Goede workout-app?

zaterdag 4 februari 2017 om 19:25
Een tijdje terug ben ik begonnen met een workout video van Jillian Michaels (30 day shred)
Ik ben niet zo sportief maar dit vind ik wel leuk om te doen.
Ik wil per se in de sportschool sporten, dat vind ik fijn!! Maar die YouTube filmpjes trekken mijn data best wel hard leeg. Zijn er geen handige apps die soort workouts afspelen? Ik zoek dus iets dat 30min achter elkaar doorgaat en gewoon aangeeft wat ik moet doen. Iemand tips?
Ik ben niet zo sportief maar dit vind ik wel leuk om te doen.
Ik wil per se in de sportschool sporten, dat vind ik fijn!! Maar die YouTube filmpjes trekken mijn data best wel hard leeg. Zijn er geen handige apps die soort workouts afspelen? Ik zoek dus iets dat 30min achter elkaar doorgaat en gewoon aangeeft wat ik moet doen. Iemand tips?
zondag 5 februari 2017 om 00:37
quote:froufrou80 schreef op 04 februari 2017 @ 22:22:
[...]
Echt effectief vind ik niet zo interessant. Het gaat me er meer om dat ik het leuk vind. Ik ben niet zo'n sportief type en dat ga ik ook nooit worden.
En Anelleke, ik hou van de sportschool, nou goed?Zeg dat dan gewoon in plaats van dat dat je voor geluidsoverlast zorgt.
[...]
Echt effectief vind ik niet zo interessant. Het gaat me er meer om dat ik het leuk vind. Ik ben niet zo'n sportief type en dat ga ik ook nooit worden.
En Anelleke, ik hou van de sportschool, nou goed?Zeg dat dan gewoon in plaats van dat dat je voor geluidsoverlast zorgt.

zondag 5 februari 2017 om 01:31
Huh? Jij benadrukte dat je buren er echt last van zouden hebben ivm gehorigheid, daarom zei ik dat dat echt niet het geval zou zijn. Pas daarna zei je dat je van de sportschool hield en ik vroeg waarom je dat dan niet zei in plaats te zeggen dat de reden dat je niet thuis wilde sporten de gehorigheid was. En dan krijg ik als reactie dat je niet om tips vroeg voor thuis sporten en dat ik dram.... Nou schiet mij maar lek

zondag 5 februari 2017 om 09:05
Nee machines etc is niks voor mij. Het is idd een soort bodypump lesje maar dan op een tijdstip dat mij uitkomt. Zelf schema's maken klinkt allemaal heel ingewikkeld. Ik ben niet zo'n sportief type en heb ook geen enorme doelstellingen. Wil gewoon paar keer per week beetje extra beweging hebben. Doe dit nu een maand of 3 en het bevalt me heel goed.
YouTube downloaden lijkt me ideaal maar dat krijg ik niet voor elkaar. Hoe doe je dat?
YouTube downloaden lijkt me ideaal maar dat krijg ik niet voor elkaar. Hoe doe je dat?
zondag 5 februari 2017 om 09:20
https://computertotaal.nl ... ideo-s-van-youtube-64347/
Op een ander topic las ik iets over pump extreme. Misschien iets om te downloaden?
Op een ander topic las ik iets over pump extreme. Misschien iets om te downloaden?
zondag 5 februari 2017 om 09:25
Overigens zou ik toch overwegen om ook te gaan nadenken over een doel. BV strakker worden, afvallen, meer spierballen, etc. Over een paar maanden is de eerste lol er af en is het fijn om een doel voor ogen te hebben. Daarbij kun je dan heel gericht workouts zoeken uit de gigantische berg met workouts.
zondag 5 februari 2017 om 09:56
quote:jules schreef op 05 februari 2017 @ 09:25:
Overigens zou ik toch overwegen om ook te gaan nadenken over een doel. BV strakker worden, afvallen, meer spierballen, etc. Over een paar maanden is de eerste lol er af en is het fijn om een doel voor ogen te hebben. Daarbij kun je dan heel gericht workouts zoeken uit de gigantische berg met workouts.Ze heeft toch een doel: 'paar keer per week lekker bewegen'. En ze doet het al drie maanden, dus kennelijk werkt het prima voor haar!
Overigens zou ik toch overwegen om ook te gaan nadenken over een doel. BV strakker worden, afvallen, meer spierballen, etc. Over een paar maanden is de eerste lol er af en is het fijn om een doel voor ogen te hebben. Daarbij kun je dan heel gericht workouts zoeken uit de gigantische berg met workouts.Ze heeft toch een doel: 'paar keer per week lekker bewegen'. En ze doet het al drie maanden, dus kennelijk werkt het prima voor haar!
zondag 5 februari 2017 om 10:13
quote:thistle schreef op 05 februari 2017 @ 09:56:
[...]
Ze heeft toch een doel: 'paar keer per week lekker bewegen'. En ze doet het al drie maanden, dus kennelijk werkt het prima voor haar!
Klopt, maar uit ervaring weet ik dat tzt zo'n doel te vaag kan blijven. BV het beoogde resultaat blijft uit, geen tijd, andere prioriteiten. Als je iets heel concreet maakt, dan wordt het makkelijker om terug te gaan naar je doel. 3 maanden is al erg goed, maar nog niet lang genoeg om te zeggen dat dit bevredigend blijft.
Dit hoeft niet voor to te gelden, maar je kunt het maar beter voor zijn toch?
[...]
Ze heeft toch een doel: 'paar keer per week lekker bewegen'. En ze doet het al drie maanden, dus kennelijk werkt het prima voor haar!
Klopt, maar uit ervaring weet ik dat tzt zo'n doel te vaag kan blijven. BV het beoogde resultaat blijft uit, geen tijd, andere prioriteiten. Als je iets heel concreet maakt, dan wordt het makkelijker om terug te gaan naar je doel. 3 maanden is al erg goed, maar nog niet lang genoeg om te zeggen dat dit bevredigend blijft.
Dit hoeft niet voor to te gelden, maar je kunt het maar beter voor zijn toch?
zondag 5 februari 2017 om 10:18
Jules, haar beoogde resultaat is gewoon een paar keer per week lekker bewegen. Wat wordt er toch veel opgelegd in dit topic aan TO. Ze geeft duidelijk aan wat ze wil en wat zij wil is gewoon een beetje bewegen in de sportschool. Punt. live and let live!
Froufrou, heb je al een app gevonden? ben ook benieuwd namelijk!
Froufrou, heb je al een app gevonden? ben ook benieuwd namelijk!
zondag 5 februari 2017 om 10:23
Dus een goede tip mag niet meer gegeven worden? Ik leg haar niets op, maar geef haar een tip. Als je je alleen maar mag beperken tot de originele vraag, dan moet er echt een ander forum gezocht worden. Het gaat hier bij viva toch altijd verder dan de originele vraag? En zolang het niet beledigend of aanvallend of pesten is, mag dat toch ook?
zondag 5 februari 2017 om 10:41
quote:jules schreef op 05 februari 2017 @ 10:23:
Dus een goede tip mag niet meer gegeven worden? Ik leg haar niets op, maar geef haar een tip. Als je je alleen maar mag beperken tot de originele vraag, dan moet er echt een ander forum gezocht worden. Het gaat hier bij viva toch altijd verder dan de originele vraag? En zolang het niet beledigend of aanvallend of pesten is, mag dat toch ook?Tuurlijk mag een goede tip gegeven worden, alleen to heeft al aangegeven dat ze hier niet echt op zit te wachten omdat ze voor haarzelf al heeft bepaald wat ze wil. Dan kun jij een goede tip hebben, maar als iemand daar geen behoefte aan heeft dan is dat toch ook prima?
Dus een goede tip mag niet meer gegeven worden? Ik leg haar niets op, maar geef haar een tip. Als je je alleen maar mag beperken tot de originele vraag, dan moet er echt een ander forum gezocht worden. Het gaat hier bij viva toch altijd verder dan de originele vraag? En zolang het niet beledigend of aanvallend of pesten is, mag dat toch ook?Tuurlijk mag een goede tip gegeven worden, alleen to heeft al aangegeven dat ze hier niet echt op zit te wachten omdat ze voor haarzelf al heeft bepaald wat ze wil. Dan kun jij een goede tip hebben, maar als iemand daar geen behoefte aan heeft dan is dat toch ook prima?
zondag 5 februari 2017 om 10:50
quote:miszlady schreef op 05 februari 2017 @ 10:41:
[...]
Tuurlijk mag een goede tip gegeven worden, alleen to heeft al aangegeven dat ze hier niet echt op zit te wachten omdat ze voor haarzelf al heeft bepaald wat ze wil. Dan kun jij een goede tip hebben, maar als iemand daar geen behoefte aan heeft dan is dat toch ook prima?
Dat ging over het thuissporten, niet over het sporten in de sportschool ansich. Ik heb geen commentaar gekregen van to over mijn opmerking over bodypump.
Maar ik hoor het graag van to als ze ook geen tips wil over het sporten op de sportschool.
[...]
Tuurlijk mag een goede tip gegeven worden, alleen to heeft al aangegeven dat ze hier niet echt op zit te wachten omdat ze voor haarzelf al heeft bepaald wat ze wil. Dan kun jij een goede tip hebben, maar als iemand daar geen behoefte aan heeft dan is dat toch ook prima?
Dat ging over het thuissporten, niet over het sporten in de sportschool ansich. Ik heb geen commentaar gekregen van to over mijn opmerking over bodypump.
Maar ik hoor het graag van to als ze ook geen tips wil over het sporten op de sportschool.