Lijf & Lijn alle pijlers

Haaruitval, om gek van te worden

13-09-2019 21:58 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet t onder beauty of onder lijf en lijn, ik heb geen idee! Maar man man wat irritant. Misschien is het ieder jaar wel zo maar valt het me nu meer op ofzo, geen idee maar ik heb zo’n enorme haaruitval. Als ik mijn hand door mijn haar heen trek heb ik zo 10 haren in vingers. Haal ik mijn hand niet door mijn haar zit mijn hele shirt/jurk of vest (of wat ik dan ook aan heb) onder de haren.. en dus zit ik mezelf de hele tijd te plukken.
Inmiddels is er een spoor van uitgevallen haren in mijn leefomgeving te vinden.

Is het de tijd van het jaar? Word ik kaal? Heb jij er ook last van? En wat doe je er aan?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
13-09-2019 21:58

Is het de tijd van het jaar?
Als in: het is herfst en de hoofden laten hun haartjes vallen? XD

Ik laat sinds 2 jaar mijn haar lang groeien. Ik had het altijd kort of heel kort en nu hangt het al ruim over mijn schouders. En ineens ging me opvallen hoeveel haar er steeds in mijn borstel zat iedere dag. Ben ook eens bij vriendinnen rond aan vragen want ik dacht echt dat er wat mis was, maar met lang haar valt het natuurlijk ook meer op dan met kort haar en het schijnt dus vrij normaal te zijn. Bovendien moest ik echt leren mijn haar van onderen naar boven te borstelen in plaats van anders om en gewoon met grof geweld die borstel er door.
Dus heb je misschien wat ik had, eerst kort haar en nu met lang haar moeten leren omgaan?
Alle reacties Link kopieren
Nee mijn haarlengte is al jaar en dag vergelijkbaar. Soms wat korter soms wat langer maar het scheelt geen stukken..

Vitamine d slik ik. Hoge dosis want dat is idd veel te laag bij mij. Vitamine b12 slik ik ook want ook dat was te laag..
Ik zal eens biotine kopen. Wie weet helpt t een beetje.

En alle gekheid op een stokje, ik weet wel dat het er bij hoort hoor. Maar man man ik word er tureluurs van..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier ook last van! Vind letterlijk OVERAL haar van mezelf. Bij elke was zitten er ook dikke plukken haar in, het doucheputje zit vol na een douche net als mn borstel. Word er helemaal gek van.
Hoe is je schildklier? Je kan haaruitval krijgen als je een traagwerkende hebt.
Alle reacties Link kopieren
Biotine en zink , ijzergrhalte kan inderdaad het ook nog zijn.

Ik weet niet of je in de buurt van Duitsland woont maar daar hebben ze samengestelde vitamine preparaten voor huid en haar en die willen ook nog wel eens goed helpen.

Ik heb nu ook ontzettend last van haaruitval maar heb ik altijd rond deze tijd van het jaar en daar bovenop komt nog eens dat ik zwanger ben geweest. Ik ben ondertussen haarduimpje volg het haar en je zult me vinden.
Ik krijg al hier en daar wat kale plekken en hoop maar dat het hormonaal is en binnenkort weer normaal zal worden.

Ik vlecht nu iedere avond mijn haar.
Blijf in jezelf geloven !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven