Lijf & Lijn alle pijlers

Hééééééél veel afvallen, wie helpt of doet mee??

15-07-2018 09:26 1567 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen dames! ❤️

Dit is het punt voor mijzelf dat ik er echt maar dan ook echt klaar mee ben!! Ik weeg veel te zwaar voor mijn leeftijd en lengte en ik begin er ook gewoon last van te krijgen met bewegen, maar ook met mijn zelfvertrouwen.
Ik heb al zo vaak gezegd dat ik er klaar mee ben en dat er iets moet gebeuren/veranderen, maar elke keer hou ik het niet vol. :(
Heel eerlijk, ik hou gewoon van eten en sporten vind ik gewoon echt niet leuk!
Heeft iemand tips om het sporten leuker te maken?
En is er interesse om samen af te vallen, dan wil ik eventueel een schema maken en bijhouden elke week met gewicht en hoeveel je bent afgevallen.
Ik heb nog nooit hulp van buitenaf gevraagd maar misschien helpt dit juist beter om het vol te houden als we ervaringen uitwisselen en elkaar kunnen motiveren.

(Ik ben 24 jaar oud, 1.65m en 88 kilo90,7 kilo.)

Ik start trouwens 16 juli (morgen dus) en ik wil elke maandag wegen en het schema updaten.

Laat je horen!

Liefs


Schema:
NaamLeeftijd en lengteStartdatumStartStreef01-0808-10Totaal afgevallen
IBIopviva34|1.72m16-07-18108,775,0---25,1
Sunshine199226|1.71m01-01-19109,270,0---22,5
mañana45+|1.73m01-08-18124,075,0 ---21,5
heivlinder45+|1.87m21-07-18113,085,0---16
fitmama89830|1.71m13-11-18113,295,0---11,5
workaholiccc24|1.65m16-07-1890,765,0---7,8
MeredithGrey32|1.62m15-04-1984,065,0 71,370,7-13,3
Luuntje1941930|1.80m29-04-19102,785,0---6,6
Reiwa32|1.77m08-05-19105,790,0---
friezinnetje201447|1.75m26-11-1896,0 96,2 ---3,4
Madamecannibale32|1.77m06-07-19139,6,0130,0---0,0
PassingThrough35|1.74m30-03-19109,780,0---12,4
PotjePindakaas34|1.69m01-06-18127,085,0 ---19,1
Totaal||||||||||||||||||||||||||||||||||-




Wat mij motiveerd is de volgende tekst:
In two weeks you’ll feel it.
In four weeks you’ll see it.
In eight weeks you’ll hear it.


Zet hem op allemaal!! :applause:


:jump: We hebben ook een whatsappgroepje. Mocht je hierin willen, stuur me dan even een priveberichtje met je mobiele telefoonnummer. :jump:
workaholiccc wijzigde dit bericht op 08-10-2019 12:03
63.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
84,4 vanmorgen, paar kilo erbij in de vakantie. Ik heb wel het idee dat het veel vocht is, dus eens zien hoe het verder gaat deze week.

Op vakantie me best netjes gedragen, yoghurt met muesli bij het ontbijt, vaak een salade bij de lunch, met uit eten wel af en toe friet gegeten. Ook nog 3x gesport in de afgelopen 2 weken, een keer thuis gesport, lange wandeling gemaakt en verder ook veel beweging gehad. Ik hoop dat dat de schade wat heeft beperkt.

Ik lees deze week weer bij hoe het met iedereen hier is.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Dank allemaal! Die kleren deden het hem. Elke keer een maatje groter.. maar toen ik vlak voor de kerst in een winkel maat 50 (!) shirt paste wat ik niet eens leuk vond maar omdat het als enige paste wilde kopen, dacht ik bij mezelf, het is genoeg geweest. Vandaag 2 uur gewandeld! Ben voornemens om de dag te gaan wandelen.

Hoe doen jullie het met bewegen? Ik zit zelf met jonge kinderen en geen oppas, dus neem de jongste maar mee met lopen. Als ik de tabel zie dan denk ik: wow! Wat zijn jullie goed bezig!!! Ik hoop veel van jullie te mogen leren en jullie te kunnen steunen/meelezen/reageren.

ik hoop dat ik regelmatig een bijdrage kan leveren aan dit topic. Ik zal van de week het topic rustig aan gaan lezen en op jullie posts reageren ook :)
Welkom brand!

Ik zie dat ik in tabel ben gezet, had niet gehoeven maar ach. Misschien die extra motivatie haha!

Op de telefoon kan ik niet de gehele tabel zien, dus hier de gegevens waarvan ik denk dat je ze nodig hebt;

1.77 lang, 28 jaar, start 80 (1 okt) en vandaag 76.4 kg. Totale stilstand in dec, maar hey ik klaag niet!

Streef in zo'n 67 kg met een max tot 70 kg
Alle reacties Link kopieren
Rigimoken schreef:
06-01-2019 18:48
Hallo allen
Ben nieuw hier ik start morgen met lijnen.
Wil 6 kilo kwijt
Ben 1.71 lang en weeg 72.5
Wil in ieder geval naar de 66 kilo
Wat leuk dat je ons gevonden hebt! Hoe is je eerste dag bevallen?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ook welkom aan alle nieuwe schrijvers, leuk!

Work, ook via deze weg van harte met je zwangerschap.

Het normale leven is weer begonnen en met het nieuwe jaar is ook mijn motivatie weer goed toegenomen. Dus weer lekker naar de sportschool geweest afgelopen dagen en ben net thuis van zwemmen en krachttraining in het zwembad.
Bijna al het ongezonde eten is weggegeven en/of op dus weg met de verleidingen en hopelijk nog even knallen met het afvallen.
Mijn volgende doel is 88.5 dan ben ik precies 60 kilo afgevallen plus het feit dat ik dan een BMI heb van onder de 30 dus gewoon normaal overgewicht.

Ik ga iig weer hard aan de slag ermee.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe schrijvers, leuk dat er weer nieuwe mensen bij zijn!

Work, gefeliciteerd met je zwangerschap!
En gecondoleerd met je verlies, dat las ik ook net pas..

Vandaag 1x teruggevallen toen ik een chocoladekerstbal tegen kwam die nog uit de boom kwam (gisteren pas afgetuigd vanwege vakantie). Mijn lijf werkt even niet helemaal mee, ik word sinds een paar maanden weer licht ongesteld, terwijl ik een mirena heb, ik werd al jaren niet meer ongesteld. Heel gek precies vanaf het moment dat mijn dochter voor het eerst ongesteld werd @( Daardoor lijkt mijn lijf de laatste tijd nog gevoeliger voor vocht vasthouden. Ik ga er maar vanuit dat dat in de loop van deze week weer afneemt.

Deze week 3x sporten en tussendoor wandelen. Eind volgende week denk ik dat mijn PT me weer gaat wegen en meten en dan zou ik wel graag onder de 83 willen zitten.

Succes weer iedereen in het nieuwe jaar!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
mañana schreef:
07-01-2019 19:41
Gefeliciteerd Work, wat leuk!!

Ook top dat het lijstje weer is bijgewerkt.
Is het misschien een idee om de mensen die al een tijdje niet meer meeschrijven en al meer dan een maand hun gewicht niet hebben doorgegeven eruit te halen? Dan is het wat overzichtelijker...
Ja, dat doe ik ook telkens. Alleen moet nu weer even kijken wie wel en niet meer mee schrijft.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd workaholic!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Work, gefeliciteerd met je zwangerschap

Welkom alle nieuwelingen. leuk

Ik merk dat ik het hier een beetje verslonsde, nu mezelf voorgenomen, om weer vaker te komen. Nu ook alweer, het is woensdag ben ik heb mijn gewicht nog niet doorgegeven, schaam, schaam.
Het is trouwens ook niet iets om trots op te zijn, ben gewoon weer aangekomen, ik kon in de vakantie gewoon geen maat houden, echt erg.
Maar sinds maandag gaat het weer goed en ik doe mijn best om het vol te houden.

En ook voor mij herkenbaar, kopen, omdat iets past, maar niet omdat je het mooi vind. En passen vind ik sowieso al niet leuk, en als je dan ook nog niet kan kiezen, omdat het mooi is, daar baalde ik ook van.
Dus nu met goede moed weer door.

O,ja mijn gewicht: 84 kg dus totaal in de vakantie 1,5 kilo aangekomen.
Goedemorgen allemaal, helaas blijf hanen op 98.7 Vorige week 10 km gelopen en de weegschaal zakte bijna een kilo. Maar door nat en druilerig weer veel pijn in gewrichten. Vandaag weer veel lopen maar ga voor de rest van de week eens kijken wat ik qua voeding nog kan doen. Heb alleen gezondigd aan chips het weekend.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, vandaag 115,4... 600 gram erbij dat was niet de bedoeling! Maar ook niet helemaal gek, want toen het dieetadvies binnen heb ik een enorme vreetaanval gehad. Of het met elkaar te maken heeft weet ik niet, maar het leek net, nu kan het nog... dus nu ook maar even op de blaren zitten.

Ik heb dus voedingsadvies van diëtiste gehad, ze heeft mij op een dieet van ongeveer 1400 calorieën per dag gezet. We hebben geen doel bepaald omdat wij eerst gaan kijken of dit goed gaat. Ik heb wel mijn wens uitgesproken dat ik naar een gezond BMI wil, maar zij vond het nu nog te vroeg om daar al een doel aan te hangen. Ik kon mij daar wel in vinden, heuveltjes van 10 kilo zijn beter te belopen dan 1 berg van 40 kilo, het duurt lang voordat je dan aan de top bent.

Succes weer deze week
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.
Nieuwe gewicht 105.0kg. Iets meer afgevallen dan ik dacht. Heel blij mee.

Heivlinder ja erg jammer dat weer. Probeer nu ook dagelijks te wandelen naast sporten maar wilde inderdaad deze week niet lukken.

Senseo fijn dat je nu onder begeleiding van de diëtiste gaat kijken wat voor jou werkt. Lukt het een beetje met de lagere calorieën intake?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit weer op 84,4, niets eraf en niets erbij dus. De knop om gaat nog wat moeizaam na de vakantie. Ik heb vanmorgen mijn ontbijt maar weer eens ingevoerd in My fitness pall en wil daar weer alles in gaan bijhouden wat ik eet, zodat ik niet stiekem te veel eet...

Senseo, met stapjes lijkt me inderdaad beter werken dan in 1x 40 kilo, dan heb je tussendoelen om naar uit te kijken.

Ik ga eens even kijken of het droog is zodat ik kan gaan wandelen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hier 109.2 kg, 100 gram er af. Gisteravond uit eten geweest bij de griek, het was heerlijk maar de weegschaal vond het iets minder heerlijk helaas.
Verder afgelopen week veel lopen snaaien, lunchen met mijn kids is echt een valkuil. Nog even een cracker met kaas, nog even dit nog even allemaal een plakje worst. Doel dus voor komende tijd, niet snaaien met de kids ;)

Heivlinder: jammer dat er niets af is deze week, en af en toe chips zou toch echt moeten kunnen. Hopelijk minder regen deze week 

Senseo: Hopelijk gaat het voedingsadvies van de dietiste je helpen. Kan het me wel voorstellen, nog even alle remmen los en nu er voor gaan!

Sunshine: Super!

Juultje, Gelijk is altijd beter dan erbij. :)

Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom me ook maar weer even melden, na een paar weken afwezig te zijn. Ik zie dat ik nog in de tabel sta, lief! Kerst en oud en nieuw was vreselijk. Tenminste, qua eten, verder was het erg gezellig ;-D

Maar wel wat aangekomen helaas. Ik weeg nu 124 kilo, dat is wel een kilo minder dan vorige week (kun je nagaan), dus heb een gezonde week achter de rug. Ook aardig wat bewogen, fijn om de decembermist een beetje te laten optrekken.

Ik :heart: januari, dus ga vandaag weer even naar buiten zodra het wat opgeklaard is. En zag dat fitchannel een nieuw programma heeft, dat ga ik uitproberen. Is met dans, dus licht uit en gordijnen dicht zullen we maar zeggen :facepalm: :proud:
Alle reacties Link kopieren
O zou mijn streefgewicht naar 112,5 gezet worden? 10% eraf, dat lijkt me mooi.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Ook nog welkom aan de nieuwe schrijfsters!

101.5 zei de weegschaal vanochtend. Ben er niet heel blij mee 100 gram maar er zit in ieder geval weer iets vooruitgang in. Weet zelf ook dat ik de hele week behalve het weekend teveel heb gegeten dus dan is 100 gram eigenlijk nog wel prima.

Vandaag blijft het nog erg hard waaien en sneeuwregenen dus wandelen zal er wel weer niet in zitten en mezelf net als gister weer zeiknat laten regenen ook niet echt veel zin in.

29 januari verhuizen dus moet nu thuis ook echt spullen gaan inpakken.


Succes allemaal, ik hoop dat jullie ook de motivatie weer kunnen vinden en dat de kilo's er vanaf gaan vliegen🙄 als dat zou kunnen😂
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen. Helaas is mijn gewicht niet gezakt. Nog steeds 82,7. Dit was het vorige week maandag ook, de 82 was een indicatie.
Ik weet precies hoe het komt: te weinig beweging, te veel snacken
Nu er weer positief tegenaan. Volgende week meld ik vast en zeker een beter resultaat.
Succes deze week dames!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Bij mij een halve kilo erbij deze week, de stand is nu 110,5.
Maar dat lag wel in lijn der verwachting met twee keer gebak en drie (!) etentjes in 1 weekend. Ik heb echt even een paar dagen nergens op gelet.
Nu weer terug naar het normale leven.
Alle reacties Link kopieren
sorry, verkeerde topic :-$
ik ben gelijk gebleven qua gewicht. Het wil nog niet allemaal zo, na de feestdagen. Donderdag weer naar mijn coach.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook aangekomen ik woog nu weer 90.5 grrrr. En ik snap niet waarom want beweeg weer voldoende en let goed op mijn eten.
Enige is dat ik verstopt zit en vocht vast houd dus hoop en denk dat het daarmee te maken heeft.

Volgende week maandag hopelijk weer onder de 90 dat was juist zo fijn.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Januari is de afkickmaand van december. Vaak zie je pas in feb wat meer resultaat (hoop ik dan toch)

Slechte dagen gehad, dus weegschaal gaf erg veel meer aan. Niet realistisch dus geef het niet door. Vanmiddag woog ik ook minder dan vanochtend, terwijl het normaal anders om is....

Dus toi toi toi deze week. Vandaag ging top!
Alle reacties Link kopieren
Ibi, klinkt wel logisch dat dat vocht is. Gaat er vast in de loop van de week af en ben je volgende week weer onder de 90.

Depster, ook last van vocht misschien?
juultje wijzigde dit bericht op 14-01-2019 20:10
0.61% gewijzigd
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Allemaal een mindere week dus. Hup schouders eronder en kijken of volgende week wel lukt.

Senseo, kleine stapjes werken het beste en dan kan je mindset ook mee veranderen is mijn theorie. Ik merk dat ik ook minder eten nodig heb en sneller vol zit. De vreetbuien zijn nu wel over en daar had ik echt last van.

Ik heb zelf altijd een doel voor ogen, kleding, makkelijker bewegen, echt kunnen genieten van iets lekkers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven