Lijf & Lijn alle pijlers

Groot voorhoofd

08-02-2017 21:52 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
lfde probleem hebben?
Misschien werkt je kapsel veranderen? Ik heb een lang hoofd en bij mij werkt een pony goed. Daardoor lijkt mijn hoofd minder lang.
En verder: niets van die mensen aantrekken. Iedereen is mooi zoals die is.
Ze proberen je onzeker te maken, als het jou niet opvalt dan zal het echt reuze meevallen.
Ach jongen toch. Op jouw leeftijd ben je zo onzeker dat je het jezelf heel erg aantrekt wat anderen van je vinden. Meestal zijn diegene die dit soort opmerkingen maken over een ander zelf heel onzeker over hun uiterlijk. Dat proberen ze te verbloemen door anderen onzeker te maken. Niks van aantrekken. Komt goed.

Gewoon lik op stuk geven. Beter groot voorhoofd dan een lelijke kop.
Laat je haar groeien.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat voor kapsel heb je? Het is nu in om de ene kant behoorlijk kort te houden met een langere lok naar de andere zijde. Zo'n lok kan je een beetje over je voorhoofd laten vallen, misschien een tip?
In een groot voorhoofd passen meer hersenen

Je bent leuk zoals je bent, maar misschien kan je iets met je kapsel? Maar alleen als je dit zelf ook wilt, niet voor anderen.
Ik vind mijn voorhoofd ook best groot maar het is vaak je kapsel die dat nog eens extra kan benadrukken
Niks van aantrekken. Ik heb zelf ook een groot voorhoofd (man van 30) ook altijd opmerkingen over gekregen toen ik jou leeftijd had. Toen kon ik met mijn haar ook nog wat oplossen. Maar nu inmiddels een terugtrekkende haargrens. Overweg zelf om voor kaal te gaan binnenkort.

Maar voor jou:

Gewoon negeren. Over iedereen kunnen ze iets verzinnen om negatieve opmerkingen over te maken wat betreft uiterlijk. Probeer het maar eens. Bij iedereen vind je in 30 seconden iets wat niet klopt aan hun lichaam en waar je een opmerking over kunt maken.

(haakneus, te grote oren, plat hoofd, hangtieten, rare komt, pakbuik, gratenpakhuis.) iedereen heeft wel iets.

Wat belangrijk is is dat je gewoon accepteert wie je bent en daar zelfvertrouwen bij hebt. Als het je lukt dat uit te stralen ben je klaar :-)
Heeft mijn man ook, interesseert me helemaal niets.
Ik vind te klein veel minder fraai
To,niets aantrekken van die lui! Ze proberen gewoon hun eigen onzekerheid op jou te projecteren. Je bent goed zoals je bent. Er is niets mis met je en tot slot: In een grooter voorhoofd passen ook meer hersenen.
quote:absor schreef op 09 februari 2017 @ 10:10:

Ik vind te klein veel minder fraaiVind ik ook. Een hoog voorhoofd is juist mooi, aristocratisch ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven