Lijf & Lijn alle pijlers

Gymking.nl iemand ervaring mee?

21-03-2017 07:39 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ey allemaal,

Ik kwam net via fb een afslank programma tegen dat gymking heet. Het is een programma zonder rare shakes en supplementen enzo. Het ziet er allemaal goed uit en de ervaringen op fb lijken er echt uit te zien dus niet van nep profielen. Iemand hier er toevallig ervaring mee?

Thanks
Elk dieet werk (even)

Sporten werkt ook (samen met dieten)

Dus waarschijnlijk werkt het wel. Maar of het beklijft?
Ik zie vooral dat je voor alle stappen geld moet neertellen en voor een voorbeeld moet je eerst privé gegevens (telefoonnummer) doorgeven zodat ze je daarna kunnen stalken. Gewoon gezond eten, niet snoepen en elke dag bewegen. Dan haal je misschien iets minder snel resultaat maar wel op een verantwoorde manier
Minder kcal eten dan dat je verbrand. Appje downloaden om je kcal inname bij te houden en je valt af. Gezonde recepten kun je overal gratis vandaan plukken. Hoef je geen bakken met geld voor te betalen.
Nee dat klopt dat is ook wel zo qua kosten en alles maar ik moet zeggen ik wil eigenijk gewoon even voor de ' makkelijke' oplossing gaan omdat je bij deze methode een boodschappen lijst krijgt en al de vast gestelde menu's. We krijgen eind april ons eerste kindje dus daarna willen we beginnen en dan dat allemaal zelf uitzoeken heb ik eigenlijk niet zo'n zin in en even niet nadenken over wat je eet enzo tijdens die eerste weken dat die kleine er is en gewoon dom doen is natuurlijk ook wel lekker :racepalm: Al snap ik absoluut jullie punt. Waar het mij vooral even om gaat is of het echt werkt.

Alvast bedankt.
Het is niet verstandig direct na de bevalling op dieet te gaan. Je lijf heeft een enorme prestatie geleverd en moet eerst aansterken voor je een nieuwe prestatie vraagt. Een verse baby kost je ook een hoop energie die je ergens vandaan moet halen. Als je borstvoeding gaat geven is het al helemaal niet verstandig streng te lijnen en als ik zo even op de website kijk vallen mensen best veel af in korte tijd en dat kan alleen als je echt weinig eet. Gun jezelf minimaal een maand of twee na de bevalling voor je op dieet gaat, natuurlijk tot die tijd gezond en niet teveel eten maar ook niet streng op dieet.

Verder werkt minder kcal eten dan je verbrand eigenlijk altijd, dus in die zin werkt elk dieet. Het moeilijkste is volhouden en het er ook af houden en dat is voor een groot deel wilskracht en geen methode.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Het zal zeker werken, maar als je je aan een oud sonja bakker boek houdt dan zal dat ook werken. Als je elke dag sport zal dat ook werken. Als jij een menu krijgt en je moet vervolgens boodschappen doen en je houdt je er je niet aan, ja dan werkt dat ook niet natuurlijk.

Ik zou het niet doen.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
quote:Gatochpoetsen schreef op 21 maart 2017 @ 10:25:

Het zal zeker werken, maar als je je aan een oud sonja bakker boek houdt dan zal dat ook werken. Als je elke dag sport zal dat ook werken. Als jij een menu krijgt en je moet vervolgens boodschappen doen en je houdt je er je niet aan, ja dan werkt dat ook niet natuurlijk.

Ik zou het niet doen.

Niet als je vervolgens flink gaat bunkeren en alsnog meer kcal eet dan je verbrand. Verbranding met sporten valt echt flink tegen. Als je je kcal inname niet mindert val je niet af.. tenzij je sowieso al heel weinig eet en iedere dag >2 uur sport, maar uitgaande van de gemiddelde mens zet t niet veel zoden aan de dijk.

To, afvallen vergt nou eenmaal discipline. Minimale inspanning met maximaal resultaat bestaat niet in deze. Ik zou je na de bevalling op de baby richten en zorgen dat je fit blijft. Ik neem aan dat je over gezond verstand beschikt dus je kunt prima voeding voor jezelf uitkiezen met de benodigde voedingsstoffen en ook de minder gezonde dingen laten liggen. Als je eenmaal alles op de rit begint te krijgen kun je je focussen op afvallen.
quote:Coco87 schreef op 21 maart 2017 @ 10:38:

[...]

Niet als je vervolgens flink gaat bunkeren en alsnog meer kcal eet dan je verbrand. Verbranding met sporten valt echt flink tegen. Als je je kcal inname niet mindert val je niet af.. tenzij je sowieso al heel weinig eet en iedere dag >2 uur sport, maar uitgaande van de gemiddelde mens zet t niet veel zoden aan de dijk.

To, afvallen vergt nou eenmaal discipline. Minimale inspanning met maximaal resultaat bestaat niet in deze. Ik zou je na de bevalling op de baby richten en zorgen dat je fit blijft. Ik neem aan dat je over gezond verstand beschikt dus je kunt prima voeding voor jezelf uitkiezen met de benodigde voedingsstoffen en ook de minder gezonde dingen laten liggen. Als je eenmaal alles op de rit begint te krijgen kun je je focussen op afvallen.Ben jaar of 4 geleden veel afgevallen met waight watchers dat ging echt super. Daarna gaan samen wonen en toen kwamen langzaam de kilo's er weer aan. Vaker uit eten vaker toastje enzo bij mijn vriend zie je het ook goed dus ook hij wil mee afvallen. Denk dat ik het boek van waight watchers er maar gewoon bij ga pakken en dat weer oppak is idd gewoon gezond eten enzo. Maar hoe meer ik over gezond eten lees hoe meer ik denk ik weet er echt te weinig van en vind dat best lastig zeker nu met een baby op komst. En er staat ook zoveel onzin op het internet dat ik het moeilijk kan filteren wat klopt nu wel wat klopt nu niet.
quote:Coco87 schreef op 21 maart 2017 @ 10:38:

[...]

Ik weet hoe het werkt hoor. Ik probeer alleen TO haar plan even in een ander daglicht te plaatsen. Het principe is namelijk gewoon heel simpel.

Mensen (ook ik) overschatten verbranding en onderschatten de calorieën die in eten zitten. Daar gaat het mis.
quote:Door87 schreef op 21 maart 2017 @ 10:44:

[...]

Ben jaar of 4 geleden veel afgevallen met waight watchers dat ging echt super. Daarna gaan samen wonen en toen kwamen langzaam de kilo's er weer aan. Vaker uit eten vaker toastje enzo bij mijn vriend zie je het ook goed dus ook hij wil mee afvallen. Denk dat ik het boek van waight watchers er maar gewoon bij ga pakken en dat weer oppak is idd gewoon gezond eten enzo. Maar hoe meer ik over gezond eten lees hoe meer ik denk ik weet er echt te weinig van en vind dat best lastig zeker nu met een baby op komst. En er staat ook zoveel onzin op het internet dat ik het moeilijk kan filteren wat klopt nu wel wat klopt nu niet.Maar sinds wanneer hebben we internet nodig om te bepalen welk eten goed is en welk niet? Je kunt in principe gewoon alles eten, maar let op de kcal. Ik ben 5 kg afgevallen in 8 weken en ik laat echt niks staan. Wijn, chips, friet, chocola e.d. ga ik echt niet laten liggen. Maar.. ik zorg dat ik alles met mate eet en de kcal inname bij hou. Ik eet max 1300/1400 kcl per dag. Dus wil ik savonds echt een wijntje (ongeveer 200 kcal), dan zorg ik dag ik gedurende de dag minder eet en ruimte hou voor 200 kcal. Je kunt ook gewoon alleen 1300 kcal aan chips eten op een dag hoor, alleen gezien de hoeveelheid zout is dat niet lekker voor je lichaam. Maar goed, gezond verstand dus en een beetje optellen en aftrekken. Dan kom je er wel.
En wat betreft gezond eten: avocado's zijn helemaal hip en gezond qua voedingswaarden. Maar ze bevatten wel ongeveer 300 kcal per stuk (die je los koopt, die in een netje zijn kleiner). Als je dus 2 avocado's per dag eet ben je qua voedingswaarden misschien goed bezig, maar qua kcal tikt het aardig aan.
Wat woog je Coco?
quote:Gatochpoetsen schreef op 21 maart 2017 @ 14:35:

Wat woog je Coco?69.4 is mijn startgewicht. Mijn streefgewicht is 60, maar met 62/63 ben ik ook tevreden. Dat is een beetje mijn "hang-punt". 69 is voor mij een uitzondering dus vond ik niet prettig. Tot 63 kg val ik redelijk makkelijk af. Die laatste 3 kg gaan altijd wat lastiger.
Ik woog 84 en ben in een half jaar terug gegaan naar 67 maar ik werkte doen ook wel echt veel in de horeca dus dat scheelt wel een stuk.
Dit is geen dieet maar een manier om jezelf gezonde eetgewoontes aan te leren.

Ik ben hier dus ook erg benieuwd naar, maar ik vind het erg duur. Ik heb via de app een voorbeelddagmenu gekregen waaruit ik ongeveer kan opmaken hoe het werkt. Ik eet nu een week op deze manier en het werkt.
Je eet vooral heel veel groentes en fruit, eiwitten en gematigd koolhydaten. Daarbij eet je 6 keer op een dag (3 maaltijden en 3 tussendoortjes) waardoor je (ik tenminste) nauwelijks honger hebt.

Ik wil er eigenlijk serieus meer verder, maar ik vind het echt duur. Toch overweeg ik de ebooken te kopen aangezien dit het eerste is wat echt werkt bij mijn lijf. Zo bezien is het het geld wel waard. Ik heb ook geen honger en ik vind het eten lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven