorstellen. Zelf een jarenlang revalidatietraject achter de rug, een flinke metaalwinkel van binnen en restklachten waar niks aan te doen is... Wat je schrijft is heel herkenbaar. Ik ben er best een tijdje sip van geweest, maar laat me er (paar jaar geleden is het nu) wel minder door beïnvloeden.
Goedemorgen dames, hier wel lekker in de flow op het moment. Hopelijk blijft dat zo! Het is wel duidelijk dat ik inmiddels echt in het begin van de overgang ben. Heb vaak last van nachtzweten en ben nu weer ongesteld, dat was ik 2,5 week geleden ook..... Maar ja ik heb er ook de leeftijd voor :-D

Loes23 netjes het minnetje. En ja snap goed dat je dan wel snel n vaccin wil ja. Helemaal met de situatie ook van je zus. Zijn je kids alweer helemaal opgeknapt?

Amigurumi wat rot meis dat het op het moment even niet lukt :hug: Hoe gaat het nu verder sinds maandag? Wat je zegt, dat van de fysio lopen heen en terug is wel goed.

Strawberry hoe gaat het nu met de mini miauw? En ook een nette min. Ja ik zag het ook ja, dat rare cijfer. Kan ook nog zijn dat ik toen er nog n 8 stond ik wel het laatste cijfer heb aangepast maar de 8 per ongeluk was vergeten. Geen idee, Maar in elk geval, het staat weer goed!

Van mijn ex kan ik ook alleen omdat ik nu een compleet ander leven heb en dat ook zo blijft. Als ik nog ergens met hem bezig was geweest had ik het ook niet gekund. Maar zo nu is het wel OK, zal ook niet veel uit komen verder want nu hebben we dan even bijgepraat, als dat gedaan is dan is er ook weinig over :) . Maar voelt wel fijn dat het contact nu gewoon alsnog normaal is.

In NL moet je inderdaad bij aankomst uit risicogebied binnenkort negatief getest zijn. Dus daar hangt het vanaf, of jullie dan nog risicogebied zijn.

Wandermens wat een verschrikkelijk nieuws zeg voor jou dat je er mee moet leren leven en er feitelijk behalve pijn vermindering niets meer aan te doen is. Enorm naar :redrose: Ik snap heel goed ja dat het laatste waar je dan aan denkt even het afvallen etc is. Sorry zeggen ervoor is ook echt niet nodig, het belangrijkste is nu echt jouw gezondheid en je eigen situatie. Is het nieuws inmiddels al n beetje ingedaald? Heel veel sterkte met het accepteren :hug:

Klopt, ik ben zelf ook wel blij met eindelijk weer eens een min. Heb mijn doel nu maar op 1 maart gezet. 2 kilo per maand zou n halve kilo per week zijn. Tegelijk heb ik dat al zo vaak gezegd maar verschil is dat ik nu wel weer OK in mijn vel zit. Dus hopelijk lukt het nu wel weer.

Ja vorige week was zeker meer negatief dan positief, gelukkig gaat deze week tot zover beter. Dat van mijn ex voelde op 1 of andere manier wel goed omdat ze voor ons beiden echt onze beste vriendin was. Maar zoals ik ook aan Strawberry schreef kan ik het ook alleen maar omdat mijn leven compleet anders is nu en ik ook niks meer voor hem voel. Er is niets meer dat hij en ik nog gemeen hebben in het nu dus daarom is het ook wel veilig. Nou ja we zien wel, zelf denk ik dat de berichten na het bijpraten wel weer stoppen omdat hij echt niet geïnteresseerd is in mijn huidige leven denk ik. Engelse marine dat boeit hem echt geen drol. En ik ben ook niet meer dezelfde van toen dus zal ook niet meer hetzelfde als toen reageren. Kortom ben benieuwd, af en toe even horen hoe het gaat vind ik prima maar dat is wel alles dat er in zit. In elk geval van mijn kant :-D

Nou dames ik ga maar even inloggen op de laptop voor het werk. Allemaal succes en sterkte deze week !
Alle reacties Link kopieren
@wandermens
He, wat vervelend zeg van je klachten en vooral vervelend dat ze blijvend zijn. Hopelijk kan de fysio je goed helpen en vooral goede tips geven voor wanneer je meer last hebt.

Ja, mini miauw vond ik ook leuk, maar hier is het alles behalve een praktische naam..niemand kan het uitspreken en laat staan schrijven :-D
Dus hij gaat waarschijnlijk happy heten...niet mijn 1e keus...maar ach naam bedenken is ook lastig.

@biglizzie

Wat fijn dat je in de goede flow zit. Vasthouden nu die flow.
En overgang, jeetje lijkt me vervelend...maar stiekem ook een opluchting want dat betekend dat je over een tijd van de maandelijkse klachten bent.


Hier gaat het wel redelijk, drukke dagen gehad. Maar de rust keert beetje per beetje terug. Met mini gaat het goed, hij heeft enorm veel zelfvertrouwen gekregen en moet nu af en toe op zijn donder krijgen.

Onze poes accepteerde hem nog niet volledig, maar tolereert in de buurt met corona-proof afstand. Ongeveer iets meer dan 1arm lengte is acceptabel.
Dus stap voor stap gaat het beter. Het enige is dat de kleine uk bij mij op bed kruipt dicht tegen me aan. Enorm lief maar rond 4u is het lieve ervan af want dan wordt hij speels en kan je af en toe de nageltjes voelen.

Kwa eten, redelijk bezig. Na de (portie) chips niet meer gezondigd. Wel meer gegeten dan de bedoeling uit verveling maar het waren arepa's(Colombiaans gerecht bestaande uit geraspte mozzarella, mais meel, melk en water). En dan eerst voorbakken en daarna de over in met klein beetje kaas erop.

Dus zo enorm slecht is het niet.

En sporten dus 4x per week. Vandaag wat minder want ik had een enorm onrustig einde van de ochtend voor ik vertrok naar de sportschool..dus was eigenlijk moe voordat ik begon.
Dus vandaag een korte routine enn2 maximale gewichten proberen en mijn nieuwe maximum Squat gewicht waarmee ik 1 rep kan doen is bijna 63kilo :cheer:
Met mijn beentjes is dus niks mis ;-)

Nu lekker mijn nest in en slapen. :bye:
Willen we nog wel verder met dit topic dames? Serieuze vraag aangezien er al n paar weken nauwelijks nog iets gepost wordt.

Ik overweeg inmiddels daardoor zelf om me bij n ander topic te gaan aansluiten of zelfstandig door te gaan omdat het hier steeds zo stil blijft en we ook nog maar met n paar over zijn.

Zou het erg jammer vinden maar het mag echt wel iets actiever. Dus vandaar mijn vraag. Willen jullie nog verder met het topic of is het op?

Anyway, hier een mini min vandaag van 0.1, weeg nu 74 precies.

Strawberry ja mijn flow is nog steeds goed, al gaat het niet snel dus. Maar verder it ik er weer lekker in. Overgangsklachten vind ik vooral het enorme nachtzweten en het op de gekste momenten ongesteld worden lastig, maar als het goed is gaat er steeds meer tijd tussen zitten en ik kan niet wachten tot de narigheid voorbij is..

Heet mini-miauw al happy? En hoe gata het samen met de oudere poes?

Arepa's ken ik niet maar klinkt lekker.

Hoe gaat het met de rest? En ik ben dus oprecht benieuwd of jullie nog door willen.
Alle reacties Link kopieren
Hi dames, even snel, vandaag 78,2 op de weegschaal. Geen idee waarom de min zo groot is, zal de stress zijn. Ben er wel blij mee maar ook benieuwd wat ik volgende week krijg dan...

Ik vind het topic nog wel heel fijn maar met alles wat er nu gebeurt merk ik dat het me vaak niet lukt om er tijd voor te maken. Ik blijf graag meeschrijven maar snap het ook als je liever bij een ander topic aansluit.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

hier op de weegschaal gestaan vamorgen, eindelijk eens een keer niet vergeten hihi.
Helaast wel gelijk gebleven dus nogmaals 78.5.

@Biglizzie
Ach, snel gaan is ook niet alles. Zolang er maar een goede lijn en flow is, is dat belangrijker dan snelheid denk ik.
Hé bah, wat vervelend dat nachtzweten, dat belemmert de goede nachtrust ook.

En de mini-miauw heet inmiddels Maxi, en hopelijk blijft het daarbij want zoals het gaat zal hij niet snel reageren op zijn naam als die continu veranderd.


@Wandermens
Inderdaad wel een grote min. We zullen het zien volgende week.


Over het wel of niet verdergaan met het topic..tja het is een beetje dubbel. Aan de ene kant vind ik het enorm fijn, vooral doordat het bekend is en het eigenlijk een klets rondom het afvallen heen topic is.
Maar als we uiteindelijk met zijn 3'en overblijven en er maar 2 of 3 posts p. week zijn snap ik de voorkeur om ergens anders aan te sluiten ook enorm.
Sorry dames maar ik heb besloten dat ik ga stoppen met dit topic.

De laatste tijd wordt er nauwelijks nog gepost en nu gisteren heb ik ook maar 2 updates voor de tabel ontvangen, Blijkbaar leeft het al even niet meer en dan is het tijd om er een punt achter te zetten.

Ik ga denk ik in januari ergens anders aanhaken of buiten het forum verder met afvallen en dat voor mezelf bijhouden.

Jullie allemaal super bedankt voor het meeschrijven en het delen van lief en leed zo lang. En allemaal succes met het afvallen verder ook. Hoop voor iedereen op n beter 2021 dan dit jaar was en het ga iedereen goed.

Liefs BigLizzie :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven