Goede workout-app?

zaterdag 4 februari 2017 om 19:25
Een tijdje terug ben ik begonnen met een workout video van Jillian Michaels (30 day shred)
Ik ben niet zo sportief maar dit vind ik wel leuk om te doen.
Ik wil per se in de sportschool sporten, dat vind ik fijn!! Maar die YouTube filmpjes trekken mijn data best wel hard leeg. Zijn er geen handige apps die soort workouts afspelen? Ik zoek dus iets dat 30min achter elkaar doorgaat en gewoon aangeeft wat ik moet doen. Iemand tips?
Ik ben niet zo sportief maar dit vind ik wel leuk om te doen.
Ik wil per se in de sportschool sporten, dat vind ik fijn!! Maar die YouTube filmpjes trekken mijn data best wel hard leeg. Zijn er geen handige apps die soort workouts afspelen? Ik zoek dus iets dat 30min achter elkaar doorgaat en gewoon aangeeft wat ik moet doen. Iemand tips?

zondag 5 februari 2017 om 13:20
Maar eerlijk is eerlijk: ik ben in het verleden wel eens met een personal trainer aan de slag gegaan. En die maakt dan een mooi schema en dan ging ik een doel bedenken... en na een paar weken kwam de klad er al in omdat ik er geen bal aan vind. Ik ben super ambitieus en doelgericht in mijn werk. In mijn vrije tijd wil ik gewoon iets doen wat ik leuk/lekker vind.
Ik zit nu een beetje te prutsen met dat downloaden. Durf niet zo goed van alles te installeren omdat ik beetje bang ben voor malware. Nike+ heb ik erop staan en een workout opgezocht en die ga ik straks doen in de sportschool.
Ik zit nu een beetje te prutsen met dat downloaden. Durf niet zo goed van alles te installeren omdat ik beetje bang ben voor malware. Nike+ heb ik erop staan en een workout opgezocht en die ga ik straks doen in de sportschool.

zondag 5 februari 2017 om 13:26
quote:jules schreef op 05 februari 2017 @ 13:20:
[...]
Maar dus nog wel vervelend?
Nee, want je bent niet zo'n drammert al Anelleke
en je tips leiden het topic niet weg bij de vraagstelling, zoals die opmerkingen over het thuis sporten wel deden. Maar voor mij voegt het niet zoveel toe, zie bovenstaande.
[...]
Maar dus nog wel vervelend?
Nee, want je bent niet zo'n drammert al Anelleke
en je tips leiden het topic niet weg bij de vraagstelling, zoals die opmerkingen over het thuis sporten wel deden. Maar voor mij voegt het niet zoveel toe, zie bovenstaande.

zondag 5 februari 2017 om 13:27
quote:jules schreef op 05 februari 2017 @ 13:26:
Kun je je databundel niet uitbreiden? Volgens mij past dat het beste bij je. Kun je altijd iets doen wat je op dat moment leuk vind en zit je niet vast aan de beperkingen van een app.Heb ik naar gekeken maar da's best een dure grap. Heb nu al 6MB en dat gaat zo op
Kun je je databundel niet uitbreiden? Volgens mij past dat het beste bij je. Kun je altijd iets doen wat je op dat moment leuk vind en zit je niet vast aan de beperkingen van een app.Heb ik naar gekeken maar da's best een dure grap. Heb nu al 6MB en dat gaat zo op