Lijf & Lijn alle pijlers

Het cambridge 500 dieet.

02-11-2011 22:22 4269 berichten
Alle reacties Link kopieren
A.s. maandag begin ik met het cambridge 500 dieet. Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben, wellicht ook a.s. maandag starten, reeds gestart zijn of andere ervaringen hebben.

Op de cambridge site is ook een forum maar is niet echt mijn "stijl" zeg maar, vandaar het topic hier.

Alle tips, ervaringen en adviezen zijn welkom.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Zo wegen......spannend!
Slapen is goud
-2,7! Blij blij blij.
Slapen is goud
Wauw dat is mega veel Noppie72!!!!

Goed gedaan!!!!

En weer door:-) op naar de volgende kilo's!!!
Goed hoor!
Goed zo Noppie!! Gaat lekker!!
6.5 in twee weken. En onder de 100 en ik mag repen
Slapen is goud
Super! En repen...hmmmmm
manamana...tutuutududu
quote:noppie72 schreef op 03 september 2012 @ 22:04:

6.5 in twee weken. En onder de 100 en ik mag repen Dat vond ik zo'n mijlpaal voor mezelf. Volgens mij liep ik toen de hele dag te stralen
Blij blij blij ( en trek dus ga maar naar bed )
Slapen is goud
Gister gewogen +100.... Dus sinds ik gestart ben met de 800 een halve kilo aangekomen. Zij verwacht dat ik nu ga afvallen. Want mijn stofwisseling stond stil en door de 800 weer op gang gebracht. Weer wilde ze me geen 500 laten doen want nog minder kcal en zou voor mij niet goed zijn, Nouja ik heb gezegt dat ik het nog een week wil proberen, mocht ik dan nog niet afvallen stop ik ermee. Wil zelf niet eens meer de 500 doen, ben zo gedemotiveerd door de afgelopen resultaten.

En ze begreep niet hoe het kon, nooit eerder meegemaakt en adviseerde me om naar de ha te gaan voor een algeheel bloedonderzoek. Maarja wat zeg ik dan tegen die ha? Ik volg een crashdieet en ik val niet af, heb ik wat onder de leden?0-o hij ziet me al aankomen :$
@ Noppie72, lekker bezig! Gefeliciteerd met je mijlpaal. En geniet lekker van je repen! Ik vind ze persoonlijk héérlijk, hopelijk geldt dat ook voor jou.

@ Momodoe, wat frustrerend zeg! Ik hoop dat je consulent gelijk krijgt en dat je nu wel gaat afvallen. Misschien heeft je huisarts toch wel antwoorden voor je, die hebben meer verstand van het menselijk lichaam dan een consulente die alleen een cursus heeft gevolgd (dat geldt voor de meeste consulenten geloof ik, maar misschien zit ik er naast). Ik heb na een paar weken m'n huisarts ook om advies gevraagd over iets wat met een uitspraak van m'n consulent te maken had, en dat werd vervolgens weerlegd. Ik heb overigens helemaal geen rare reactie van de huisarts gehad toen ik uitlegde wat voor dieet ik volgde.

Hoe dan ook, ik zal heel hard voor je duimen dat je nu wel gaat afvallen. Ik heb er sowieso al respect voor dat je zo doorzet.
Momodoe wat een lastig verhaal en ik kan me voorstellen dat het niet motiveert! Misschien is weight watchen iets voor jou? Werkte bij mij altijd prima voor een kilo of 10. En inderdaad misschien toch de ha want het is een bijzonder verhaal
Slapen is goud
Momodoe, demotiverend. Toch knap dat je doorzet. Bezoekje huisarts is miss best goed idee. Ook op vragen over je spaarstand kan hij of zij wellicht een onderbouwd antwoord en advies geven. Sterkte in ieder geval.

@ iedereen: hier gaat het lekker. Rond de 58,5 kg ( lengte 1.65 en startgewicht 70.5 kg, leeftijd 36) en dat is voor mij mijn ideale gewicht. Ik shake in de ochtend, lunch is een reep en diner max. 500 calorieën. Ontbijt en lunch CB is bij mij met name om het gemak en de structuur te houden de komende paar weken. Ik weeg alleen bij mijn consulent ivm het ontbreken van een weegschaal thuis:-) Succes voor allemaal! Ik post ook een link naar een super lekker recept van gisteren:

http://allrecipes.nl/m/re ... e-met-tomaat-en-munt.aspx
Zo! M'n eerste afbouwweek is begonnen. Vanavond heerlijk genoten van een stukje koolvis met een gemengde salade! En ik zat zó vol... Haha, apart dat ik nu maar zo weinig kan eten! Lekker dat je je ideale gewicht hebt bereikt Yilmaz! Gefeliciteerd!
Fijn missh! Duurt hier nog heel lang. Ben benieuwd hoe het he bevalt na een week!
Slapen is goud
Halverwege week 14 en zit er eigenlijk een beetje doorheen! Het valt me zwaar om vol te houden en heb steeds vaker de neiging om iets te eten! Probeer t niet te doen maar pffff wat is t soms zwaar! Ik weet dat ik al veel kwijt ben en krijg ook veel complimenten maar als ik in de spiegel kijk zie ik alleen maar de lichaamsdelen die nog niet zijn zoals ik t wil! Dikke flubberbenen en billen! Ben dan bang dat t nooit goed komt! Ik weet dat ik door moet zetten, als ik er nu mee zou stoppen dan kom ik nooit bij t eindresultaat wat ik wil. En ik ga ook heel hard m'n best doen maar t gaat zeker niet meer vanzelf!!

Zo moest t ff van me afschrijven hoor! En waar beter dan hier......! Ooit komt t goed. Hoop alleen dan ooit wel snel komt!

Xx
Hou vol eeffie. Je bent al zo ver! Kijk even naar een foto van jezelf van een paar maanden geleden.....
Slapen is goud
Nee Noppie ik ga nu echt niet opgeven! Morgen weer wegen......hopelijk een beetje motivatie erbij maar m'n weegschaal thuis voorspelt weinig goeds! :( Nou ja ff afwachten maar! Ben nu echt weer heel streng bezig dus er moet resultaat komen. Over een week 3 daagjes stedentripje, hopelijk kan ik me inhouden en daarna nog een tijdje streng verder!

Wat is t hier rustig trouwens de laatste paar dagen! Waar zitten jullie allemaal?
Op de bank! Lekker thee met niks aan het drinken
Slapen is goud
Hihi hier ook een bankzitter! Thee al op nu weer braaf aan t water!
Ben vandaag wezen wegen. -1.6

Viel me een klein beetje tegen, heb helemaal niets gezondigd afgelopen week. Maarja, misschien te ongeduldig.
manamana...tutuutududu
Hey lady_dana das een heel goed resultaat hoor! Das wat ik ook gemiddeld per week ben afgevallen! Wees er blij mee en wie weet is t de volgende keer weer wat meer!! Goed gedaan!!
Dat was ook wat ik ongeveer afviel per week geloof ik. Soms iets meer, maar ik heb ook een week stil gestaan. Wel doorzetten hoor!
Bedankt voor de support meiden. Tja ben gewoon ongeduldig denk ik. Heb verder weinig te klagen. Vind het nu vrij makkelijk te doen. Heb niet echt behoefte om te zondigen ofzo. Heb alleen nog steeds een beetje moeite met het sociale aspect. Vind de kroeg of een terras nou eenmaal niet zo leuk met alleen een watertje.
manamana...tutuutududu
Lady, heb dit weekend ook twee feestjes...zucht......ben ook type met een wijntje en een hapje meer lol. Kijken of ik mijn hersens om de tuin kan leiden met een overheerlijk glaasjes bubbels(type spa) Tja..........

De complimenten houden mij op de been, en het feit dat het elke twee weken leuk is om even te kijken welke kleding nu weer bijna of goed past. Zit al zoveel beter in mijn velletje. Het enige lastige vind ik dat mensen aan mij niet zien dat ik zoveel overgewicht heb. Ik weeg gewoon nog steeds dik 20 kilo te veel maar het is zo netjes verdeeld dat je het met (de goede kleding) aan niet zo ziet. Zeg nu elke keer maar dat ik 2 weken geleden nog 105 woog. De meesten schrikken zich dan een ongeluk
Slapen is goud

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven