Lijf & Lijn alle pijlers

Gli slimmer

01-02-2023 23:41 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,
Ik ga deze maand starten met het gli programma Slimmer. Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Ik wil graag afvallen, veel afvallen. Zorgt dit traject ook echt voor gedragsverandering? Hoevaak heb je bijeenkomsten? Hoe zien die bijeenkomsten eruit? Ga je met de groep je gewicht delen? Andere nuttige tips?
Mama worden
Nooit van gehoord, maar iemand anders heeft er ook een topic over gestart: lijf-lijn/gecombineerde-leefstijl-inter ... ges/496403
Alle reacties Link kopieren Quote
Staat dat niet gewoon op de website? Of kan de huisarts je niet meer vertellen?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toevallig ga ik ook deze maand beginnen. Ik moet bekennen dat ik er met de nodige reserves in ga. Augustus vorig jaar ben ik op de wachtlijst geplaatst en kan nu pas beginnen. Maar echt duidelijke informatie heb ik niet. Op internet wordt ik niet veel wijzer. Hopelijk is het programma een succes maar over de organisatie ervan heb ik twijfels.
Alle reacties Link kopieren Quote
Drentie schreef:
02-02-2023 09:09
Toevallig ga ik ook deze maand beginnen. Ik moet bekennen dat ik er met de nodige reserves in ga. Augustus vorig jaar ben ik op de wachtlijst geplaatst en kan nu pas beginnen. Maar echt duidelijke informatie heb ik niet. Op internet wordt ik niet veel wijzer. Hopelijk is het programma een succes maar over de organisatie ervan heb ik twijfels.
Dat is een risico, omdat nu GLI vergoed wordt dit soort organisaties als paddenstoelen uit de grond schieten.
Blijft dan lastig om de kwaliteit te beoordelen.
Aan de andere kant denk ik dat ze allemaal een vergelijkbaar programma aanbieden en dat het uiteindelijk toch afhangt van wat je daar zelf mee kunt.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren Quote
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben vorige week gestart, wij zijn de 6de groep. De eerste groep is nu 9 maand verder. De diëtist heeft mij gezegd dat 10% van je lichaamsgewicht afvallen in een half jaar reel is. Wel leuk om tips en tops van anderen te horen.
Alle reacties Link kopieren Quote
dianaf schreef:
02-02-2023 08:27
Staat dat niet gewoon op de website? Of kan de huisarts je niet meer vertellen?
Er staan heel veel verschillende dingen op internet. Was gewoon even benieuwd.
Mama worden
Alle reacties Link kopieren Quote
Drentie schreef:
02-02-2023 09:09
Toevallig ga ik ook deze maand beginnen. Ik moet bekennen dat ik er met de nodige reserves in ga. Augustus vorig jaar ben ik op de wachtlijst geplaatst en kan nu pas beginnen. Maar echt duidelijke informatie heb ik niet. Op internet wordt ik niet veel wijzer. Hopelijk is het programma een succes maar over de organisatie ervan heb ik twijfels.
Dat is een lange wachtlijst. Ik heb eind december een doorverwijzing gekregen, en kan dus al deze maand starten. Hopen op een succes idd
Mama worden
Alle reacties Link kopieren Quote
Drentie schreef:
02-02-2023 09:09
Toevallig ga ik ook deze maand beginnen. Ik moet bekennen dat ik er met de nodige reserves in ga. Augustus vorig jaar ben ik op de wachtlijst geplaatst en kan nu pas beginnen. Maar echt duidelijke informatie heb ik niet. Op internet wordt ik niet veel wijzer. Hopelijk is het programma een succes maar over de organisatie ervan heb ik twijfels.
Dat is een lange wachtlijst. Ik heb eind december een doorverwijzing gekregen, en kan dus al deze maand starten. Hopen op een succes idd
Mama worden
Alle reacties Link kopieren Quote
HendrikaJ schreef:
02-02-2023 17:47
Ik ben vorige week gestart, wij zijn de 6de groep. De eerste groep is nu 9 maand verder. De diëtist heeft mij gezegd dat 10% van je lichaamsgewicht afvallen in een half jaar reel is. Wel leuk om tips en tops van anderen te horen.
Dat is een mooi begin 10%, hoop dat het gaat lukken!
Mama worden

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven