Groot voorhoofd

woensdag 8 februari 2017 om 22:02
Ach jongen toch. Op jouw leeftijd ben je zo onzeker dat je het jezelf heel erg aantrekt wat anderen van je vinden. Meestal zijn diegene die dit soort opmerkingen maken over een ander zelf heel onzeker over hun uiterlijk. Dat proberen ze te verbloemen door anderen onzeker te maken. Niks van aantrekken. Komt goed.
Gewoon lik op stuk geven. Beter groot voorhoofd dan een lelijke kop.
Gewoon lik op stuk geven. Beter groot voorhoofd dan een lelijke kop.

woensdag 8 februari 2017 om 22:45
Niks van aantrekken. Ik heb zelf ook een groot voorhoofd (man van 30) ook altijd opmerkingen over gekregen toen ik jou leeftijd had. Toen kon ik met mijn haar ook nog wat oplossen. Maar nu inmiddels een terugtrekkende haargrens. Overweg zelf om voor kaal te gaan binnenkort.
Maar voor jou:
Gewoon negeren. Over iedereen kunnen ze iets verzinnen om negatieve opmerkingen over te maken wat betreft uiterlijk. Probeer het maar eens. Bij iedereen vind je in 30 seconden iets wat niet klopt aan hun lichaam en waar je een opmerking over kunt maken.
(haakneus, te grote oren, plat hoofd, hangtieten, rare komt, pakbuik, gratenpakhuis.) iedereen heeft wel iets.
Wat belangrijk is is dat je gewoon accepteert wie je bent en daar zelfvertrouwen bij hebt. Als het je lukt dat uit te stralen ben je klaar
Maar voor jou:
Gewoon negeren. Over iedereen kunnen ze iets verzinnen om negatieve opmerkingen over te maken wat betreft uiterlijk. Probeer het maar eens. Bij iedereen vind je in 30 seconden iets wat niet klopt aan hun lichaam en waar je een opmerking over kunt maken.
(haakneus, te grote oren, plat hoofd, hangtieten, rare komt, pakbuik, gratenpakhuis.) iedereen heeft wel iets.
Wat belangrijk is is dat je gewoon accepteert wie je bent en daar zelfvertrouwen bij hebt. Als het je lukt dat uit te stralen ben je klaar