Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.

We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!

Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!

NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Nieuwe week, nieuwe kansen. Hopelijk lukt het me om echt weer in het ritme te komen. Deze week zo weinig mogelijk snoepen en in ieder geval drie keer hardlopen. Hoop dan dat ik aan het eind van de week weer 66 op de weegschaal zie....
Hoi allemaal!

Drukke week gehad, veel slecht gegeten dit weekend..

Ipv vrijdag heb ik donderdag gewogen (sliep donderdagnacht niet thuis dus kon niet thuis wegen) en was toen 77.3

We waren van t weekend naar t vuurwerkfestival in Scheveningen, daar een enorm groot softijsje met chocola eroverheen gegeten (kon de verleiding niet weerstaan, en t mocht van wel een keer! )

Kon toch de nieuwschierigheid niet bedwingen en net ff op de weegschaal; 77.1.. viel me dus reuze mee! Echt totaal niet verwacht..
Don't look back. You're not going that way.
Een keer een ijsje kan wel hoor Allegria. En het zijn ook vooral de zoute producten waarbij je het snel op de weegschaal ziet (doordat je dan vocht vasthoud).

Hier een goede dag 😊 netjes gegeten en vanavond, na al die mega buien, heerlijk hardgelopen!
Dag dames, hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het prima. Vandaag alleen iets te weinig gegeten denk ik. Had behoorlijk wat gefietst voor m'n werk en toen ik op de fietst stapte naar huis had ik al zo'n trek en voelde ik me een beetje flauw. Voordat je dan gekookt hebt en kunt eten duurt en vaak nog best lang...

Gisteren hardgelopen, was super benauwd en warm. Had de rest van de avond een mega rood hoofd 😬
Hoi Sneeuwwitje, hier gaat het redelijk. Superdrukke week gehad met verjaardagen en veel slecht eten. Ik vreesde het ergste, maar het viel mee. 75,7 was het vanmorgen. Niks eraf maar ook niks erbij gelukkig. Als dat komende week ook zo is, dan ben ik blij, want we gaan vandaag een weekend weg met de familie. Nou ja, ik ga mijn best doen.
Dat soort dagen zijn altijd lastig, er is vaak zoveel lekkers. Maar goed dat je qua gewicht nu stabiel bent gebleven.

Hier vanochtend net geen 66 op de weegschaal, moet het dus doen met 67,0...
Hè dat is altijd balen. Maar dan heb je wel iets om naar uit te kijken volgende week.
Ook hier een goed resultaat.. een kilo eraf, 76.3

Gaat gelukkig goed! Wil heel graag de 75 halen voor ik op vakantie ga (9sept), dus moet te doen zijn hoop ik! Heb wel morgen een etentje, maar kan me vast wel een beetje inhouden haha..

Netjes dat je gelijk bent gebleven hvm! En dat na een beetje slecht eten.. keurig

En balen sneeuwwitje, maar dan weet je wel dat je volgende week als t goed is de 66 hebt gehaald! Een goed iets om je op te verheugen
Ik meld me ook weer, weer terug van mijn vakantie. Vanmorgen mijn dochter weer naar school gebracht voor de eerste schooldag van het jaar, dus weer terug in het normale leven.

Vanmorgen 76,3 valt me niet tegen na de vakantie, zelfs 500 gram afgevallen Al scheelt het natuurlijk wel dat dit geen all inclusive vakantie was ofzo, dus gewoon iedere avond zelf gekookt en ontbijt gemaakt. Wel wat extra's gehad, maar ook heel veel gedaan en gelopen.

Hoop volgende week iig de 75 te zien. maar wordt wel een lastige week, want mijn dochter is komende vrijdag jarig. En heb haar toch echt beloofd om samen een taart te bakken. Dus ja, moet daar zeker ook wat van proeven.
He Smukke, dat is leuk terug komen van vakantie. Minder wegen na die tijd dan voor de tijd. Goed hoor! Ik weet nog niet of ik vrijdag meedoe. Slecht weekend gehad. Is natuurlijk geen excuus om niet mee te doen, maar ik voel me verrot want ik ben snotverkouden en ik moet ongesteld worden. Aarghh. Nou ja, ik zal vrijdag kijken of ik er op durf.
Gewoon erop gaan staan! kan altijd een keer een mindere week, wel belangrijk om door te blijven zetten en geen kop in het zand te gaan steken.

Zijn trouwens alle nieuwe meiden alweer verdwenen???
Balen HVM, maar misschien is het goed om toch even de schade te zien zodat je weer waar je weer aan kunt werken...

Smukke: netjes hoor van je vakantie, dat lukt mij nooit 😉

Nieuwe schrijfsters zijn inderdaad al weer verdwenen. Gebeurt wel vaker, daarom vraag ik meestal nog een keer extra naar de gegevens voor in de tabel, dan zijn sommige helaas al weer vertrokken...
Gewoon erop gaan staan hoor hvm. Misschien valt het tegen, maar misschien valt het wel mee!

Hier stiekem even op de weegschaal gestaan net, zwaarder dan vrijdag.. dus even heel hard mn best gaan doen nog haha.

Tja,ik was van de week in de AlbertHeijn, en toen zag ik pepernoten liggen. Zo ontzettend slecht, maar zo ontzettend lekker!

Oja, en ik zweer elk jaar weer dat ik ze pas koop als die vent weer met zn boot in t land is, maar t lukt me vaak al niet eens om te wachten tot september
ahh die pepernoten... Geef zelf gelukkig niet zoveel om de gewone pepernoten, maar die chocoladepepernoten... veel te lekker. Lukt me overigens meestal wel om te wachten met kopen tot sint in het land is. Merk wel dat het moeilijker is om er vanaf te blijven sinds ik mijn dochter heb, omdat er rond sinterklaastijd dus altijd pepernoten enzo in huis zijn.

Vanmorgen ook het hardlopen weer opgepakt, zometeen vast wat boodschappen doen voor de verjaardag van mijn dochter, moet nog even nieuwe slingers halen, en morgen een taart bakken met haar, dus wordt wel moeilijk komende paar dagen.

Wel weer iets nieuws om naar uit te kijken. Ga in oktober weer voor een aantal dagen naar Denemarken. Ben uitgenodigd voor een aantal dagen weg met vrienden van mijn vriend. Wil mezelf nog een soort doel zetten wat ik wil halen voor die tijd, werkte vorige keer ook, dus ik ga voor de 73 kg voor ik ga. Misschien wat te hoog gegrepen, maar merk dat voor mij deze kleine tussendoelen wel beter werken dan de te grote stappen.
Goedemorgen,

Een tegenvaller vandaag.. 76,5

200 gram aangekomen dus.

Ik ga t proberen een beetje los te laten na t weekend, dinsdagnacht vertrek ik voor 13 dagen naar Spanje met de auto, en hoop dat ik daar toch ook wel even kan genieten en niet de hele tijd bezig ben met hoe ongezond alles is haha.

Na de vakantie weer keihard verder!

Ik hoop bij jullie betere resultaten deze week!
@ Smukke: een fijn weekend met de verjaardag van je dochter!

@ Alegria: wat balen, maar inderdaad in je vakantie moet je het een beetje loslaten. Anders ben je er de hele tijd mee bezig.

Hier helaas niets er af, maar ook niets er bij... Misschien binnenkort toch maar weer beginnen met calorieën tellen.
Nou ik heb de guts gehad om op de weegschaal te gaan vanmorgen. 76,3 . Daar ben ik niet zo blij mee en het ergste is dat ik deze week jarig ben en partner ook. Dus dat wordt een sobere verjaardag

Eigen schuld, dikke bult. Had ik maar niet mee moeten eten met de Chinees die gehaald werd. Ik weet dat Chinees funest is voor het afvallen. Nou ja we gaan er weer voor. Smukke , ik doe met je mee. 73 in oktober toch?
ik durf er nog niet op.... ga volgende week weer. Ik ben gewoon zo gek op lekker eten!!

Doe mij maar 73 eind november , er staat nu nog een appeltaart in de oven dus ik begin maandag weer. Knap dat je weer erop durfde hvm, kom op allemaal , we kunnen het!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
ugh 76,7 Die chocolade taart was veel te lekker... Vanavond ook nog een etentje met familie. Vanaf zondag weer vol aan de gang.

@ Alegria: Fijne Vakantie! Laat het een beetje los gedurende vakantie, gewoon genieten!

@ Sneeuwwitje: Jammer dat er niets af is, iig ook niets bij.

@ Felice: 73 Eind November, is ook een goed doel!

@ Hvm: Goed van je dat je er toch op bent gaan staan. Even een schouderklopje hiervoor :applause:! We gaan er voor, 73 in Oktober! Weet nog niet hoeveel oktober ik weg ga. Het uitje waarvoor ik ben uitgenodigd is op uitnodiging van een vriend van mijn vriend. Zijn vriendin is net schoon verklaard van borstkanker en wil dit vieren met een uitje. Ze is alleen nog herstellende, dus datum hangt hier een beetje vanaf. Maar ja nog steeds een goed streven!
Weekenden zouden verboden moeten worden Verjaardagen, etentjes, gezellig chipjes bij de film...

Ben m'n discipline volledig kwijt, en dit trieste weer helpt ook niet echt mee. Heb wel hardgelopen gisteren ik de regen, maar qua eten gaat het niet goed. Hoe krijg ik m'n motivatie nou weer terug
He Sneeuwwitje, heb je daar ook last van? Ik heb nu de oplossing gevonden. Ik had last van mijn tandvlees en moet van de tandarts spoelen met corsodyl. Nou dat werkt als een tierelier, want de hele dag smaakt alles naar karton. Eet smakelijk. Mijn probleem is dat mijn smaak in de avond weer terug komt en dan heb ik trek om te snaaien. Dus vanaf morgen ga ik direct na het avondeten spoelen.
Haha, HVM dat is wel een goede 😉 ik merk ook dat ik weer moet wennen dat het vroeg donker wordt, even een energiedipje...

Net al een rondje hardgelopen, zo even douchen en dan aan het werk. Sporten gaat prima, nu het stoppen met snaaien nog!
Hoi allemaal, hoe gaat het bij jullie?

De afgelopen weken stond ik qua gewicht een beetje stil. Dat was best wel demotiverend. En dan had ik ook nog Chinees gegeten tijdens een weekend weg. Maar gelukkig, ik ben weer ongesteld geworden en het vocht van de Chinees is ook weg. De weegschaal gaf vanmorgen 74,8 aan. Kijk, daar word ik blij van. Het einddoel komt steeds dichterbij
Netjes hvm, dichter bij de 70 dan bij de 80

Hier deze week wat stil blijven staan, 76,5 2 verjaardagen gehad, en wat extra dingen gedurende de week. Merk dat ik er even moeite mee heb om weer terug in mijn ritme te komen. Moet mezelf dus even een schop onder mijn kont geven. herken hetgene wat sneeuwwitje schrijft wat dat betreft wel. Net even met mezelf afgesproken, vanaf morgen weer volop aan de gang. Ga nog steeds voor die 73 voor ik weer naar Denemarken ga!
En we kunnen eindelijk weer het forum op. Met een prachtige pop-up erbij

Nou ja, ik ben weer op de weegschaal gaan staan. 73,7 Deze week. Was een goede week maar vanwege slechte redenen. Oudste kind gaat niet lekker op school en uit die frustraties dan thuis. Ik heb veel stress gehad daardoor en voel me ook al niet lekker. Die regen de hele tijd wordt ik ook niet gelukkig van. Ik heb het gewoon koud ineens en heb hier in huis zelfs de verwarming al aan. Brrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven